Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mahindra mi připomíná jedno pořekadlo.
Bič se dá uplést z ledačeho, ale mrskat se s tím nedá.
Vždy když jsem to zkoušel, tak jsem špatně dopad.
Snad Karel bude výjimka.
motokawasaki: neboli, jak jsem psal, byli jediní, kdo nabídl práci. Ostatní nabídli, že si může zaplatit, aby u nich mohl jezdit. A na to nejsou zdroje...
Nejdriv dik redakci za aspon sporadicke info od Karla.
Jinak nabidka od Mindry nebyla jedina,ale byl to jediny tym,ktery nepozadoval zadny budget. Byla tu snad i moznost jet hondu,ale Karel by musel sehnat 1,5 mio.
Mahindra trochu zaspala,maji malo materialu a nahradnich dilu a to dokonce i pro Aspara.
Tak snad bude lip,Karel bude pravidelne porazet tymoveho kolegu a nekam se pohne.
Drzim Karlovi palce a preju mu taky trochu stesti,bude ho potrebovat.
Xtjara: Máš-li informace, sem s nimi. Nemáš-li, můžeš opět odvětit, že s takovými, jako jsem já, nemá smysl se bavit. Já se Karla zastával po celou jeho éru v Ajo. Teď musí pravidelně porážet týmového kolegu,aby se ukázalo, že neztratil nic z talentu, který nelze popřít. RRC nevyhraje nikdo jen tak zadarmo.
Le-Corbusier:urcite se nepovažuji za vse známého odborníka. To jsem nikde nikdy neřekl a ani nenapsal. Je to jen tvůj názor. O co se tady chceš dělit s podotýkám některými lidmi kdyz jen kritizují a hází špínu na někoho o kom nic neví.
Samueli, už název tohoto týmu, pravděpodobně "poplatný" hlavnímu sponzorovi,
napovídá, že dělají developer - byznys a ne motocyklový . Kdo by si i do jména
týmu dal "Real Estate" , bývají to spíš "nějaký těstoviny" ...
Nejlépe asi popsal celou situaci Ozzy prostě Karel nebyl na tovární matroš dostatečně vyzrálý. Dnešní svět funguje vyloženě na principu "Nejslabší máte padáka" Celou první sezónu mu Aki Ajo vlastně věnoval způsobem, který se dnes už tak často nevidí Nekladl na něj žádné nároky, pouze chtěl ať si Karel zvykne v týmu a na motorku. Výsledky čekal v druhé sezóně, ale ty taky nepřišly. Je to velká škoda, ale vžijte se do pocitu majitele týmu nebo sponzora. S největší pravděpodobností by bylo vaše rozhodnutí stejné. Teď to bude kromě talentu o velké píli, pokoře a štěstí, které se doufám ke Karlovi neotočilo úplně zády Držme mu
Já bych se zatím o Káju nebál. On talent má,jezdit umí a už i zkušenosti posbíral. Teď jde jen o to,jestli dostanou nějaké díly a jestli jí zvládne s technikama naladit.
Xtjara - nechápu proč se takový všeznalý odborník za kterého se považuješ zahazuje s tak neinformovanými diskutujícími. Buď nás zasvěť nebo mlč, jinak tady děláš ramena úplně zbytečně.
Čekal jsem víc info o novem modelu Mahindra 2016.
Nikde jsem nenašel zmínku o tom že ho Karel už má.
Vždy se jen píše že už brzy bude.
A ten tým je taky dost zahalen tajemstvím.
Přijde mi spíš jak čistička na platinu(peníze), než parta nadšenců.
Ale lepší bude asi detaily neřešit a soustředit se na jízdu.
Takže držím pěsti, ať to jede dobře.
Bateria
v startovom roste je dalsich 30chlapcov a slecna ktory chce byt najlepsi. bez poslednych nemozu byt prvy...a zial Hanika zatial nic extremne nepredvadza...uvidime co sa ukaze v bodovacej tabulke na konci roku
Tak mu trošku věřte, talent a schopnosti má, dva roky zpět jste tady na něj psali jen samou chválu a najednou dohasíná? Že by za ty dva roky zapomněl jezdit na motorce?
Nuvolari má pravdu, neexistuje jediný logický dôvod prečo dostáva alebo mal dostávať horší tovární matroš. Veď v rámci nákladov je to najnižšia položka pre tím ako bol Ajo. Hlavne keď tam jazdia traja jazdci...
zial Hanika zrejme skonci ako Sissis. Prisiel k ajovy. potom na mahindru a potom???kto vie? ja nie. zial ocakavalo sa viac. teda ocakavalo sa aspon nieco no zial Hanika bud bol vzadu alebo padol ked jazdil top10. ak tato jeho crta nezmizne tak bude padat z 20miesta alebo bude v laufe ze sa tam dostal...skoda
Xtjara: jak tak čtu, tak jsi úžasný insider, vidíš pod pokličku atd., atd., poděl se o informace s námi pitomci, kteří jen vidí, že Karel jezdil dva roky prd na tovární motorce a momentálně dohasíná na Mahindře. A prosím, prosím, vysvětli nám, na základě čeho Karel určitě patří do top 10. Já, blbec, ať počítám, jak počítám, tak ho tam nevidím, ale jak píšu, nevidím do toho tak, jako ty...
Spousta lidi vůbec nevi jak to bylo s tovarnim matrosem, s novým angažmá a proc ted Karlos jede na čem jede. Ale hlavně že jsou všichni chytří a jen kritizují a Blbe kecat. Karlos je urcite dobrý farer a Mooooooc mu přeji aby se jim tu Hemelu podařilo naladit a on mohl zajizdet v Top 10 kam urcite patrí. Držíme polce.
Je to tezky no. Moc brzo se dostal na tovarni material. Na nem nepresvedcil protoze zkusenosti na to jeste nestacili, a s vrsicimi se polouspechy prisly asi i nervy. A ted se bude tezko dostavat zpet na konkurenceschopnou techniku. Musi se dostat do stavu ze dokaze byt jeden z nejlepsich na stejne technice, jen tak muze zase na lepsi stroj.
Třeba by se "ta Honda" spokjila jen se třemi ...
Ivan - Přesně tak, já myslel že je to v současnosti (zvlášť v nižších třídách) téměř samozřejmé.
Mahindra mi připomíná jedno pořekadlo.
Bič se dá uplést z ledačeho, ale mrskat se s tím nedá.
Vždy když jsem to zkoušel, tak jsem špatně dopad.
Snad Karel bude výjimka.
No a to, Pilote, přece nosí "hodní hoši z privatizace"
v zadní kapse u kalhot , tak kde je problém, ne !??
Do Hondy by musel donést 5...
motokawasaki: neboli, jak jsem psal, byli jediní, kdo nabídl práci. Ostatní nabídli, že si může zaplatit, aby u nich mohl jezdit. A na to nejsou zdroje...
Nejdriv dik redakci za aspon sporadicke info od Karla.
Jinak nabidka od Mindry nebyla jedina,ale byl to jediny tym,ktery nepozadoval zadny budget. Byla tu snad i moznost jet hondu,ale Karel by musel sehnat 1,5 mio.
Mahindra trochu zaspala,maji malo materialu a nahradnich dilu a to dokonce i pro Aspara.
Tak snad bude lip,Karel bude pravidelne porazet tymoveho kolegu a nekam se pohne.
Drzim Karlovi palce a preju mu taky trochu stesti,bude ho potrebovat.
Xtjara: Máš-li informace, sem s nimi. Nemáš-li, můžeš opět odvětit, že s takovými, jako jsem já, nemá smysl se bavit. Já se Karla zastával po celou jeho éru v Ajo. Teď musí pravidelně porážet týmového kolegu,aby se ukázalo, že neztratil nic z talentu, který nelze popřít. RRC nevyhraje nikdo jen tak zadarmo.
Le-Corbusier:urcite se nepovažuji za vse známého odborníka. To jsem nikde nikdy neřekl a ani nenapsal. Je to jen tvůj názor. O co se tady chceš dělit s podotýkám některými lidmi kdyz jen kritizují a hází špínu na někoho o kom nic neví.
Samueli, už název tohoto týmu, pravděpodobně "poplatný" hlavnímu sponzorovi,
napovídá, že dělají developer - byznys a ne motocyklový . Kdo by si i do jména
týmu dal "Real Estate" , bývají to spíš "nějaký těstoviny" ...
No počkám si do konce sezony co předvede Karlův náhradník u Aja, zatím nic moc
Nejlépe asi popsal celou situaci Ozzy prostě Karel nebyl na tovární matroš dostatečně vyzrálý. Dnešní svět funguje vyloženě na principu "Nejslabší máte padáka" Celou první sezónu mu Aki Ajo vlastně věnoval způsobem, který se dnes už tak často nevidí Nekladl na něj žádné nároky, pouze chtěl ať si Karel zvykne v týmu a na motorku. Výsledky čekal v druhé sezóně, ale ty taky nepřišly. Je to velká škoda, ale vžijte se do pocitu majitele týmu nebo sponzora. S největší pravděpodobností by bylo vaše rozhodnutí stejné. Teď to bude kromě talentu o velké píli, pokoře a štěstí, které se doufám ke Karlovi neotočilo úplně zády Držme mu
jezdil dva roky na nejlepší motce v nej. týmu. To není zrovna málo k tomu, aby ukázal, co v něm je... A holt asi ukázal...
Já bych se zatím o Káju nebál. On talent má,jezdit umí a už i zkušenosti posbíral. Teď jde jen o to,jestli dostanou nějaké díly a jestli jí zvládne s technikama naladit.
Xtjara - nechápu proč se takový všeznalý odborník za kterého se považuješ zahazuje s tak neinformovanými diskutujícími. Buď nás zasvěť nebo mlč, jinak tady děláš ramena úplně zbytečně.
Jo jsou to těžké časy pro Karla i pro nás fandy.
Čekal jsem víc info o novem modelu Mahindra 2016.
Nikde jsem nenašel zmínku o tom že ho Karel už má.
Vždy se jen píše že už brzy bude.
A ten tým je taky dost zahalen tajemstvím.
Přijde mi spíš jak čistička na platinu(peníze), než parta nadšenců.
Ale lepší bude asi detaily neřešit a soustředit se na jízdu.
Takže držím pěsti, ať to jede dobře.
Bateria: konečně opravdový fanoušek.
Bateria
v startovom roste je dalsich 30chlapcov a slecna ktory chce byt najlepsi. bez poslednych nemozu byt prvy...a zial Hanika zatial nic extremne nepredvadza...uvidime co sa ukaze v bodovacej tabulke na konci roku
Tak mu trošku věřte, talent a schopnosti má, dva roky zpět jste tady na něj psali jen samou chválu a najednou dohasíná? Že by za ty dva roky zapomněl jezdit na motorce?
Nefungovala...
Nuvolari má pravdu, neexistuje jediný logický dôvod prečo dostáva alebo mal dostávať horší tovární matroš. Veď v rámci nákladov je to najnižšia položka pre tím ako bol Ajo. Hlavne keď tam jazdia traja jazdci...
zial Hanika zrejme skonci ako Sissis. Prisiel k ajovy. potom na mahindru a potom???kto vie? ja nie. zial ocakavalo sa viac. teda ocakavalo sa aspon nieco no zial Hanika bud bol vzadu alebo padol ked jazdil top10. ak tato jeho crta nezmizne tak bude padat z 20miesta alebo bude v laufe ze sa tam dostal...skoda
Nuvolari: takovým jako ty asi nemá cenu nic říkat navíc jeste něco vysvětlovat. Přeji krasne závodní víkendy
Xtjara: jak tak čtu, tak jsi úžasný insider, vidíš pod pokličku atd., atd., poděl se o informace s námi pitomci, kteří jen vidí, že Karel jezdil dva roky prd na tovární motorce a momentálně dohasíná na Mahindře. A prosím, prosím, vysvětli nám, na základě čeho Karel určitě patří do top 10. Já, blbec, ať počítám, jak počítám, tak ho tam nevidím, ale jak píšu, nevidím do toho tak, jako ty...
Spousta lidi vůbec nevi jak to bylo s tovarnim matrosem, s novým angažmá a proc ted Karlos jede na čem jede. Ale hlavně že jsou všichni chytří a jen kritizují a Blbe kecat. Karlos je urcite dobrý farer a Mooooooc mu přeji aby se jim tu Hemelu podařilo naladit a on mohl zajizdet v Top 10 kam urcite patrí. Držíme polce.
Je to tezky no. Moc brzo se dostal na tovarni material. Na nem nepresvedcil protoze zkusenosti na to jeste nestacili, a s vrsicimi se polouspechy prisly asi i nervy. A ted se bude tezko dostavat zpet na konkurenceschopnou techniku. Musi se dostat do stavu ze dokaze byt jeden z nejlepsich na stejne technice, jen tak muze zase na lepsi stroj.
Drzim palce at se to povede.
Mahindra dělá vrásky na čele i Asparovcům Šance na nějaké slušné umístění je stejná jako před nedávnem s CRT bikem v MotoGP
Jéžiš, aby se jí tak začlo říkat " Mamindra"
Mahindra už z nazvu lze odvodit že má mindrák.