Kopčany, Hradec Králové, Těrlicko a další dílky roadracingové skládačky
Text: Tomas Mysliveček | Foto: Tomas Mysliveček | Foto: ... výběr ze skvělých fotek mnoha vynikajících fotografů ... díky | Zveřejněno: 27.7.2017 | Zobrazeno: 8 493x
Text: Tomas Mysliveček | Foto: Tomas Mysliveček | Foto: ... výběr ze skvělých fotek mnoha vynikajících fotografů ... díky | Zveřejněno: 27.7.2017 | Zobrazeno: 8 493x
Nikdy nedokázal --- a už ani nedokáže - JEDINÝ "NEPOVEDENÝ" ČLOVĚK, během něco přes 20 let zcela zdevastovat českou silnici. Člověk, který se nikdy neštítl žádné špinavosti (třeba proti kamarádovi jako byl Dalibor Janek), aby dosáhl svého.
Had, který se vkroutil také ze své špinavé role u společnosti Sazka.
SLEEPER ... uplne ne, ale alespon pro me prave v tom je jeji kouzlo. telocvik na petniku a docela zabava
... a podobne nazory prevladaly
Chapu, ze hradecka trat na litry uplne neni, ale dle onboardu je to za me solidne nasimulovany road racing a hlavne se na teto trati nezabijes.
Opravdu smutné, ale užitečné nahlédnutí pod pokličku
HARRYETKA 21:44: Grand Finale býval závěrečný závod, ve kterém společně jeli nejrychlejší jezdci ze závodů litrů a šestek.
Romanko, pokud je AČR "neziskovka",
tak DNES už nepotřebujeme vědět více ...
Hořko-sladký čtení, ale díky za to Tome
Myslím že už se to tu někde psalo, že "Svět" bere jako oficiálního zástupce pouze AČR, tam by se musel přístup změnit, aby byla šance poslat AČR na historický "hřbitov"..
Hořký počtení. Ale je dobre, ze ses nebal "otevrit hubu" poradne. Tak snad tu tenhle clanek nezapadne do rubriky "nezadouci" a nektery, aspon drobny veci, se nekam pohnou v ramci lepsiho celku. Drzim palce.
Myslivec by se mohl živit jako analytik. A hodně přesný. Skvěle napsáno. Radost číst. Jen sakra kdyby to nebyla do posledního písmene pravda.
Tak mne napadá, není AČR nějaká ta "příspěvková organizace"? To by někde měla mít veřejně přístupné účto, resp. příjmy a výdaje. Aby to nakonec nebylo jako pomoc Africe. Tam se k potřebným dostane méně než 10% prostředků...
opět kuxusní ikdyž trochu smutné počtení-nojo realita.dotaz-co bylo Grandfinále??
ono už i to startovné je pro spoustu závodníku na hraně...a to ještě přibyly podniky
jedni jedou tam druzí jinam pač AČR neakceptuji licenci druhý asociace ...no jak u bláznu...
a pro jednorázovku chtěj EKG a k tomu ještě vám před závodem chtěji dát test z ročenky autoklubu
to že se vyplácelo za umístění neni zas až tak dávnou ... ale jak je v čechách a na moravě zvykem ...nenažranost nezná meze prostě...chceš závodniku jet...tak zaplať a drž PYSK
Gorkine, já jsem měl na mysli Přebory krajské, Moravy , ČSR-B / A
v Československu .
Ve federálním mistrovství (70.let) bylo už jezdeckých náhrad o hodně víc .
Jo, jo, dávám zrovna dohromady knihu o Frantovi Šťastným a ten ze startovného na TT živil týden celý tým.
"Ještě v 70.letech" , Gorkine, prvních šest v pořadí dostávalo t.zv.
jezdecké náhrady, první tři o dost vyšší (a startovný neplatil nikdo) .
Někdy mně to stačilo na benzin "rodinného vozu" Hillman i
benzin Super pro mou "bábu" T350 ...
jo kde jsou ty časy kdy byl jezdec do určitého umístění finančně odměněn to mám jen z doslechu...
Dneska si zo závodění pro lidi musí každy náležitě zaplatit.. a to se ve finále fakt závodí o chcíplou vránu
ale zase bych to nepřeháněl s těma dvojzávodama !!! Grand Finále budiž..ale přeci nezávodí jen 6ky a litry
licence..to je kapitola sama o sobě
Díky, Tomáši - opět "jako bychom tam byli s Tebou"
a nekompromisní kritici výsledků našich českých okruhářů
aspoň "vidí", že tento sport je pořádná řehole ...
Carlo, koukám, že seš "pěknej radikál"
Co do tratí holt jsou **příroďáky, nebo betoňáky** -
třeba Radvanice + Těrlicko , nebo Hradec + Piešťany ...
Ačr a Cams od příštího roku ignoruji,Hradec jako trať je zoufalství,pro mini bajky super,