WSBK - 7. Salt Lake City: Třetí Biaggiho double

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
VIZI (1429) napsal 01.06.2010 v 16:03

Ogg: nevím co do toho taháš Moto2, kde je 40 jezdců, kde jeden padá přes druhého...nevím co by tam Kuba dělal...Moto2 u něj a ani u mě nemá takovou prestiž jako SBK, ale to tobě ani Desmo69 nebudu vysvětlovat...jinak Bautista je traged, to jsem psal už na začátku, když si ho Suzuki vybrala !!! a jen se to potvrdilo, že bez Aspara a jeho prachů je poloviční !!!

Ogg (387) napsal 01.06.2010 v 15:48

2 VIZI SUZUKI: Ty seš prostě jeden z těch fanatiků Kuby Smrže, který té "historce" o Aprilce věří. A argumentuješ tim, ze ti to potvrdí i majitel serveru...jak se jmenuje...??? Petr Štola? Ale když se tě zeptám, proč tedy Kubík nema novou Ducatku, když jeho tým měl euráče na drahou Aprilku tak mi neodpovíš! Prostě si to nechceš přiznat, tím to je!
Argumenty typu, že prachy jsou ale Ducatka není z toho důvodu, že Guandalini aspol. zdradili továrnu Ducati tím, že si chtěli přestoupit k Aprilii a tím pádem jim továrna odmítla dát nové vybavení (kvůli té zradě) neberu! Prostě ten tým je v troskách, po uši zahrabán v dluzích! Tak to je! A proto má český jezdec pod sebou, to co má. Zbytky co zbyly z lonského roku a už nevydrží po celou délku závodu.

S tím moto2, ptal jsem se ho jednou přes online chat na nějaké stránce v zimě, když se dlouho nemluvilo o jeho smlouvě, zda nakonec nebude jezdit třídu MOTO2 a on mi řekl:

"Do MOTO 2 bych nikdy nešel!". Celkem pohrdajicně se vyjadřil o této třídě...

Takže Vizi, jestli máš argument, proč tým si nemůže dovolit novou Ducatku, když měl ještě v zimě kačky na novou Aprilku, tak sem s ním. Pokud ne, tak tu nepiš že ta historka je pravdivá, když sám dobře víš, že tě kluci tahaj za nos aby neměl Kuba v týmu problémy. Holt, je těžké se podívat pravdě do očí. Hlavně že je u tebe Bautista tragéd kterého tu i u p. Štoly na jeho serveru odsuzuješ po třech závodech.

Rado_ (567) napsal 01.06.2010 v 15:43+1

Soul > Budoucí Mistr? To je snad Resch, ne???

PityGPX (949) napsal 01.06.2010 v 15:29

Zdar, tak jsem viděl závody a pročet celou diskuzi. Tak ty závody. Sice Carlos si to jel neohroženě sám a to mě těšilo ale pak přišla první rána. Tak jsem se těšil na druhý závod a opět vše směrovalo k tomu, že si spravím chuť ale zas howno! Navíc jsem u toho nebyl, neboť na ES dali reklamu tak jsem si šel čistit zuby a přišel jsem a viděl jsem jak Leon odchazí po stěrku a tak jsem nechápal a pak vidím Carlose na skútru jak jede. Tak jsem myslel že to je opakovaný záběr z prvního závodu a pak najednou vidím že signalizují Maxovi P1 a tak se mi zastavilo srdce!
Tak to je v pr_deli. Mohl jsem slavit a řvát na diskuzi, oslavovat dabl, 50 bodů a místo toho nic. Jen šok. Ja nejsem na_s_raný na techniky, na ducati. To se stane, jsem jen zklamaný. Bohužel technické poruchy přišly na nevhodné trati, na trati, kde je Carlos nejvtěší king z celého současného SBK pole. Těšil jsem se, jak všechna internetová média o motocyklech budou psát ráno o Carlosovi a všude jeho fotka s jeho jménem a nic. Co je ale horší, že to je poprvé od roku 2008, kdy začal jezdi SBK kdy přijíždí s nulou. Vždycky aspon jeden závod dojel na bodech. A teď, na trati, kde měl dát jasně dabl, 50 bodů přišel takovy šok. Ale Carlos to bere sportovně a to se mi libi, nekope do motorek jako jiní jmenovaní, viz Hoppr v roce 06!
Na druhou stranu, možná se to někomu nebude libit, ale zase, sbk, druhá liga, sleduje to par nadšenců, ktomu ještě pouze na internetu, takže to beru trošku v klidu, stát se mi to v MGP když jezdil do roku 2007 tak by mi to vadilo víc, vítězství MGP je úplně někde jinde v prestžinosti, než vítězství SBK. Viz rozhovor s Troyem Baylissem v Motoráji. Ten řekl, že to pro něj znamená hrozně moc (vítězství z Valencie 06 na ducně mgp).

Sice je fakt, že na 4. místo Carlos ztráci jen 10 bodů, bo Rea má taktéž jednu nulu ale je to škoda, mohl být v klidu na třetí příčce a po sezoně si mohl vzít cenu za třetí příčku při slavnostním předávání cen. Ta šance tu samozřejmě ještě je, ale bude to těžké. Nechápu, jak se to mohlo stát. Ja očekával dabl, vše hrálo do karet po prvních kolech a pak nic. To, že vyhrál Max mi nevadí, stejně to na titul už nebylo ale chtěl jsem aby byl třetí celkově. Teď je čtvrtý. Nezbývá než věřit. Není nic lepšího, než odjíždět na letní pauzu po tak suprovém výsledku když získáte dabl a těšíte se 4 týdny z toho, že jste všude v médiích na prvních místech s vaší fotkou, jménem atd. Takhle je všude teď Max!
Kuba měl to samé, ale tam mě to nepřekvapuje, těch problémů bylo u Kuby už po sezonu více, ale althea je profesionál s kvalitním materiálem. Nevadí. Přežil jsem a už to zas může být jen lepší. Ale i tak je to snad poprvé, co někomu odešla motorka dvakrát po sobě z prvního místa v závodě MS!

V Brně povzbudím!

Ogg: něco na tom je.

SoulTrain21 (753) napsal 01.06.2010 v 15:18

Vpohodě

Superbiker (245) napsal 01.06.2010 v 15:06

SoulTrain: Omlouvám se, příspěvek opravdu měl směřovat na Viziho. Zajimavý příspěvek od Ogga

VIZI (1429) napsal 01.06.2010 v 14:47

Ogg: dovol abych se zasmál neznalost a nedostatek informací neomlouvá

Ogg (387) napsal 01.06.2010 v 13:51

Tak soudruzi! Vcera jako vy jsem sledoval závod Wé eS Bé Ká a docela propadák. Start - cíl v podání bývalého dua Marlboro yamaha z let 99 - 02, kdy do cíle to dotáhl pouze jeden z nich. Jinak ale závod nudný, se tam nejaké predjíždení ale to je tak vše. Souhlasím se Soudruhem, který ríká, že to vypadalo jak závod MOTO GP. A ted k tomu závažnejšímu tématu a to tým Jakuba Smrže.
1. To snad ani nemužete nekterí myslet vážne, že Kuba Smrž nejezdí Aprilii jen kvuli tomu, že to nekdo z Aprilie zakázal? My jsme to v Moste dneska zase rozebírali, a kolega od vedle má známost u konkurence, tedy na Automotodromu v Brne. Ta Aprilka proste není opravdu jen, proto, že italové nemají peníze. Nic víc. Prece nemužete verit, že by Aprilie byla sama proti sobe, aby mela na startu více motorek, tudíž více dat. Vím, že tahle fáma vznikla, že se na jednom serveru objevila v diskuzi veta od nejaké "96" že na aprilku kacky byly, ale uvedomte si, že na ten server to pod tím nickem "96" mohl napsat kdokoliv z nás, kdo si chtel udelat srandu z toho! Absolutně neduvěřivá informace a pokud to byl opravdu sám Jakub tak se ani nedivím. Je jasné, že na plnou hubu nerekne, že tým je zadlužen a že nemá jak na novou Aprilii a na novou Ducati tak proste jen rekne, že Aprilii se to nelíbilo a zakázali tomu projektu dát zelenou. Tohle, kdyby Kuba rekl do médií tak ho z týmu vyhodí. Proto me prekvapuje, jak nekdo dokáže být naivní a myslet si, že tyhle kecy jsou pravdivé. Já o tom trošku vím díky mému kolegovi, a ten jeho zdroj z automotodromu je opravdu spolehlivý. A to, že by mel Max Biaggi strach, že by Smrž z Čech jezdil pred ním, no to prece nemužete myslet vážne. Aji kdyby jo, tak není nic lepšího, než neposílat Guandalinimu updaty k motorce.
Já vím, že vy, kterí si tohle myslíte máte argumenty typu, že to rekl sám Kuba v diskuzi, ale to je jen kec. Vím, že Kuba hodne kámoší s tím majitelem toho serveru, a že jsou spolem jedna ruka, takže je jasné, že ten majitel toho serveru, kde se v diskuzi objevila veta, že na Aprilku kacky byly bude všem diskutujícím prikyvovat. Ale je to kec, nemáte žádný argument. Kluci to tady píši správne, pokud byly peníze na dražší Aprilku, proc nejsou peníze na novou Ducatku se vším všudy?
Další vec, Kuba po podepsání smlouvy uvedl, že jeho motorka bude stejná jako motorka ostatních privátních týmu. Opet kec. A opet kec proto, aby nebyla pravda znát, nebot by mel v týmu problémy a letel by za to. Takoví jsou ve skutecnosti páni Mirko Guandalini + Marco Borciani. Opravdu povedená dvojka. Mají kvalitního jezdce ale jsou to absolutne neschopní manageri, kterí si hrají na neco, na co nikdy mít nebudou. Nejsou schopni zajisti budget pro nadcházejicí rocník, nejsou schopni zajistit novou motorku, dají jezdci lonskou motorku plus pár dílu, které se behem sezony vypotrebí a sklad bude prázdnej. Bohužel tento okamžik nastal vcera. Ten tým už nemá žádné náhradní díly a tak proste jen udržuje ty opotrebované a výsledek ? První kolo prvního závodu. Odjeto par metru a motorka zkolabuje. Tak se snaží už ten mrtvý díl opet oživit, ale opet to stací jen na pulku závodu. Bohužel to nevidím ružove. Tým je zadlužen, nema peníze na náhradní díly, vubec se divím, že do té Ameriky pricestoval... a v dalších závodech to bude opet stejná pisnicka. Kuba se bude pred startem modlit ne proto, aby se mu nic nestalo ale proto, aby se mu ta jeho "motorka" nerozsypala pod zadkem. Když ta motorka jede a Kuba má dobrou kvalifikaci s dobrým startem, tak je z toho maximálne 7.místo v závode a to je hodne málo, aby jste mohli pomýšlet na tovární místo u BMW. 13. celková prícka a x 0 na konte není ta pravá vizitka pro vstup do továrního týmu. Proto taky, jediná možnost je, jak se zbavit této nocní mury si na príští rok koupit BMW, které sice bude bez vývoje ale aspon to bude motorka rok vyroby 2010.
Jak ríkám, opravdu si nemyslete, že by Kuba nemel Aprilku z duvodu, že Aprilia rekla ne. Kuba se jen snažil ten tým branit a tak vymyslel tyto flámy, napsal to do diskuze, kde vedel že si to precte hodne lidí a že hodne lidí se toho chytne a naivne uverí. A majitel konkurecního serveru motopomlckaracingteckacz mu kryje v tomto lhaní úspešne záda. To jsme to jako národ dotáhli v motocyklových závodech dotáhli.
Já být Kubou, tak bych možná uvažoval o angažmá v MOTO 2, kde by mel vetší šanci se prosadit. Kubík má nesporné kvality, ale proc ztrácet cas v týmu, který je naprosto neperspektivní, co se týce budoucnosti. Navíc v šampionatu, který je pro média skoro nezajímavý, tak, že ty závody vidíte maximálne na internetu. Oproti tomu v MOTO 2 by ho videli všichni díky Nove! A byl by ve predu, nebot má zkušenosti se 4taktama jak nikdo z nich!
Bohužel, jak jsem psal, tech závodu, kdy Kubík dojede do cíle v porádku už asi moc nebude, když je sklad nahradních dílu prázdný a tým jen oživuje už tak mrtvé soucástky. Já být Kubou, tak jezdím jen QP2 a superpole a veškeré FP vynechám, at ušetrím neco na zdraví "motorky".
U té Althey bych to nevidel tak zle, prece jen tohle bylo opravdu nemilé prekvapení pro jezdce a pro celý tým, ale stalo se to poprvé. U Kuby Smrže to byla xtá technická porucha a kdyby se mely secíst veškeré poruchy, tak už je to snad na napsání jednoho clánku.
Opravdu je mi ho líto, že jezdí pro takové darebáky, kterí tunelují peníze pro své aktivity a na nákup materiálu nemají. Aspon že nevychaneli zaoceánské závody, ale co z toho, když si odváží nula bodu? Nebylo by lepší takové cesty vynechat a ušetrit at motorka ma delší cas na uzdravení, než se zas pokaká? Takhle už to dál nejde a už si pomalu zvykejme, že uvidíme zábery, kdy to Kuba neunese psychicky a po odstavení svého motocyklu zacne naštvane kopat do kapot. Je to jen otázka casu.

