Poslední rok legendárních Aprilií

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
laďa-prášil (73) napsal 20.03.2011 v 15:57

Bohužel, nikdo tady nezmiňuje jednu věc - že totiž v USA se jezdí to, co je nebo bude moto 3 už dávno, jedí na tom mladí kluci, je to pro ně základní líheň velkých motorek. A ono trhy v USA jaksi vždy měly přednost před Evropou...

SpikeMT (19) napsal 20.03.2011 v 15:30

To RS 250, to myslíš šoupátkové ventily?

To Akro: To by mě zajímalo, jak dát turbo do 2T? Vždyť to musí všechno profouknout hned ven

RS-250 (-12) napsal 14.03.2011 v 11:49

Vyděl z vás někdo 2T řízenej rotujícímy ventily to je něco:Prpti tomu se může jít 4T vycpat.ale dneska rozhoduje Zasraný Loby a né technika že

AKRO (-498) napsal 03.03.2011 v 20:33

Nějakou chvíli možná ano, ale oni ty 250 4T časem roztočí a pak pojedou rychleji! Ono při tom, jak SPZka poslal obě menší kategorie k čertu, ve prospěch 17 polobohů v MGP, tak stejně nebude tento dorostenecký srandamač nikoho zajímat!

josef58 (823) napsal 03.03.2011 v 19:04

Myslím,ale netvrdím to, že 125 budou rychlejší než moto3 nebo jak se ten xindl jmenuje

AKRO (-498) napsal 03.03.2011 v 13:29

Zazi - Nepojedou spolu, dvoutakty poslal SPZka do kytek! Co kdyby třeba byly 125ky rychlejší!

mamba54 (1340) napsal 03.03.2011 v 09:50

Moto 2 jej taky neměla. Resp. měla, ale nikdo neprojevil zájem toho využít.

Zazi (1006) napsal 03.03.2011 v 08:56

Znamená to, že Moto3 jako jediná kubatura nebude mít ten přechodný "mix-rok", kdy mohou jet spolu 2T a 4T?

AKRO (-498) napsal 02.03.2011 v 22:28

JV - Ještě k těm kompresorům nebo lépe dnes k turbům! Bugatti to sice prohlásil, ale dnešní vývoj ukázal, že se hluboce mýlil a že to byla demagogie starého pána! I on byl vývojem závodů nakonec donucen je ve svých vozech používat! Bugatti byl sice vynikající konstruktér, ale jako člověk dost velký popleta, žil ve Francii a o Československu třicátých let si myslel, že je to nějaká Asijská země... , jak vzpomínala Eliška Junková. Tak co bys od něho chtěl! A pokud jde o steroidy, ty jako vynikající lék za své zneužití ve sportu nemůžou, nakonec, pokud by ti je tenkrát dali, když sa ti nechtěla hojit ta rozlámaná noha, tak se spolehni, že by ti srostla za necelý měsíc a nemusel jsi přes rok poskakovat o berlích!

AKRO (-498) napsal 02.03.2011 v 22:17

JV - Ale, copak to zase nechápeš? Tak mých 60% je nesmysl? Tak to si vezmi do ruky kalkulačku a zjistíš svůj omyl! Kolik je 500 děleno 800 = 62,5% Ty to ovšem dělíš obráceně a vyjde ti tvých 1,6! Já když vydělím 600:1000 = 60% Obráceně 1000:600 = 1,666 Máme ten názor skoro stejný, ty poměr 1,6 a 62,5%, já tvrdím 1?666 a 60%. Nakonec je to jen odhad! Nic na tom ovšem nemění, že čtyřtaktu do výkonu dvoutaktu při stejném objemu, chybí 40% výkonu!

JV (68) napsal 02.03.2011 v 21:43

To Akro: Když něco opisuješ, tak kvalitně! I Jozef58 umí počítat % ! Jeho příspěvky měly smysl ohledně časů v testech, ale tvých 60% je nesmysl! Kdysi byla představa objem 4T 2x větší než 2T! Ale, jelikož se vše vyvíjí, tak nyní je to ve své postatě cca 1,6! Takže 500 ccm 2T je cca 800 ccm 4T. A na turbo zapomeň, i takové představy byly...ale nějak to nevyšlo, vždyť určitě pamatuješ Ettora Bugattiho, který prohlásil...kompresor, to je jako dopovat ušlechtilého koně a kulturistu steroidy (ovšem o tomto svinstvu Bugatti nevěděl)...

AKRO (-498) napsal 02.03.2011 v 21:21

Josef58 - Nakonec by se ty turba daly dát i do dvoutaktů a ne jen do 4 taktů! On 4takt má zhruba 60% výkonu dvoutaktu, například dvoutakt 600 by proti 1000 4taktu, při stejném počtu válců, by bez problémů v MGP stačil a možná by byl i rychlejší!

tulen. (391) napsal 02.03.2011 v 20:49

To eryx: dvoutakt

josef58 (823) napsal 02.03.2011 v 20:29

posmiros
ony ty dvoutakty by nebyly překonány nikde, nejen u mot. pil, kdyby byly vypsány kubatury např. 1000ccm, 500ccm, atd...Bez kooficientu by se nikdo nerozhodl pro 4T páč při stejným objemu se výkonem nevyrovnaj 2T ani omylem. Leda tak s turbem.

posmiros (40) napsal 02.03.2011 v 17:50

ještě že nám ty 2T vydrží zatím aspoň motorovejch pilách tak jsou zatím nepřekonaný, díky jednoduchosti a malé váze a taky ve sněžnejch skůtrech se sem tam drží a vyrábí

jan26 (3624) napsal 02.03.2011 v 16:51

mamba
uz jsem to psal xkrat,ze verim Kornfeilovy na 12 misto celkove

Georgik (76) napsal 02.03.2011 v 15:55

dvoutaktů je škoda, o návratu v budoucnu bych moc nesnil, to by se musely třídy vypisovat jen a pouze dle kubatury a na to bych nevsázel. Ale kdo ví, třeba se jednou zase včem přejí 4T a přijde změna . O ekologii tu nejde vůbec, nemůžeme si pod 2t představovat fichtla, že ano!
To Sycak: ona když někde projela 4T Jawa, tak to byl balzám nejen pro uši, protože na ty sračky co v 80tkách vyráběly už se nedalo koukat , bohužel!!!

mamba54 (1340) napsal 02.03.2011 v 15:39

Tak to se nám ta diskuse pod článkem o RSA a RSW zase kamsi zvrtla.

Hockin (65) napsal 02.03.2011 v 15:31

syčák:huska je ještě v pohodě,ale když si jen za ČZ to byl šrumec.prostě jde o to být nejrychlejší,a pak je ti jedno kdo jak smrdí

AKRO (-498) napsal 02.03.2011 v 15:07

Sycak - Tak to pak jo! Už to má holka Husquarna pomalu za sebou! Novější motorky dvoutakty s tím nemají problém!

eryx (2) napsal 02.03.2011 v 15:06

Čtyřtakty jsou super, co může být lepšího.

Sycak (14) napsal 02.03.2011 v 14:49

akro: byla to asi 10 let stara dvoutaktni husquarna. Cuchat to pulhodiny tak to voni. Po ctyrech hodinach uz je toho dost.

AKRO (-498) napsal 02.03.2011 v 14:21

Hockin - může být, u nás je docela revoluce dvoutaktů, dost lidí kupuje hlavně endura 300 2T. Hlavně hobíci. Jiné objemy se kupují méně. Motokrosaři se drží čtyřtaktů!Pokud jde o výrobu, čtyřtakty jsou pro továrny daleko větší kšeft!

Hockin (65) napsal 02.03.2011 v 14:04

to akro.můj názor je,že vše je věcí poptávky,kdyby na 2T byla poptávka,nikdy by je továrny nerušily.Taky za poslední dobu nepamatuju,kdo s mého okolí koupil 2T,včetně motokrosu a již vzpomínaných sekaček na trávu.

AKRO (-498) napsal 02.03.2011 v 13:15

To rušení dvoutaktů je jen věcí továren! Proč by vyráběli lehčí, výkonnější a hlavně LEVNĚJŠÍ dvoutakty, když můžou vyrábět DRAŽŠÍ čtyřtakty! Žvásty o emisích a ekologii jsou jen kecy! Jedna elektrárna na uhlí vyprodukuje ročně tolik emisí jak všechny domácnosti, fabriky, doly, auta a motorky dohromady a že těch elektráren tady v našem Absurdistánu máme dost!

AKRO (-498) napsal 02.03.2011 v 13:09

Sycak - Tak to jsem si nikdy nevšiml, že by, když jedu s partou na endurech nějaký dvoutakt kouřil tak, že by se někdo dusil! To má někdo z tvojí party pěkně starou hajtru!

Sycak (14) napsal 02.03.2011 v 11:40

Ja si pamatuju ze 70 a 80 let jak jsem vsude u nas slysel ty dvoutaktni jawy a cizy. Pak kdyz nekde jelo 4-taktni Jawa 500 OHC tak vsichni vzdychali. A dneska je to obracene. Kdyz uslysim nekde ten ostry zvuk dvoutaktni krosky tak bych zase vzdychal po dvoutaktech. Ale kdyz pak jedes s partou na Enduro a jedes za dvoutaktem, tak taky vzdychas, protoze se dusis. Je to sice mimo tema ale tak nejak to je.

Hockin (65) napsal 02.03.2011 v 10:24

Bohužel či bohudík je to tak.Dnes již 4t vládnou nejen silnicím,crosskám,ale i sekačkám na trávu
To je trh a až se zas budou kupovat 2t možná se vrátí do MS

JirkaCS (57) napsal 02.03.2011 v 10:05

Škoda,mohli už jen kvůli tradici nechat jednu třídu dvoutaktů.

mamba54 (1340) napsal 02.03.2011 v 09:36

neznamy ScooterD: Lidem se nezavděčíš. Pamatuju doby, kdy fandové vzpomínali a vzdychali po zvuku čtyřtaktů.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist