Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Romana Tomášková prošla na Slovakiaringu i v Brně technickou přejímkou před i po závodě, tudíž stroj a vybavení odpovídaly předpisům, už se s tím konečně smiř nebo se alespoň pokus sehnat nějaký důkaz. Zatím se chováš jak Helena Vondráčková s Martinem Michalem.
Vošli - Jak to tady nějak psal Imoladu - Přece nebudou té 13leté holce dávat na motorku ještě závaží, aby byla motorka 3x těžší než ona...Co k tomu dodat?
Nevím co tu porád řešíte, technický předpis pro Alpe je platný pro každého a je jedno kolik mu je let nebo za kolik zajel čas na kolo. 2.4. WEIGHT
The minimum weight permitted:
Only for AA Championship: Motorcycle 70 kg
For UEM Championship: The minimum weight in the 125GP class is: 136 kg. This is for motorcycle and rider in full racing dress with helmet.
2.4. WEIGHT
The minimum weight permitted:
Only for AA Championship: Motorcycle 70 kg
For UEM Championship: The minimum weight in the 125GP class is: 136 kg. This is for motorcycle and rider in full racing dress with helmet.
2.4. WEIGHT
The minimum weight permitted:
Only for AA Championship: Motorcycle 70 kg
For UEM Championship: The minimum weight in the 125GP class is: 136 kg. This is for motorcycle and rider in full racing dress with helmet.
3.6 WEIGHT
The minimum weight in the Moto3 class is: 148 kg. This is for motorcycle and rider in full racing dress with helmet.
3.6
JV - Že ty tam do Hořic jako hlasatel z Brna na závod který pořádá AČR vlastně nemůžeš! Přece jen konkurenční federace... S tím ZŘEJMĚ si nedělej starosti, to jsem tam napsal schválně, protože tě už natolik znám, že jsem věděl, že se na to chytíš! Stejně slovíčkaříš u mého sdělení VYNIKAJÍCÍ ZÁVODY. Ano byly vynikající až na tu bídu SP125... Občas se sice něco nepovede, ale jeden slabý závod, celkový dojem nezkazí! Když to tedy potřebuješ polopaticky a výstižně a přesně napsat! A řády si číst opravdu nemusím, těch 13 let a nedovážená motorka, to je celkem jasné!
To AKRO: Ale první tvůj příspěvek byl...vynikající závody (tedy všechny)!!! Tak se alepoň drž svých skandálů od začátku a netoč se jak na obrtlíku!
Hořice...já se na rozdíl od tebe nijak netajím, že tam nejezdím. Důležité je ale u tebe slovíčko..zřejmě! Ale nemá to s tebou cenu, doporučím ti jen, někdy si taky přečti nějaké řády, abys sis tady zbytečně neslintal na náprsenku.
Ale moc jsi mi toho ohledně tvých zaručených brněnských zpráv neřekl.
JV - Já skandalizuji SPčka? To, že jsem komentoval, že jich tam startovalo jen 13? To je opravdu SKANDÁLNÍ ÚČAST! Nebo máš pocit, že 13 jezdců na startu jsou plnohodnotné závody? To by bylo pomalu stejné, jako SPZkovy MGP, protože těch 9 CTR-SPZ-kroužilů nemá cenu počítat!
JV - No konečně jsi se ozval! To ti to trvalo! Co mají společného pěkné závody a nějaké dovažování 13letých dětí, které by vzhledem k věku vůbec neměly ostré motorky jezdit, na závodech 125/MOTO 3? A pokud jde o Hořice, já se tam na rozdíl od tebe zřejmě ukážu!
To AKRO: Byls v Brně? Nebyl, tak jak můžeš tvrdit, dokonce 2x a přesné citace, co si povídali ve slovenském týmu.
Z výsledků jsi zjistil toto...a z toho vznikl tvůj klasický, ale jako vždy nic neříkající příspěvek typu...byly to pěkné závody (příspěvek napsaný jen proto, aby všichni viděli, že jsi tady a zase první). Potom skandalizuješ SPčka a 125ky, skandální počet jezdců. No a jsme na tvé parketě...hmotnosti! Vůbec se Mambovi54 nedivím, že ti neodpovídá, pokecat si totiž může jen s někým, který něco ví, ale ne s tím, který si na základě nějakého drbu okamžitě vytvoří názor a bude ho točit furt dokola, jak kolovrátek. Je velice jednoduché podat protest, položíš jisté oběživo a v případě, že je protest oprávněný, oběživo se ti vrátí. Takže, jelikož seš dle vlastních slov velmi inteligentní, tak než sem zase něco pleskneš, tak se nad tímto zamysli, protože během pár dní si v příspěvcích silně odporuješ, jen takto...pěkné závody a později zase jen tvé skandály. A zvláště, je to AA, tedy mezinárodní podnik s návazností na ME, ...jinak je to s tebou marný, marný, marný. Poslední věta, těším se na report z Hořic, určitě zase budeš první přispěvovatel pod report, ale určitě tě nikdo v Hořicích zase neuvidí
Imoladu - tak motorka, říkám hodně 90 kg jezdkyně asi 40 kg vybavení 6 kg to je 136 kg, což by byl limit na dvoutakt 125. Ovšem limit MOTO 3 ten je 148 kg. Pořád tam nějak chybí 12 kg!
Tom68 - Těch minimálně 10 kg tam pořád bohužel někde chybí! A vůbec nezáleží na tom, jestli někdo neumí nebo spíš nechce něco zkontrolovat! Že se nepodal protest je vedlejší, stejně by to nemělo smysl... Každý ví, jak to chodí!
Váha motorky dle Hondy 84 kg,navíc udaje výrobce jsou mnohdy optimistické a udávájí se bez provozních náplní,navíc nevíte kolik tam zustalo benzínu po závodě.Jinak se hádáte o hovnu at ti co se cítí poškozeni raději přidají z kopce.
AKRO - abych byl správně pochopen, tak se vyjádřím naprosto přesně: nešlo mně o to jak se váží, ale o těch 10 kg, kterých se pořád držíš.
Ctrl+C: Bosso - Já nechci nic zpochybňovat, to děvče jede pěkně, ale už sama její dětská postava, stěží 40 kg a váha motorky, kterou nikdo nedovažoval, okolo 70 kg plus vybavení 6 kg naznačuje, že tam muselo chybět nejméně 10 kilo!
Že ji před a po závodě zvážili i s motorkou, je sice možné, ale dopadlo to tak, jak tady psal Imoladu - Co by chtěli té 13lelé holce dovážit? Vždyť...atd.
Píšeš, že nechceš nic zpochybňovat, ale vydrželo ti to jenom prvních pět slov. Z toho, co tady a v dalších příspěvcích píšeš, vyplývá jedn ze tří možností: a) techničtí komisaři jsou jelita, který neumí zkontrolovat, zda stroj (a jezdec) odpovídá předpisům; b) něco (pravděpodobně úmyslně) přehlédli; c) Tomáškovi podváděli někde mezi kontrolami. Nebo to má ještě nějaké d)?
Tom68 - Panebože, jsi Tatar, nebo jsi to, co jsem napsal nečetl? Samozřejmě, že se váží motorka i s jezdcem psal jsem o tom např. včera ve 23:24! Nebo dnes, v 10:48! Tak mě prosím tě neohromuj převratnou myšlenkou, že se váží jezdec a motorka! Jezdec se váží i s vybavením!
