Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tomasi: diky za odpoved. S 2wd pohonem jsem jezdil - ten od Ohlinsu ale narvany na prestavenou KTM EXC 525 a byl jsem s toho totalne uneseny . Jasne tachometr keca ale od toho je GPS na rally specialech prece taky maji GPS(pomoci cidel poradatele vedi o poloze kazdeho ucastnika + v urciten okoli kazdeho kontrolniho bodu se "zviditelni" i pro pilota pokud se nemylim)...ubytek vykonu jako naprosty zabaz jsem samozrejmne nepocitoval . Jo a brutalne to taha za ziditka ale ta stabilita za to stoji!! Rozjezdy do kopce v bahne ci dokonce pisku s klasickym pohonem veci skoro nemozne...<br />
Asi pro takove borce jako Macek nebo Fretigne neni to az takova bomba jako pro amatery na tlustych rakouskych ci jeste tlustsich bavorskych Adventurech . Tak to vypada ze to zustane v nabidce par firem pro par dobre situovanych nadsencu [] [] .<br />
Tak ze i s palivem to vyjde na 150neco kg ? <br />
Kolik asi takovy kit stoji ?
Tomasi tak nenapinej a rovnou napis kolik to vazi . Mam skusenosti s KTM 660 Rally Replicou a ta nejak lehka neni obzvlast s 48l paliva . Ale je to seriovka a specialy pro tovarni jezdce jsou nekde uplne jinde . . . Slysel jsem ze pred par lety tovarni dakarsky special od Yamahy musely "dovazovat" olovem na spodek na predepsanych suchych 99kg.Nevim co je na tom pravdy . . . <br />
A co pohon predniho kola - Yamaha par rocniku za sebou nasazovala specialy a pry super v dunach apod. a najednou utrum ?? <br />
Jinak M.Macek je profik perfektne pripraveny po kondicni a technicke strance a s podporou tymu ten napor na psychiku nebude tak veliky jako napoprve . Fandil jsem mu loni a drzim mu palce i letos - myslim ze ma vsechny predpokldy bojovat o "bednu"
Martina osobně neznám,na Dakaru jsem nikdy nebyl...nicméně občas si dáváme s partičkou stejně postiženejch trochu endura,které se s Dakarem jistě nedá ani srovnat,ale i tak z nás dokáže někdy vyždímat poslední síly...pokud někdo DOJEDE Dakar v kategorii Marathon (bez asistence) a ještě napoprvé udělá takový výsledek,prostě SMEKÁM...pro mne je to borec a přeju mu jen to nejlepší a držím všechny palce!...takže MARŤAS GAZUUUUUUUUUJ!!!
Martina znám z endura párkrát mne předjížděl tak vím co umí. Takže držím palce a ukaž jim to.
jo tak to verim ses borecek jak svina!! nevim vubec ale neco vazit bude!!!
Tomasi: diky za odpoved. S 2wd pohonem jsem jezdil - ten od Ohlinsu ale narvany na prestavenou KTM EXC 525 a byl jsem s toho totalne uneseny . Jasne tachometr keca ale od toho je GPS na rally specialech prece taky maji GPS(pomoci cidel poradatele vedi o poloze kazdeho ucastnika + v urciten okoli kazdeho kontrolniho bodu se "zviditelni" i pro pilota pokud se nemylim)...ubytek vykonu jako naprosty zabaz jsem samozrejmne nepocitoval . Jo a brutalne to taha za ziditka ale ta stabilita za to stoji!! Rozjezdy do kopce v bahne ci dokonce pisku s klasickym pohonem veci skoro nemozne...<br />
Asi pro takove borce jako Macek nebo Fretigne neni to az takova bomba jako pro amatery na tlustych rakouskych ci jeste tlustsich bavorskych Adventurech . Tak to vypada ze to zustane v nabidce par firem pro par dobre situovanych nadsencu [] [] .<br />
Tak ze i s palivem to vyjde na 150neco kg ? <br />
Kolik asi takovy kit stoji ?
Tomasi tak nenapinej a rovnou napis kolik to vazi . Mam skusenosti s KTM 660 Rally Replicou a ta nejak lehka neni obzvlast s 48l paliva . Ale je to seriovka a specialy pro tovarni jezdce jsou nekde uplne jinde . . . Slysel jsem ze pred par lety tovarni dakarsky special od Yamahy musely "dovazovat" olovem na spodek na predepsanych suchych 99kg.Nevim co je na tom pravdy . . . <br />
A co pohon predniho kola - Yamaha par rocniku za sebou nasazovala specialy a pry super v dunach apod. a najednou utrum ?? <br />
Jinak M.Macek je profik perfektne pripraveny po kondicni a technicke strance a s podporou tymu ten napor na psychiku nebude tak veliky jako napoprve . Fandil jsem mu loni a drzim mu palce i letos - myslim ze ma vsechny predpokldy bojovat o "bednu"
Martina osobně neznám,na Dakaru jsem nikdy nebyl...nicméně občas si dáváme s partičkou stejně postiženejch trochu endura,které se s Dakarem jistě nedá ani srovnat,ale i tak z nás dokáže někdy vyždímat poslední síly...pokud někdo DOJEDE Dakar v kategorii Marathon (bez asistence) a ještě napoprvé udělá takový výsledek,prostě SMEKÁM...pro mne je to borec a přeju mu jen to nejlepší a držím všechny palce!...takže MARŤAS GAZUUUUUUUUUJ!!!
Zdravim uplne vsechy!!! JO JE TO BOREC SE ASI NEBOJI NA TAKOVY TEZSKY MOTORCE SI TAKHLE DOVOLOVAT DOCELA BYCH SE BAL!! JINAK FAKT BORECEK
Spěchej opatrně Martine přeju hodne štestí.
Jednoznačně podpora.
Přeju hodně štěstí a Macku drž se
Že je Martin střelec je jasná věc,ale krom toho co umí je a vždycky byl normální nenamyšlený člověk a i za to mu patří P.