Marca Simoncelliho si v Brně připomnělo 3795 motorkářů

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kobylak (13) napsal 14.10.2014 v 23:58+3

Bylo toho tady hodně řečeno, takže za mě:Moto gp nesleduji,jak je v něčem hodně peněz stojí to za h..,Marka si matně vybavuji zrovna když jsem přepínal na Ordinaci .Měl jsem volno,kamoši tam jeli tak proč ne.Počasí super,vzduchem chlazená babetta je vybavena šlapátky,chcípákem a stojanem Pohodovej pokec,akorát příště berem deku a kávičku abychom si mohli udělat hezký picnic
Tak,už lezu-střílejte

Kaštanisko (107) napsal 14.10.2014 v 22:50-1+5

Já si na nic nestěžuji...když už tam jedu, tak přece musím počítat s tím, že naskládat bez mála 4000 motorek zabere nějaký čas. Já jsem si hezky sednul na studený štěrk do stínu k mantinelům a bylo mi fajn . Nechápu jak si tu může někdo stěžovat na vaření motoru...tak to ku*va vypnu když stojím ne? A na ježdění po okruhu byly volné jízdy, každý měl tu možnost si je koupit.

SLEEPER (1002) napsal 14.10.2014 v 12:36-3+2

mamba'branik'54> S tou omluvou jsi me bajecne pobavil, diky za zprijemneni dne!
A crxjet-ova posledni veta, coby endurare, taky moc dobry.

Zaslepenost je vlastnost, na ktery se da budovat a zrovna vy tomu jdete prikladem. Stado ovci hadr.

A to, ze nemate smysl pro humor, to uz je asi dano tim stylem zivota, jakej vedete. Az je mi vas skoro lito.

Pekny den vsem, bez vyjimky.

crxjet (258) napsal 14.10.2014 v 09:24+1

Soultrain21 - souhlas , věční p*čéři maj odject na druhej konec republiky a na okruh se nesr*t

SoulTrain21 (753) napsal 13.10.2014 v 23:43-1+5

Oggu, je videt, ze s internetem nemas moc zkusenosti, ze ti veci na internetu musi vetsinou "vyhledavat tvuj syn", jak casto uvadis...Tyto internetove registrace jsou k nicemu, protoze na netu ti odklikne "ucast" kde kdo, realita je vetsinou jina.

Opet se ovsem potvrdilo, ze zdejsi diskuse jsou uz dlouho pouze zumpa.Nekdo se pokusi neco takoveho zorganizovat a kdejaky hlupak to pak jeste zkritizuje.Ale to by jsme nebyli v Cesku..

Ogg (387) napsal 13.10.2014 v 22:57-4+1

No to je zase diskuze! Jestli si to vedení Hradu čte, tak je schopné na základě této diskuze další ročníky zrušit. Že zas lidé nadávají jak to bylo špatně zorganizované a že to nemají zapotřebí.

Akce samozřejmě dělá reklamu okruhu, vždyť je o tom reportáž na stránce MotoGP.com a to je samozřejmě jedině dobře. Souhlasím, že s poustem času se to může jmenovat jinak a nemusí tam být zřetel, že to má spojitost s Marcem. Opravdu se tak akce může konat a jmenovat jen, Rekord na Masarykově okruhu a vlajky s 58 můžou být mimo, když se na tu trať chystají lidi, kteří o závodění nic neví a berou to jako setkání s kámošema. Na pohřeb Marca Simoncelliho přece přišli taky jen ti, co ho znají a fandili mu a né jen proto, že tam byl nějaký něčí kámoš, tak tam přišel aby ho viděl

Takže souhlasím, že příští rok to může být pouze o rekordu ale nic víc nic míň.

A způsob, jak to líp zorganizovat tu je: Napadlo mě tohle:

Udělat i-netovou registraci všech lidí co chtějí jet. Dle počtu přihlášených bych udělat "timetable" tedy časový rozpis, kdo kdy má přijet, tj pouštět např. po 50 motorek na okruh s tím že po registraci dotyčný uvidí, kdy bude v puštěn na okruh a kolik minut má na to, aby to splnil, neboť za x minut pojede další várka. Jakmile bude poslední várka na okruhu, všechno se to ve předu rozjede a pojede se čestné kolečko. Na základě tohoto časového rozpisu bude každý vědět, kdy má být připraven a co ho čeká. Jednoduché jak facka. A díky internetové registraci vedení Hradu uvidí přesně max. počet registrovaných řidičů a motorek. A na základě toho dokáže připravit potřebný kus nálepek tak, aby se jich stovky, tisíce nevyhodilo a tak, aby jich stovky, tisíce nechybělo.

To vás nikoho nenapadlo, že to jde udělat přes internet - registraci, kde všechny tyhle problémy by byly odstraněny? To s tímto nápadem musí přijít nějaký 100% traťový komisař?

