GP Texasu – Austin je královstvím Márqueze, Rossi novým lídrem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
omg (1412) napsal 24.04.2017 v 12:41+2

Jak poznáš 100%, že neubral o 0,0 něco? Už jen to jak se otáčel Rossi na Zarca, tak na 99% ubral + penalizace klidně mohla být vteřinu a půl, což jistě nezískal tolik. -kdyby,aby,blabla
K tomu pláči... Pláčou všichni občas bez rozdílů Lorenzo,Cal,Dovi,Mára atd. to bych neřešil.
Ale zajímalo by mě, jak by jsi se popral ty narazit do tebe někdo na vnitřku zatáčky cca ve "150km/h"

martin1 (658) napsal 24.04.2017 v 12:04+1

ona ta výhoda, byla následek, příčina, po kontaktu jeszdců, viz souboj, 93 a 46 v Assenu, Rossi taky získal... a bral zlato.
Jinak máte pravdu Virago má znalosti a napíše kolikrát super detail nebo myšlenku, ale jak se ted stará o Josefa58 tak toho má moc

1100Virago (3057) napsal 24.04.2017 v 11:41+1

omg 10:53: Když takhle jednou podjížděl Valentino Lorenza a ten si na to postěžoval, byl označován za uplakánka Jak to bude tentokrát?
A při pohledu na nejrychlejší kola závodu
//resources.motogp.com/files/results/2017/AME/MotoGP/RAC/FastLapRider.pdf?v1_68f5923c
vidím u 46, že jeho nejrychlejší kolo bylo sedmé, kdy došlo k incidentu se Zarcem. Jednou z definicí "získání výhody" je, že jezdec nesmí při zkrácení trati zajet své nejrychlejší kolo, k čemuž naprosto nepopiratelně došlo!
Přitom stačila naprostá maličkost - na okamžik ubrat plyn a nemuselo se žádné trestání řešit.

Fidouš. (374) napsal 24.04.2017 v 11:27

Johnny83 - Je to tak. Já si toho všiml u Doviho. Když ho brali zezadu, říkal jsem si, že má figuru, jak pěkná baba. Až pak mi došlo, proč.

omg (1412) napsal 24.04.2017 v 11:25

Massimo Meregalli- Bylo nevyhnutelné, aby vyjel mimo trať po incidentu se Zarcem, ale Valeho zkušenosti znovu zazářily. Rychle sklopil hlavu a nakonec oslavil silné druhé místo, i po diskutabilní penalizaci 0,3 s.

neznamyScooterD (1090) napsal 24.04.2017 v 11:22

Johny> nechtěl jsem to psát, abych nepobouřil antirosíky ži Jorgefans ale je to tak srovnat se to nedá ptže tenkrát to byl klumprt se kterym uměl jen CS, teď je to motorka která umí vyhrát s více jezdci...

Virago> ještě jsi nejmenoval ani jeden trest p+1 za získání výhody pár desetin bez změny pozice, prosím učiň tak ať jsou tvá slova alespoň něčím podložena... díky

Johnny83 (228) napsal 24.04.2017 v 11:00

mimochodem nepřišlo někomu divný tvar kombinézy u Mavericka a tušim i u Baze po těch pádech? jako kdyby měli airbag i na bocích? vypadali v těch kombách jako hrušky a rozhodně si nemyslim že by měli kluci široký boky... u těch co dojeli už to nebylo. našel jsem obrázek, ale hrozná kvalita...




omg (1412) napsal 24.04.2017 v 10:53

K incidentu se Zarcem a následné penalizaci Valentino uvedl: „Nebylo to správné mě takto potrestat, protože jsem měl jen dvě volby – buď to udělám takto nebo do sebe narazíme a půjdeme na zem. Ale čtu tady v rozhodnutí komise, že jsem na tom získal výhodu, ovšem problém není ředitelství závodu, ale sám Zarco je problém. Je vždy velmi rychlý, má velký potenciál, ale jestli chce předjíždět, tak si na to má vybrat jiné místo a způsob, protože vždycky předjíždí na poslední chvíli, ovšem toto není Moto2. Podle mě by se měl trochu uklidnit

Virago co tahle verze? ...to už je moc žluté vyjádření že?

Johnny83 (228) napsal 24.04.2017 v 10:47

jen mě to zajímalo, tak jsem kouknul do statistik, rozhodně bych z toho nechtěl dělat žádný závěry. Osobně jsem si teda myslel, že bude Jorge jezdit o chlup líp, Ducati GP17 beru papírově silnější než tu z roku 2011. Ale věřim že to ještě přijde a bude jezdit na čele (ale zase né úplně, stačí někde za Valem )

changes1 (30) napsal 24.04.2017 v 10:45

Rossi vs Zarco. Nikdo nic neztratil, nikdo nic nezískal. Byl to nebezpečný manévr ale v takových závodech se to stává. Žádný z nich naštěstí nespadl, borci si potom podali ruku. Nechápu co se tady furt řeší.

omg (1412) napsal 24.04.2017 v 10:43-1

A co na to Lorenzo? ...z vrtulníku se opravdu zdá, že byl Valentino celou dobu o šířku pneumatiky napřed - nemám problém to přiznat. Z parníku, z kosmu

dejf. (1341) napsal 24.04.2017 v 10:43

Johnny83> srovnavat se to neda, ale kdyz uz by do toho chtel clovek fakt stourat, tak tenkrat byla ducati daleko mene konkurence schopna, nez ted. A kdyz ho natre i Petrucci, tak mu fakt ten bajk nesednul. Ducati proste neni pro kazdyho.
Mimochodem pamatujete jak byl Petrucci marnej, kdyz jezdil s peskem IODU? No a jak je silnej ted, kdyz ma ducati, zejo... Minule dokonce fnukal maestro Dovi s tovarnou, ze brzdi prilis tvrde a nejde predjet... :)

Maxiobr> Kdyby to v assenu15 nevzal rovne - lezel by. Marc to tenkrat prehnal, v tu chvili byl daleko a na to predjeti nemel. Ale to uz se tu resio milionkrat...

Nuvolari (2329) napsal 24.04.2017 v 10:41

Johny83: tos neměl, protože hnědky ti určitě vysvětlí, že zatímco Ducati 2011 byl Stonerův vítězný bike, tak současná Ducati se teprvé vzpamatovává po tom, do jakých zmatků ji uvedl Rossi.

Ale vážně. Nehledě na to, jak je nebo není sympatický, je Jorge naprosto excelentní jezdec. Takže to do značné míry svědčí o tom, že Ducati až tak úžasná není ...

Fidouš. (374) napsal 24.04.2017 v 10:37

To hodnocení bych nechal až po Jerezu. Tenkrát to byl druhý závod sezony, Hayden byl 3 a Rossi 5tý.
Ta trať by tím pádem měla Ducatkám svědčit, tak uvidíme, jak se s tím Lorenzo popere.

Jerez bude navíc čtvrtým závodem sezony a v roce 2011, ve čtvrtém závodě byl Rossi poprvé s Ducati na bedně, a to 3 v Le Mans. Pak ale teda dlouho nic.

Maxiobr (257) napsal 24.04.2017 v 10:32

Nechápu, o čem furt debatujete. Rossi si to zkrátil a tím získal zjevnou výhodu. Sám to musel vidět. Mohl na chvíli ubrat. Neubral. Je irelevantní, zda to byla jeho "vina" nebo ne. Jury rozhodla naprosto správně.
Rossi to vůbec rád a ochotně v takových situacích bere rovně (viz Assen 2015).

Johnny83 (228) napsal 24.04.2017 v 10:26+1

mohli bychom si jen zkusit zrekapitulovat první tři závody za Ducati Rossi vs. Lorenzo. Rossi měl po třech závodech 31 bodů, jeho tehdejší kolega Hayden 30. Lorenzo má po třech závodech 12 bodů, jeho kolega Dovizioso 30. Jasně, několikrát se psalo, že se to porovnávat nedá, ale nedalo mi to...

Fidouš. (374) napsal 24.04.2017 v 10:17

Virago, že ty to děláš schválně? Jako napsat - z vrtulníku se zdá. Hodnotit v tom kalupu, jestli byl ten nebo onen vepředu o šířku pneu.
Že ty pracuješ někde na úřadě a tabulky, kolonky a směrnice jsou tvůj život? Směrnice odtržené od reality.

Zarco tam Rossiho kontaktem nasměroval a jedinou výhodou pro Rossiho bylo, že to ustál a nespadl. Trest neměl být žádný.
Možná pro Zarca, že z mladické nerozvážnosti a přemíry natěšenosti si vybral hloupé místo k předjetí. To si dělám srandu, abys to nebral vážně.

1100Virago (3057) napsal 24.04.2017 v 10:04

OK - i když z tohohle záběru to působí, že v okamžiku kontaktu je Zarco vepředu

z vrtulníku se opravdu zdá, že byl Valentino celou dobu o šířku pneumatiky napřed - nemám problém to přiznat. Ale snad nikdo nemůže popřít, že k získání výhody zkrácením trati došlo - viz ten rozdíl v rozestupech před a po incidentu. A na to, že trest přičtení 0,3 sekundy je velice neobvyklý upozorňoval už Ondra Ježek během přenosu. Týmy vlastně neměly jak sdělit jezdcům, že k takové penalizaci došlo a pro Pedrosu mastili příslušný vzkaz nahonem v boxech. Penalizace P+1 je naproti tomu úplně běžná a tabule jsou na to připraveny.

Jinak Zarco si to místo nevybral - jak píše neznamyScooterD, Rossi chvíli předtím chyboval a postupně se vracel do stopy, zatímco Zarco v ní jel celou dobu.

Toecutter. (275) napsal 24.04.2017 v 09:58+2

Jinak Rossi nikdy nedokazoval svou velikost tak jako v posledních letech, že vyhrával v letech 01-04 co se dalo OK, byl mladý, měl nejlepší mašinu atd. ale právě DNES ukazuje že to nebyla náhoda a že přeci jen své soupeře jako Gibernau či Biaggi o kousek převyšoval...teď právě dokazuje že je zaslouženou legendou těchto závodů, ne tím co dokázal před 15 lety...

Toecutter. (275) napsal 24.04.2017 v 09:54+1

To je na celém incidentu Rossi a Zarco to nejdůležitější že KDYBY Rossi sveřepě držel stopu a neuhnul tak má jak on tak Zarco 0 bodů protože by šli na zem, Zarco tohle dát nemohl, protože další zatáčku měl Rossi na svou stranu... čili Rossi naopak tu situaci vlastně zachránil, posléze bylo vidět že si to uvědomil i Zarco a proto dostal penalizaci pro forma jen 0,3 vteřiny, ale teoreticky nemusel dostat žádnou...ale to je jedno.

neznamyScooterD (1090) napsal 24.04.2017 v 09:45

MV mě přišlo trošku mimo stopu? Tak hlavní botu udělal Vale ptže se dostal mimo stopu 2 vingly před tím což ho zpomalilo na výjezdu ze zatáčky před tím... Zarco jel správnou stopu což ho vyneslo až vedle Valeho... Špatný místo, ale nebejt Valeho chybky byla by to ale uplnánuda

TDM851 (4111) napsal 24.04.2017 v 09:37

Já bych s dovolením řekl, ze tam asi jel MV moc rychle

Fidouš. (374) napsal 24.04.2017 v 09:32+1

Tak hlavně si Zarco pro ten manévr vybral naprosto stupidní místo. Proto ho tam ani Rossi nečekal. Kam asi chtěl zatáčet, když byl vlevo a hned následovala pravá?

Pravda, ten pád MV byl divnej. Ale nebojím se, že někdo z anti nepřijde s nějakou teorií.

A co se týká Viraga - dlouho se mi zdál znalej věci, ale došel jsem k názoru, že umí dobře anglicky a hledat na netu, ale selskej rozum a reálnej pohled na situaci mu jaksi chybí.

Bohdys (55) napsal 24.04.2017 v 09:16+1

Tady se už asi nikdy nebude psát o ničem jiném než o Rossim (pod jakymkoliv článkem :) No Virago už si vymýšlí argumenty a vlastní pravidla. No potěš. Daredoja to je klasika. Řeší si komplexy a sprostě uráží. Homofóbní předsudkář Mad_max jakbysmet.

VladaM (141) napsal 24.04.2017 v 08:44

Kdyby do Rossiho Zarco nedrcnul a jeli by dál vedle sebe, tak by ho Rossi za tou pravou stejně vyvezl k okraji trati a v další levé by byl Rossi vepředu.
Prostě trochu optimistický pokus od Zarca.
Ale pochvala, že to zkusil.
Rossi to nečekal, že tam někde vlítne a drcne do něj.
Tak to zkušeně raději narovnal a odjel z místa problému.
Méně zkušený pilot by to rval zpátky do tratě a ještě by se Zarcem lehli oba po dalším střetu.
I když vlastně ani to ne.
Protože Zarco taky zkušeně po drcnutí ubral, aby dal případně Valemu prostor a nezbouchli se znovu.
Takže pochvala pro oba.
Trest 0,3 s je v pořádku, to tak odpovídá.

GRASSEL (273) napsal 24.04.2017 v 08:43

Vůbec jsem nepochopil pád Mavericka ... :-/

martin1 (658) napsal 24.04.2017 v 08:39+1

Pánové Vidlago je samozvaný soudce na MCZ, i kdyby Vale šel ne o 0.3 sec vzad, ale o 3 místa vzad Vidlago by zde polemizoval, že měl jít jěště o X míst vzad
K situaci, Vale tam nechal trochu otevřený vrátka tak toho Joan využil, jasný, jenže to bylo v rychlý zatáčce a musel počítat, že to nepůjde bez min omezení jezdce, v mnoha takových situacích to jury nechala být, v minulosti když toto použil sic a pilot spad šel před komis pro body, dle mně to měli nechat být, protože Joan nezískal a Valeho to nepoškodilo, ale jury rozhodla takto tak proč se v tom vrtat..

dejf. (1341) napsal 24.04.2017 v 08:19+2

Virago > Tak a mas tu i video (co na nej rikas?), kde je jasne videt, ze Zarco nebyl pred Rossim, tudiz o +P1 nemuze byt rec.
Hele mne prisly moc i ty 3 desetiny. Meli to nechat bejt.

Obvykle mas jako jeden z mala (snad asi jedinej) anti46 docela rozumny argumenty a slusny vystupovani. Ale tady ses mimo a chces si do Rossiho aspon necim pichnout. Ale jelikoz zavod nebyl nijak zvlast akcni a nebejt hromady padu a tohohle "incidentu", byl by i v celku nudnej - tak se holt musej resit tyhle veci logicky tak nejak primarne...

technasia (1935) napsal 24.04.2017 v 08:15

Fidouš přesně

Fidouš. (374) napsal 24.04.2017 v 08:04+6

Na celkovou tabulku je ale pěkný pohled, co říkáte?

A to, prosím, bez pečených gum, psychohrátek a jiných "Dorna výhod". Dokonce tak pěkný, že řada antirosíků, roky marně čekajících, kdy Valeho výkonost začne klesat, se uchylují k argumentům, které by v běžném, z očí do očí rozhovoru, nepoužili, protože jim je jasné, že by byli považováni za jedince s nižším IQ.

A zatímco oni pomalu šediví, Vale je pořád na vrcholu. Neuvěřitelný týpek.




TOPlist