DAKAR 2009 v Argentině a Chile

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lumpik (0) napsal 16.02.2008 v 22:54

Já jsem mluvila o přepravě materiálu z Evropy do Argentiny, tak jako ho pořadatelé dopraví z Dakaru zpět do Evropy tak ho dopraví z Evropy do Ameriky a zpět. Stejně tak jako to dělají třeba organizátoři Dubajské rallye. Samozřejmě na místo určené pořadatelem si materiál každý musí dopravit na vlastní náklady, ale to tak bylo vždycky. Určitě se to o něco prodraží ale žádné rakety to nebudou. Dakar v Africe už nemá kam jet a Afrika mu nemá co nabídnout, změna je život a určitě to tomu závodu jen prospěje. Poslední dobou to byla jen nuda nuda šeď šeď.. Stejný trasy stejný etapový města stejný státy...

TomasTT (3) napsal 15.02.2008 v 14:09

Přepravu techniky bude organizovat pořadatel v rámci startovného....
Bože vy jste fakt spadli z višně nebo co? VŠECHNO SI PLATÍ TÝMY. Myslíte že pořadatel platil vloni dopravu techniky startujícím z Austrálie, Ameriky nebo Asie do Lisabonu a zpátky? To nikoho nezajímá! Buďte tehdy a tehdy tam a tam a jak to uděláte, to je vaše věc. Materiál po akci bude připravený tam a tam tehdy a tehdy (vloni to bylo pochopitelně ještě ve Francii) a jak si to odsud odvezete, to je opět vaše věc. Bude to stát pro lidi z Evropy mega rakety! Naopak třeba pro jiné země to může být výhoda. Shodneme se asi na tom, že to rozhodnutí je buď politické nebo komerční a nebo oboje. Určitě ne kvůli bezpečnosti - to je jen záminka. Zatracená politika. Dakar patří do Afriky.

Venda (33) napsal 14.02.2008 v 19:30

Škoda staré legendy... No myslim ale , že až to spustěj tak rozhodně bude na co koukat a bude tu novej fenomen.Možná časem změnit ten název a maznout "Dakar" Sem zvědavej jak to bude s bezpečností,když to potáhnou přes nějaký skaliska , kolik s etam rozseká motorkářů.Aby na to první ročník nedojeli

lumpik (0) napsal 14.02.2008 v 15:48

Startovný zůstane stejný, prodraží se to jen náklady na cestu. Protože přepravu techniky určitě bude organizovat pořadatel v ránci startovného tak ty náklady nevzrostou až tak tragicky, protože letenka do Buenos Aires je zhruba stejně drahá jako letenka do Lisibanu a pak z Dakaru.. Afrika už nemá závodu co nového nabídnout, státy, který jsou relativně bezpečný jsou prokřižovaný tak, že by tam někteří závodníci mohli jezdit po slepu a tahat dakar do Tunisu a Libie jen aby zůstal v Africe to je lepší udělat změnu pořádnou, mylsím že to závodu je n prospěje, ale to nebude pro turisty tak jednoduchý a relativně dostupný se tam dostat, takže všichni čeští offroaďáci budou mít asi pešek nebo budou muset vytáhnout z kapsičky mnohem víc penízků.. :o

Tomash (2) napsal 14.02.2008 v 13:45

Asi máte pravdu, kluci. Za vším byly, jsou a budou prachy.

O to víc se bojím, aby v Argentině nezačal vyskakovat ten jejich "zlý výrostek Hugo" a nechtěl na svou rudou revoluci co...??? No přeci prachy!!!! To je totiž taky pěknej vykuk a jakmile cejtí vatu, skočí po tom jako slepice po flusu.

No, "Dakaru" by bylo škoda a tak doufám, že jim to výjde. Držím palce

Marex (2570) napsal 14.02.2008 v 13:01

Co znamená "o něco dražší". O kolik? Zná někdo odpověď?
Jinak osobně jsem pro změnu! Změna je totiž život! Alespoň to nebude tak monotónní. Tyto země jistě mají tomuto druhu sportu co nabídnout!
Bohužel ale musím částečně souhlasit s Lynxem, protože už teď byla finanční náročnost dost vysoká. Bude-li ještě hůř ......

lynx (98) napsal 14.02.2008 v 09:08

Teda to jsou neskutečný plky. Afrika si zavřela dveře tím, že stále není zajímavý trh. Ať pořadatelé se sponzory řeknou kterým směrem v posledních letech směruje francouzský trh. Např pro PSA je no.1 Jižní Amerika snad od doby jejich vzniku a stále svojí expanzi tím směrem rozšiřuje. Nic proti kšeftu, ale je trapně to maskovat teroristama a nějakým novým dobrodružstvím. Taky doufám, že tam přejmenují nějaký rybník na Růžové jezero, aby to bylo stylové .
Jenom je mi líto soukromích jezdců (baťůžkářů), co ten závod brali pořád jako výzvu, sport a dobrudružství - s těma je teď konec, kde by na to vzali. ASO naprosto blbou komercializací zničilo Tour i Dakar.




TOPlist