Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
..., to mě ďálo u mé MZ 251 ETZ..., když jsem chtěl na 3. akcelerovat a byl na úrovni předjížděného vozu, na moment proskočila, ztratil jsem tah a já se potupně zařadil za nepředjeté vozidlo za hlasitého nadávání do helmy !!!..., při kontrole převodovky bylo zjištěno že je přihnutá řadící vidlička (asi po praseckém zacházení původního majitele, nebo mne...) a je po problému !..., Indové se byly v prsa že pojedou ve předu ne-li málem o titul, je to velké zklamání, Karlovi nic jiného nezbývá než doufat...
Každý jezdec má svoje slabší období.
Například Miler když jezdil s Karlem, jak mu to šlo.
A teď se trápí. Dá se to omluvit moc rychlým skokem do GP. A letos zas zraněním.
Ale na to se ve sportu nehraje na nějaké výmluvy.
A někteří jezdci to bohužel nechápou.
V tom se Karel Hanika zlepšil. Dělá co může. Nekydá okolo, a přizná i vlastní chybu.
Držím pěsti ať Karel letos nějaké body zajede. A hlavně ať to ve zdraví přežije.
Podle me jdou Ti kluci hrdinove nebo sebevrazi.Za takovych podminek jet kudlu to chce mit koule.Jestli je tu moznost ze to jednoho z nich na cilovce vykopne ze sedla ve dvou kilech...
Kdo jezdi tak si to umi predstavit.
A tak preji predevsim hodne stesti a to nejen vsem Mahindrakum
Tak alespon, ze za vykony je predevsim technika, ale jak je mozne, ze Karel predchozi 2 roky tak posr..., sanci mel velkou, ale jaky byl tedy problem tam ?
To snad není pravda - závodit na motorce kde běžně vyskakují kvalty? To je fakt o hubu. Kdo zažil kdy mu vyskočila rychlost při podřazování před zatáčkou, rozumí proč je to pořádná prekérka. Ostuda je, když to výrobce popírá a neřeší.
To vypadá na poslední sezónu v GP. Bohužel když byl na solidní motorce, tak se moc nepředvedl. Škoda.😕 Tak třeba se chytne v jiném šampionátu. Jen aby se ještě na tom krámu nezrakvil...
"Zdroj" funguje
//www.speedweek.com/moto3/news/90616/MahindraPeugeot-Streiken-die-Teams-in-Jerez.html
A překlad toho nejdůležitějšího :
************************************
Nyní má manžer týmu (Peugeot MC Saxoprint) Terrell Thien těch technických problémů Mahindry už plný zuby. «Jestli Mahindra problém s převodovkou
v Jerezu neodstraní a v FP1budou zase vyskakovat kvalty, tak zvážíme, jestli
je pro naše jezdce z důvodu bezpečnosti smysluplné nastoupit k druhému
pátečnímu treninku.» Thien se domnívá, že také ostatní závodní týmy, které
startují tento rok v MS na identickýchmotocyklech Moto 3 Mahindra MGP3O,
o podobných krocích přemýšlejí.
Dostal se mně do rukou překlad "inkriminovaného" článku ze Speedweek.com :
****************************************************************************************
Původní tým Racing-Team Germany nahlásil minulý týden platební neschopnost,
nový tovární tým Peugeot zůstal při třetím závodě v r.2016 po druhé bez bodů.
Opět totální fiasko pro velkohubě proklamovaný tým Peugeot MC Saxoprint :
16. místo pro Alexise Masbou a 21. pro Johna McPhee při závodě MS Moto3
na okruhu Circuit of the Americas (COTA), takže žádné body pro saský tým.
Manažer týmu Terrell Thien vzal tento debakl naštvaně na vědomí.
Manažer týmu Terrell Thien k tomu v rozhovoru se SPEEDWEEK.com řekl:
«Náš projekt je momentálně velmi těžký příběh. Protože od prvního testu se
potýkáme s převodovkou, která jednoduše nefunguje. A u Mahindry to odmítají
vždy s tím, že za to mohou jiní. Ale v GP Texasu odpadly čtyři Mahindry s poru-
chou převodovky, což je dostatečný důkaz, že problém je opravdu zásadní.
