Očima Karla Haniky – Grand Prix Texasu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PRESLY (341) napsal 20.04.2016 v 11:29

..., to mě ďálo u mé MZ 251 ETZ..., když jsem chtěl na 3. akcelerovat a byl na úrovni předjížděného vozu, na moment proskočila, ztratil jsem tah a já se potupně zařadil za nepředjeté vozidlo za hlasitého nadávání do helmy !!!..., při kontrole převodovky bylo zjištěno že je přihnutá řadící vidlička (asi po praseckém zacházení původního majitele, nebo mne...) a je po problému !..., Indové se byly v prsa že pojedou ve předu ne-li málem o titul, je to velké zklamání, Karlovi nic jiného nezbývá než doufat...

Kandelábr (104) napsal 18.04.2016 v 19:21

Pro Ivan Dvuokvíťak: jasně, že se nemá zranit

Samuel007 (376) napsal 18.04.2016 v 17:38

Každý jezdec má svoje slabší období.
Například Miler když jezdil s Karlem, jak mu to šlo.
A teď se trápí. Dá se to omluvit moc rychlým skokem do GP. A letos zas zraněním.
Ale na to se ve sportu nehraje na nějaké výmluvy.
A někteří jezdci to bohužel nechápou.
V tom se Karel Hanika zlepšil. Dělá co může. Nekydá okolo, a přizná i vlastní chybu.
Držím pěsti ať Karel letos nějaké body zajede. A hlavně ať to ve zdraví přežije.

griso21 (147) napsal 17.04.2016 v 17:11

Přesně tak Unavix a Nuvolari,Karel projel svůj talent už u Aja,kdyby tahal,nemusel se teď trápit na Mahindře.Má to,co si zasloužil.

dotpoint (22) napsal 16.04.2016 v 19:54

bedo unavix ho 46 ma v nicku.proto.

blackblues (1507) napsal 16.04.2016 v 09:36

Hosi starym jawam pri spatne peci vypadavaly kvalty bezne...ale toto to je ostuda a hazard se zdravim! Otres.

Ghostik (673) napsal 16.04.2016 v 08:10

Podle me jdou Ti kluci hrdinove nebo sebevrazi.Za takovych podminek jet kudlu to chce mit koule.Jestli je tu moznost ze to jednoho z nich na cilovce vykopne ze sedla ve dvou kilech...
Kdo jezdi tak si to umi predstavit.
A tak preji predevsim hodne stesti a to nejen vsem Mahindrakum

unavix (595) napsal 16.04.2016 v 07:28-1

Řešení je jednoduchý. Mahindru kopnout do zadku a podepsat smlouvu s FGR o dodání motorek. Horší už to nebude. U FGR převodovka funguje

Nuvolari (2329) napsal 16.04.2016 v 00:29+1

Honza-K: obávám se, že svůj talent už utopil, když na tovární KTM za dva roky nic nezajel.

BedaTr (20) napsal 15.04.2016 v 23:46+1

Dotpoint : Ty si ale duševní mrzáček co??? Co sem taháš 46 ?

dage (-62) napsal 15.04.2016 v 23:13

Za všechno může Grana

Motofighter (471) napsal 15.04.2016 v 23:00

Tak alespon, ze za vykony je predevsim technika, ale jak je mozne, ze Karel predchozi 2 roky tak posr..., sanci mel velkou, ale jaky byl tedy problem tam ?

1100Virago (3052) napsal 15.04.2016 v 22:29

To snad není pravda - závodit na motorce kde běžně vyskakují kvalty? To je fakt o hubu. Kdo zažil kdy mu vyskočila rychlost při podřazování před zatáčkou, rozumí proč je to pořádná prekérka. Ostuda je, když to výrobce popírá a neřeší.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 15.04.2016 v 22:04-1

Určitě jsi, "andelábře" , chtěl napsat neZRANIL, nemám pravdu ... !??

dotpoint (22) napsal 15.04.2016 v 20:12-2

A co by jsi tak Karlovi doporucil?Nechtel platit...???Jsi vubec Cech?Ovce z davu 46

Kandelábr (104) napsal 15.04.2016 v 20:02

To vypadá na poslední sezónu v GP. Bohužel když byl na solidní motorce, tak se moc nepředvedl. Škoda.😕 Tak třeba se chytne v jiném šampionátu. Jen aby se ještě na tom krámu nezrakvil...

Honza-K (830) napsal 15.04.2016 v 19:24

Tak jenom doufejme, že tady na tý indický hyeně neutopí KH svůj talent...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 15.04.2016 v 18:43-1

"Zdroj" funguje
//www.speedweek.com/moto3/news/90616/MahindraPeugeot-Streiken-die-Teams-in-Jerez.html

A překlad toho nejdůležitějšího :
************************************
Nyní má manžer týmu (Peugeot MC Saxoprint) Terrell Thien těch technických problémů Mahindry už plný zuby. «Jestli Mahindra problém s převodovkou
v Jerezu neodstraní a v FP1budou zase vyskakovat kvalty, tak zvážíme, jestli
je pro naše jezdce z důvodu bezpečnosti smysluplné nastoupit k druhému
pátečnímu treninku.» Thien se domnívá, že také ostatní závodní týmy, které
startují tento rok v MS na identickýchmotocyklech Moto 3 Mahindra MGP3O,
o podobných krocích přemýšlejí.

