GP Španělska – V Jerezu vyhrál Márquez, který je novým lídrem MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Sokol291 (89) napsal 07.05.2018 v 10:21

Mad_Max napsal Včera v 20:53:
"Zajimavy, ze si NIKDO z vas zlutych NICEHO nevsimnul do te doby, nez si to na tiskovce v Sepangu felcar vymyslel"
Já si toho všimnul už v Argentíně 2015. To je druhý závod v roce.
Celou sezonu věnoval Marek tomu, aby sejmul Rossiho. Ale většinou na to doplatil sám. Až to musel v závěru udělat fakt okatě.

JollyJoker (1004) napsal 07.05.2018 v 09:36

Zase to ostatní MM ulehčili. Jinak škoda Alexe na Aprilii. Yamaha tragédie.
A za ten crash,může především JL,měl předvídat,že tam někdo pojede,byla to závodní stopa,do které se vracel.

CBR-rr (-4) napsal 07.05.2018 v 09:29+1

Do dneška jsem se nechtěl k Lorenzovi nijak vyjadřovat, ale dnes udělam vyjimku.
Lorenzo je fakt KRETEN !!!

Fidouš. (374) napsal 07.05.2018 v 09:11+2

A ještě poznámku k tomu článku, že Rossi zablokoval smlouvu se Zarcem.
No samozřejmě, že ano. Zablokoval ji tím, že sám podepsal s Yamahou na další 2 roky. Podepsal dřív, než původně plánoval. Od té chvíle mě bylo jasné, že Zarco se na tovární sedačku Yamahy nedostane.
Je třeba používat mozek a selský rozum a ne tady hystericky vykřikovat.
A jestli je skutečně pravda, že Honda jede jen na MM, tak se Zarcovi nedivím, že nechtěl dělat "křoví" v Hondě a šel raději do KTM na pozici plnohodnotného továrního jezdce. A KTM ukazuje, že potenciál má a s dravcem typu Zarco udělá velký krok dopředu.

Bohdys (55) napsal 07.05.2018 v 07:58+2

Slimák, Dode, Max a Spáč tu zas brečí jak malé holky to je super, čím víc hejtujou, tím víc jsou frustrovaní. Jen tak dál! Dobrej barometr. No jejich vývojka č. 99 se opět předvedl. Nejférovější jezdec blokuje kolegu, kterej aspiruje na titul a pak ho ještě shodí (Daniho katapultuje do vesmíru). Vaše velkohubé prohlášení o titulu apod. jsou o5 mimo mísu. Vlastně mimo realitu. Bacha na prasklé žilky kluci. A prosím bavme se k tématu. Jste jak naši zlodějští politici (agenti), Jiní kradou víc, účelovka.. Ubohé. Čau

DOMINATOR (1260) napsal 07.05.2018 v 07:51

Upřimě už mi toho Pedry začína byt líto.

Kamikadze-Ace (3401) napsal 07.05.2018 v 07:38

276 konentaru, popravde Doc. Chocholousek by z tohoho fora naplnil jedno patro lecebny

Iannone dalsi podium, vsechny KTM v cili na bodech dal nema uz smysl psat, otloukanek roku DP#26

martin1 (658) napsal 07.05.2018 v 07:34

zakazovat Lorenza co jezdí napříč stopou? proč, stačí se podívat kolik má bodů však i ten sandokan je před ním... a jinak polovina práce managera je psychologie, je blbost, aby jezdec ovlivňoval plány továren na to tam jsou jiní kápové -není to čr fotbal 4 třída

Slimáček (146) napsal 07.05.2018 v 07:26

Zltacka opet fantasticky. Blahozelam mu k padu 3 jazdcov, lebo mohol byt 8, vdaka Pedrosovi bol 5. Supergratulacia. Je to proste Doctor. Navyse jeho pacient M1, trpi stale pod jeho medicinou a pacient stale zije. No neni to skvele?

Bladerunner (650) napsal 07.05.2018 v 07:25

99 = sype si popel na hlavu
26 = smolař sezóny
04 = já nic, já muzikant

setegib (-57) napsal 07.05.2018 v 06:08-1

tady snad ani nejsou motorkari.. uknourana banda placicich holcicek.. takze mm zakazeme jezdit, ted lorenzoj a pedrosoj zakazeme jezdit. ianoneho a zarca bych zakazal pro jistotu taky Me by se libilo kdyby tam v klidecku jezdil sam felcar to by ale byla parada

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.05.2018 v 23:56

fajn-tom: to je blbost, pokud nekdo dela vepredu pouze spravnou stopu, tak by nikdy nemohl sundat nekoho rychlejsiho , ktery se ho chysta predjet. vzdy by mu mohl vjet do cesty, tim ho sundat (nebo treba vytlacit do travy), a tvrdit, ze byl vepredu a proto jel spravnou stopu on.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.05.2018 v 23:54+2

Pedrosa to rekl spravne, hlavni vinu ma Lorenzo.

Maximus7 (0) napsal 06.05.2018 v 23:30

To: Mad_Max "Myslis to, jak Marquez na konci zavodu Lorenzovi sebral jistych 5 bodu, cimz ve skutecnosti pomohl Rossimu? Zajimavy, ze si NIKDO z vas zlutych NICEHO nevsimnul do te doby, nez si to na tiskovce v Sepangu felcar vymyslel "

Když to bereš takto... Zjisti si na motogp.com časy jednotlivých sektorů/kol, kdy skupinka za Lorenzem jela naprosto jiné tempo, a schylovalo se k tomu, že se před něj (všichni) přeženou...
Komu ty vůbec fandíš? Mně, když jezdil Rossi za Repsol, by docela nesympatický, až poté co přesedlal na Yamahu, tak jsem ho postupem času zařadil na listinu pro mne sympatických jezdců... (ale vlastně je mi jedno co ty si myslíš klidně si mne zapiš na tvůj seznam žlutých )

blackblues (1508) napsal 06.05.2018 v 23:16

ale treba ma Rossi az takovy vliv a postaveni do toho nikdo nevidi
Ale bez faktu a detailu to je pro me jen drb

blackblues (1508) napsal 06.05.2018 v 23:09

ogg:ten Rossi je snad bohem nebo asi celou staj ridi...tomu se rika vliv a nadvlada
A je zpodivem ,ze nic konkretniho a detaily nevypustil,no klasika

Hogon (75) napsal 06.05.2018 v 22:59

Lorenzo schválně blokoval a brzdil Doviho, aby popř. nemohl dohánět Lorenzova kámoše (MM)

Ogg (387) napsal 06.05.2018 v 22:55

Něco pro MAD_MAXe

//www.bikeracing.cz/moto-magazin/road-racing/motogp/zarcuv-manazer-rossi-jednani-zablokoval-a28689/

Sharkjd (345) napsal 06.05.2018 v 22:40

O tom, že to byla chyba Lorenza, nejde po zhlédnutí videa pochybovat. Ale jak už tu zaznělo - v té rychlosti je to spíše závodní incident než nějaká závažná chyba a zavření stopy naschvál.

martin1 (658) napsal 06.05.2018 v 22:37

JOsef- konečně se ukazuješ v plné kráse

josef58 (823) napsal 06.05.2018 v 22:14-10+2

Mad_Max a doderoja...

gusangbum (310) napsal 06.05.2018 v 22:09-1

Kdyby se takhle efektivně Lorenzo bránil i Marquezovi, to by bylo zajímavé, on to ale začne praktikovat až když je za ním kolega který bojuje o titul, sakra to se toho Marca všichni tak bojí ? Jako by nestačilo že je na vítězné vlně, oni mu to i soupeři zbytečně usnadňují, takhle bude za pár závodů o titulu rozhodnuto. I Cal je v jeho blízkosti jak beránek , protože co kdyby náhodou dostal sedačku po Pedrosovi.