Musejí dát co nejrychleji hlavy dohromady a udělat svoje domácí úkoly, jinak
nevidím budoucnost tohoto projektu moc v růžových barvách».
Thien se domnívá, že v Argentině se problémy s převodovkou díky vlhké trati
neprojevily tak zřetelně.
Jeho diagnoza zněla: «V dešti nebyla převodovka tolik zatížena, ale v Austinu
vyskočila Johnovi 14x rychlost. Bez zařazené rychlosti ho to vystřelilo rovně
z trati. To stejné u Alexise. Jorge Martin převodovku odrovnal kompletně,
také u Haniky se něco stalo.»
Rozlobeně Thien pokračuje: «Že se doposud nenašlo řešení, nemůžeme
jednoduše akceptovat. Neboť tyto problémy s převodovkou jsou známy už
půldruhého roku. «
Davide Borghesi je sporný technický vedoucí nového vývojového dodělení
Mahindra v Baiocco/Italie. Už v minulém roce byl kritizován za malou konku-
renceschopnost motocyklu Mahindra (v r. 2015 jen jedno podium), z tohoto
důvodu vyžadovali Jorge Martinez a Gino Borsoi z továrního týmu Mahindra-
Mapfre (2016 s Jorge Martin a Francsco Bagnaia) na podzim od Mahindry
návrat ke švýcarské firmě Suter Racing Technology. SRT měl být od té chvíle
opět být za zodpovědný za další vývoj. Mahindra MGP3O byla u Sutera
stavěna první dva roky. Martinez chtěl jako vedoucího vývoje prosadit suterova
konstruktéra Alexe Giussaniho.
To bylo také přislíbeno. Martinez vyhrožoval, že pojede KTM nebo Hondu,
přesto, že měl s Mahindrou 3-letou smlouvu až do roku 2017.
Ostatně: Motocykl Peugeot je shodný s Mahindrou, neboť koncern Mahindra
koupila 51% podíl na Peugeot Motocycles.
Ale od 1. dubna 2016 již není Giussani zodpovědný za motocykly Mahindra
a Peugeot. «To jsem se dozvěděl jen náhodou», divil se Thien v Texasu.
«Nyní vyžaduji v příštích dnech v Zurychu setkání a rozhovor. Naše kontaktní
osoba je doposud Borghesi. On by měl naše ztížnosti dál vždycky tlumočit
Mahindře. Ale silně pochybuji o tom, že se to donese k šéfovi závodního
oddělení Mufaddal Choonia tak jak by mělo.
Tak to v žádném případě nemůže pokračovat.»
Doufání a snažení už proběhlo u Ajo, nebo ne? Co tady chce vymýšlet? Motorka je jebka, tým je jebka. Nechtěl platit, tak ať si užije poslední sezonu v moto3 a nevymejšlí kraviny. Zdraví má jenom jedno.
Docela by mě zajímalo jestli jede v tom týmu zadarmo nebo mu dávají plat. Tipnul bych si že je tam zadara. A tím spíš nevidím důvod se zmrzačit na nějaký vráně.
Koukám, že ty nové Mahindry asi nebudou moc dobrý stroje do Moto3 Snad na tom zamakaj a Karel bude zase jezdit alespoň v první polovině startovního pole...
..., to mě ďálo u mé MZ 251 ETZ..., když jsem chtěl na 3. akcelerovat a byl na úrovni předjížděného vozu, na moment proskočila, ztratil jsem tah a já se potupně zařadil za nepředjeté vozidlo za hlasitého nadávání do helmy !!!..., při kontrole převodovky bylo zjištěno že je přihnutá řadící vidlička (asi po praseckém zacházení původního majitele, nebo mne...) a je po problému !..., Indové se byly v prsa že pojedou ve předu ne-li málem o titul, je to velké zklamání, Karlovi nic jiného nezbývá než doufat...
Pro Ivan Dvuokvíťak: jasně, že se nemá zranit
Každý jezdec má svoje slabší období.
Například Miler když jezdil s Karlem, jak mu to šlo.