VIZI (1420) napsal 15.04.2016 v 18:19-1

Co jste čekali zázrak

IvanDvoutakťák (5074) napsal 15.04.2016 v 18:17-1

No bude to v Jerezu "zajímavý", jestli ve FP1 začne "to samý" ...

Xtjara (166) napsal 15.04.2016 v 17:48

Ivane: tak to je super co na to říct ...

Glouwer (296) napsal 15.04.2016 v 17:46

Ivan - hodně zajímavý článek, jde vidět, že to je u Mahindry ještě horší, než se prvotně zdálo

IvanDvoutakťák (5074) napsal 15.04.2016 v 16:47-1+2

Dostal se mně do rukou překlad "inkriminovaného" článku ze Speedweek.com :
****************************************************************************************
Původní tým Racing-Team Germany nahlásil minulý týden platební neschopnost,
nový tovární tým Peugeot zůstal při třetím závodě v r.2016 po druhé bez bodů.

Opět totální fiasko pro velkohubě proklamovaný tým Peugeot MC Saxoprint :
16. místo pro Alexise Masbou a 21. pro Johna McPhee při závodě MS Moto3
na okruhu Circuit of the Americas (COTA), takže žádné body pro saský tým.

Manažer týmu Terrell Thien vzal tento debakl naštvaně na vědomí.
Manažer týmu Terrell Thien k tomu v rozhovoru se SPEEDWEEK.com řekl:
«Náš projekt je momentálně velmi těžký příběh. Protože od prvního testu se
potýkáme s převodovkou, která jednoduše nefunguje. A u Mahindry to odmítají
vždy s tím, že za to mohou jiní. Ale v GP Texasu odpadly čtyři Mahindry s poru-
chou převodovky, což je dostatečný důkaz, že problém je opravdu zásadní.
Musejí dát co nejrychleji hlavy dohromady a udělat svoje domácí úkoly, jinak
nevidím budoucnost tohoto projektu moc v růžových barvách».
Thien se domnívá, že v Argentině se problémy s převodovkou díky vlhké trati
neprojevily tak zřetelně.
Jeho diagnoza zněla: «V dešti nebyla převodovka tolik zatížena, ale v Austinu
vyskočila Johnovi 14x rychlost. Bez zařazené rychlosti ho to vystřelilo rovně
z trati. To stejné u Alexise. Jorge Martin převodovku odrovnal kompletně,
také u Haniky se něco stalo.»
Rozlobeně Thien pokračuje: «Že se doposud nenašlo řešení, nemůžeme
jednoduše akceptovat. Neboť tyto problémy s převodovkou jsou známy už
půldruhého roku. «
Davide Borghesi je sporný technický vedoucí nového vývojového dodělení
Mahindra v Baiocco/Italie. Už v minulém roce byl kritizován za malou konku-
renceschopnost motocyklu Mahindra (v r. 2015 jen jedno podium), z tohoto
důvodu vyžadovali Jorge Martinez a Gino Borsoi z továrního týmu Mahindra-
Mapfre (2016 s Jorge Martin a Francsco Bagnaia) na podzim od Mahindry
návrat ke švýcarské firmě Suter Racing Technology. SRT měl být od té chvíle
opět být za zodpovědný za další vývoj. Mahindra MGP3O byla u Sutera
stavěna první dva roky. Martinez chtěl jako vedoucího vývoje prosadit suterova
konstruktéra Alexe Giussaniho.
To bylo také přislíbeno. Martinez vyhrožoval, že pojede KTM nebo Hondu,
přesto, že měl s Mahindrou 3-letou smlouvu až do roku 2017.
Ostatně: Motocykl Peugeot je shodný s Mahindrou, neboť koncern Mahindra
koupila 51% podíl na Peugeot Motocycles.
Ale od 1. dubna 2016 již není Giussani zodpovědný za motocykly Mahindra
a Peugeot. «To jsem se dozvěděl jen náhodou», divil se Thien v Texasu.
«Nyní vyžaduji v příštích dnech v Zurychu setkání a rozhovor. Naše kontaktní
osoba je doposud Borghesi. On by měl naše ztížnosti dál vždycky tlumočit
Mahindře. Ale silně pochybuji o tom, že se to donese k šéfovi závodního
oddělení Mufaddal Choonia tak jak by mělo.
Tak to v žádném případě nemůže pokračovat.»

unavix (595) napsal 15.04.2016 v 16:09+1

Doufání a snažení už proběhlo u Ajo, nebo ne? Co tady chce vymýšlet? Motorka je jebka, tým je jebka. Nechtěl platit, tak ať si užije poslední sezonu v moto3 a nevymejšlí kraviny. Zdraví má jenom jedno.
Docela by mě zajímalo jestli jede v tom týmu zadarmo nebo mu dávají plat. Tipnul bych si že je tam zadara. A tím spíš nevidím důvod se zmrzačit na nějaký vráně.

Mileek (330) napsal 15.04.2016 v 14:50

Dobré jebky ty mahindry

Rocketeer (18) napsal 15.04.2016 v 14:33

Koukám, že ty nové Mahindry asi nebudou moc dobrý stroje do Moto3 Snad na tom zamakaj a Karel bude zase jezdit alespoň v první polovině startovního pole...

Sylver (91) napsal 15.04.2016 v 14:19+3

Muselo to být frustrující, ale říká se, že co tě nezabije, to tě posílí. Takže bojuj co to jde, Karle!!!




TOPlist