Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Že by konečně pokořitel červené bestie? Bylo by fajn vidět Ducati opět vyhrávat. Finance jsou také důležité...nikdo není věčně mladý, nebo zdravý a je normální chtít dostat za svou práci lépe zaplaceno. Ještě navíc, když to dělát kurefsky dobře.
Call to musi brat z jineho pohledu. Neni odchovany a protezovany Dornou, nema za sebou mecenase, nema cestu vydlazdenou k nejlepsimu materialu a nema ani to stesti, aby se v pravy cas pro neho uvolnilo misto u tovarni Yamahy nebo Hondy.
Skoda ho...chlapciska neposedneho,bolo fajn sledovat aky ma progres na YAMAHE,hlavne nechapem preco prave DUCATI,ked v kazdom zavode ide lepsie ako bolonske krasky...
hlavně ať si to Španělé obsadí celý...ať si z toho udělají tři mistráky a hotovo. Tady někdo logicky neuvažuje...s ohledem na diváka. Cala je velká škoda, obrovská
Však Cal už po Laguna Seca řekl, že se jaksi nemohl sžít s motorkou. třeba je to náhoda, a třeba taky začalo to, o čm píše Dutch ve své poslední větě.
Ivan: přesně na to samé jsem taky myslel. Jaksi hodně španělů je protlačováno do GP. Espargarové jsou pro Ezepletu hlavně zajímaví v tom, že bude mít dva bratry v GP. No není to pohádka ?
Stěžovat si na rozdíl mezi tovární M1 a jeho strojem v TECH3 je trochu divné, když na M1 nejezdil. Ale s TECH3 dokázal pojezdit i Rossáka. Jeden z důvodu proč nebýt Yamahistou může být i to, že ukazal šéfum (Jarvis a spol), že i na té TECH3 se dá jezdit vpředu a za mnohem menší peníze než má "99" a "46". Tak uvidíme, teď už dö konce sezóny nedostane na tu svou Yamahu ani nový šroubek.
Jane, WSBK není "upadající" podnik, jak píšeš,
ale záměrně likvidovaný šampionát
Virago, nemám strach,žeby Ducati neměla Calovu"prostořekost"
DOBŘE ošetřenu ve smlouvě - bude-li "rebelovat", půjde
a "sedačku" za stávající situace v MotoGP nenajde po celý
zbytek sezony 2014 ...
Lukamot (88.102.34.xxx) napsal 02.08.13 v 13:25:
Presne tak. Dovi taky vedel ze jde na horsi stroj ale chtel tovarnu stejne jako ted Cal tak tu nemrcte ze chtel jenom prachy Proste Dovi i Cal chtel prioritu tovarnu-tak ji maji.At se dari Cale! Budu Ti stale drzet palce i kdyz pristi rok to o bednu asi jeste nebude ale treji tvuj styl ude ducati vyhovovat Uz se tesim.
Chlapi, to sú rozumné úvahy čo tu uvádzate...Tiež držím palce Calovi, nech mu tá Ducna sadne, nech sa na nej nedoláme a občas prekvapí na bedne...Pekný horúci deň...
Aspoň bude zábava poslouchat a číst Calova hodnocení motorky, protože ten si servítky brát nebude Pokud je Ducati krám, tak řekne, že je to krám a hotovo.
Kdo GP sleduje, tak ho to vůbec nemohlo překvapit, protože už v květnu Yamaha označila Crutchlowa za "hulváta", a řekla, že na příští rok má zájem o jiné jezdce. To jsem tu psal už mnohem dříve. Prostě Cal si dovolil říct pravdu, že jeho motorka a motorky továrního týmu nejsou stejné, ani podpora novými díly. Navíc Cal v polovičce případů dojel před Rossim, což se určitě nelíbilo ani Yamaze, ani Ezpeletovi. prostě se jim Cal nehodí do jejich hry. Potřebujou někoho, kdo bude potichu, a bude jezdit za továrním týmem. Což se Calovi pochopitelně nelíbilo. Takže peníze v tom nejsou. Mnozí psali, že je Ducati špatná, nebo že se zhoršila. To částečně pravda je, a může za to Rossiho vývoj. Stačí, když se Ducati vrátí na úroveň roku 2010, když byla Ducati výborná motorka. Navíc se z Ducati stalo dokonalé měřítko schopností jezdce. Je jen na Calovi, co tedy předvede, a o jak velký kus bude jezdit před Dovim, stejně jak jezdil Stoner před Haydenem. Nevím, proč si myslíte, že jde Cal na horší motorku? Podívejte se, kde jezdí jeho týmový kolega Smith SE STEJNOU MOTORKOU - až daleko za Ducati. Tak která je horší ?
DtSenior35: k tomu nelze nic dodat, jen souhlas.
Přesto mě mrzí, že už příští rok Cala neuvidím bojovat o čelní pozice. Bojím se, že bude mít co dělat, aby se udržel před ART a produkčními Hondami...
Fast17: Yamaha hlavně od Assenu tvrdila, že v továrním týmu budou i po roce 2014 pokračovat Lorenzo a Rossi, pokud o to projeví zájem. Navíc Yamaha měla pro rok 2014 u Tech3 sjednaného Pola Espargara (dnes podepsal s Poncheralem) a Smithe (platný kontrakt) a do dneška prostřednictvím Lina Jarvise pouze mlžila. Crutchlowovi bude na podzim 28 let a proto se mu nedivím, že pro aktuální nabídku Ducati přikývl... Nedělejme z něj zlatokopa, kdyby teď nepodepsal Ducati, tak by příští rok touhle dobou řešil (a to v lepším případě) stejný problém, jako teď, přičemž Ducati by měla možná (nebo pravděpodobně) v továrním týmu plno.
A to vidíte jen ten přestup na horší motorku ? Je to vrcholovej sportovec a gáže u TECH3 asi nebude uplně to co by ho zajistilo do budoucna, o WSS a WSBK který jel ani nemluvím. Sice mohl třeba pokračovat na TECH3 ale co když se zraní ? bude rok mimo ? nebude ho už pak chtít žádnej lepší tým jako teď ? Sám musí vědět nejlíp že jde na horší motorku ale asi ho to zabezpečí na několik let dopředu a i to je důležitý. Navíc poráží tovární týmy a přesto o jeho služby nemá ani Yamaha ani Honda zájem protože mají plno a tak je i tohle možná řešení jim ukázat kdo je Cal a že třreba právě on rozhýbe Ducati.
yamaha mu nabídla na příští rok vpodstatě tovární materiál (jako letos - i on říkal, že mezi jeho a Lorenzovo Yamahou neni dramatický výkonový rozdíl), ale chtěl peníze a ty by nebyly. Pravda je, že se každej nějak živí, ale podle mě ho dojíždění vzadu bavit nebude. Ale třeba se u Duc pochlapí a daj mu k dispozici něco, s čim si dokáže poradit
Mar o-46: Mě spíše zklamala Yamaha tím, že podepsala s Espargarem už někdy na jaře (přestože Poncheral chtěl pokračovat s Crutchlowem), přičemž Smith měl podepsanou smlouvu u Tech 3. Na co měl teda Cal čekat? Na to, jestli to Rossiho bude bavit i po roce 2014?
Zázemí továrního týmu - co to sakra je?! To že mají v hospitality lepší hostesky, chlast a chlebíčky? Možná ho ta Yamaha až tolik nechtěla...nevím proč by jinak měnil za horší.
Peníze peníze a zase peníze. Ty jsou důležitější než konkurenceschopná motorka. zkrátka i Cal chce pořádně vydělat. Ty řeči ohledně toho, že mezi Tech3 a M1 je velký rozdíl teď jsou jaksi plané. Jelikož Cal dobře ví, že s Ducnou o čelo jezdit nebude přeji mu jen to nejlepší ale trošku mě zklamal.
Že by konečně pokořitel červené bestie? Bylo by fajn vidět Ducati opět vyhrávat. Finance jsou také důležité...nikdo není věčně mladý, nebo zdravý a je normální chtít dostat za svou práci lépe zaplaceno. Ještě navíc, když to dělát kurefsky dobře.
EVO... vystihol si to na 1¤...
Call to musi brat z jineho pohledu. Neni odchovany a protezovany Dornou, nema za sebou mecenase, nema cestu vydlazdenou k nejlepsimu materialu a nema ani to stesti, aby se v pravy cas pro neho uvolnilo misto u tovarni Yamahy nebo Hondy.
Udelal , vjeho situaci, to nejlepsi rozhodnuti. Pokud mu tedy fakt nabidli podstatne vic.Z mnoha nazory tady souhlasim, dobre jste to vystihli.
Skoda ho...chlapciska neposedneho,bolo fajn sledovat aky ma progres na YAMAHE,hlavne nechapem preco prave DUCATI,ked v kazdom zavode ide lepsie ako bolonske krasky...
hlavně ať si to Španělé obsadí celý...ať si z toho udělají tři mistráky a hotovo. Tady někdo logicky neuvažuje...s ohledem na diváka. Cala je velká škoda, obrovská
Takže po Doviziosovi další pohřbenej jezdec. Na tyhle závody už se za pár let nikdo nebude koukat.
Cal by to mohl ustát... i když to jsem si o Spiesovi říkal taky
TIMHLE POOHŘBÍ KARIERU
tady má jednu na cestu
//www.youtube.com/watch?v=QZyp-167fy4
Však Cal už po Laguna Seca řekl, že se jaksi nemohl sžít s motorkou. třeba je to náhoda, a třeba taky začalo to, o čm píše Dutch ve své poslední větě.
Ivan: přesně na to samé jsem taky myslel. Jaksi hodně španělů je protlačováno do GP. Espargarové jsou pro Ezepletu hlavně zajímaví v tom, že bude mít dva bratry v GP. No není to pohádka ?
Cale, tos pos*al
Opět blíže k Mistrovství Španělska !
To ale musel být"balík"(pro Cala),aby bylo místo pro Pola ...
Takže Aleix bude jezdit CRT už navždycky ??
Stěžovat si na rozdíl mezi tovární M1 a jeho strojem v TECH3 je trochu divné, když na M1 nejezdil. Ale s TECH3 dokázal pojezdit i Rossáka. Jeden z důvodu proč nebýt Yamahistou může být i to, že ukazal šéfum (Jarvis a spol), že i na té TECH3 se dá jezdit vpředu a za mnohem menší peníze než má "99" a "46". Tak uvidíme, teď už dö konce sezóny nedostane na tu svou Yamahu ani nový šroubek.
Jane, WSBK není "upadající" podnik, jak píšeš,
ale záměrně likvidovaný šampionát
Virago, nemám strach,žeby Ducati neměla Calovu"prostořekost"
DOBŘE ošetřenu ve smlouvě - bude-li "rebelovat", půjde
a "sedačku" za stávající situace v MotoGP nenajde po celý
zbytek sezony 2014 ...
Lukamot (88.102.34.xxx) napsal 02.08.13 v 13:25:
Presne tak. Dovi taky vedel ze jde na horsi stroj ale chtel tovarnu stejne jako ted Cal tak tu nemrcte ze chtel jenom prachy Proste Dovi i Cal chtel prioritu tovarnu-tak ji maji.At se dari Cale! Budu Ti stale drzet palce i kdyz pristi rok to o bednu asi jeste nebude ale treji tvuj styl ude ducati vyhovovat Uz se tesim.
Chlapi, to sú rozumné úvahy čo tu uvádzate...Tiež držím palce Calovi, nech mu tá Ducna sadne, nech sa na nej nedoláme a občas prekvapí na bedne...Pekný horúci deň...
Aspoň bude zábava poslouchat a číst Calova hodnocení motorky, protože ten si servítky brát nebude Pokud je Ducati krám, tak řekne, že je to krám a hotovo.
Kdo GP sleduje, tak ho to vůbec nemohlo překvapit, protože už v květnu Yamaha označila Crutchlowa za "hulváta", a řekla, že na příští rok má zájem o jiné jezdce. To jsem tu psal už mnohem dříve. Prostě Cal si dovolil říct pravdu, že jeho motorka a motorky továrního týmu nejsou stejné, ani podpora novými díly. Navíc Cal v polovičce případů dojel před Rossim, což se určitě nelíbilo ani Yamaze, ani Ezpeletovi. prostě se jim Cal nehodí do jejich hry. Potřebujou někoho, kdo bude potichu, a bude jezdit za továrním týmem. Což se Calovi pochopitelně nelíbilo. Takže peníze v tom nejsou. Mnozí psali, že je Ducati špatná, nebo že se zhoršila. To částečně pravda je, a může za to Rossiho vývoj. Stačí, když se Ducati vrátí na úroveň roku 2010, když byla Ducati výborná motorka. Navíc se z Ducati stalo dokonalé měřítko schopností jezdce. Je jen na Calovi, co tedy předvede, a o jak velký kus bude jezdit před Dovim, stejně jak jezdil Stoner před Haydenem. Nevím, proč si myslíte, že jde Cal na horší motorku? Podívejte se, kde jezdí jeho týmový kolega Smith SE STEJNOU MOTORKOU - až daleko za Ducati. Tak která je horší ?
DtSenior35: k tomu nelze nic dodat, jen souhlas.
Přesto mě mrzí, že už příští rok Cala neuvidím bojovat o čelní pozice. Bojím se, že bude mít co dělat, aby se udržel před ART a produkčními Hondami...
Fast17: Yamaha hlavně od Assenu tvrdila, že v továrním týmu budou i po roce 2014 pokračovat Lorenzo a Rossi, pokud o to projeví zájem. Navíc Yamaha měla pro rok 2014 u Tech3 sjednaného Pola Espargara (dnes podepsal s Poncheralem) a Smithe (platný kontrakt) a do dneška prostřednictvím Lina Jarvise pouze mlžila. Crutchlowovi bude na podzim 28 let a proto se mu nedivím, že pro aktuální nabídku Ducati přikývl... Nedělejme z něj zlatokopa, kdyby teď nepodepsal Ducati, tak by příští rok touhle dobou řešil (a to v lepším případě) stejný problém, jako teď, přičemž Ducati by měla možná (nebo pravděpodobně) v továrním týmu plno.
A to vidíte jen ten přestup na horší motorku ? Je to vrcholovej sportovec a gáže u TECH3 asi nebude uplně to co by ho zajistilo do budoucna, o WSS a WSBK který jel ani nemluvím. Sice mohl třeba pokračovat na TECH3 ale co když se zraní ? bude rok mimo ? nebude ho už pak chtít žádnej lepší tým jako teď ? Sám musí vědět nejlíp že jde na horší motorku ale asi ho to zabezpečí na několik let dopředu a i to je důležitý. Navíc poráží tovární týmy a přesto o jeho služby nemá ani Yamaha ani Honda zájem protože mají plno a tak je i tohle možná řešení jim ukázat kdo je Cal a že třreba právě on rozhýbe Ducati.
Možná udělal dobře! Finančně dokonce výborně!
yamaha mu nabídla na příští rok vpodstatě tovární materiál (jako letos - i on říkal, že mezi jeho a Lorenzovo Yamahou neni dramatický výkonový rozdíl), ale chtěl peníze a ty by nebyly. Pravda je, že se každej nějak živí, ale podle mě ho dojíždění vzadu bavit nebude. Ale třeba se u Duc pochlapí a daj mu k dispozici něco, s čim si dokáže poradit
Mar o-46: Mě spíše zklamala Yamaha tím, že podepsala s Espargarem už někdy na jaře (přestože Poncheral chtěl pokračovat s Crutchlowem), přičemž Smith měl podepsanou smlouvu u Tech 3. Na co měl teda Cal čekat? Na to, jestli to Rossiho bude bavit i po roce 2014?
Zázemí továrního týmu - co to sakra je?! To že mají v hospitality lepší hostesky, chlast a chlebíčky? Možná ho ta Yamaha až tolik nechtěla...nevím proč by jinak měnil za horší.
jan: to je relativní. speciály budou už zaplněné a nevím jestli je lepší jezdit špičku v upadajícím podniku nebo hrát druhé housle na kočkopsu crt
KUBAT
Snad mu dopadne neco v motogp jit do upadajiciho podniku WSBK nevim
Peníze peníze a zase peníze. Ty jsou důležitější než konkurenceschopná motorka. zkrátka i Cal chce pořádně vydělat. Ty řeči ohledně toho, že mezi Tech3 a M1 je velký rozdíl teď jsou jaksi plané. Jelikož Cal dobře ví, že s Ducnou o čelo jezdit nebude přeji mu jen to nejlepší ale trošku mě zklamal.
mě spíš zajímá co teda s tím nickym? půjde místo carlose do wsbk?
Spise me zajima kdo lepe DOVI ci CRUT?