Hlavne tedy neverte kecum, že za celou touto letošní tragédií stoji nechtenost ze strany Aprilie.
Howgh. Ohledne jméno informátora vám reknu na sraze v Brne pri Wé eS Bé Ká, který se odehraje v sobotu pri Superpoli na tribune C. Presné místo na zeleném paloucku bude zverejneno pozdeji.

Tady vám ješte posílám, jak Kuba "lhal" o kvalite své motorky s porovnáním ostatních privátních týmu.
//www.motorkari...-aktualne-15259.html

Marex (2583) napsal 01.06.2010 v 12:50

Klídek panstvo. Osobně fandím Kubovi a Max, Checa, nebo třeba Haga s Fabriziem, jsou pro mě až druzí, třetí... Každopádně i jestli se Max "postaral" o Aprilku pro Kubu, je to asi dobře, pže Guandalini s Borcianim už by asi neměli na to ostatní a samotná motorka je jezdci na prd. Maxovi to vyšlo tentokrát neskutečně a Checa mu asi dal všechno svoje štěstí, za což mu Max poslal svoji smůlu, které si užil sám doposud dost. Radši bych tam viděl Checu, ale Max zajel dobře a možná se konečně našel.

SoulTrain21 (753) napsal 01.06.2010 v 12:34

A na větu"budoucí mist SBK" radši nebudu ani reagovat

Rado_ (567) napsal 01.06.2010 v 12:32

jj, to psal Vizi

SoulTrain21 (753) napsal 01.06.2010 v 12:22

Za tyhle jak ty říkáš "lži" by jsi měl spíš psát VIZIMU ne? ja tady na tohle táma nenapsal svůj názor žádny

SoulTrain21 (753) napsal 01.06.2010 v 12:20

superbiker:ty si ze mě asi děláš srandu vid?Já jsem snad napsal,že #3 nechtěla aby Kuba měl Aprilii?Já jsem jen zkopíroval PŘESNĚ to,co Kuba napsal na jiných stránkách.Tak se prosimtě hod do klidu a pořádně si čti co se vtěch příspěvcích píše A ztoho příspěvku co tam píše Kuba nejde poznat jestli to bylo díky Maxe nebo nikoliv,takže my otom můžeme jen polemizovat Do zpráv ti pošlu odkaz na ty stránky a přečti si příspěvky k článku

Rado_ (567) napsal 01.06.2010 v 10:33

teamwhd > a když dlouhá léta nazpět lítaly Ducatky, bylo vše OK? nechápu, proč by měly být Aprilie mimo pravidla, prostě je to konstrukčně nejmodernější bajk... a to je celé...

Superbiker (245) napsal 01.06.2010 v 10:31

Dlouho jsem tady nepsal, ale jako fanoušek Maxe B. musím reagovat na Soul Trainovi lži, ohledně toho, že měl Max zabránit Smržovi aby jezdil 3. aprilku. 1. Smrž řekl: "Aprilka nedopadla...Ted je otazka, jestli nechtel #3 a nebo nekdo jinej." Byl bych rád kdyby mi Soul Train vysvětlil odkud vydedukoval že opravdu nechtěl #3? Myslím že tady někdo má problém s logikou. 2. Opravdu si někdo myslí, že se 4násobný šampion 250tek, 3násobný vicemistr motoGP a budoucí mistr SBK bojí Jakuba Smrže, borce z 2. desítky 250tek a nejlépe celkově 10. v SBK? Smrž je skvělý, ale ve srovnání s Biaggim je to přece jen muší váha (asi jako srovnávat Rolinka a Jágra, oba borci, ale oba někde úplně jinde). 3. Myslíte si že Max má takovou moc, aby něco takového dokázal?

ChenziiR1 (158) napsal 01.06.2010 v 10:10

Kryšpín v 07:46:
teamwhd v 09:24:proč myslíš?Checa nemít takovou smůlu,tak přinejmenším jezdil to samý co ty aprilky.

teamwhd (74) napsal 01.06.2010 v 09:24

Přijde mi že: 1. Aprilia musí mít ty motorky mimo pravidla jinak to nějak logicky neni možný aby tak lítaly
2.Haga už asi nikdy na titul nedosáhne 3.je smutný koukat na krokodýla jak letí a pak zvadne..

bikerjarys (2) napsal 01.06.2010 v 07:52

zdárec..já myslím, že výhra byla už jen to, že to ES vysílal ) smekám před Aprilkou, druhá sezona a funguje jim to skvěle..MAX , Kuba taky , ale chtělo by to už konečně sehnat pořádnej bike, aby ty výsledky už byli co k čemu

Kryšpín (7) napsal 01.06.2010 v 07:49

Jinak souhlas s názorem, že jestli krize Kuby a jeho týmu bude pokračovat, pak se může stát, že příští rok bude těžko hledat místo ve stratovním poli WSBK. A to bylo pěkně blbý. Takže držte palce, ať se to zlepší.

Kryšpín (7) napsal 01.06.2010 v 07:46

VIZI SUZUKI: Čoveče, klídek, to že nesnášíš Maxe B., ještě přeci neznamená, že tu musíš dělat scény, jak děcko, co mu spadla hračka do kanálu . Už vůbec to neznamená, že se musíš navážet do lidí s jiným názorem. Tím, co tu předvádíš, jsi úplně stejně fanatickej mag.r jako ty Rossíci a Maxíci, co je tu kritizuješ a nesnášíš...

ce803 (13) napsal 01.06.2010 v 07:37

Neprovadi Ducati na satelitnich tymech nejakou sabotaz? Tohle uz nevypada jako nahoda...

mamba54 (1340) napsal 01.06.2010 v 02:49

Ano Akro,dnes musím objektivně přiznat,že SSP předvedly zajímavý závod. Co se týká Kuby,tak se bohužel znovu potvrdilo,že i přez jeho nesporné jezdecké kvality nemá,díky "Tomu",co má pod sebou na to,aby letos dal konečnou top ten.Škoda

AKRO (-498) napsal 01.06.2010 v 02:33

Tak upřímně řečeno, dnešní závody mi moc radost neudělaly, už proto, že tam byla spousta pádů a poruch a navíc s časovými rozdíly mezi jezdci v cíli, mi oba závody hodně připomněly závody MGP, které tady pořád pro jejich nedramatičnost kritizuji. Nejlépe vypadaly Supersporty, které předvedly po delší době pěkný závod. Ducati včetně Smrže měly hodně smůly, ale tím netvrdím jako SoulTrain, že to jsou plečky, protože stát se to může, že nedojedou, navíc jely dobře a aspoň Checa by asi oba závody vyhrál. S tím fanděním si myslím, že má každý fandit tomu, kdo se mu líbí bez rozdílu, zda to je Čech nebo Ital, Španěl atd. Proč né?

SBK.HONZIK73 (1) napsal 01.06.2010 v 02:22

CARLOS I KUBAJZ MUZOU PODEKOVAT MECHOSUM V DEPU ,JAK UZ NEKDO PSAL,BYL TO PRO OBA PEKNE DRAHY VIKEND ,MAX JE LISAK,DOKAZE Z TOHO VYTEZIT MAX ..SKODA ZE LEON 91 SPADL,TO SE MI VUBEC NELIBI ,ALE DOUFAM,ZE SE PRISTE POLEPSI !!!91+96

Roman.Le (-1) napsal 01.06.2010 v 01:31

serte uz na to at si kazdej fandi komu chce,hlavne at je na co koukat a neni to nuda jak v GP. JInak uz se tesim do Brna na WSBK kde zase po roce uvidim ty strelce a letos se tesim jeste vic protoze Camier se mi zacina dost libit,je to strelec a taky taha lokty po zemi,uz abych nalestil objektivy

Rado_ (567) napsal 01.06.2010 v 01:15

Chenzi > jo, díky,. takhle to prostě vidím... vždyť to píše sám "nemám rád Maxíky a Rossíky"... stejně nenávistný škvár jako vypouštěl z huby ten sebestředný trotl který naštěstí nevyhrál volby...

Rado_ (567) napsal 01.06.2010 v 01:14

VIZI > podstata věci ve Tvých očích je převlíct kabát tak, jak se to momentálně hodí... tzn zrovna máme v seriálu našeho "rodáka" tak zahodíme své oblíbence, abychom byli "in"...

ChenziiR1 (158) napsal 01.06.2010 v 01:12

Rado v 01:09:zase trefa!!!vidím to stejně.

VIZI (1429) napsal 01.06.2010 v 01:11

že nějaká 96 dnes jela...ty jsi blb, nezlob se, že to tak píšu ale ty nechápeš podstatu věci

ChenziiR1 (158) napsal 01.06.2010 v 01:11

Po dobrých závodech přijde špetka humoru vhod-díky VIZI jsi profík




TOPlist