V Mostě vyhrál Jan Halbich oba závody

Dne 18. až 20.července 2014 se konal další podnik evropského seriálu silničních závodů Alpe Adria v Mostě. Jezdec týmu Amboseli Racing Jan Halbich potvrdil vzrůstající formu, když si na své konto připsal další dvě vítězství a na vedoucí pozici průběžného hodnocení superbikové kubatury má náskok 35 bodů.

V Mostě vyhrál Jan Halbich oba závody
Tým Amboseli Racing v Mostě testoval také mladého čtrnáctiletého jezdce Kevina Siedera na Suzuki GSXR 600, který v třídě Supersport obsadil osmou pozici a stoprocentně potvrdil naše očekávání. Ve třídě Superstock 1000 startovat nasazený jezdec z ICBS Tomáš Kavalír, který při premiéře zajel svůj osobní rekord a dojel na výborném jedenáctém a dvanáctém místě.

Z hlediska týmu hodnotíme výkonu všech tří jezdců jako vynikající. Jan Halbich potvrdil formu a najeté tréninkové kilometry. Přes drobná zaváhání jak v prvním, tak i ve druhém závodě ukázal, že mu neděla problém předjíždění a nahánění soupeřů.

Ohledně Kevina Siedera v kategorii 600ccm se potvrdilo, že tento jezdec má před sebou velkou budoucnost, na které je třeba intenzivně pracovat, vyvarovat se některých chyb, najet hodně kilometrů v závodním tempu a v atmosféře velkých závodu.

Tomáš Kavalír potvrdil svoji letošní formu v ICBS startem v MČR a AA ukázal, že jezdci z Mezinárodního Přeboru ČR jsou plnohodnotnou konkurenci k jezdcům MČR. Jinak Velké poděkování patří technikům a mechanikům našeho týmu za nelehkou práci ve velmi hořkých podmínkách a za super připravené stroje všech tří jezdců. 
„V letošní sezoně nás čekal první a poslední domácí závod, takže jsem se velmi těšil,“ řekl Jan Halbich. „Most mám rád. Věděl jsem, že to nebude jednoduché, protože je oblíbený i mezi ostatními jezdci. Ve volných trénincích jsem zajížděl dobré časy a do kvalifikace jsem si věřil. Přestože jsem vyhrál obě kvalifikace, nebyl jsem úplně spokojený, protože jsem chtěl zajet dobrý čas, ale na dráze byl moc velký provoz.“

„První závod se povedl, třebaže jsem v úvodu ztratil několik pozic a musel to dohánět, což bylo v takovém horku velmi těžké. Start do druhého závodu se mi moc nepovedl a na brzdách do první šikany mě předjelo několik jezdců. Vedení se ujal Roland Resch a já věděl, že se musím dostat do kontaktu jinak mi ujede. Po několika kolech jsem se dostal na třetí pozici, a díky předjíždění Resch-Szkopek jsem se jim brzy přiblížil. Hodně kol jsem hledal jak na ně, když jsem se dostal před Rolanda, tak už zbývala jen tři kola a Szkopek jel hodně obranou stopu, díky jezdci o kolo zpět, se mi podařilo dostat do vedení a udělat si menší náskok. Poděkování patří celému týmu, který podává vždy skvělé výkony.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist