GP Španělska – V Jerezu vyhrál Márquez, který je novým lídrem MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
yamaha99 (1119) napsal 07.05.2018 v 20:38

Jáááá už nevim závodí každej za sebe ;) svým umem přitáhne sponzory a kupce na nový motorky pro značku na který sedí ... Neříkám, že JL svým výkonem zvedne prodej Ducati, ale tak to prostě je... Proto držela honda do poslední chvíle Haydena v GP a pak wsbk, protože on jim zajišťoval prodej v Americe a když chudák dopadl, tak jak dopadl, tak honda vzala dalšího Amíka... A jinak podle tvé teorie, když jede někdo na jiný znašce, Tak má Marquez s Pedrosou v Motegi pustit Nakagamiho, protože jedou na jap. motorce a on je japonec???

SennaAyrton (525) napsal 07.05.2018 v 20:33

Navíc Lorenzův bodový stav- ušmudlaných 6 bodů už jasně pasuje jezdce do role dvojky, sice v ten moment pouze po 3 odjetých závodech což je smutné, ale je to prostě tak, že JL titul nedá už je ted vcelku jasné ale jak jsem psal včera, chraň bůh jestli AD projede titul pod 18 bodů...včera mohl být přinejmenším druhý pár bodíků za MM

SennaAyrton (525) napsal 07.05.2018 v 20:27+1

Virago: ale za koho ten Španěl závodí ? Za Španělské fanoušky nebo za Ducati jakožto Italskou značku ? Myslím že by mu víc mělo záležet na stáji a jak říkám, pořád tak mohl dovést kupu bodů, takhle nemá nikdo nic a kdyby AD nechal snadněji předjet, fanoušci i když ve Španělsku by ho určitě hned nesežrali...co říkají teď ? Dnes si ho jistě velice cenní za to že sundal i Pedrosu...čili jsi vedle

yamaha99 (1119) napsal 07.05.2018 v 20:16

tak rok zpět tady o tom byl zrovna článek, ale nemůžu ho najít, jak se to vyvíjelo v tomhle cirkusu... Navíc mi Seno vysvětli, proč se teda tak škrtěj, že VR neměl 10. titul, ale nikdo neřekne půl slova o poharu konstruktérů, který stejně nikoho nezajímá

cameron (627) napsal 07.05.2018 v 20:14+1

Martan81: No, podle toho co předvádí Yamaha racing team za poslední rok, mám dojem, že jejich hlavním cílem bylo podepsat Rossiho a tím podpořit prodeje skútrů v Indonésii. Smutný příběh...

cameron (627) napsal 07.05.2018 v 20:10+2

SennaAyrton: nemyslím si, jakmile by Dovi a Pedro Jorgeho předjeli, okamžitě by mu začali dávat několik desetin na kolo, neudržel by se jich. Jak říkal Dovi, Jorge byl pomalý ve středu zatáčky, už mu pomalu ale jistě odcházely softy vpředu. Dovi byl příliš netrpělivý, ten útok byl zoufalý pokus, který neměl šanci na úspěch. Kdyby počkal dvě tři kola, mohl dát Lorenza v pohodě. Samozřejmě to nijak nesnižuje odpovědnost JL za incident, on měl na tom největší podíl.
Ale vrcholový sport, motoristický nevyjímaje, je hra chyb, i ti nejlepší z nejlepších jsou jen lidi a ti prostě dělají chyby.

1100Virago (3057) napsal 07.05.2018 v 20:04

Jako že by Španěl při závodě ve Španělsku pomáhal Italovi na vlastní úkor? To by asi španělští fandové na tribunách nesmírně ocenili

yamaha99 (1119) napsal 07.05.2018 v 19:59

Nemáš Pravdu... Podle tvého nicku se nedivím, protože na to se hraje možná v F1... Moto GP bylo kdysi soutěží značek, ale od určitý doby je to závod hlavně jednotlivců, kterí propagujou značku pod kterou jedou ;) a není to tak dlouho co se řešilo, že není týmová jednička a dvojka a to ve včech týmech a na spolupráci se nadávalo, protože jeli tak, aby vyřadili jinou značku

SennaAyrton (525) napsal 07.05.2018 v 19:51

Yamaha 99 tak tady jsi těžce vedle... týmová práce se dělala již na závodech v 50 letech, není na tom nic špatného, pokud by JL AD pustil aby se pokusil stíhat MM myslím že by naopak ztoupl v ceně jak u fanoušků tak i u Ducati a pořád by ještě měl šanci na pódium... S pohledu týmové spolupráce v tom závodě bohužel pokazil co šlo pokazit, že dlouho vedl je sice hezké, ale za to se body nedávají...

yamaha99 (1119) napsal 07.05.2018 v 19:45+1

ale to nebylo mířený na nikoho, jen že nejvíc kritizujou stejný lidi a dělaj to jen pro rozvášnění debaty ... Ale neřešil bych týmovou jedničku a dvojku, protože když by mu pomáhal, tak zaas budou řeči, že někomu pomáhá atd... Pokud je někdo rychlejší, tak toho před sebou předjede a po debatě pokud ho nemůže předjet, tak není evidentně o tolik rychlejší ... jsou to závody a nikdo nikoho nechce pouštět jen tak, že za ním jede někdo z týmu a nebo že si někdo myslí, že je rychlejší ... Neměl třeba počkat na Bautistu a nebo yamahy a pustit je před sebe??? Jsou to závody a né týmová práce a každej jezdec chce být co nejvíc vepředu na pozici na jakou v danou chvíli má před ostatníma a o to víc před týmovým kolegou... To je vždycky soupeř číslo 1

pavsi (53) napsal 07.05.2018 v 19:36+2

Mě přijde zvláštní, že když někdo označí Lorenza za viníka nehody, tak ho někteří označí za člena žlutého stáda, nebo Rossiho frustrovánka. Vždyť tam o Rossiho vůbec nešlo. Jsem asi teda Doviho frustrovánek. Resp. kdybych byl v Doviho kůži, tak jsem byl tak frustrovanej, že bych to snad zkusil venkem, nebo přes boxovou uličku . To je fakt týmovej kolega. Místo aby přijal roli dvojky (kterou vzhledem k vývoji šampionátu prostě je) a ubíral body Doviho konkurentům, tak mu tam pečlivě zavírá všechny skulinky, aby ho nepředjel. Co už no, chtěl se blejsknout, tak se blejsknul, ale cenu na trhu práce si nezvýšil.

yamaha99 (1119) napsal 07.05.2018 v 18:55+1

Nooo, tak se zase uklidníme ... Na vině byli všichni, ale JL nejvíc... Kdyby to JL nezavřel, tak by vyvezl Doviho mimo trať a bylo by to tady furt to samé ... Jinak DP to mohl čekat a taky to tam nemusel ještě pouštět... Vím kdo tady občas jezdí na závody a nebo na okruh a dá mi za pravdu, že je to fofr a stihnou zareagovat je někdy nemožný... Navíc kdo jezdí, tak ví, že starý závodnický pravidlo zní, že kam koukáš, tak tam jedeš a jezdec nekouká vedle sebe a natož za sebe ... Budte rádi, že bylo na co koukat a nebylo to roztaháný po celým okruhu, jako závod před tím ... Navíc všichni co urážej Lorenza můžou být rádi, že nepomohl Marquezovi, ale naopak Rossimu k víc bodům ze závodu, protože jinak se bude klepat, aby mu to na konci sezony dalo na top ten

JA-NE (768) napsal 07.05.2018 v 18:49+1

Tesim sa ked pojde Kotrbova konecne do rici od Ducati.

Mr.Kaktus (1321) napsal 07.05.2018 v 17:52

Martin1: Loni o tom Rossi mluvil, ze by uvital treti tovarni stroj. Nekde tady byl i clanek...

martin1 (658) napsal 07.05.2018 v 17:30

pánové, jsem, klidný komis, MotoGP to taky nevyluštila, vině je nejblíž 99, no naordinoval bych mu SBK-tam si ho Angláni vychovaj

martin1 (658) napsal 07.05.2018 v 17:24

Sleper koukni na náklony obou motorek a pak mudruj, není to foto až po nárazu, kdy jde Dani k zemi?

martin1 (658) napsal 07.05.2018 v 17:21+1

Marťan 81: no za mně to měli udělat uplně stejně jako s Calem u Hondy, dát Zarcovi 2019ku stejnou jako 25 a46 a kluci snažte se, Zarco se s KTM bude umistovat podobně jako Suzuki a ve 2020 možná i líp, za mně je to provar Yamahy...

Dejf57 (605) napsal 07.05.2018 v 16:33

Rosicka: Pozor na preklad (nebo preklep), Dani rekl: ''...NEchci aby byl Jorge penalizovan, prestoze nesouhlasim... ''.

Foxx5 (633) napsal 07.05.2018 v 16:24

No SLEEPER to tady zase "narovnal" a kdo s ním nesouhlasí, je žlutá hlava. Přesně jako vždy, zmíním jen to, co se mě hodí do kšeftu. A i když je to v tomhle případku docela kravina, neuhnu ani o píď...Hlavně že nezapomněl zmínit žlutou barvu...
Jorge to takhle určitě udělat nechtěl, podle mě ho trochu rozhodil Dovi a když se chtěl vrátit zpět do stopy tak měl nějaký "zatmění" nebo co...Dani jel pěkně čistě a těžko s tím mohl něco udělat...Ten už se tý smůly snad nezbaví

SennaAyrton (525) napsal 07.05.2018 v 16:22

Mě připadalo jako by Lorenzo chtěl rychle odčinit to že Dovi by tak přišel kvůli němu o pozici ve prospěch DP a taky rychle letěl DP zavřít, ale bohužel to přehnal.
Ale pro AD také velká smůla, už předtím tam tak tak zabránil tomu aby pomalejšího JL málem nesundal a bylo vůbec vidět že si počíná značně opatrně a nakonec ho JL nechtěně sundá sám...

Samuel007 (376) napsal 07.05.2018 v 15:46

Není to poprvé, co se projevilo Lorenzovo špatné periferní vidění.
Například San Marino 2016:

Samuel007 (376) napsal 07.05.2018 v 15:35

Dani dělá co může, aby se vyhnul kontaktu. Točí doprava co to dá a ještě u toho brzdí. Takže v době nárazu je Dani za Lorenzem. Ale chvíli před tím jeli vedle sebe. Co víc měl Dani udělat pro to aby nedošlo ke kontaktu ? Lorenzo měl kam uhnout. A taky se o to v poslední chvíli pokusí. Narovná motorku. Ale udělá to pozdě. Není to úmysl. Prostě závodní incident.

Samuel007 (376) napsal 07.05.2018 v 15:19

Ach jo Pražec a ty jeho "pravdy".

Podle tehle fotky jsou vedle sebe.

Karbec_Jikov (106) napsal 07.05.2018 v 14:56+1

Ježek to popsal správně, "Jorge asi nemá periferní vidění." "Jel jak kdyby byl na trati sám."
No prostě Jorge to dost ostře zavřel a Dani si už mohl jen říct "Ježkovy voči "

Béďa (38) napsal 07.05.2018 v 14:15

Tady je to stejně nejlepší člověk se vždycky dozví jak to bylo.

pro mě určitě velký respekt k Marcovi, jeho jízda byla bezchybná a ten smyk co ustál byl fakt skvělý (chtěl bych ho vidět na motorce s prodlouženou kyvkou jen ze srandy) zároveň ale dnes nikoho nikde neohrožoval a jeho jízda byla čistá, což je super.

Incident Jorge, Andrey a Daniho vidím asi takto, Jorge v zápalu boje s Andreyou za zazdil možnost, že by byl Dani blízko a chtěl rychle zpět dopředu (měl si to zkontrolovat) jakmile se ale s Danim scukli, bylo to jak pingpong, tam už fakt Jorge nemohl udělat nic, a Andreya byl prostě blízko, Líto je mi Daniho, jestli si zase něco udělal s kličkou, tak už je to fakt pech.

Ale teda mě je opravdu hodně sympatický Cal a Johan, Cal je sice trochu divoký, někdy to prostě přehání, ale Johan, to je nový doctor, rozvážně, na limitu ale ne za ním vodí satelitní Yamahu tam, kde to továrna nedokáže, opravdu respekt před tím, co dokáže a jak jistě. Pokud si s KTM sednou, mohla by to být zabijácká kombinace

Škoda tlamáka co hodil Karel, ale zase v těhle podmínkách je to složitý, pokud není přilnavost na předku, musíte brát v potaz, že všechny Dukny ve startovním poli výjma jeho měly křídla, na GP 16, kterou vodí Karel byly zakázané a novější kapoty použít nesmí, takže si v těhle podmínkách nemůže pomoci takto. Přejme mu, aby Aspar domluvil deal na příští rok na lepší strojovny Vzhledem k tomu, že Pramac určitě zůstane u Ducati jako satelit, tak Avintia nebo Apsar můžou jeden přebrat Hondu a druhý Yamahu, nebo si klást podmínky

blackblues (1508) napsal 07.05.2018 v 14:14+1

Virago:Ono v Daniho situaci je to tezke ,kdyz ho to tlaci ven ze zatacky a nemuze vic utahovat a nic delat z vnejsku ho zavira Marco a krizi mu jeho trajektorii a defacto to zavira z vnejsku.
V pocatku zatacky je driv zrejme Dani a voli stopu.
Pro me kdyz uz do toho Marco sel ci Jorge vcera meli drzet konstantni polomer ci se o nej snazit aby nekrizili trajektorii jezdce na vnitrku
A Marco kdyby bral trochu ohled na Daniho ktery nemuze ani dovnitr ani ven nemuze ani brzdit a reagovat,drzel si stale vnejsi stopu a zkusil se protahnout jak lasicka po vnejsku bylo by to veselejsi.

JollyJoker (1004) napsal 07.05.2018 v 14:14

Proč hájit Lorenza? Prostě to zpackal a hotovo.Nepozornost a možná se tam i schválně narval a doufal,že se ho Dani lekne a uhne mu.
Alespoň už nebude mít plno keců,kdo je na trati nebezpečný.

melicharik (0) napsal 07.05.2018 v 14:13

Mám pocit, že na hlavu nespadl Pedrosa,ale Sleeper. JL to určitě neudělal schválně,ale viník je on. Při jízdě ve stopě se každý normální motorkář nedívá před sebe nebo vedle sebe,ale na výjezd ze zatáčky. Proto jej Pedrosa nemohl vidět. Lorenzo věděl, že se vrací do stopy a poslal to tam i když musel tušit,že tam bude Pedrosa.

PinkPanther (844) napsal 07.05.2018 v 14:12

Juki 13:50 přesně na těch záběrech je krásně vidět jak to Lorenco zalomil do Daniho ačkoliv musel předpokládat, že to tam Dani vzhledem k tomu jak byl JL s AD dlouhý, pošle.

blackblues (1508) napsal 07.05.2018 v 13:58

Virago:no tezke na posouzeni
Je dobre,ze je tam nekolik zaberu a videt kdo je kde v jake pozici v jednotlivem useku
Za me Sic chyba a dostal trest opravnene




TOPlist