GP Texasu – Austin je královstvím Márqueze, Rossi novým lídrem
Text: Petr Czyž | Zdroj: MotoGP.com | Foto: Pramac Racing Team, Repsol Media, Movistar Yamaha MotoGP, Thomas Lüthi, Estrella Galicia O,O MArc VDS, Idemitsu Honda Asia | Zveřejněno: 23.4.2017 | Zobrazeno: 42 510x
Doderoja piš si na svoje čobolácký motorkáře.tady neotravuj
Je to prostě okruh MM! A celkově výsledky jsou moc pěkné pro průběh šampionátu.
doderoja> ale tak na Jorgeho to furt stačí...
doderoja: skoro až podprůměrný řekl bych, když by mu naložil i Kráťa na Harleyi jinak moc nechápu jak tohle může někdo napsat a myslet to vážně, asi je všude jinde běžný že se průměrný jedinec stane 9x mistrem světa a legendou svého sportu
"Mad_Max (-305) napsal Včera v 23:08
Král, co už 7 let vládne leda tak Ůčovi v motorhome"
A Ty jim to Mad_Maxi závidíš viď. Rád by ses přidal do skupinky a proto o tom pořád píšeš.
s tim trestem je to sporný no, měli by dát jasný pravidla, aby nemohlo docházet ke spekulacím. Ale pentli 0.3 s jsem asi ještě neviděl. Jasně, Rossi byl vytlačenej, ale mohl teda po zkrácení trochu ubrat a nechat si Marca poodjet na stejnou vzdálenost... Ale to by muselo ředitelství rozhodnout okamžitě a ne po 10ti kolech, kdy už s tim Rossi nemohl nic dělat. Takovej Iannone ulitym startem v Argentině získal řekl bych míň než Rossi včera a dostal průjezd boxy, i když tam je ten trest asi danej bez ohledu na výhodu.
StropakMartin ma 9 titulov ale min. za 5 titulmi je DORNA + HONDA + MICHELIN pan konzistentni nemat vyhody je priemerni jazdec
Pan konzistentni v Asene si skrati trat penalizacia ziadna a v Austine 0.3 penalizacia Dorna ma pre pana konzistentniho svoje pravidla BRAVO
Jo Fidouši přesně.
Jen bylo třeba pořešit situaci že by Vale předjel Pedra v poslední ztáčce a vyhrál o 0,2s.
Případný Daniho protest v takové situaci by byl oprávněný.
Od Zarca to byl nepromyšlený, špatně načasovaný manévr, manévr, pramenící patrně z nováčkovské nabuzenosti.
Myslím si, že tam i došlo ke kontaktu, ale bez ohledu na to, kdo se toho účastnil, to považuji za běžný závodní incident. Incident, který mohl v případě méně zkušeného jezdce skončit i pádem, nejen pouhým zkrácením dráhy.
Získání výhody je sporné, mimo jiné i proto, že jezdec po takové situaci může ztratit své tempo a chvíli trvá, než se do něj dostane zpátky. Takže ano, VR se ocitl těsně za MM, ale vzápětí o tuto výhodu přišel, stejně jako Zarco, který ztratil tempo.
Jinak, mě se závody líbily. MM okruh opravdu neuvěřitelně sedí, DP zajel slušně, CC opět vepředu a AI se Sůzou poprvé na bodech. Lorenzo až za satelitem, no, pěkný víkend.
Jen v tom Brně na Jarní ceně tedy byla ale strašná kosa. To byla spíš Zimní cena.
Zarco nebyl ani na moment pred Rossim
Ha,hlavnimu komisari zavodu,a nejvetsimu antirossikovi VIRAGOVI dobre mrda v kouli jen tak dal Vale je pekny videt jak se ve Viragoovi a jemu podobnejm varej chcanky..
Udělali mi radost kluci italský.
Vale Dovi Petrux Ianone.
Moje odhady nevyšly.
Příště budu počítat víc se Zarkem a Pedrem.
Repsol kluci udělali pěkný závod.
Virago> stojí Ti to za to? Podpoř ale svá tvrzení těmi tresty, nemůžu sí žádnej takovej vybavit a docela mě to zajímá...
https://www.youtube.com/watch?v=enSOpfoNmr0
podle tohoto záběru a zadních kol nebyl Zarco ani na moment před Rossim...
navíc to byl manévr který upřímně nemohl Johanovi vůbec vyjít...
Mad_Max (-299) napsal Dnes v 23:08
StropakMartin: "Král je zpátky v čele šampionátu "
Král, co už 7 let vládne leda tak Ůčovi v motorhome
Proto je tam to ZPÁTKY. A pořád je to jezdec, co vyhrál nejvíc titulů ( z těch co teď jedzdí). A poslední tři sezony druhý místo taky neni špatná bilance (kór v jeho letech)si myslím..
btw. ten můj komentář byla reakce na komentář " král je zpátky" od uživatele JEFFzx13, tak bys to měl zkopírovat celý, aby to bylo vidět a nevypadalo to, že to píšu sám od sebe..
Marex- přesně tak
Virago:Ona komise rozhodla podle pravidel. Odebrala jezdci získanou výhodu a správně posoudila, že nešlo o výhodu pramenící z chyby jezdce, nebo ze záměru výhodu získat.
bpun 23:25: Doprčic, pusť si to znovu ze záznamu! V momentě kontaktu byl Zarco více vepředu (porovnej polohu předních kol) a pokud by si Rossi nezkrátil trať, musel by do příští zatáčky uklapnout, aby neporušil pravidla.Tím pádem by byl Zarco před ním a Rossi by s ním musel svést souboj. Ano, na čase získal jen nějaké destinky, ale závod by měl jiný průběh, pokud by o pozici musel zabojovat a možná by nedokázal Daniho dojet a předjet.
Schválně - kolik Rossiho fandů by vidělo situaci stejně, pokud by si jezdci situaci prohodili? Kdyby se Valentino pokusil takhle předjet Zarca a ten by si pomohl o kus dopředu zkrácením trati? To by bylo řevu!
Dani super . Škoda že mu tak odešla pravá strana přední gumy a neudržel se na první nebo druhé pozici. No, pro mě to bylo o infarkt .
A škoda taky Zarca, že neudržel čtvrté místo.
Virago nechceš si změnit avatar?
Rossi vydělá 3 desetinky kvůli tomu aby se vyhnul srážce se Zarcem a komisař Virago mu zato po závodě dá P+1...hm to by asi vedení Yamahy bralo do ruky klacek
...ale jinak jsem rád, že žiješ, byla by tu bez tebe nuda!
Viragovi zase hrabe a co takhle Rossiho DSQ ze závodu ? - spokojený ? P+1 za takovouhle blbost by v Austinu nedostal nikdo to nemělo nic společnýho s tím že to byl zrovna Rossi
Virago> ano Rossi vydělal 3 desetiny a dostal trest 3 desetiny. WTF?? Ale pojď uveď 5 příkladů kdy jezdec dostal po získání pár desetin bez změny pozice trest P+1
madmax - buď rád,jinak bys už nejméně 7let neviděl MGP! ...samozřejmě přes slzy!
Virago: to už jsou ale jen Tvé dohady že někdo jiný by viděl P+1...ty tři desetiny je tak akorát adekvátní trest k tomu co tím zkrácením vydělal, Zarco nakonec skončil 5 vteřin za Rossim a tím bych to uzavřel, smutné že řešíte takovouhle banalitu
Rossi nevydělal pozici, ale očividně vydělal čas. Jak jsem psal, v okamžiku vyjetí byl vedle Zarca kus za Marquezem, v okamžiku návratu byl těsně za Marquezem a kus před Zarcem. Jen slepý v tom nevidí získání výhody a právě proto komise udělila symbolický netrest tří desetin. Spousta jiných jezdců by v tomhle případě viděla ceduli P+1.
Virago> nelži prosimtě nebývá obvyklé. Pokud se nemění pozice ani nebývá obvyklý vůbec nějaký trest, ale tohle bylo jen příliš vidět, tak to udělali podle toho přísloví našeho...
Došlo ke zkrácení trati ve snaze se vyhnout kontaktu se Zarcem a tím pádem logicky ke zkrácení trati, nicméně bez získání výhody, protože Rossi na tom pozici nevydělal-čili asi tak...
Ani Zarco ani Rossi tohle neřeší jako ty...