Ducati chce udržet oba jezdce, rozpočet ale není nekonečný

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
cameron (627) napsal 11.01.2018 v 14:14+4

Lorenzo uzavřel smlouvu na dva roky. Vzhledem k tomu, že Ducati ho chtěla, a to tak že moc, tak určitě není ve smlouvě klauzule, která by umožňovala snížení platu během trvání kontraktu. To by byl Lorenzo padlý na hlavu, kdyby to takto podepsal.
Výše Lorenzova kontraktu se nikdy oficiálně nezveřejnila, ale podle insiderů je nejpravděpodobnější částka 24 - 25 mil. USD za dva roky.
Podle mého názoru plat Doviho nebude činit ani 20 % toho, co bere JL. Lorenzo zkrátka smlouvou s DUcati dokonale kapitalizoval svoji veleúspěšnou kariéru v MotoGP. Nic víc, nic míň. Tak to chodí.
Předpověď:
JL se bude muset spokojit s výrazně nižším platem v sezoně 2019 a dále, pokud bude chtít u Ducati zůstat. Výjimkou by bylo, pokud by se stal mistrem světa, to si myslím, že by strýček Phillip Morris lepil dál ten královský plat.
Pro Doviho bude setrvání v Ducati prioritou. Jedině pohádková smlouva (KTM např.) by ho mohla přimět zvednout kotvy.
IMHO sestava Ducati zůstane stejná i v sezonách 2019/20. Jorge půjde výkonnostně dál nahoru a bude Dovimu šlapat na paty. Platově se podle mě víceméně srovnají. Pro Doviho to bude hezkých pár melounů navíc, Jorge už má vyděláno a, parafrázuji, "športové hladisko vždy rozhodujúce, Kefalín"

neznamyScooterD (1098) napsal 11.01.2018 v 14:03

rosho> ne to nemáš pravdu a to byl zásadní problém Ducati že se podle jezdců moc neprerábalo, i proto odešel CS a Vale dopadl jak dopadl. Od tý doby co jezdce počůvajů to jde správným směrem ale bohužel taloši si tu hubu nabít asi museli ...

yamaha99 (1119) napsal 11.01.2018 v 13:29+1

Navic si si myslim, ze andrea zustane i za cenu mensiho platu, protoze mu nejde uplne o penize, coz ukazal u tech3, kdy si za svoje penize dokoupil lepsi brzdy a bylo to tenkrat taky docela motyka... Jinak Rea by tam mohl jezdit na kawe, ale neverim ze ve svym veku mu nekdo da tovarnu a navic uz se svezl i ma tovarni repsolce a nebyl asi ani top 10...

rosho (526) napsal 11.01.2018 v 12:39-1+1

Lorenzo má 5 titulov majstra sveta a je to špičkový jazdec, preto ho chceli ako marketingovú značku a dohodli s ním takú sumu,akú dostal. Naproti tomu je Andrea bez titulu a u Ducati už dosť dlhú dobu od roku 2013. Zatiaľ sa mu podarilo bojovať o titul až v tejto sezóne, o ktorý nakoniec prišiel a povedzme si na rovinu aj vlastnými chybami. Keď prichádzal k Ducati Rossi, dostal takisto rozprávkový plat(je pravda, že vtedy mal na konte 9 titulov a bol na vrchole kariéry). Nič nemení na tom fakt, že bol lepší ako jeho tímový kolega 69 - motorka bola totižto prestavaná podľa jeho požiadaviek(v tej dobe oprávnených). Ako napísal Capan, Lorenzovi nič meniť nebudú(domnievam sa, že túto sezónu prevezme on žezlo tímovej jednotky) a Dovimu určite pridajú, aj keď to určite nebude veľa(nič iné mu nezostáva).

Rosička (982) napsal 11.01.2018 v 12:35

Taky je tam informace, že Griliniho zadržela policie za praní špinavých peněz. Ještě, že Ondra je pryč, možná tato stáj už nebude.

PETARDAK (169) napsal 11.01.2018 v 12:20+1

Na sousedním webu, jsou dva zajímavé články.
V jednom Zarco radikálně prohlašuje, že chce pro r.2019 tovární bike a bude zvažovat všechny nabídky a možnost...
A ve druhem, J.Rea vyslovuje jasnou touhu, po sedačce v MotoGP...

