GP Španělska – V Jerezu vyhrál Márquez, který je novým lídrem MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BlackDevil (962) napsal 06.05.2018 v 15:45+1

To SLEEPER...
Hele s tvym nazorem se dá souhlasit co se týče teho střetu, ale to že byl JL 2 nejlepší do doby kolize bylo jen o tom, že jel maximum aby ho nepredjeli když zacal ztrácet.
DOVI i Pedro by byli po pripadnem predjeti rychlejší, Dovi měl lepší casy když sel zezadu na 3 flek a Pedro taky vypadal že má ryclost.
Jenže každý má svuj styl a JL Ty dva tam kde jsou rychlejší a získávají desetiny nepustil defenzivní stopou pred sebe.
Duc má dost výkonu na to, aby to na vyjezdu vždy uhájil, rovinky stejně a na brzdy mimo optimální stopu tam pár lidí lehlo, tak to dle mého Dovi dlouho nechtěl riskovat.
Marka by dneska nedali, byl lepší, ale pořadí za ním by se určitě přeházelo, dle mého názoru byli od půlky Dovi i Danni rychlejší...

Marosa (625) napsal 06.05.2018 v 15:43

gusangbum: názory typu že JL půjde do SBK jsou uplně mimo mísu Jsi očividně dobrý pacoš, tak se prober člověče

hubas111 (178) napsal 06.05.2018 v 15:41-2+1

Borci zcela upřímne. Myslíte si, že Lorenzovi se v této situaci honilo hlavou, koho zašpuntovat, komu pomoci v šampionátu apod?
Zcela určitě ne. Prostě se ve zlomku vteřiny špatně rozhodnul a posral to sobě i ostatním. To je celé, běžný závodní incident.

Narozdíl od prasáren, které předváděl Marqeuz během celého závodního víkendu v Argentině

JEFFzx13 (489) napsal 06.05.2018 v 15:39

doderoja

hubas111 (178) napsal 06.05.2018 v 15:36

to Johnny83: No máš pravdu, že Zarco na satelitní Yamaze za to tahá víc než slušně a továrna se asi hodně červená. Navíc jim Zarco odejde ke KTM...

SennaAyrton (525) napsal 06.05.2018 v 15:35

ramlik:
Jasná chyba Lorenza, ze zpomaleného záběru je vidno že o Pedrosovi samozřejmě věděl ( dokonce na něj čuměl) jinak by tu zatáčku vůbec takhle neutahoval, proč by to jinak dělal když Dovi byl na druhé straně a nikdo jiný tam přeci nebyl ? Pak je ve zlomu vteřiny vidět že si uvědomil chybu, ale už bylo pozdě.Možná nechtěl aby to dopadlo tak že kvůli němu Dovi i on přijdou o pozici ve prospěch jezdce jiné stáje, ale nakonec to dopadlo ještě mnohem hůř, ale jinak jednoznačná chyba na jeho straně.

doderoja (-115) napsal 06.05.2018 v 15:35+1

Velke stastie ze tam nebol zlty traged v tom incidente lebo uz place v riaditelne

JEFFzx13 (489) napsal 06.05.2018 v 15:35

blackdevil omlouvam se tobe i osdtatnim ktere jsem urazil.beru zpet.
..Ondra jezek to musi bejt megadobrej zavodnik,a hlavne ty jeho nezaujate kecy

Nuvolari (2329) napsal 06.05.2018 v 15:32+1

Dnes docela pohledné závody.
Bezzecchi se mi líbí čím dál víc. I Kuba slušný výsledek, nicméně proti svéme kolegovi je o třídu horší. Marco bude bojovat o tituly a věřím, že nějaké i dá, je to prostě jiná liga.
V Moto 2 na bedně Bagnaia a Oliveira, pro mě paráda.
Moto GP: Marquez v balíčku s letošní Hondou je víceméně kombinace k nedostižení, jede se o titul vicemistra. A chudák Dovi zase přišel o body, tentokrát hlavně vinou Lorenza, který jinak jezdí rozumně, ale tady tu zatáčku utahoval, jako kdyby o Pedrosovi vůbec nevěděl, moula. Tovární Yamaha - to už začíná být fakt ostuda. A jezdci to nebude... Zarco i Janek - dobrá práce. A Cal už zase začíná padájovatět. Potěšil mě Mika, který pobil své kolegy - moc dobře.

Johnny83 (228) napsal 06.05.2018 v 15:32+2

SLEEPER> ano, pokud spolu jezdci bojují kolo na kolo, v nájezdu volí stopu ten, co je tam dřív. Ale pokud je jeden jezdec sekundu před druhým, vyjede ze závodní stopy, sekundu ztratí, těžko bude ten za ním brzdit a čekat, jak se chybějící jezdec rozhodne kam se vrátí jen proto, že byl na vjezdu dřív... Tady bych řekl že Lorenzo prostě vyjel z hlavní silnice na vedlejší a při návratu zpět se měl podívat, zda náhodou někdo po tý hlavní nejede... Ale bylo to uzavřeno jako závodní incident, tudíž nemá cenu to již dál řešit

A pro mě je naopak Ježek nejoblíbenější spolukomentátor z jezdců, určitě lepší než Pešek a Vostatek, o trochu lepší než Abraham, kterej občas plácnul nějakej nesmysl. A rozhodně mi nepřijde že by někomu stranil, že byl Lorenzo dneska těžko k předjetí, i když Dovi i Pedro vypadali o něco rychlejší, bylo konstatování faktu, a jen to zase ukázalo, kde je oproti ostatním MM

ramlik (12) napsal 06.05.2018 v 15:31+1

Dodo a Mad, vy musíte mít neskutečný mindrák!

Carom (185) napsal 06.05.2018 v 15:30

sleeper: nejde spíše yamaha ke dnu a netáhne s sebou rossiho a vinalese? Jak se všude píše elektronika nic moc, nejezdí na školení magneti m. ani neangažovali znalé inženýry. Na rozdíl od ostatních značek.

ramlik (12) napsal 06.05.2018 v 15:30+1

Jednoznačně JL chyba!
...po vyjetí z ideální stopy se do ní chtěl co nejrychleji vrátit a postavil tam DP zeď. Bylo vidět, že si svou chybu uvědomil a na poslední chvíli se snažil uhnout, ale Dani byl o tolik rychlejší, navíc v náklonu přes motku nejspíš ani nemohl vidět JL úmysl.
Dovi to měl jak ve špatném filmu, řítí se na vás katastrofa a nejde jí zabránit.
...určitě mu pěkně poděkoval!

Glouwer (296) napsal 06.05.2018 v 15:29+1

z toho videa bych řekl že jediný viník je Lorenzo a chtělo by si to sundat ty růžové brýle pánové... Pedrosa je opravdu chudák...

VIZI (1420) napsal 06.05.2018 v 15:27

a na odlehčení měli dojet tak jak jsem si tipnul v tipovačce a néé popadat jak hrušky

miramara (1567) napsal 06.05.2018 v 15:25+1

,,dokaze Jorge pripravit supr stroj a vyborne na nem zajet"
ted jsem se díval znovu na výsledky závodu,ale Lorenzo opravdu závod nedokončil...
Tak nevím, ale výborně něco zajet je dle mého aspoň bedna...u JL aspoň dokončit závod

gusangbum (310) napsal 06.05.2018 v 15:25

Lorenzovo fandové se tu zcela zjevně přestávají ovládat.

VIZI (1420) napsal 06.05.2018 v 15:24

SLEEPER: myslím, že nemáš pravdu. Dani mohl těžko předvídat, že Lorenzo přilítne z boku a oba se srazí. Jako, že Lorenzo prostě nepočítal, že když prudce vyrazí ze zatáčky aby předjel zpět Doviho, už tam někdo bude dřív než si vůbec mohl uvědomit. Prostě závodní incident, srazili se z boku aniž by to někdo zavinil...

gusangbum (310) napsal 06.05.2018 v 15:24+1

Lorenzova pozice v závodě by dnes byla 4 místo, jak Dovi tak Pedro měli větší rychlost, sice jeho letošní nejlepší výkon, ale na bednu to znovu nebylo, opět a zase po skvělém úvodu začal v druhé půlce dost výrazně ztrácet a oba jezdce za sebou brzdil ku prospěchu Marqueze, který by ale vyhrál tak či tak.
Nechápu narážky na Rossiho kterého se Lorenzův závod vůbec netýkal, když už nic jiného, Rossi byl dnes o dost lepší kolegy který skončil 6 vteřin za ním. Ale vlastně chápu, když už Lorenzova kariéra se pomalu blíží konci, tak je potřeba se ohánět Rossim který v závodě nic špatného neudělal a zajel v rámci možností.

Mad_Max (71) napsal 06.05.2018 v 15:22

SLEEPER: marný tady těm zhrzeným frustrovaným žlutkám něco vysvětlovat, prostě žluzý Ježek na tv houna řekl, že to Lorenzo špuntuje a že za crash může taky on, tak je to PRAVDA!!!
A přesně, mě napadlo to samé, když někdo jezdí na wocase jako Ježek, tak nic moc špuntovat nejde

doderoja (-115) napsal 06.05.2018 v 15:22

Mad Max tiez ma to pobavilo ako to felcar zdvihal asi si myslel ze ma podium

doderoja (-115) napsal 06.05.2018 v 15:20

Sleeper presne ako pises ale zltym trubam to nevisvetlis

BlackDevil (962) napsal 06.05.2018 v 15:20

JEFFzx13...
Něco se ti nelíbí, víš co je diskuze? Je to konfrontace s názory jiných, kdy se můžeš vlastními pokusit přesvědčit o změně názoru jiné, případně dojít k optimální pravdě nebo řešení problému.
Já diskutuji, a ty ???
Nebo máš se mnou problém?
V poho vyřešíme, co ???

Mad_Max (71) napsal 06.05.2018 v 15:19

Jak to tam ještě hérečka felčar stavěl na zadek a slavil, jako kdyby právě vyjel titul Holt s přibývajícím věkem klesají nároky, pátý flek a nálož od satelitu má pro něj dnes cenu zlata Otázkou je, jestli je tak strašně spokojená i Yamaha

SLEEPER (1002) napsal 06.05.2018 v 15:18-4+4

Tak jsme se pobavili, ale je na case urovnat si FAKTA.

Zavodni pravidlo rika, ze ten prvni v najezdu do zatacky, voli stopu.
1. Dovi, ktery byl ale dlouhy, 2. Jorge a pak az teprve 3. Dani.
Jasna chyba Daniho Pedrosy, kdo by se chtel dohadovat, necht si uvedomi pravidla a mrkne na YT vid.


Lorenzo spuntoval? Vzdyt to byl 2. nejrychlejsi jezdec na trati a to na technickem Jerezu, ale Marcovi na honde tu uz neslo sekundovat, on je fakt jinde.

Jorge jel cely zavod pekne, na limitech, co mu ducati dovolila, proto ho nedokazal nikdo predjet. Na Doviho ztraci v pomalem apexu, kde to Andrea umi se zadni brzdou "okolo nohy", jinak rychle nalety a na brzdach byl lepsi Jorge.

Skoda, mohly byt obe ducati na podiu.

Opet tu plive hodne zlutych a tak se ptam, kde jezdil Vale? Nejake 8., 9. mista?
Vale jde ke dnu a bohuzel sebou tahne i yamahu. Neni to clovek, ktery podpori vyvoj stroje, je zpetna vazba je evidetne chybna.

Ondra Jezek u me hodne klesl. Ty jeho zlutě zaujate komentare, tohle by si moderator dovolovat nemel.
Kde jezdi on, kdy Jorge, podle nej, spuntuje? Pravda, na poslednim miste nic spuntovat nejde.

Kazdopadne se potvrdilo, ze pokud se sejdou dobre povetrnostni podminky na trati s dobrym povrchem, dokaze Jorge pripravit supr stroj a vyborne na nem zajet.

genetik (45) napsal 06.05.2018 v 15:17

Pěkný a nakonec i dramatický závod. Chybu udělal Lorenzo,který bezohledně zavřel Daniho,protože si myslel,že se Dani lekne a přibrzdí.MM byl od začátku jasnej i když ten jeho smyk mohl skončit taky pádem. Škoda Rinse,ale je vidět,že na to ještě nemá. To co předvedla tov.yamaha bylo na ručník i když Rossiho páté místo je na tu bídu moc šťastné

gorkin (4485) napsal 06.05.2018 v 15:16

největší blitky se vyrojí po závodě...
bóže... to je jako nějaké hobby ? dělat ze sebe blbce ???

miramara (1567) napsal 06.05.2018 v 15:15

Čekám od JL vyjádření že byl rychlejší jak AD a chtěl ho vytáhnout dopředu, aby mohli stíhat MM...tak jak v posledním závodě v loni
Takovýho partaka mít v týmu je výhra, čím víc se snaží, tím víc škodí

VIZI (1420) napsal 06.05.2018 v 15:12

jan26: díky, dal bych ti hned bod ale vyčerpal jsem limit 3x za den

BlackDevil (962) napsal 06.05.2018 v 15:11+1

To Mileek
Hele, pouštěl sem si to několikrát a Dani byl hodně rychlý a nepocital s tim že to JL tak rychle pustí z toho vinglu ven, bohužel Dani narazil do Lorenza, pořád platí že první volí stopu a JL ta byl o vic jak pul motorky, navic Dani vše videl pred sebou, mohl lip reagovat na situaci Lorenzo ho měl mimo zorný úhel a reagoval jen na pozici s Dovim




TOPlist