Inu, sezona na Hradě pomalu končí a uběhne měsíc a zas budu muset jít pro pilu a řezat stromek na Vánoce! Letos ho postavíme v zatáčce Františka Štastného.

gresini (4516) napsal 13.10.2014 v 21:27

To byla hrůza,mělo to být prý zadarmo a kde bylo to slibovaný šampáňo??

miramara (1568) napsal 13.10.2014 v 21:24

martin1- k..U..r-va bylo horko jak prase,mohlo být pod mrakem

46honza (15) napsal 13.10.2014 v 21:22+2

Nic proti 4% ale když je na Václaváku sraz 500 teploušu,. sou toho plný noviny voe ale ze včerejší akce kde nás bylo bezmála 4tis. nic

ullw (-277) napsal 13.10.2014 v 21:15

Zazi-jsi hrdina největší

martin1 (658) napsal 13.10.2014 v 20:46+1

SIC zi zaslouží vzpomínku!zbytek mně tady přijde:chci banány, ale pak tejden melu jakej byl vopruz ta fronta klasika češi a co počasí bylo OK?

AKRO (-498) napsal 13.10.2014 v 20:29-2

Megalomanská akce a nic moc zorganizovaná Mambo!

MaraBor (138) napsal 13.10.2014 v 19:04

S tím ukončením vjezdu na trať to bylo asi tak, že cca posledních 15 minut tam pomalu nikdo nevjížděl, takže se nedivím, že to museli jednou uzavřít.
Mně osobně se nechtělo pařit v kombi, tak jsem zůstal v paddocku, potom si zajel volnou jízdu a byl jsem spokojenej

motojanie (32) napsal 13.10.2014 v 16:05+1

mamba54> to vůbec neřeš... takový "lidé" mi nestojí ani za komentář, ale díky

mamba54 (1340) napsal 13.10.2014 v 16:03-1+6

sleeper - vysvětlovat ti nic nebudu, pokud jsi nepochopil, bylo by to zbytečné mlácní do klávesnice. Ti co mě z těchto stránkek znají, tak vědí, že běžně ve svých příspěvcích podobná slova nepoužívám. U tebe jsem musel bohužel učinit výjimku. A neodpustím si radu: Bylo by minimálně slušné, kdyby ses zde pod támto článkem veřejně omluvil "motojanie".

crxjet (258) napsal 13.10.2014 v 15:49

dejf - s tim souhlasim, kdyz se podivas, nazev akce jsem nekomentoval...

dejf. (1341) napsal 13.10.2014 v 15:47

crxjet> No vidis - tak potom teda nechapu, co to ma co delat se vzpominkou na #58 .At se to teda jmenuje "sraz, setkani s kamosema", "rekord masarykova okruhu" nebo co ja vim...

crxjet (258) napsal 13.10.2014 v 15:16-1+4

sleeper - nechovej se tak a nebudeš tak nazýván jinak chápu, že pro někoho ta akce není...tyto lidi můžou rajtit někde jinde a můžou si odpustit to pi*ování...spousta lidí to bere hlavne jako sraz motorek, setkání s kamošema apod...typicky (po česku) vysírat u mí každej netovej pablb...

dejf. (1341) napsal 13.10.2014 v 15:11-1

Absolutni souhlas se sleeperem - mam stejnej nazor. Mohlo by mi to bejt vlastne fuk - ale SuperSic byl pro me opradovym zavodnikem, pilotem, kterymu sem drzel palce a fandil mu jak malo komu, clovekem, kterej pusobil hrozne pozitivne a sympaticky…proto me se*e takovahle atrakce, kde bych se vsadil, ze vetsina zucastnenych ani GP moc nesleduje a Marca zacli vnimat v podstate az po jeho smrti a kdo vi, jestli vubec. Vetsina lidi tam de klasicky z duvodu "je to zadarmo, bude to na nove a na okruhu sem este nebyl"...

dejf. (1341) napsal 13.10.2014 v 15:00

prvni rok to bylo velice mily a silny gesto pro ucteni pamatky SuperSica. Bohuzel se z toho stala masova akce, ktera ma v zajmu jedno - zviditelneni a pokoreni nakyho jebnutyho rekordu v poctu motorek na okruhu a vec okolo #58 je uz jenom zasterkou v pozadi.

SLEEPER (1002) napsal 13.10.2014 v 14:44

mamba54> A ty se styd za svoji naivitu!

e: Vysvetli mi, proc me nazyvas hovadem.

kwaker636 (7) napsal 13.10.2014 v 14:34

Zazi: vyjel jsem od Šumperka hned jak se dalo, ono v mlze na slizkým asfaltu se moc dobře nejede. Ano, mohu za to sám , mohl jsem vyjet dřív a třeba nedojet vůbec. Na okruh jsem dorazil ve 12.45 a v instrukcích stálo , že se akce koná do 14ti hodin , respektive že ve 14hodin začínají volné jízdy , o ukončení nájezdu na trať ve 12.30 sem se nikde nedočetl nebo sem to přehlédl.
Maxim: jo v tomhle máš pravdu , mě přišlo líto těch 15 minut , k vůli kterým sem to propásl.

škoda těch kluků , co cestou domů nedojeli

mamba54 (1340) napsal 13.10.2014 v 14:25-1+2

Nepochopím jednu věc. Je přece už dlouho známo, že tato akce vznikla spontáně k uctění Marca Simoncelliho. Vedení dromu jen tuto aktivitu podpořilo. Mezi jinými důvody, jako např. jeho oblíbenost u publika bylo to, že to bylo právě Brno, kde nedlouho před svou smrtí stanul poprvé a žel bohu naposled na pódiu tř. MGP. A pak zde např. Sleeper napíše, že jel jen kvůli kámošům a že v Brně nedává tato akce žádný smysl a že slouží jen vedení dromu, které si dělá ze smrti M.S. atrakci. Ne dost na tom, ještě jako hovado reaguje na příspěvek spokojené účastnice Motojanie trapnou hláškou o nezkráceném řetězu. Styď se sleepere! Na závěr si nechám příspěvek Akra. Zareagoval pro něj zcela typicky a očekávaně. A stačí mu k tomu příspěveky pár nespokojenců, aby si našel svůj tradiční klacek na brněnský drom. " Koukám, že to ta paní Ulmannová moc nezorganizovala. " Doufám Akro, že příští rok nabídneš organizátorům svoje pořadatelské služby.

Maxim (21) napsal 13.10.2014 v 14:18+5

Organizovat něco takovýho, neni žádná prdel. Motorku nikdo trápit nemusel (pro slabomyslné bylo hlášeno opakovaně rozhlasem). Kdo nechtěl na okruh (jako treba ja,protože v tom nevidel smysl), nemusel! Kdo to chtěl pojmout jako pekný výlet za super počasí na okruh, potažmo do Brna, mohl. Nějaký konec vjezdu na okruh byt musel, to by to neskončilo jinak nikdy. Nedostatek nálepek nechápu! Je to nula nula prd a 5 tisíc jako rezerva oproti minulému roku myslím klidně mohla byt...no, kdo si to chtěl udělat hezky, tak si to udělal! Vyložené chyby v organizaci jsem nevidel.

IvanDvoutakťák (5102) napsal 13.10.2014 v 14:15

Zazi,13:51 - ČTYŘI tisíce motocyklů organizátor nepředpoklá-
dal, uvádíš jenom Ty. Jinak by nálepek bylo natisknuto dost.

IvanDvoutakťák (5102) napsal 13.10.2014 v 14:10

Zazi, nenatiskneme ty nálepky MY, ale (třeba) zase AMD ...
Když jich bude natisknuto"nadpočet",tak snad ti co je účast-
níkům vydávají/nalepují mají důvěru organizátora (AMD?), že
bude sedět počet vydaných s počtem motocyklů na trati
Přebytečné organizátor(AMD?)zlikviduje - takovouto "ztrátu"
si snad může dovolit !!? A ten počet zadaný k vytisk-
nutí,to jsou opravdu"jednoduché počty": loni nestačily pro
téměř 3tis. účastníků, takže pro letošek(s rezervou) o 50%
více=4,5 tisíce.Jejich počet však byl navýšem oproti loň-
sku o pouhých 10% . Kdyby tedy bylo natisknuto 4,5 tis.ná-
lepek, "zbylo" by jich cca 800 kusů . Asi nepřijatelná
ztráta Náš klub si nechává tisknout taky ve dvou až
třech barvách,výrobců je "hafo",každý rád objednávku přij-
me a už i na ty stovky našich nálepek byla solidní sleva
ceny za 1kus. Natož při objednávce tisíců kusů ...

Zazi (1006) napsal 13.10.2014 v 13:51+1

kwaker636: ani na chvíli sis nepřipustil, že si za to můžeš sám? Organizátor přece nejméně s týdenním předstihem zveřejnil program, v němž stálo, že nájezd na trať je v 11:30. Při počtu čtyř tisíc motorek se dalo předpokládat, že bude lepší přijet kolem desáté a ne v poledne

kwaker636 (7) napsal 13.10.2014 v 13:40

...je fakt že když to srovnám s loňskem, tak sem se aspoň mohl v klidu koukat na kolonu motorek pěkně na lehko z VIP tribuny nad "padockem" a nepéct se na trati, to že jedu skoro 2 hodiny a nakonec mi řeknou , že nemají samolepky beru , ale že mě nevpustí do kolony motorek , protože prostě ve 12.30 tento vjezd na okruh uzavřeli , mi hlava nebere. Těch pár desítek motorek co na tom bylo stejně jak já , by na okruh ještě vlezlo. Chápu postoj těch , kteří příští rok nepojedou.

unavix (595) napsal 13.10.2014 v 13:01+1

Asi by se slušelo neparazitovat dál na jménu supersica a najít si něco jiného. Tohle přeci se vzpomínkou na květáka nemá nic společného! Je to jen propagace masecu. Nic víc, nic míň.

SLEEPER (1002) napsal 13.10.2014 v 12:50-3+2

motojanie> Se mi zda, ze ti nekdo zapomnel zkratit retez od kuchyne.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist