GP Španělska – V Jerezu vyhrál Márquez, který je novým lídrem MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
1100Virago (3057) napsal 07.05.2018 v 13:51+1

blackblues:

Juky (1) napsal 07.05.2018 v 13:50

Je to uplne jednoduche, všetci traja o sebe vedeli. Dovi a Lotenzo boli dlhy a Lorenzo proste chcel za kazdu cenu zavriet Daniho. Ten to neubrzdil a dali si kuzelky. Preco inak by sa hned hnal do rohu ked potreboval akcelerovat. Pocital s tym ze to Dani zabrzdi a Lorenzo udrzi poziciu. To sa ale prepocital a tak to dopadlo. Otazka je ako to vidi Ducati.

blackblues (1508) napsal 07.05.2018 v 13:49

Jinak to pravidlo neni drevacky jak jsem napsal,dava smysl a je to samozrejme berna mince ,ale v urcitych situacich v teto rozhodne ne

blackblues (1508) napsal 07.05.2018 v 13:42

virago:hod sem odkaz prosim o cem se bavite
viz Dani a Sic

blackblues (1508) napsal 07.05.2018 v 13:40+4

omg:jj ale nekomu se hodi drevacky pravidlo ,ktere je v teto konkretni situaci absurditou a totalnim nesmyslem.
Spise se to nekomu hodi do kramu a brani Jorgeho
A jeste ke konci napise zdar zluta bando:TAK co si o tomhle asi pomyslet a kdyz k tomu prictes vestecke nesmysli ala Ducati a slepe placani o titulu apod.,tak zjistis ,ze ac dotycny jezdi na motorce a mel by mit praxi a rozum,nadhled tak se nepouci.
Uz z principu je jasny,ze tihle lidi tady budou psat porad stejne a chybu sveho kone nepriznaj, ani kdyby trakare padaly,opravdu vas nechapu.
Neuverej tomu ani kdyby jim to rekla jejich racestar

Sokol291 (89) napsal 07.05.2018 v 13:28

omg (1412) napsal 07.05.2018 v 13:26

https://www.youtube.com/watch?v=18PnUfAe6RY
Moc pěkně nabral Lorenzo Daniho, který si jede svou stopu čistě...
Prostě to posral JL...

blackblues (1508) napsal 07.05.2018 v 13:26+2

Jj normalne bych na to pohlizel jako ty zajiste ano,ale k faktu ,ze Dani drzel cistou zavodni stopu na vnitrku a bez chyby ci okolnosti ,ze ho nekdo z jeho stopy vyhnal na to takto pohlizet nemuzu.
Zaklad je z meho uhlu pohledu ,ze Jorge byl v tu chvili mimo na vnejsku a pak se chtel do idealu vratit,kde uz byl Dani a z trajektorie navratu je videt,ze zbytecne ostre bez predvidani jezdce,kdy se dylo ocekavat ze tam Dani bude,diky tomu a hlavne tomu vznikl kontakt.
Chtel proste asi moc po tech spatnych vysledcich ,ze to proste neustal.
Kdyz jedu z vedlejsi komunikace na hlavni radsi se rozhlizim a takto by to melo byt osetreno ofiko i v zavodech a je to z zivotni praxe ,zakon a cerpam i ze sve zkusenosti jizdy na motorce

1100Virago (3057) napsal 07.05.2018 v 13:18

IvanDvoutakťák, Martin1: Pusťte si to znovu! Dani měl tehdy jen dvě možnosti - napálit to do Sice a spadnout, nebo zkusit zabrzdit a vyhnout se mu. Zkusil brzdit, ale nestačilo to - brnknul předkem Sicovi o zadní kolo a letěl. Proto taky dostal Simoncelli trest.

blackblues (1508) napsal 07.05.2018 v 13:17

Martan81:jen nekteri...pro me je to relativne normalni clen zavodni party a nehazet nas do jednoho pytle
Jj yamaha to asi mela resit jinak je jasny ,ze ji utekl asi jeden z top pilotu a mohl ji prinest uspech.
Rozhodli se pro Rossiho,ktery uz perspektivu nedava (ciste zavodni),pro me spatny krok Yamahy,ktera pokracuje ve vysledkove traze.
A nad duvodama, proc tomu tak je se obratit na Sleepra,on ma dobre teorie

SLEEPER (1002) napsal 07.05.2018 v 13:12-1

blackblues> Ja to nepotrebuji nijak dal komentovat.

Pouze se potvrdila ma pravda a to sice, ze vinikem incidentu je Dani, ale jsem naprosto v pohode s tim, ze reditelstvi zavodu tuto situaci vyhodnotila, jako zavodni incident.
Take bych to tak udelal. Dani se, bohuzel, potrestal vic nez dost a neni potreba dalsich penalizaci.

Ucelove vystrizena..??
Umyslne ano, pro potvrzeni jednoho ze zakladnich pravidel a to sice, ze prvni voli stopu.

Nazdar zluta bando.

omg (1412) napsal 07.05.2018 v 13:11

SLEEPER video by bylo lepší, takhle je to opravdu jen momentka nic vypovídající...

Marťan81 (140) napsal 07.05.2018 v 13:11+1

pěknej hon na čarodejnice zase tady , ale jo jsem fanda JL a přesto jste mě přesvědčili, že ten kluk je normální hajzl, měl by koupit nanuky a jít se omluvit všem od vrátnýho až po Ezpezetku vrátit plat i všechny poháry a zmizet v zapomnění.

Mám pro Vás nové téma: co po prvních čtyřech závodech říkáte na rozhodnutí Yamahy podepsat Rossiho a nechat odejít Zarca ke konkurenci?

blackblues (1508) napsal 07.05.2018 v 13:05

sleeper:fotka dobra, ale nutno na to pohlizet jako na celek, jak to probehlo a ne si jen ucelove neco vystrihnout
Na to jake ma Lorik zkusenosti nic moc

SLEEPER (1002) napsal 07.05.2018 v 13:01-1+1

Par zlutych jedincu, kteri si uz ani nezaslouzi privlastkove oznaceni, mi tu tvrdili, ze nemam pravdu.

Nebudu tu pitvat, ze neumite argumentovat, jen neco vulgarne, nesmyslneho, placnete do vetru, ale budiz, vic vam hlava nedovoli. S tim dokazu zit.
Takze jeste jednou a naposledy se zeptam.

Kolikaty jel Jorge v dobe kontaktu s Danim?

IvanDvoutakťák (5085) napsal 07.05.2018 v 12:50

Už brzy tady bude komentář # 300 ...

IvanDvoutakťák (5085) napsal 07.05.2018 v 12:42

Martin1, přesně tak - Sic bez kontaktu předjížděl "venkem"
aniž Daniho jakkoliv zavřel .

martin1 (658) napsal 07.05.2018 v 12:37

Virago-ty jsi neúnavný bojovník, jo Sic mu nedal šanci...že ho přejel venkem v levý v krutý rychlosti a Pedra se nedotkl...ten upad sám...ne po nárazu jako nyní crash v Jerezu.

blackblues (1508) napsal 07.05.2018 v 12:37

Ivan:presne tak...
Tyhle pohledy jsou v praxi nesmyslem,kdyz na tom sedis ci se na to podivas po selsku.

IvanDvoutakťák (5085) napsal 07.05.2018 v 12:35

Virago, píšeš, že JL "byl vpředu" ..., když on byl především "dlouhej" a směr
jeho jízdy byl k levému okraji trati, zcela mimo závodní stopu,
když to rovnou nenazveme "krizovkou", ve které už jezdec nic neurčuje,
zvlášť když předtím jel ve skupině .

blackblues (1508) napsal 07.05.2018 v 12:35

martin1 (658) napsal 07.05.2018 v 12:32

schválně by to neudělal ani blázen, jen nevím, jak již bylo poukazováno, že neměl čas uhnout, tzn narovnat bike, rychlost měli podobnou tak by vyrazili spolu a 04 by ztratil...periferní vidění se jaksi nekonalo a dle prujezdu kolem boxovky věděli, že jedou na sobě tzn, že by ho tam nečekal...?-no ví to je 99 tak uvidíme co další závod ve Francii a přijeďte do hořic-tam je jedno kdo je žlutej a kdo hnědej