Nechci zde nikomu sahat do svědomí, tím méně B.Jakubičkové, či lidem z jejího týmu, ale pro dokreslení toho, že asi konkurenci nové, navíc mladší soupeřky asi poměrně hůř snášejí, svědčí tvrzení jejího otce po závodě na Slovakia Ringu. Tam řekl, že prý Romana jejich Báru po celý závod brzdila! Toto tvrzení působilo mírně řečeno úsměvně, Když ji Romana krátce po startu předjela a postupně na ni najela konečný rozdíl v cíli 2.399s., což bylo způsobeno spíše tím, že Barbora musela odrážet po celý závod spíše útoky O. Podlipného, se kterým si několikrát vyměnila pozici, než že by mohla vážněji pomýšlet na ohrožení Romany. Ta nakonec i své nejrychlejší kolo zajala o 0.724s. rychleji, než Bora.
AKRO, v Moto3 a 125 je předepsána hmotnost motocyklu s jezdcem, nikoliv motocyklu (řeší se to tady asi desetkrát), i ve 125 už to platilo pár let právě z důvodů hmotnosti některých jezdců. Takže se zváží dohromady motorka s jezdcem, tudíž je jedno kolik váží jezdec, musí to sedět dohromady, tým teda přijede připravený zpravidla i s dováženým strojem (způsob dovážení je taky normalizován).
Tak se podívej níž,co tam meleš,že SP bylo 13-to byli GP,SP startovali 2 Češi,kolik bylo ostatních nechci hledat RYCHLÝ ŠÍPE.
Imoladu - nespletl jsi SP125 a GP125 náhodou ty? Pokud díky mě, je na náš Mistrák a AA nejvíc příspěvků, jsem tomu jen rád!
Akro-Jen pokračuj, díky tobě určitě nejvíc příspěvku na naš Mistrák a AA ZA CELOU HISTORII.Jo a neplet 125 SP s 125 GP
Tom68 - No, když tomu věříš...
Romana Tomášková prošla na Slovakiaringu i v Brně technickou přejímkou před i po závodě, tudíž stroj a vybavení odpovídaly předpisům, už se s tím konečně smiř nebo se alespoň pokus sehnat nějaký důkaz. Zatím se chováš jak Helena Vondráčková s Martinem Michalem.
Technické řády hovoří jasně, jestli je to na ně těžký tak mohou jezdit dváci.
Vošli - Jak to tady nějak psal Imoladu - Přece nebudou té 13leté holce dávat na motorku ještě závaží, aby byla motorka 3x těžší než ona...Co k tomu dodat?
Jestli to chtějí porušovat tak tam nemají co dělat, jak se na to mají jiní jezdci dívat.
Vošli - No právě ta váha...
Nevím co tu porád řešíte, technický předpis pro Alpe je platný pro každého a je jedno kolik mu je let nebo za kolik zajel čas na kolo. 2.4. WEIGHT
The minimum weight permitted:
Only for AA Championship: Motorcycle 70 kg
For UEM Championship: The minimum weight in the 125GP class is: 136 kg. This is for motorcycle and rider in full racing dress with helmet.
2.4. WEIGHT
The minimum weight permitted:
Only for AA Championship: Motorcycle 70 kg
For UEM Championship: The minimum weight in the 125GP class is: 136 kg. This is for motorcycle and rider in full racing dress with helmet.
2.4. WEIGHT
The minimum weight permitted:
Only for AA Championship: Motorcycle 70 kg
For UEM Championship: The minimum weight in the 125GP class is: 136 kg. This is for motorcycle and rider in full racing dress with helmet.
3.6 WEIGHT
The minimum weight in the Moto3 class is: 148 kg. This is for motorcycle and rider in full racing dress with helmet.
3.6
JV - Že ty tam do Hořic jako hlasatel z Brna na závod který pořádá AČR vlastně nemůžeš! Přece jen konkurenční federace... S tím ZŘEJMĚ si nedělej starosti, to jsem tam napsal schválně, protože tě už natolik znám, že jsem věděl, že se na to chytíš! Stejně slovíčkaříš u mého sdělení VYNIKAJÍCÍ ZÁVODY. Ano byly vynikající až na tu bídu SP125... Občas se sice něco nepovede, ale jeden slabý závod, celkový dojem nezkazí! Když to tedy potřebuješ polopaticky a výstižně a přesně napsat! A řády si číst opravdu nemusím, těch 13 let a nedovážená motorka, to je celkem jasné!
To AKRO: Ale první tvůj příspěvek byl...vynikající závody (tedy všechny)!!! Tak se alepoň drž svých skandálů od začátku a netoč se jak na obrtlíku!
Hořice...já se na rozdíl od tebe nijak netajím, že tam nejezdím. Důležité je ale u tebe slovíčko..zřejmě! Ale nemá to s tebou cenu, doporučím ti jen, někdy si taky přečti nějaké řády, abys sis tady zbytečně neslintal na náprsenku.
Ale moc jsi mi toho ohledně tvých zaručených brněnských zpráv neřekl.
JV - Já skandalizuji SPčka? To, že jsem komentoval, že jich tam startovalo jen 13? To je opravdu SKANDÁLNÍ ÚČAST! Nebo máš pocit, že 13 jezdců na startu jsou plnohodnotné závody? To by bylo pomalu stejné, jako SPZkovy MGP, protože těch 9 CTR-SPZ-kroužilů nemá cenu počítat!
JV - No konečně jsi se ozval! To ti to trvalo! Co mají společného pěkné závody a nějaké dovažování 13letých dětí, které by vzhledem k věku vůbec neměly ostré motorky jezdit, na závodech 125/MOTO 3? A pokud jde o Hořice, já se tam na rozdíl od tebe zřejmě ukážu!
To AKRO: Byls v Brně? Nebyl, tak jak můžeš tvrdit, dokonce 2x a přesné citace, co si povídali ve slovenském týmu.
Z výsledků jsi zjistil toto...a z toho vznikl tvůj klasický, ale jako vždy nic neříkající příspěvek typu...byly to pěkné závody (příspěvek napsaný jen proto, aby všichni viděli, že jsi tady a zase první). Potom skandalizuješ SPčka a 125ky, skandální počet jezdců. No a jsme na tvé parketě...hmotnosti! Vůbec se Mambovi54 nedivím, že ti neodpovídá, pokecat si totiž může jen s někým, který něco ví, ale ne s tím, který si na základě nějakého drbu okamžitě vytvoří názor a bude ho točit furt dokola, jak kolovrátek. Je velice jednoduché podat protest, položíš jisté oběživo a v případě, že je protest oprávněný, oběživo se ti vrátí. Takže, jelikož seš dle vlastních slov velmi inteligentní, tak než sem zase něco pleskneš, tak se nad tímto zamysli, protože během pár dní si v příspěvcích silně odporuješ, jen takto...pěkné závody a později zase jen tvé skandály. A zvláště, je to AA, tedy mezinárodní podnik s návazností na ME, ...jinak je to s tebou marný, marný, marný. Poslední věta, těším se na report z Hořic, určitě zase budeš první přispěvovatel pod report, ale určitě tě nikdo v Hořicích zase neuvidí
Třeba všichni vědí, že je marné si stěžovat! Jinak Mamba54 mlčí, tak asi ví jak to bylo!
No právě, že jenom podle Jakubičků, jinak si nikdo nestěžoval.
Tom68 - Problém je, že se aspoň podle Slováků nedovažovalo!
AKRO - ten výpočet je správně, ale tyto motorky se přece běžně dovažují, předpokládám, že je to i tento případ.
Imoladu - tak motorka, říkám hodně 90 kg jezdkyně asi 40 kg vybavení 6 kg to je 136 kg, což by byl limit na dvoutakt 125. Ovšem limit MOTO 3 ten je 148 kg. Pořád tam nějak chybí 12 kg!
Tom68 - Těch minimálně 10 kg tam pořád bohužel někde chybí! A vůbec nezáleží na tom, jestli někdo neumí nebo spíš nechce něco zkontrolovat! Že se nepodal protest je vedlejší, stejně by to nemělo smysl... Každý ví, jak to chodí!
Váha motorky dle Hondy 84 kg,navíc udaje výrobce jsou mnohdy optimistické a udávájí se bez provozních náplní,navíc nevíte kolik tam zustalo benzínu po závodě.Jinak se hádáte o hovnu at ti co se cítí poškozeni raději přidají z kopce.
AKRO - abych byl správně pochopen, tak se vyjádřím naprosto přesně: nešlo mně o to jak se váží, ale o těch 10 kg, kterých se pořád držíš.
Ctrl+C: Bosso - Já nechci nic zpochybňovat, to děvče jede pěkně, ale už sama její dětská postava, stěží 40 kg a váha motorky, kterou nikdo nedovažoval, okolo 70 kg plus vybavení 6 kg naznačuje, že tam muselo chybět nejméně 10 kilo!
Že ji před a po závodě zvážili i s motorkou, je sice možné, ale dopadlo to tak, jak tady psal Imoladu - Co by chtěli té 13lelé holce dovážit? Vždyť...atd.
Píšeš, že nechceš nic zpochybňovat, ale vydrželo ti to jenom prvních pět slov. Z toho, co tady a v dalších příspěvcích píšeš, vyplývá jedn ze tří možností: a) techničtí komisaři jsou jelita, který neumí zkontrolovat, zda stroj (a jezdec) odpovídá předpisům; b) něco (pravděpodobně úmyslně) přehlédli; c) Tomáškovi podváděli někde mezi kontrolami. Nebo to má ještě nějaké d)?
Mamba54 - Také přijmi gratulaci, na to, jaké to je na první pohled 10leté dítě, jezdí opravdu dobře!
Mamba54 - Ty jsi to děvče kaučoval, co Mambo! Na fotkách od Josefa58 jsi tam vidět! Jak to bylo s tou váhou? Klidně to sem napiš!
Tom68 - Panebože, jsi Tatar, nebo jsi to, co jsem napsal nečetl? Samozřejmě, že se váží motorka i s jezdcem psal jsem o tom např. včera ve 23:24! Nebo dnes, v 10:48! Tak mě prosím tě neohromuj převratnou myšlenkou, že se váží jezdec a motorka! Jezdec se váží i s vybavením!
Tulen. - Já taky mluvím o DVOUTAKTNÍ 125ce a ne o 4T 250ce!
Nechci zde nikomu sahat do svědomí, tím méně B.Jakubičkové, či lidem z jejího týmu, ale pro dokreslení toho, že asi konkurenci nové, navíc mladší soupeřky asi poměrně hůř snášejí, svědčí tvrzení jejího otce po závodě na Slovakia Ringu. Tam řekl, že prý Romana jejich Báru po celý závod brzdila! Toto tvrzení působilo mírně řečeno úsměvně, Když ji Romana krátce po startu předjela a postupně na ni najela konečný rozdíl v cíli 2.399s., což bylo způsobeno spíše tím, že Barbora musela odrážet po celý závod spíše útoky O. Podlipného, se kterým si několikrát vyměnila pozici, než že by mohla vážněji pomýšlet na ohrožení Romany. Ta nakonec i své nejrychlejší kolo zajala o 0.724s. rychleji, než Bora.
AKRO, v Moto3 a 125 je předepsána hmotnost motocyklu s jezdcem, nikoliv motocyklu (řeší se to tady asi desetkrát), i ve 125 už to platilo pár let právě z důvodů hmotnosti některých jezdců. Takže se zváží dohromady motorka s jezdcem, tudíž je jedno kolik váží jezdec, musí to sedět dohromady, tým teda přijede připravený zpravidla i s dováženým strojem (způsob dovážení je taky normalizován).
AKRO, všeznalej člověk jako ty jistě umí používat google a dokáže zjistit že hmotnost moto3 Hondy není 70 ale 84kg