Řekli po GP Thajska

Nejen doubly Itala Antonia Cairoliho a Jeffeyho Herlingse (oba KTM) byla živa víkendová Velká cena Thajska, druhý podnik letošního motokrosového mistrovství světa. Jezdci si jako jeden muž stěžovali na velkou vlhkost a horko,teploty na trati se totiž vyšplhaly nad 32 stupňů.

Vítěz obou jízd třídy MXGP a vedoucí jezdec MS Tony Cairoli: "Jsem velmi šťastný, protože dnes to byl opravdu těžký závod. Ještě před dvěma týdny mne strašně bolel kotník a situace byla značně komplikovaná, takže jsem si nemohl být jistý svým potenciálem. Ale tento týden v Thajsku jsem se cítil mnohem líp. Taky trať tady byla mnohem techničtější než v Kataru, což mému jezdeckému stylu vyhovovalo více.“


Vítěz obou jízd třídy MX2 a vedoucí jezdec MX2 Jeffrey Herlings: „Jsem na stejné úrovni jako vloni, ale konkurence v MX2 je letos hodně silnější. Byl jsem tak dlouho zraněný, že dneska jsem vůbec rád, že přijedu na závody a můžu být znovu na trati. Tento rok se chci hlavně bavit a vyhrát co nejvíce závodů. Motorka byla dneska perfektní a neměli jsme s ní žádné problémy. Ale stejně, řeknu vám, je to velký rozdíl přijet sem z Holandska, kde bylo s bídou pět stupňů, do takové výhně.“


Belgičan Clement Desalle (Suzuki), dvakrát druhý ve třídě MXGP: "Byl to celkově moc dobrý závod a jsem rád, že jsem zpátky po tom nevydařeném Kataru. Moc jsem si to tady užíval a je to vidět na mém výsledku. Trať vyhovovala mému jezdeckému stylu. A v druhé jízdě jsem už jel také ideální stopu. Od dnešního výsledku se musíme odrazit a dál tvrdě pracovat, abychom byli v dalších závodech ještě lepší.“


Nizozemec Glenn Coldenhoff
(Suzuki), výsledek 2-4 a celkově druhý v hodnocení GP třídy MX2: "Dneska to bylo fajn, to je jasné. Přesun z Kataru byl poměrně krátký a bezproblémový. Už tam se mi docela dařilo a byli jsme blízko optimálního nastavení, ale vyskytly se nějaké problémy se zadní brzdou. Vím , že jsem na motorce silný a taky jsem teď zcela zdravý. Při takové konstelaci bych mohl každý závodní víkend zvládnout na bednu. V týmu jsem šťastný a motorka jede skvěle. Tady na místě jsem před víkendem ještě trochu potrénoval a jediným problémem bylo to horko. Věděl jsem, že to nebude jednoduché, ale teplo bylo fakt zabijácké a bralo hodně energie. V první nedělní jízdě jsem se tak vyšťavil, že jsem v té druhé už nebyl schopen podat 100procentní výkon. Ale s výsledkem jsem spokojený a těším se za 14 dní do Brazílie."


Dvakrát třetí ve třídě MXGP,  BelgičanJeremy van Horebeek (Yamaha): „Po celý víkend jsem měl dobrou rychlost. Jel jsem svým tempem, nechtěl jsem to přehnat, aby mne nedostihlo to horko. Před závodem jsem tušil, že tady mohu mít skvělý den, a tak jsme si s klukama v týmu řekli: Hele, zkusíme to na podium! A ono to vyšlo.“
Třetí ve třídě MX2 Brit Max Anstie (Yamaha): „Právě teď, kdy jsme dojeli druhou jízdu, jen bezmocně lapám po dechu a připadám si, že ze mě vyprchal život. Ale souboje na trati byly dnes parádní, moc jsem se bavil. Posledních pár let jsem neměl nejlepších a dostal jsem se až na dno, ale teď jdu zase vzhůru a je to skvělý pocit zase jezdit mezi nejlepšími. Udělat holeshot, to je pro mne zcela nová zkušenost. Steve Dixon a kluci v týmu udělali na mém motocyklu pořádný kus práce.“


Tovární jezdec KTM Francouz Jordi Tixier, výsledek 5-6 v MX2: „Zkoušel jsem tady cokoli, ale stejně jsem nebyl schopný odjet obě jízdy v plném tempu. Ale podařily se mi starty a prvních pár kol nebylo špatných, ale zhruba po 15 minutách se vždy přihlásila silná bolest. Udělal jsem tady, co se dalo, víc jsem už do toho dát nemohl.”

Němec Max Nagl
, tovární jezdec Hondy, po Thajsku celkově druhý ve třídě MXGP: "Dnes to bylo neuvěřitelné. V první jízdě jsem byl po startu úplně poslední, ale probíjel jsem se polem jezdců tak dlouho, až jsem byl v cíli šestý. Zkrátka mi to tady hodně šlo, jsem z toho opravdu šťastný. Do druhé jízdy jsme udělali na motorce pár změn. Ale brána na startu šla dolů pomaleji, než jsem chtěl, a tak jsem zase zůstal viset v klubku jezdců vzadu. Už v prvních kolech jsem několik kluků dal, jel jsme fakt agresívně kvůli té smůle na startu. Po deseti kolech jsem najednou neměl nikoho před sebou a nikoho za mnou, a tak jsem jen udržoval své tempo. Ale pak jsem před sebou uviděl Paulina a Strijbose a zase jsem přidal, abych je předjel. Co vám budu povídat, nakonec z toho bylo čtvrté místo."

Informace o redaktorovi

Petr Šour - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):



TOPlist