1100Virago (3057) napsal 07.05.2018 v 12:29

Rosička 10:50: "Pedrosa obrací proti včerejšímu prohlášení říká: ..ale chtěl bych aby byl Jorge potrestán, protože nesouhlasím s rozhodnutím... (je zklamaný)..."
Vycházíš ze špatného překladu google translatoru do češtiny Ve skutečnosti Pedrosa říká "Mohl bych chtít pro Lorenza trest, protože nesouhlasím s rozhodnutím (komise). Ale já nechci, aby byl Jorge potrestaný. Chci porozumět, o co jde na trati..."

Bubrak-ZX10R 23:54: "Pedrosa to rekl spravne, hlavni vinu ma Lorenzo."
Ano, prvotním hybatelem kolize byl Lorenzo, který to prostě zavřel a nenechal Danimu šanci se kolizi vyhnout. Přitom byl ale podle pravidel ten vepředu a měl právo volit stopu. Jenže ani to nesmí dělat bez ohledu na ostatní.
Už chápeš, proč byl kdysi viníkem střetu Simnocelli/Pedrosa právě Marco, i když to tehdy podle tebe byla Daniho chyba? Taky to Danimu střihnul před nosem a nedal mu šanci. Ale tehdy jsi na to měl opačný názor

IvanDvoutakťák (5085) napsal 07.05.2018 v 12:28

Byl dlouhej, ale rozhodně neměl rychlost na vyjetí mimo asfalt .
A co tedy znamená "neudělal to schválně" ?
Křižoval trať zleva zpět k pravému vnitřnínu okraji zatáčky a nevěděl , zda
v rychlé stopě někdo nejede !! Pokud tedy tento manévr provedl nevědomky
(= ne schválně) pětinásobný mistr světa(!),
tak opravdu nevím, co si o tom / něm myslet ...

JollyJoker (1004) napsal 07.05.2018 v 11:56

To Ivan: Co chceš k tomu psát? Lorenzo je debil,ale neudělal to naschvál. Nejvíc to odskákal Dani zraněním a Dovi ztrátou hodně bodů,které potřeboval.

omg (1412) napsal 07.05.2018 v 11:53

doderoja (-178) napsal Dnes v 10:48

...tak lepší jak špuntovat kolegu a nakonec ho sejmout
A body oproti VR? JL= 0 ale chápu, jede na titul 2018 ...nebo se to odkládá na příští rok zase Doderjko?

IvanDvoutakťák (5085) napsal 07.05.2018 v 11:04

Martin1 / JollyJoker / Rosička
Kdybychom sem všichni psali jen fakta, jako Vy,
nebylo by těch "komentářů" na šest zbytečných stránek ...

Rosička (982) napsal 07.05.2018 v 10:50-1

Pedrosa obrací proti včerejšímu prohlášení říká: ..ale chtěl bych aby byl Jorge potrestán, protože nesouhlasím s rozhodnutím... (je zklamaný). Dále uvádí: "šel jsem ještě celý bolavý do ředitelství, Webb, který seděl vedle se ani neobtěžoval přijít řešit situaci.
Tohoto ředitele závodu Webba slibovali vyměnit již po Argentině

Celý článek dororučuji přečíst (kdo má zájem) na Speedweek.com 7. 5. 8:15.

doderoja (-115) napsal 07.05.2018 v 10:48

„Páté místo není zase tak špatné s tempem, které jsem tento víkend měl. Měl jsem štěstí, když tři kluci vepředu spadli. Dali jsme tomu maximum a dnešní závod byl docela dobrý, ale bohužel je náš aktuální potenciál na téhle úrovni. Ve srovnání s loňským rokem jsem byl rychlejší, ale na boj o pódium to nestačilo.

Zlty traged nevie pocitat nie tři kluci. Rinsa a Cruthlowa mas kde takze 10 místo takze pre teba závod byl docela dobrý BRAVO pokracuj dalej v Yamahe musia mat radost

omg (1412) napsal 07.05.2018 v 10:25

co dodat...Hněďáčci krásně kňourají beee




TOPlist