A teď se trápí. Dá se to omluvit moc rychlým skokem do GP. A letos zas zraněním.
Ale na to se ve sportu nehraje na nějaké výmluvy.
A někteří jezdci to bohužel nechápou.
V tom se Karel Hanika zlepšil. Dělá co může. Nekydá okolo, a přizná i vlastní chybu.
Držím pěsti ať Karel letos nějaké body zajede. A hlavně ať to ve zdraví přežije.
Přesně tak Unavix a Nuvolari,Karel projel svůj talent už u Aja,kdyby tahal,nemusel se teď trápit na Mahindře.Má to,co si zasloužil.
bedo unavix ho 46 ma v nicku.proto.
Hosi starym jawam pri spatne peci vypadavaly kvalty bezne...ale toto to je ostuda a hazard se zdravim! Otres.
Podle me jdou Ti kluci hrdinove nebo sebevrazi.Za takovych podminek jet kudlu to chce mit koule.Jestli je tu moznost ze to jednoho z nich na cilovce vykopne ze sedla ve dvou kilech...
Kdo jezdi tak si to umi predstavit.
A tak preji predevsim hodne stesti a to nejen vsem Mahindrakum
Řešení je jednoduchý. Mahindru kopnout do zadku a podepsat smlouvu s FGR o dodání motorek. Horší už to nebude. U FGR převodovka funguje
Honza-K: obávám se, že svůj talent už utopil, když na tovární KTM za dva roky nic nezajel.
Dotpoint : Ty si ale duševní mrzáček co??? Co sem taháš 46 ?
Za všechno může Grana
Tak alespon, ze za vykony je predevsim technika, ale jak je mozne, ze Karel predchozi 2 roky tak posr..., sanci mel velkou, ale jaky byl tedy problem tam ?
To snad není pravda - závodit na motorce kde běžně vyskakují kvalty? To je fakt o hubu. Kdo zažil kdy mu vyskočila rychlost při podřazování před zatáčkou, rozumí proč je to pořádná prekérka. Ostuda je, když to výrobce popírá a neřeší.
Určitě jsi, "andelábře" , chtěl napsat neZRANIL, nemám pravdu ... !??
A co by jsi tak Karlovi doporucil?Nechtel platit...???Jsi vubec Cech?Ovce z davu 46
To vypadá na poslední sezónu v GP. Bohužel když byl na solidní motorce, tak se moc nepředvedl. Škoda.😕 Tak třeba se chytne v jiném šampionátu. Jen aby se ještě na tom krámu nezrakvil...
Tak jenom doufejme, že tady na tý indický hyeně neutopí KH svůj talent...
"Zdroj" funguje
//www.speedweek.com/moto3/news/90616/MahindraPeugeot-Streiken-die-Teams-in-Jerez.html
A překlad toho nejdůležitějšího :
************************************
Nyní má manžer týmu (Peugeot MC Saxoprint) Terrell Thien těch technických problémů Mahindry už plný zuby. «Jestli Mahindra problém s převodovkou
v Jerezu neodstraní a v FP1budou zase vyskakovat kvalty, tak zvážíme, jestli
je pro naše jezdce z důvodu bezpečnosti smysluplné nastoupit k druhému
pátečnímu treninku.» Thien se domnívá, že také ostatní závodní týmy, které
startují tento rok v MS na identickýchmotocyklech Moto 3 Mahindra MGP3O,
o podobných krocích přemýšlejí.
Co jste čekali zázrak
No bude to v Jerezu "zajímavý", jestli ve FP1 začne "to samý" ...
Ivane: tak to je super co na to říct ...
Ivan - hodně zajímavý článek, jde vidět, že to je u Mahindry ještě horší, než se prvotně zdálo
Dostal se mně do rukou překlad "inkriminovaného" článku ze Speedweek.com :
****************************************************************************************
Původní tým Racing-Team Germany nahlásil minulý týden platební neschopnost,
nový tovární tým Peugeot zůstal při třetím závodě v r.2016 po druhé bez bodů.