Oba budou, určitě taky zajímavým koření, do přestupového guláše

yamaha99 (1119) napsal 11.01.2018 v 12:08

Byť fanousek JL, tak si myslim, ze si tolik za vysledky taky nezaslouzi, ale kdo z vas vi o kolik ma vic nez dovi? Jsou nekde uvedeny platy? A kdyz jsou uvedeny jsou dodrzeny? Nemyslim si ze dneska nekomu bez vysledku naserou penize... ma maji urcite fixni plat a pak bonusy za vysledky, jako je to u vetsiny sportu... treba Jarda v nhl ma prd, ale kdyz odehraje tolik a tolik zapasu a kdyz bude mit tolik bodu, takze si myslim, ze do toho stejne nikdo z nas nevidi a jsou to jen dohady... Unavix ma pravdu a proto je yamaha dneska tam kde je a kdyz sednul MV na JL mottorku tak byl nejrychlejsi testovac i prvni zavody vychazely nez to a nekdo posral... a ted tim nemyslim VR ale cely tym

Peter87 (26) napsal 11.01.2018 v 12:01+1

unavix> a dva roky keď bol Rossi u Ducati kto vyvíjal Yamahu??? Spies??? Píšeš kraviny.

unavix (595) napsal 11.01.2018 v 11:54-7

Situace k vyjednávání bude velice jednoduchá, když ducati vyřeší Lorenza. A to buď snížením platu na polovinu nebo rovnou jeho odchodem. Jasná týmová jednička je Dovi a bude i v této sezóně.
Ve své první sezóně u Ducati byl Lorenzo stejně špatný jako Rossi. Ovšem dnešní ducati je mnohem kvalitnější než ta kterou zdědil doctor po kamenikovi. Tohle u ducati určitě vědí a došlo jim, že Lorenzo není ten kdo pro ně udělá titul.
No a pokud si Doviho nechají odejít tak spláčou nad výdělkem. Lorenzo není typoš který umí vést vývoj motorky. On se i u Yamahy přizpůsobil tomu co dostal.

DOMINATOR (1260) napsal 11.01.2018 v 11:51

Všichni víme komu by měli zmenšit plat.

Paprik23 (284) napsal 11.01.2018 v 10:59+2

Ač Lorenza moc nemusím, tak je třeba uznat, že je jeden z TOP jezdců současné dekády a jeho loňské výsladky, byť na první pohled jsou nic moc, tak jsou pořád slušné na první seznamovací sezónu. Určitě se bude jeho výkonnost vzestupně zlepšovat a těžko odhadnout, kde bude na konci sezóny 2018 součet jeho bodů a kde bude spučet Andrejových bodů ... Vedení Ducati si je tohoto Joreho potenciálu vědoma a pávě proto má to finančí ohodnocení takové jaké má... A za další ty šlupky má i zato že opustil Yamahu, se kterou mohl každou sezónu bojovat o titul ...

Ritchy (30) napsal 11.01.2018 v 10:42+1

Chápu, že se každý chce finančně posouvat výše, ale už i teď musí mít Dovi ranec...Určitě lepší zůstat u Duc a zkusit udělat titul nebo alespoň být lepší než kolega... Ale myslím, že Jorge letos ukáže hodně, přece jen se postupně dost zlepšoval.

SLEEPER (1002) napsal 11.01.2018 v 10:32

Ducati moc dobre vi, jake kvality JL vlastni. A jsem si skoro jisty, ze tuto sezonu bude mit pred AD navrch.

JL je nejen kvalitni, konzistentni jezdec, ale zaroven ma velky prinos pro vyvoj techniky. Ostatne to potvrzuji samotne stroje, kdy je na tom ducati stale lepe a lepe a naopak yamaha ukazala silne sestupnou tendenci.

Jirikh75 (947) napsal 11.01.2018 v 09:53

JollyJoker - Souhlasím. Letos určitě pojede Honda (minimálně jedna) a Yamaha si po loňské sezóně dá taky záležet a pokud se zlepší, tak to budou mít Dovi a Chorche zase o něco složitější. U ostatních značek je těžké předvídat další vývoj, ale kdo ví? Třeba překvapí.
Motofighter - nevím, jestli jsi to myslel vážně, ale mně by se Zarco na tovární Ducati líbil.

PETARDAK (169) napsal 11.01.2018 v 09:50+2

Letos uzavírání nových smluv a těch (možných) přestupů, bude povícero... a notně, s tím kolotočem určitě zamíchá KTM, kde touha po úspěchu je obrovská (=nutnost "urvat" někoho z TOP pilotů a Dovi mezi ně určitě patří) a kasička RedBullu se zdá být bezedná
Tak se nechme překvapit...

