Z Assenu odjíždí Kornfeil bez bodu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Spinks (34) napsal 28.06.2017 v 11:48

jan 26 - není kam spěchat ??- pokud ho baví zakopávat kolem 20 - 25 místa,tak ať to dělá,mě už dávno nezajímá ho sledovat,na to jsou tam jiní opravdoví borci

PRESLY (341) napsal 27.06.2017 v 14:30

..., ten Antonelli to je propadák sezóny ..., vyzkoušet tak Fenatiho na Mahindře..., možná by s tím něco předvedl !...

alfi166silver (55) napsal 26.06.2017 v 13:45+1

Ad Antonelli, loni jezdil Hondu a zřejmě mu KTM nesedla, to stejný měl Quartararo u Leopard, přechod z Hondy na KTM taky nedal.
Navíc letos je KTM slabší, stačí se mimo Mugela podívat na výsledky jiných závodů.
Taky už je u KTM v továrně panika, no vyžíraj si v opačném gardu sezónu 2013, kdy obešli pravidla motoru.
Ad Mahindra (Peugeot), všichni ten švýcarský stroj (Suter) s italským motorem haní, ale oni ztrácí minimum výkonu, já bych řekl aceleračního, ale to minimum prostě nelze dohnat. Zázemí a zkušenosti Hondy, která je i ve Formuli 1 a může využívat tyto poznatky, nelze ničím nahradit a vězte, že Mahindra už všechny tuningové triky vyzkoušela. Při současných pravidlech nemají možnost uspět a oni už nehodlají vyhazovat peníze z okna. Co se týká podvozku u Mahindry Peugeot, co mají jinak než Honda? Mají identickou přední vidlici, stejný zadní tlumič, atd...Ale všichni po nich jen plivou, nikdo neřekne, jak to doopravdy je, že motor doopravdy nestojí 12000,-€ kus a nemůže si ho koupit každej tým, třeba z Alpe, jak to mělo být... Pak už začala i Dorna pravidla ohýbat a upravovat... No a příští rok budeme mít jen Hondu a Ktm, otázka bude, jestli budou tyto továrny podporovat úplně stejně všechny jezdce na jejich strojích a nebo jen ŠEST jezdců, jak umožňují pravidla. Takže je možné, že Kuba i s novou Hondou bude na stejných místech jak s Peugeotem...

Marex (2570) napsal 26.06.2017 v 13:17

Po bitvě každý generál. Vloni Mahindra vůbec nevypadala tak zle, jako letos. Kuba zjevně uvěřil stoupající tendenci a slibům. Něco podobného se děje v MGP se Suzuki. Prostě jim to nejde.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 26.06.2017 v 13:09

Snad ještě hůře, PRESLY, je na tom letos Antonelli . Kdyby někdo před sezónou
o takových jeho výsledcích "u Aja" mluvil, řekl bych mu "ať si dá sprchu" ...

Romanko (1206) napsal 26.06.2017 v 10:00

Kuba musí dojet sezónu a na příští rok by tým měl mít Hondu. Snad to vyjde. Přeji mu dobrý bike na příští sezónu.

PRESLY (341) napsal 26.06.2017 v 09:46

..., já mám obavy, že v těch MOTO 3 jezdí už hodně dlouho a má to tak vryté a zažrané pod kůži, že jezdecky zamrzne a přechod na tu MOTO 2 bude hodně těžkej.., viz. Efrén Vaskéz - v MOTO 2 po první půlce předloňské sezony se vůbec neadaptoval a po krkolomných pádech ukončil jezdeckou karieru (je zaměstnancem jednoho z týmu kde dříve jezdil)...

jarek38 (26) napsal 26.06.2017 v 08:41

peugeot tovarna...proc zdrhl McPhee?co to rikal Ondra Jezek?neco o nastaveni,spis spatnem nastaveni...loni u tech malajcu to bylo to same,no holt asi malo zkusenosti...v so v kvalifikaci zaber v televizi posledni kola Bensneyder kolem nej proletel zatackou jako by ktm predjizdela pincka,pry super jizdni vlastnosti tady bylo nedavno,za dve zatacky mel Bo naskok 50m,nekde se soudruzi z NDR stala chyba...

jan26 (3624) napsal 26.06.2017 v 08:21

Glouwer
Dík takže nic bližšího neřekl.
Me tehda na vánoční besedě je to 2 roky řekl,že není kam spěchat !

Glouwer (296) napsal 26.06.2017 v 07:31

jan26 - Kuba několikrát hovořil o Moto2, že byla spousta nabídek, ale stále si stál za tím, že chce zůstat v Moto3. I loni, když jsme s ním mluvili, říkal, že měl opět nabídku v Moto2, ale chtěl "továrnu" a tak sáhl po Peugotu. Věděl, že to bude těžké, ale zřejmě nečekal, že to bude až tak těžké... Spíš mi připadá, jakoby měl z Moto2 strach. Je to asi blbost, ale proč tak na silu stále chce zůstat v Moto3, těžko říct. Úplně si nemyslím, že by to bylo jen o penězích. Podle lidí, co se v tomto kolotoči pohybují a s kterýma na závodech občas mluvíme, vyplývá, že závodění moto2 je nesrovnatelně levnější, protože u moto3 se platí za tovární speciály, kde vývoj stojí velké peníze.

jan26 (3624) napsal 25.06.2017 v 23:25

Glouwer
Možná mě něco uniklo!!!
O jaké možnosti šlo v moto2 ?

Samuel007 (376) napsal 25.06.2017 v 22:02

Paulo, Kubajz zkusil všechno co v Moto3 kdy jezdilo.
K jeho smůle to nikdy nebyl vítězný stroj.
Z Moto3 je už dnes více méně jednotná kategorie.
Protože kdo nemá Hondu jako by nejel.
Byla velká chyba odejít od Hondy, ale kdo to mohl tušit.

Samuel007 (376) napsal 25.06.2017 v 21:49

Glouwere a Spinksi. Z Peugeot/Mahinder je Kubajz první.
2013 byl na Kalexu druhý za Folgerem.
No ale statistikám a grafům věřím jen těm, které zfalšuji sám.
Ruku na srdce, čekal jsem bídu, ale až takovou ne.
Konkurenci by měl Kubajz při jeho kvalitách smáznout výrazněji.
A ne se kočkovat s Maruškou.
Snad v Brně pořádně zaprší.

Paulo (2561) napsal 25.06.2017 v 20:30+1

Kubo, zase budeš měnit stroj, když Mahindra letos končí v GP? Už by to chtělo Moto2. //www.motogp.com/en/news/2017/06/25/mahindra-racing-announce-2017-as-their-final-moto3-season/232947

Spinks (34) napsal 25.06.2017 v 17:44+1

jezdit osm sezón v moto3 a nedostat se dále než na jedenkrát osmé místo celkově musí být ubíjející! Tak v moto 3 nedopadl nikdo- bohužel

Glouwer (296) napsal 25.06.2017 v 17:02+2

Obávám se, že tahle štace je pro tebe konečná. Měl jsi jít do Moto2 dokud to šlo.




TOPlist