Opět totální fiasko pro velkohubě proklamovaný tým Peugeot MC Saxoprint :
16. místo pro Alexise Masbou a 21. pro Johna McPhee při závodě MS Moto3
na okruhu Circuit of the Americas (COTA), takže žádné body pro saský tým.
Manažer týmu Terrell Thien vzal tento debakl naštvaně na vědomí.
Manažer týmu Terrell Thien k tomu v rozhovoru se SPEEDWEEK.com řekl:
«Náš projekt je momentálně velmi těžký příběh. Protože od prvního testu se
potýkáme s převodovkou, která jednoduše nefunguje. A u Mahindry to odmítají
vždy s tím, že za to mohou jiní. Ale v GP Texasu odpadly čtyři Mahindry s poru-
chou převodovky, což je dostatečný důkaz, že problém je opravdu zásadní.
Musejí dát co nejrychleji hlavy dohromady a udělat svoje domácí úkoly, jinak
nevidím budoucnost tohoto projektu moc v růžových barvách».
Thien se domnívá, že v Argentině se problémy s převodovkou díky vlhké trati
neprojevily tak zřetelně.
Jeho diagnoza zněla: «V dešti nebyla převodovka tolik zatížena, ale v Austinu
vyskočila Johnovi 14x rychlost. Bez zařazené rychlosti ho to vystřelilo rovně
z trati. To stejné u Alexise. Jorge Martin převodovku odrovnal kompletně,
také u Haniky se něco stalo.»
Rozlobeně Thien pokračuje: «Že se doposud nenašlo řešení, nemůžeme
jednoduše akceptovat. Neboť tyto problémy s převodovkou jsou známy už
půldruhého roku. «
Davide Borghesi je sporný technický vedoucí nového vývojového dodělení
Mahindra v Baiocco/Italie. Už v minulém roce byl kritizován za malou konku-
renceschopnost motocyklu Mahindra (v r. 2015 jen jedno podium), z tohoto
důvodu vyžadovali Jorge Martinez a Gino Borsoi z továrního týmu Mahindra-
Mapfre (2016 s Jorge Martin a Francsco Bagnaia) na podzim od Mahindry
návrat ke švýcarské firmě Suter Racing Technology. SRT měl být od té chvíle
opět být za zodpovědný za další vývoj. Mahindra MGP3O byla u Sutera
stavěna první dva roky. Martinez chtěl jako vedoucího vývoje prosadit suterova
konstruktéra Alexe Giussaniho.
To bylo také přislíbeno. Martinez vyhrožoval, že pojede KTM nebo Hondu,
přesto, že měl s Mahindrou 3-letou smlouvu až do roku 2017.
Ostatně: Motocykl Peugeot je shodný s Mahindrou, neboť koncern Mahindra
koupila 51% podíl na Peugeot Motocycles.
Ale od 1. dubna 2016 již není Giussani zodpovědný za motocykly Mahindra
a Peugeot. «To jsem se dozvěděl jen náhodou», divil se Thien v Texasu.
«Nyní vyžaduji v příštích dnech v Zurychu setkání a rozhovor. Naše kontaktní
osoba je doposud Borghesi. On by měl naše ztížnosti dál vždycky tlumočit
Mahindře. Ale silně pochybuji o tom, že se to donese k šéfovi závodního
oddělení Mufaddal Choonia tak jak by mělo.
Tak to v žádném případě nemůže pokračovat.»
Doufání a snažení už proběhlo u Ajo, nebo ne? Co tady chce vymýšlet? Motorka je jebka, tým je jebka. Nechtěl platit, tak ať si užije poslední sezonu v moto3 a nevymejšlí kraviny. Zdraví má jenom jedno.
Docela by mě zajímalo jestli jede v tom týmu zadarmo nebo mu dávají plat. Tipnul bych si že je tam zadara. A tím spíš nevidím důvod se zmrzačit na nějaký vráně.
Dobré jebky ty mahindry
Koukám, že ty nové Mahindry asi nebudou moc dobrý stroje do Moto3 Snad na tom zamakaj a Karel bude zase jezdit alespoň v první polovině startovního pole...
Muselo to být frustrující, ale říká se, že co tě nezabije, to tě posílí. Takže bojuj co to jde, Karle!!!