Rosička (982) napsal 06.05.2018 v 22:06

Vyjádření Doviho pro Speedweek.com 18:35 :" Lorenzo a Pedrosa jsou na vině" byla to směs dvou chyb.
otázka:Mohl by jste dojet Marqueze? odpověď: Ne bylo už pozdě. Ztratil jsem příliš mnoho času za JL. Byl rychlý ale uprostřed zatáčky byl příliš pomalý kvůli problému s přední pneumatikou.TAKY mě nechtěl nechat projet a zablokoval mě ...

fajn-tom (9) napsal 06.05.2018 v 21:58

To výjádření Pedrosi nejde dohromady s tím co tu psal SLEEPER: Zavodni pravidlo rika, ze ten prvni v najezdu do zatacky, voli stopu... Takže Lorenzo nevyjel ze stopy ani se do ní nevracel, protože on dělal tu stopu která je správná.
Takže buď ředitestlví závodu neumí pravidla a nebo SLEEPER o tom ví velký ho... a jen tu hází špínu na Pedrosu. Tak kde je pravda?

SennaAyrton (525) napsal 06.05.2018 v 21:48-1

Tak- Pedrosa to rozštípl...a ted mluvte chytráci jako Mad Max či Slýper

Jirikh75 (947) napsal 06.05.2018 v 21:41+3

Část vyjádření Daniho: Nicméně, jsem velmi zděšený z toho, že lidi z ředitelství závodu neví, jak řešit podobné situace na trati. Mluvil jsem s nimi, protože jsem chtěl, aby mi vysvětlili své rozhodnutí. Zeptal jsem se jich: Použil jsem správně vnitřní lajnu? Ano. Vraceli se závodníci, kteří udělali chybu, do stopy dle pravidel? Ano. Tak kdo má teda v takovýchto případech přednost? Jezdec, který jede ve vnitřní stopě, nebo závodníci, kteří z ní vyjeli? Ten, kdo jede ve stopě. Čí to teda byla chyba? Na to jsem však nedostal odpověď. Řekli jen, že se už rozhodli a pokud s tím nesouhlasím, a já nesouhlasím, mám podat odvolání. Já to ale neudělám. Nechci, aby byl Jorge penalizovaný. Jen chci, aby ředitelství správně posuzovalo věci, které se dějí na trati.“

Fidouš. (374) napsal 06.05.2018 v 21:38+7

Pedrosa - Nicméně, jsem velmi zděšený z toho, že lidi z ředitelství závodu neví, jak řešit podobné situace na trati. Mluvil jsem s nimi, protože jsem chtěl, aby mi vysvětlili své rozhodnutí. Zeptal jsem se jich: Použil jsem správně vnitřní lajnu? Ano. Vraceli se závodníci, kteří udělali chybu, do stopy dle pravidel? Ano. Tak kdo má teda v takovýchto případech přednost? Jezdec, který jede ve vnitřní stopě, nebo závodníci, kteří z ní vyjeli? Ten, kdo jede ve stopě. Čí to teda byla chyba? Na to jsem však nedostal odpověď. Řekli jen, že se už rozhodli a pokud s tím nesouhlasím, a já nesouhlasím, mám podat odvolání. Já to ale neudělám. Nechci, aby byl Jorge penalizovaný. Jen chci, aby ředitelství správně posuzovalo věci, které se dějí na trati.“

martin1 (658) napsal 06.05.2018 v 21:22

pánové, samý odborník a opět se těžko shodnem , manévr začal Dovi, 99 to špuntoval a na brzdy byl dobrej tak jeli ve vlaku, předjet a neomezit to prostě nešlo ani elegánovi GP Dovimu...Pedro jen využil situace před sebou, když viděl jak se vyvezli ze široka před ním a jel defacto po obrubníku, aby jim frnkl, bohužel to tam zalomil i 99 a že o Pedrovi nevěděl nebudu říkat ani svým dětem, od toho mám pohádky/viz. každé kolo signalizace rozestupů../ tento závod má je jednu nevýhodu a to, že 93 jde to trháku/

blackblues (1508) napsal 06.05.2018 v 21:16

Lorenzo proste nejvetsi podil

Mad_Max (71) napsal 06.05.2018 v 21:03-1+4

Rossi: Kdyby měli dělat soudce, řekl bych, že by si Lorenzo a Pedrosa měli vzájemně zaplatit poškození, protože to zavinili oba stejně, ani jeden z nich neviděl toho druhého.”

Tak kolik žlutých frustrátů, kteří tady po závodě blinkali, jak za to může Lorenzo, se teď, když jejich bůh to vidí jinak, chytne řádně za držku???




TOPlist