Moto3 v roce 2012 až čtyřicet jezdců

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
alobalista (85) napsal 10.05.2011 v 21:39

To vlastne pristi rok nebude ani v jedny kubature Aprilia?

Marex (2570) napsal 10.05.2011 v 21:22

Nápad Moto3 250 mono, 4T se mi líbí. Co se ovšem vymyká, je Moto2. To je prostě- vedle celkem logicky pořešených Moto3- ukrutná blbina!

VerkaH. (31) napsal 10.05.2011 v 20:35

Hrubák: Naděláš - takový pakatel! Tak střelíš nemovitej majetek a budeš hvězda

AKRO (-498) napsal 10.05.2011 v 20:14

Prusa94 - Ono to pojede dobře, výkon to bude mít asi jako 2T 125. Ještě, aby to za ty peníze bylo pomalé!

AKRO (-498) napsal 10.05.2011 v 20:06

Zase předraženost! 12 000 Euro za motor, který točí jen 14 000 otáček? To točí i lepší terénní motory a stoji asi čtvrtinu! A cena KTM to je skandál!

Maxiobr (257) napsal 10.05.2011 v 18:24

Líbilo by se mi, kdyby v MotoGP zůstaly ve všech třídách dvoutakty. Přece jenom je to závodní motor. Teď už člověk pomalu neví, co ještě je závodní prototyp a co už produkční model a hranice mezi MotoGP a třeba WSBK se tak nějak stírá. Nejlepší by bylo oba seriály sjednotit. Chápu, že je hodně jezdců, ale zase by se mohlo obnovit třeba MS Evropy... bajky se stejně jezdí v podstatě jen v Evropě.

wario (126) napsal 10.05.2011 v 18:15

bude to větší nálož než 125 2T ,koukněte jak 250 4T v motokrosu vyřadily 125 2T. navíc neklidné mládí to budou závody

Vova (104) napsal 10.05.2011 v 17:17

pro Hrubák 24 000 Euro. je jen první investice, tohoto projektu cenově dostupného velké škále mladých pilotů. Kolik udělá ročně motorů... Vidím opravdu masový sport, ze kterého vzejde plejáda skvělých jezdců. Škoda, že se nepoučili z SP a nepostavili něco jako SP 250 4T. Podvozek stejný pro všechny, stejné gumy,

Hrubák (3) napsal 10.05.2011 v 16:46

běžím za tatíkem,ať mi půjčí 600tisíc,že jsem mladej a začínající,jsem zvědavej,kam mě pošle ,tohle je vážně kokotárna,žlatý gp motorky před lety

Máma-RM (349) napsal 10.05.2011 v 15:24

na tom bych se chtěl svézt!

SoulTrain21 (753) napsal 10.05.2011 v 14:51

Durex:rally?No,snad nemyslíš WRC?

mira76 (3) napsal 10.05.2011 v 14:31

at jdou do háje, ze 4taktama, zasraní ekologisti! Napřed nasrali do motorek sekundár. spalování pomocí vzduchu za výfuk. ventyl pak katalyzátory a nakonec budeme jezdit na elektromotorech, na závodění jsou a budou nejlepší 2T motory, pokud si chce člověk koupit motorku tak nic jiného než 4takt není...

Vova (104) napsal 10.05.2011 v 13:38

nákupní cena tohoto závodního motocyklu je 24 000 Euro. Honda NSF 250 bude produkčním motocyklem ... neboť motocykl Honda NSF 250 bude cenově dostupný velké škále mladých pilotů.

Prusa-#94 (90) napsal 10.05.2011 v 12:41

zase tak pomalý to nebude. Mluví se výkonu přes 50k. Ale je to čtyřtakt

Durex (31) napsal 10.05.2011 v 12:26

Za chvíly to bude nuda jako F1. Ještě že je Rally, Dakar a Superbiky

Durex (31) napsal 10.05.2011 v 12:25

Mě pořád hlava nebere to, že operujou snížením nákladů atd. Ale 2V 4T motor musý být zákonitě dražší něž jednoválcová 125 2T

lynx (98) napsal 10.05.2011 v 12:17

Tak mi nějak nevycházejí počty. Motor může stát nejvýše 12 000 eček, tak co stojí na té KTMce zbývajících 88 000? Nejspíš logo KTM nebo je motor ta nejlevnější součástka na motorce.

Karbec_Jikov (106) napsal 10.05.2011 v 10:41

Kde jsou doby kdy inženýři uměli vyrobit šestiválcovou!! 250ku, nebo dvouválcovou 50ku.
No uvidíme, ale je to pěknej ranec, do toho asi FRG nepůjde.

martin1 (658) napsal 10.05.2011 v 10:22

neštěstí už nikdy nebudeme moci porovnávat jezdce

Durex (31) napsal 10.05.2011 v 10:16

Ať si ty 4t strčej do zadele

Golinho (0) napsal 10.05.2011 v 09:48

Kolik to bude mít výkon ? Jestli je to v textu, tak se omlouvám, neumím číst... (ale nikde to nevidím)

TyD (69) napsal 10.05.2011 v 09:19

Jezdců bude hodně, ale v zatáčkách budou padat dovnitř, jak to bude pomalý :D :D

jan26 (3624) napsal 10.05.2011 v 08:32

Nechme se prekvapit
pocet jezdcu pro me osobne by byl
moto3-35jezdcu
moto2-30jezdcu
motogp-21jezdcu
vice to stejne nema smysl




TOPlist