Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Akro, to je právě ten tvůj problém. Nevíš nic o jednání zodpovědných osob, neznáš vlivy a zájmy jednotlivých organizací na chod šampionátu( nejsi sám, jsme na tom všichni stejně) a snad právě proto si vše zobecníš a shrneš pod jedno jméno - Ezpeleta!
Hubas111 - Závody díky SPZkovi bohužel degradují v CUPové závody, např. MOTO3 jednotné otáčky, MOTO2 jednotné motory, MGP 5 motorů proti 12 u CTR a 20 litrů proto 24 ve prospěch CRT. SBK budou brzy dnešní Stocky1000 atd. Nějak proto nechápu, proč se mají za velké peníze vyvíjet paskvily, když třeba Supersport jede úplně stejně ne li rychleji jak MOTO2 a jsou nejméně pětkrát levnější, místo MOTO3 by se taky nějaká prodejní upravená třída našla a závody by byly možná dramatičtější než jsou dnes atd. Nějak mi ty 250ky pořád svým zvukem připomínají trávní sekačky a motor stabilák!
Mambo, kdo je nějaký Javier Alonzo? Jen SPZkův člověk pověřený jednáním s FIM, ITRTOU a MSMA a prosazováním SPZkových zájmů... Tito pánové samozřejmě udělají vše, aby WSBK poslali na tu vedlejší kolej, protože SPZka nepotřebuje pro své MGP konkurenci! A pokud už ta schůzka proběhla, je jasné, že se nad WSBK stahují mraky! Jediná šance je, že by se cukly továrny. SPZka je chodící neštěstí motocyklového sportu!
Tak ono je otázkou jestli řešit starý versus nový formát MOTO3. Já se jako fanoušek chci dobře bavit a to je mi v MOTO3 dodáváno mírou vrchovatou. A nemám rozhodně pocit, že mladý divočáci si ten titul MS nezaslouží nebo by měl být v očích motocyklové veřejnosti jakýsi polovičatý, či dokonce nezasloužený protože v tom má prsty SPZtka
Akro je potřeba koukat na věci více v souvislostech. Svět se pořád někam posouvá a vyvíjí. Jinak tomu nenji ani u okruhového mototcyklového sportu. Otázkou je jak pro koho a zdali je to k lepšímu-k horšímu. Na to si musí každý najít svoji odpověď Moji asi znáš.
Nemáš pravdu Akro. Manažerem Dorny, zodpovědným za WSBK je Javier Alonso, který se na všech změnách pro r.2014 dohodl na schůzce se sportovním ředitelem FIM Ignaciem Vernedou, zástupcem MSMA Takanae Tsubouchim v přítomnosti Daniela Carrery, Gregoria Lavilly a Daniela Duparca, která proběhla minulý týden. Ale vcelku chápu, že pro tebe je jednodušší a kratší napsat, že za vše je zodpovědný SPZka.
Mambo, věkový limit je vždy diskriminační a pokud jde o mladé jezdce, mají možnost být lepší než by byli třicátníci a starší. Oni i dříve jezdci většinou přestupovali do vyšších tříd a pokud už v MOTO 3 existuje dovažování, tak by měli smůlu starší trpaslíci a jejich minimální váha by stejně přestala být výhodou! Pokud jde o dědkovy snahy zlikvidovat SBK, není o čem mluvit, prostě se snaží upřednostnit MGP a ostatní třídy dát na vedlejší kolej! Nebo spíš na jinou kolej, na okresním nádraží! Zodpovědný je jen SPZka, nikdo jiný!
Akro, já v tom věkovém limitu nespatřuju až tak velký problém. Řekni mi, jak by se do kolotoče MS dostali právě ti mladí, ta nová krev,(Marquez, Bradl,Redding, Espargaro atd., atd.)kterou dnes tak všichni obdivujeme? Drželi by se tam celé roky jedni a ti samí, díky fyz. předpokladům, zkušenostem, penězům, tak, jak to bylo dříve.(Nieto, Dorflinger,Raudis,atp.) Za dlouhé roky kariéry si na ty jezdce měli diváci i média čas zvyknout a najít si hvězdy, což v současnosti pro každoroční obrovskou obměnu start. pole už není možné. Navíc, dříve jezdci ani neměnili značky tak často, jako nyní. A závěrem, co se týká "likvidace" WSBK SPZkou, přečti si u konkurence článek o příští sezóně, abys věděl,nejen kdo v Dorně zodpovídá za WSBK, i jaké změny vstoupí v platnost.
125ps - Tady nejde o vyrovnanost závodů, ale o degradaci menších tříd! Vyrovnané závody ti nabidne skoro každý CUPový závod stejných motocyklů! V MOTO3 je špatný nejen ten věkový limit, ale i nařízené maximální otáčky atd. U MOTO 2 zase jednotné motory a dokonce i u MGP omezení pro tovární motorky na 20 litrů paliva a 5 motorů, proti 24 litrům paliva a 12 motorům u CRT. Vše je pouze práce hrobníka světové silnice SPZky, včetně jeho protlačování Španělů! A to ještě zcela nenastala SPZkou plánovaná likvidace WSBK i když jeho škodlivé a likvidační úsilí bylo vidět už letos!
Mambo, máš opravdu pocit, že je MOTO 3, něco jiného než dorostenecká přípravka a MOTO 2 juniorka? Dříve byl taky samozřejmě nejvýše titul v nejvyšší třídě, ale ostatní třídy měly vysoký kredit. Dnes titul v nižších třídách moc neznamená a pro úspěšné jezdce je to jen možnost přestupu do vyšší třídy. Veškteré peníze a zájem médií se točí jen kolem MGP. Jak jsem napsal, je to obdoba FORMULE 1.
AKRO: Já chápu, že SPZka je tvoje srdeční záležitost , ale vyhrát může pouze jeden a ten je prostě MS a je jedno jestli je to MOTO3,2, WSBK, BSB, AMA apod. Aspoň já to tak beru.
SPZkovi přikládáš až příliš mnoho pozornosti. Zas ho tak nedémonenizuj. Tenhle byznys nenji o jednom párdovi
to: Akro ... já osobně jsem si daleko víc letos užíval Moto 3, než moto GP, která byla více méně one man show. Myslím, že poslední závod moto trojek, to byla lahůdka. Těším se na příští rok a na Káju Haniku, snad nám bude dělat větší radost než letos naši kluci
mamba54: Bohužel, AKRO má pravdu. Titul mistra světa v nejnižší kubatuře přestal byl plnohodnotným titulem v momentě, kdy bylo zavedeno toto pravidlo (bylo zavedeno již před několika lety v kategorii 125 ccm): "Riders in the Moto3 class cannot be older than 28 years, or 25 years for new contracted riders participating for the first time and wild-cards." Angel Nieto by měl dneska kulové a ne 13 titulů, nejnižší třída tímto rozhodnutím Dorny byla a je naprosto degradovaná a vlastně nechápu, že se v ní uděluje titul mistra světa.
Copak na tom není pravda? Dříve byly všechny třídy hodnocené skoro stejně a Mistr světa něco znamenalo! Dnes ovšem to není skoro nic, jediný Mistr světa je ten z MGP! Po vzoru Formule 1... Je to jen a jen práce SPZky!
AKRO - Mohl bys mi blíže vysvětlit, v čem spatřuješ neplnohodnotnost této třídy? (Pokud odhlédneme od menšího mediálního zájmu, což je však spíše vina médií samotných, než SPZky.)
je to prostě borec :) ...na prvním tréninku letos by to bylo 1. místo; na 2. tréninku 3.místo; třetí trénink 9. místo; a na kvalifikace 8. místo :)
Držím palce a těším se na další dechberoucí souboje ...a děkuju za ty letošní :)
Akro, to je právě ten tvůj problém. Nevíš nic o jednání zodpovědných osob, neznáš vlivy a zájmy jednotlivých organizací na chod šampionátu( nejsi sám, jsme na tom všichni stejně) a snad právě proto si vše zobecníš a shrneš pod jedno jméno - Ezpeleta!
IRTOU...
Hubas111 - Závody díky SPZkovi bohužel degradují v CUPové závody, např. MOTO3 jednotné otáčky, MOTO2 jednotné motory, MGP 5 motorů proti 12 u CTR a 20 litrů proto 24 ve prospěch CRT. SBK budou brzy dnešní Stocky1000 atd. Nějak proto nechápu, proč se mají za velké peníze vyvíjet paskvily, když třeba Supersport jede úplně stejně ne li rychleji jak MOTO2 a jsou nejméně pětkrát levnější, místo MOTO3 by se taky nějaká prodejní upravená třída našla a závody by byly možná dramatičtější než jsou dnes atd. Nějak mi ty 250ky pořád svým zvukem připomínají trávní sekačky a motor stabilák!
Mambo, kdo je nějaký Javier Alonzo? Jen SPZkův člověk pověřený jednáním s FIM, ITRTOU a MSMA a prosazováním SPZkových zájmů... Tito pánové samozřejmě udělají vše, aby WSBK poslali na tu vedlejší kolej, protože SPZka nepotřebuje pro své MGP konkurenci! A pokud už ta schůzka proběhla, je jasné, že se nad WSBK stahují mraky! Jediná šance je, že by se cukly továrny. SPZka je chodící neštěstí motocyklového sportu!
Tak ono je otázkou jestli řešit starý versus nový formát MOTO3. Já se jako fanoušek chci dobře bavit a to je mi v MOTO3 dodáváno mírou vrchovatou. A nemám rozhodně pocit, že mladý divočáci si ten titul MS nezaslouží nebo by měl být v očích motocyklové veřejnosti jakýsi polovičatý, či dokonce nezasloužený protože v tom má prsty SPZtka
Akro je potřeba koukat na věci více v souvislostech. Svět se pořád někam posouvá a vyvíjí. Jinak tomu nenji ani u okruhového mototcyklového sportu. Otázkou je jak pro koho a zdali je to k lepšímu-k horšímu. Na to si musí každý najít svoji odpověď Moji asi znáš.
Nemáš pravdu Akro. Manažerem Dorny, zodpovědným za WSBK je Javier Alonso, který se na všech změnách pro r.2014 dohodl na schůzce se sportovním ředitelem FIM Ignaciem Vernedou, zástupcem MSMA Takanae Tsubouchim v přítomnosti Daniela Carrery, Gregoria Lavilly a Daniela Duparca, která proběhla minulý týden. Ale vcelku chápu, že pro tebe je jednodušší a kratší napsat, že za vše je zodpovědný SPZka.
Mambo, věkový limit je vždy diskriminační a pokud jde o mladé jezdce, mají možnost být lepší než by byli třicátníci a starší. Oni i dříve jezdci většinou přestupovali do vyšších tříd a pokud už v MOTO 3 existuje dovažování, tak by měli smůlu starší trpaslíci a jejich minimální váha by stejně přestala být výhodou! Pokud jde o dědkovy snahy zlikvidovat SBK, není o čem mluvit, prostě se snaží upřednostnit MGP a ostatní třídy dát na vedlejší kolej! Nebo spíš na jinou kolej, na okresním nádraží! Zodpovědný je jen SPZka, nikdo jiný!
Akro, já v tom věkovém limitu nespatřuju až tak velký problém. Řekni mi, jak by se do kolotoče MS dostali právě ti mladí, ta nová krev,(Marquez, Bradl,Redding, Espargaro atd., atd.)kterou dnes tak všichni obdivujeme? Drželi by se tam celé roky jedni a ti samí, díky fyz. předpokladům, zkušenostem, penězům, tak, jak to bylo dříve.(Nieto, Dorflinger,Raudis,atp.) Za dlouhé roky kariéry si na ty jezdce měli diváci i média čas zvyknout a najít si hvězdy, což v současnosti pro každoroční obrovskou obměnu start. pole už není možné. Navíc, dříve jezdci ani neměnili značky tak často, jako nyní. A závěrem, co se týká "likvidace" WSBK SPZkou, přečti si u konkurence článek o příští sezóně, abys věděl,nejen kdo v Dorně zodpovídá za WSBK, i jaké změny vstoupí v platnost.
AKRO,
naprosto přesně napsáno Hrobník dělá vše přesně opačně, tedy špatně Jen Bůh ví, zda-li to dělá naschvál, nabo je to jeho "genialitou"
125ps - Tady nejde o vyrovnanost závodů, ale o degradaci menších tříd! Vyrovnané závody ti nabidne skoro každý CUPový závod stejných motocyklů! V MOTO3 je špatný nejen ten věkový limit, ale i nařízené maximální otáčky atd. U MOTO 2 zase jednotné motory a dokonce i u MGP omezení pro tovární motorky na 20 litrů paliva a 5 motorů, proti 24 litrům paliva a 12 motorům u CRT. Vše je pouze práce hrobníka světové silnice SPZky, včetně jeho protlačování Španělů! A to ještě zcela nenastala SPZkou plánovaná likvidace WSBK i když jeho škodlivé a likvidační úsilí bylo vidět už letos!
Superbiker - Díky, pochopil jsi to přesně!
Mambo, máš opravdu pocit, že je MOTO 3, něco jiného než dorostenecká přípravka a MOTO 2 juniorka? Dříve byl taky samozřejmě nejvýše titul v nejvyšší třídě, ale ostatní třídy měly vysoký kredit. Dnes titul v nižších třídách moc neznamená a pro úspěšné jezdce je to jen možnost přestupu do vyšší třídy. Veškteré peníze a zájem médií se točí jen kolem MGP. Jak jsem napsal, je to obdoba FORMULE 1.
AKRO: Já chápu, že SPZka je tvoje srdeční záležitost , ale vyhrát může pouze jeden a ten je prostě MS a je jedno jestli je to MOTO3,2, WSBK, BSB, AMA apod. Aspoň já to tak beru.
SPZkovi přikládáš až příliš mnoho pozornosti. Zas ho tak nedémonenizuj. Tenhle byznys nenji o jednom párdovi
to: Akro ... já osobně jsem si daleko víc letos užíval Moto 3, než moto GP, která byla více méně one man show. Myslím, že poslední závod moto trojek, to byla lahůdka. Těším se na příští rok a na Káju Haniku, snad nám bude dělat větší radost než letos naši kluci
Karel super ...AKRO asi máš částečně pravdu,ale pro mě je to pořád MS a tím pádem vítěz této třídy nebo moto 2 je pro mě osobně MISTREM SVĚTA
mamba54: Bohužel, AKRO má pravdu. Titul mistra světa v nejnižší kubatuře přestal byl plnohodnotným titulem v momentě, kdy bylo zavedeno toto pravidlo (bylo zavedeno již před několika lety v kategorii 125 ccm): "Riders in the Moto3 class cannot be older than 28 years, or 25 years for new contracted riders participating for the first time and wild-cards." Angel Nieto by měl dneska kulové a ne 13 titulů, nejnižší třída tímto rozhodnutím Dorny byla a je naprosto degradovaná a vlastně nechápu, že se v ní uděluje titul mistra světa.
je to pááán ! fandim!
Copak na tom není pravda? Dříve byly všechny třídy hodnocené skoro stejně a Mistr světa něco znamenalo! Dnes ovšem to není skoro nic, jediný Mistr světa je ten z MGP! Po vzoru Formule 1... Je to jen a jen práce SPZky!
AKRO - Mohl bys mi blíže vysvětlit, v čem spatřuješ neplnohodnotnost této třídy? (Pokud odhlédneme od menšího mediálního zájmu, což je však spíše vina médií samotných, než SPZky.)
je to prostě borec :) ...na prvním tréninku letos by to bylo 1. místo; na 2. tréninku 3.místo; třetí trénink 9. místo; a na kvalifikace 8. místo :)
Držím palce a těším se na další dechberoucí souboje ...a děkuju za ty letošní :)
To je dobré, škoda jen, že nejde o plnohodnotnou třídu, protože z ní udělal SPZka jen dorosteneckou přípravku!
Pristi rok budou moto trojky pro nas cechy tim pravym potesenim. Uz se nemuzu dockat.
1. Jack Miller (AUS), KTM, 1:47,291 (80)
2. Karel Hanika (CZ), KTM, 1:47,827 (69)
3. Niklas Ajo (FIN), KTM, 1:47,860 (70)
4. Philipp Öttl (D), Kalex-KTM, 1:48,082 (55)
5. Danny Kent (GB), KTM, 1:48,128 (72)
6. Miguel Oliveira (P), Mahindra, 1:48,228 (38)
7. Arthur Sissis (AUS), Mahindra, 1:48,793 (62)
super
už teď by byl v kvaldě ca 7-8 masakr
aha vedle ve článku
je někde přehled časů? To že je druhý je super, ale z kolika? Doufám že tam byla aspoň polovina startovního pole.
Každopádně sezóna 2014 nezačíná špatně
ides chlope moj jasny favorit na buducu sezonu