Honza-K (830) napsal 11.01.2018 v 09:49

No, podmínky by si určitě zasloužil výborný, ale bohužel pro něj, Lorenzovi výkony měli vzestupnou tendenci, takže hrozba odchodem by asi neměla tu správnou váhu...
Na druhou stranu věřím, že je to "PAN" závodník a vyhraje u něj možnost jezdit na jedný z TOP motorek startovního pole a občas stát na bedně i za ne úplně očekávaný plat.

JollyJoker (1004) napsal 11.01.2018 v 08:34

Dovi zůstane u Ducati a jeho manažer z nich zkusídostat maximum peněz. Jedině,že by ho za rok vzala Aprilie
Ale myslím si,že už nikdo nebude tak blízko titulu s Ducati,jako byl loni Dovi

neznamyScooterD (1098) napsal 11.01.2018 v 08:32

Virago> Třeba se Dovi zachová stejně charakterně jako Jorge a půjde na horší motorku za brutál větší balík...

1100Virago (3057) napsal 11.01.2018 v 08:15+2

"Rozpočet není nekonečný" - něco takového už slyšel od Ducati Stoner, když chtěl zvýšit gáži, a pak se dozvěděl, že za jeho zády nabízeli Lorenzovi mnohem víc než kolik byli ochotní platit Caseymu. Byla to jedna z příčin jeho odchodu k Hondě.

Ducati si na sebe upletla pěkný bič - Lorenzovi nejspíš nemůžou peníze ještě rok zkrouhnout a Doviziosovi nechtějí přidat tolik, kolik by si ve srovnání s Lorenzem zasloužil. Ale ani Dovi nemá nejsilnější pozici - jak píše Petta, kam by šel? U Hondy a Yamahy mají plno, u Aprilie, KTM nebo satelitů by si nepolepšil.

Krakatau (45) napsal 11.01.2018 v 07:51+1

Pripomína mi to uprednostňovanie titulu pred výsledkami...ako v robote...

A kombinácii Lorenzo/Ducati nedávam ani dlhú životnosť, ani bohvieaké výsledky.

doderoja (-110) napsal 11.01.2018 v 07:42-5

Je len jeden clovek v Motogp ktory moze urobit titul na Ducati a to je Jorge Dovi na to nema bohuzial

omg (1416) napsal 11.01.2018 v 07:31

Prioritou je snad udržet / zaplatit toho s lepšími výsledky.

Motofighter (471) napsal 10.01.2018 v 23:35+7

No podle vseho cekali od Lizatka vice a drive. Mezitim Dovi zacal pravidelne bojovat o titul, navic je u nej jasne zaslouzene a ocekavane navyseni za zasluhy, kdyz s Duknou vydrzel slabsi leta a i svym pricinenim se paradne zvedli. No ja bych Lorenza vyhodil a vzal bych slibneho novacka ... Zarca ... .

Nagash (382) napsal 10.01.2018 v 22:50+1

Porcování medvěda v Ducati Dovi pravděpodobně dostane přidáno, ale podle mě to nebude tolik co očekává.

Capan (190) napsal 10.01.2018 v 22:22

1.Holub,to meno si ale musíš najprv vybudovať výkonmi.
2. Dostať za poctivú prácu zaslúženú odmenu je dnes mýtus.

Capan (190) napsal 10.01.2018 v 22:14

Je to jednofuché.,Jorgemu nič nezoškrtajú lebo má zmluvu ešte na ďalší rok. Andrejovi čosi prihodia,ale len toľko,aby ich nejaký továrny autsajder nepreplatil.

HoluB291 (136) napsal 10.01.2018 v 22:12-1+1

Ukazuje sa ze meno je niekedy viac ako vykony. Urcite sa caka na lorenza a jeho pocinanie si. V pripade ze za rok dobehne to co dovi budoval posledne 4 tak bude mat lorenzo vyhodu. Je to predsa len jeden z najlepsich jazdcov poslednej dekady a poznaju ho aj ludia ktory motogp nesleduju.

Petta (377) napsal 10.01.2018 v 22:00+2

To zni, jako by si pripravovali pudu pro neprodlouzeni. Dovi zase moc na vyber nema. Byl u vsech hlavnich znacek a Yamaha ani Honda nebudou mit zajem.

neznamyScooterD (1098) napsal 10.01.2018 v 21:47-1+10

je to jednoduchý, Dovimu za výkony přidat, Jorgemu to za výkony trošku seškrtat...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist