Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Konečně někdo významný Ezpeletovi naznačil, že ty jeho nápady jsou na přesdržku. Samozřejmě, že závodění je ideální testovací prostředí nových technologií a jakmile ty technologie prostřednictvím předpisů zakážou, ztrácejí investice do závodění smysl.
Prvada je jedna věc: mechanicky lze motocykly zlepšovat již jen dost pozvolna. Zato elektronika dává ještě dosti možností a postupně se v účinější a účinější podobě bude objevovat u motorek na krámě. Takže rozumím, že se Honda cuká. Ale když obě série drží v rukou Dorna, tak jim nezbyde, než držet hubu a krok. Protože bez prezentace v závodech prostě neprodají.
Prej, že technologie potom dávají do sériové výroby
... pochybuju, že by i v případě jednotné ECU odešli. Pořád je to ohromná reklama závodit v MotoGP.
Já si myslim že by to byl velký průšvit pro Dornu kdyby je takový gigant opustil. Sice se mi to zdá nereálné, kor, když další dvě motomobilky přijdou během dvou let, ale...
Navíc honda si drží i nějak prostřednictvím ten kateho účast ve wsbk. A ten borec Carlo Fiorani co teď je v ten kate, byval před 10 lety s Rossim v Repsolu!
Pity, jednak, když proletíš "dějepis MS", tak už to Honda jednou udělala (a na docela hodně let) a "druhak" v dnešní ekonomicky posr..é době, se jí to jako záminka, může náramně hodit
Honda už jednou odešla a taky se nic nestalo. A trvalo jí dokonce mnoho let než se vrátila mezi nejlepší. Své o tom může hovořit Freddie Spencer. Vývoj je sice hezká věc ale v dnešních ekonomických podmínkách je to čím dál víc nereálné.
Všichni dobře víme, že honda neodejde, ovšem pokud by se tomu tak stalo, věřím že by nemělo dál MGP bez hoondy provozovat. MGP a Dorna Hondu potřebuje jak sůl, největší výrobce motocyklů na planetě je prostě potřeba!
Co ale potřeba není, jsou motocykly ftr, suter, a další OPEN crt garážisti!
AKRO, kde jsi !!!?
Prvada = Pravda
Konečně někdo významný Ezpeletovi naznačil, že ty jeho nápady jsou na přesdržku. Samozřejmě, že závodění je ideální testovací prostředí nových technologií a jakmile ty technologie prostřednictvím předpisů zakážou, ztrácejí investice do závodění smysl.
Prvada je jedna věc: mechanicky lze motocykly zlepšovat již jen dost pozvolna. Zato elektronika dává ještě dosti možností a postupně se v účinější a účinější podobě bude objevovat u motorek na krámě. Takže rozumím, že se Honda cuká. Ale když obě série drží v rukou Dorna, tak jim nezbyde, než držet hubu a krok. Protože bez prezentace v závodech prostě neprodají.
Prej, že technologie potom dávají do sériové výroby
... pochybuju, že by i v případě jednotné ECU odešli. Pořád je to ohromná reklama závodit v MotoGP.
Já si myslim že by to byl velký průšvit pro Dornu kdyby je takový gigant opustil. Sice se mi to zdá nereálné, kor, když další dvě motomobilky přijdou během dvou let, ale...
Navíc honda si drží i nějak prostřednictvím ten kateho účast ve wsbk. A ten borec Carlo Fiorani co teď je v ten kate, byval před 10 lety s Rossim v Repsolu!
//www.youtube.com/watch?v=TWNpfOZI2p8
S bytím/nebytím Hondy nestojí a nepadá MotoGP, s bytím/nebytím MotoGP nestojí a nepadá svět...
by mě zajímalo co jde z GP do sériový výroby, když ani nejsou schopni namontovat na fároše TC. Dual ne?
Pity, jednak, když proletíš "dějepis MS", tak už to Honda jednou udělala (a na docela hodně let) a "druhak" v dnešní ekonomicky posr..é době, se jí to jako záminka, může náramně hodit
edit: Saarinen píše rychlejš
Honda už jednou odešla a taky se nic nestalo. A trvalo jí dokonce mnoho let než se vrátila mezi nejlepší. Své o tom může hovořit Freddie Spencer. Vývoj je sice hezká věc ale v dnešních ekonomických podmínkách je to čím dál víc nereálné.
Btw, tipuji sto.
Všichni dobře víme, že honda neodejde, ovšem pokud by se tomu tak stalo, věřím že by nemělo dál MGP bez hoondy provozovat. MGP a Dorna Hondu potřebuje jak sůl, největší výrobce motocyklů na planetě je prostě potřeba!
Co ale potřeba není, jsou motocykly ftr, suter, a další OPEN crt garážisti!