VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SPV (816) napsal 15.03.2013 v 09:29+1

Zde se musím Marexe zastat. Suzuki může do GP vstoupit jen skrz privátní tým. Tak to řekl Ezpeleta. ART je také tovární motorka v privátním týmu. Uvidíme Desmo, kdo bude mít na konci pravdu... Já si myslím, že to bude CRT- tedy 24 litrů nádrž.

desmo69 (638) napsal 14.03.2013 v 23:41

jan26, ne. Ale že by to byla Rizla jako posledně silně pochybuju. Pokud proběhne "fůze" s Asparem tak kdo ví...ten je na hledání sponzorů expert.

desmo69 (638) napsal 14.03.2013 v 23:40

jan26, ne. Ale že by to byla Rizla jako posledně silně pochybuju. Pokud proběhne "fůze" s Asparem tak kdo ví...ten je na hledání sponzorů expert.

jan26 (3658) napsal 14.03.2013 v 23:32

DESMO
a hlavni sponzor se uz vi u suzuki?

desmo69 (638) napsal 14.03.2013 v 23:21-1

Když vidím jak tady plácáš CRT, "CRT", CR, ART tak je mě jasný že nevíš jaká běží takže dál nemá smysl rozebírat co a jak si myslel

Marex (2570) napsal 14.03.2013 v 22:50-1+2

Desmo: Koukám, že jsi to (opět) nepochopil.
Rozum a víra nejdou dohromady.

desmo69 (638) napsal 14.03.2013 v 22:41-1

Marex, já za to nemůžu že se v tom nevyznáš. Chybu hledej u sebe né u jiných

Marex (2570) napsal 14.03.2013 v 21:43-2

Desmo: Mluvit o jistotách v době CRT a "CRT", následných CR a ART... Bože!!!

desmo69 (638) napsal 14.03.2013 v 21:19-1

Jak v privátním Privátní tým si za motorky platí. Tohle bude normální tovární tým bože...

PityGPX (949) napsal 14.03.2013 v 20:53

Souhlas, že sůza bude v privátním týmu jako čistokrevný prototyp. Takhle to pan Ezpeleta nařídil.

desmo69 (638) napsal 14.03.2013 v 18:29-1

Kde beru jistotu? Ujasni si pojmy:) Suzuki chce vstoupit továrně a to s CRT nemůžou. Navíc pokud by šlo o CRT tak by nechtěli dvě místa, stačilo by jim je někomu prodat. Takže jistota je celkem na místě.

Marex (2570) napsal 14.03.2013 v 17:44-2+1

Desmo: Stejně tak,jako to dělá Aprilia, mohla by i Suzuki. Nikdo nebude bránit týmům,aby si koupili SRT.
Popravdě ale myslím, že Suzuki nasadí prototyp bez základu v sérii.

SPV (816) napsal 14.03.2013 v 16:50-1+3

desmo69: Já vím, jak vypadá. Kde ale bereš jistotu, že to nebude CRT ? Právě žže sposuta lidí si myslí, že to bude CRT, a japonský magazín uvádí, že je to nová verze GSX-R 1000. Proč by to nemohlo být CRT? Osobně bych se hodně divil, kdyby to CRT nebylo.

gresini (4471) napsal 14.03.2013 v 16:36+1

Jak se zdá,tak pomalu odchází i YAMAHA a zůstane jen honda.Všichni doplácí na nesmyslnou drahotu!!

desmo69 (638) napsal 14.03.2013 v 14:43-2

SPV, nic jiný než prototyp do motogp nemůže. Specifikace CRT to nebude takže o jaké formě je řeč? Navíc už xkrát testovali a je známo jak vypadá i základní parametry. Stačí hledat:) A do motogp vstoupí na 99.99% v r. 2014..

SPV (816) napsal 14.03.2013 v 12:58

pardon, na konci roku 2011.

SPV (816) napsal 14.03.2013 v 12:57-2+2

Škoda že jak Suzuki, tak Kawasaki ukončily závodění v GP v roce, ve kterém se jim dobře dařilo. I ty Suziny začaly pěkně jezdit na konci roku 2012. Schwantz pomáhá s projektem návratu SUZUKI do GP, takže buď příští rok, nebo 2015 se jí určitě dočkáme. Ale v jaké formě ? Nikdo neřekl, že to bude prototyp. Kawa ať se soustředí na SBK a SSP. Vyhrát jak SBK, tak SSP, to by byl mazec. Ducati taky udělala díru do světa "jen" s SBK.

ludanek (66) napsal 14.03.2013 v 12:02+4

A za to Kawasaki fandím!! At se na tu předraženou šaškárnu o čtyřech vyvolených vyfláknou a věnují se tomu, co dává smysl - WSBK!!

Marex (2570) napsal 14.03.2013 v 11:36-1

Uvidíme, jak dlouho jim tento entuziasmus vydrží. Pakliže dojde ke změnám reglementu ve WSBK, nemusí to pak být tak jasné, jako nyní.

jan26 (3658) napsal 14.03.2013 v 10:42+1

Jako ze chci aby se suzuki objevila v motogp ,tak si myslim,ze se suzuki to dopadne stejne.Tudiz rok 14 bude bez suzuki.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist