Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jen jste jaksi zapomněli na to, že poslední "neabrahamovské" wsbk v Brně pořádala firma Ječmínka ml., a ten po zvýšení zalistovacího poplatku Ifrontem jaksi ztratil zájem.
tic-tac
dnes s tebou naprostý souhlas Už ve foru cca měsíc zpět jsem psal, že kvůli dvoum finančním nenažrancům OPRAVDOVÍ fandové pozbudou WSBK.Když to budou myslet pro motocyklový sport doopravdy, tak snad ty závody uvidíme.
Marex: Ahoj draku. Hele, ono nejde o to jestli jsi Abájovec, nebo Ječmínkovec. Celou věc mezi těmito pány já vnímám jako válku o ovládnutí finančního toku v oblasti motorek. Nevím jak dlouho spolu co řeší, ale veřejně se prostě spolu dostali do křížku v roce 2009, kdy Abrahám "férově" převzal pořadatelství WSBK. Celé mi to připadá, že Abrahám měl jednoduchý kalkul. Pořádám MotoGP, teď ještě WSBK, založíme svaz a vykopneme jako mezinárodní autoritu AČR. Uzurpujem tedy WSBK a jdem do otevřené války. Chvilku to přežijem bez dotací od AČR, až to bude naše, tak se zahojíme. To že pořádáme 2x MS nám při jednání s FIM a všude jinde pomůže. Sekera se veřejně vykopala 2009 a dnes vidíme důsledky boje. Abrahám u FIM ani doma nepochodil a má těžký problém. Já totiž i věřím, že to pořádání WSBK může být bez dotací ztrátové. Dotace ale rozděluje AČR s má na ně obrovský vliv. Ten kalkul, že Abrahám vyšoupne ze sedla AČR a dotace bude tedy přerozdělovat on, jaksi nevyšel. Na rok 2013 tedy AMD žádá u AČR dotaci 75mil na GP a 10 na WSBK. Dostat ale nemusí absolutně nic. Dle mého bylo totiž v Abrahámově plánu, že od roku 2012 či 2013 bude AMD žádat o dotace ČSMS. Tedy v podstatě samy sebe a co budou potřebovat si přiklepnou. Plán odříznout Ječmínka od moci na obrovským balíkem peněz nevyšel. Ječmínek teď jenom vrací úder. Nechá v tom AMD a Abraháma hezky vymáchat. Pořešil si Abraháma a jeho svaz doma i na mezinárodní úrovni a teď přijde odveta. No a znáš to. Nejlepším odpuštěním, je pomsta. Teď bude Ječmínek Abrahámovi odpouštět. Můžeme sáhodlouze diskutovat o tom, kdo je větší lotr. Co z toho? Tady se bojuje o balík v řádu 100mil. Co to vygenerovalo vidíme. Konec WSBK v ČR, odvety typu Adria a další a další budou oboustranně následovat. Výsledkem může být i konec Abaji v MotoGP. Nevím, jaké finanční dopady bude mít tahle válka na Abraháma. Třeba žádné, nebo taky zásadní. Třeba to skok na Aprilku nebyl jenom protože:"věříme, že to je ta správná budoucnost". Ono to taky možná bylo proto, že zdroje dochází. Nevím, budoucnost ukáže.
Každopádně jako fanda z toho radost nemám a ani nikomu nefandím. Oba dva si jedou svoji lajnu a nehledí na nikoho, jenom na sebe.
No ja myslim že kdyby to bylo pod ČAMS tak by ty wsbk možná na rok 2013 ještě zůstaly. Ja si totiž pamatuji, jak bylo ve Vankovce autogramiada wsbk a tiskovka a ptali se I. Ulmanové co wsbk a další rok a I. Ulmanová řekla, to záelží na fanošcícch, a zeptala se, jestli chceme wsbk? A my, že jo.
Tudíž na základě naší odpovědi by to dál uspořádali, když viděli kladné ohlasy
Tic Tac: Já sice nepatřím mezi pravé Abájovce a také moc nevěřím tomu, že by se letos WSBK jelo, kdyby se změnila mateřská organizace. Co je však do očí bijící, že AČR na silniční mašiny dlabe. Jejich zdejší působení je mi záhadou. Proč jsou stále hlavní autoritou?
A zas proč ne?
Udržel tým v MGP asi to táhne sám (finančně) a výsledky nejsou nejhorší(nejezdí poslední) i když uvidíme letos kdy nebude tovární motka.
Jinak ho moc nemusím.
Jen připomenu články z konce roku 2009 ohledně WSBK:
Prezident Autoklubu České republiky Roman Ječmínek stručně pro televizi uvedl: „Důvodem jsou neúměrně zvýšené finanční požadavky vedení brněnského okruhu.“
Majitel brněnského okruhu Karel Abraham naopak prohlásil, že finanční nároky na pořádání závodu MS superbiků se sice zvýšily, ale ne nijak závratně.
Jak se v současné chvíli zdá, skutečnou situaci ohledně červencových závodů na Masarykově okruhu v Brně ukáží až následující dny.
Závody světových superbiků se v Brně jely poprvé v roce 1993, poté se do jihomoravské metropole vrátily o tři roky později a pravidelně se na Masarykově okruhu jezdí od roku 2005 a návštěvnost zatím každým rokem stoupala.
Jsem rád, že je pan Abrahám vnímán jako člověk, který bez ohledu na své finance a pohodlí nezištně přináší širokým masám zábavu naživo i v TV. Samotný pořadatelský "převrat" WSBK v roce 2009 ale vnímám trošku jinak. Návštěvnost a obrat rostl rok od roku a někdo chtěl tohle přesměrovat k sobě. Ta nynější láska mezi Ječmínkem a Abrahámem se nezrodila přes noc. Výsledky podnikatelských aktivit některých lidí a cesta, jdu přes mrtvoly, začíná nést ovoce. Tentokrát padla v Brně WSBK, Adria. Scénář příštího se již rýsuje a pro fandy nebude radostný. Koneckonců co čekat ze sporu Ječmínek vs Abrahám? Atraktivní závodní program v Brně? Nemyslím. A je mi celkem jedno, kdo válku začal. Výsledek bude a již je neradostný.
Marex, jsou tři strany - Dorna, IRTA, MSMA...Dorna hájí svoje zájmy, IRTA hájí zájmy jezdců, týmů atd. MSMA zas zájmy továren. Pak je tam FIM ale to netuším o co jí jde, jaký má plány, představy a za čí zájmy se staví.
Prostě Poncheral je snad poslední člověk co by měl lízt do řiti Dorně, stejně jako např. Nakamoto. To že se přátelí a navzájem respekují neznamená že u stolu nejde každý tvrdě za svým...
Na silná slova, silná odpověď : když někdo/někde nebyl,
tak je to od slova/slovesa BÝTI
a ČESKY se to píše s měkkým "i", cedo
Fast : kdyby Abraham nevyfoukl AMD brno pražské mafii,
dávno by z něj už byla "stavební místa"(např.)
Má ale ten Abraham "dlouhý prsty" - už podplatil i ten
německej časopis...
Konečně, že to oficielně napsal "aspoň" Bosso :
bez těch "náruživců", ať jsou v nějaké Top5, nebo ne,
by si SPZa mohl postavit MotoGP1000 sám a případně na něm
i jezdit
No tak vidíš, Mambo, "našel´sem si" SPZu i tady
torcx: Víš ty vůbec, že za Cardion AB už dva jezdci jezdili? A dovedeš si představit ty náklady, které další jezdec stojí?
Fakt mě fascinuje, jak někteří nevynechají příležitost, jak si do Abrahamů kopnout, i když jsou to příspěvky evidentně zcestné. Jako třeba že bez Abrahama bychom na MotoGP koukali na Eurosportu
Jsem rád za to, co chlapi Abrahámovi dělají a je mi trochu smutno, když má někdo potřebu neustále je shazovat. Někteří lidi prostě neunesou, když je někdo úspěšný no...
No. Dle mě lze souhlasit s TOP4 těch teamových managerů, kde všichni dosáhli se svými teamy na titul či nějakým způsobem "obohatili" svět o talentované piloty. To poslední TOP5 se mi zdá jaksi pokřivené. Nazval bych to proplatil se do MotoGp aby synáček mohl jezdit. Proč vlastně nezaměstná nějakého lepšího pilota, aby měl jeho team lepší výsledky? Není to proti managerské logice? Anebo proč nejezdí piloti dva? To si už nemůže dovolit někoho dalšího? Pořád v tom nevidím ten komereční přínos, jen samé ztráty...
Tak je fajn vidět vizitku českého Hradu, že máme ve vedení takovou úspěšnou Personu.
Tímto bych chtěl poděkovat vedení Hradu za letošní závody, které uspořádal pod svoji hlavičkou a mým kolegům z "kačírku" popřát krásné svátky !
Inu, jak je vidět, cesta byla dlouhá a náročná, avšak pan Abraham je ten správný člověk na správném místě. My fandové, co probíráme různé témata u brněnského Bahna nevidíme přesně do všech projektů, avšak jak píše pan Redaktor, buďme rádi, že jsme mohli jezdit další tři roky na Wé eS Bé Ká a můžeme sledovat MOTO GP v televizi na té správné TV stanici.
Ještě bych jen dodal, že i nový asfalt způsobil, že jsme mohli na Hradě pozorovat závody Grand Prix dalších 5 let. Bez nového asfaltu, kdyby pan Abraham nezařídil, by se už dávno nejelo!
A co na to rivalové např. z Mladé Boleslavi? Můžou dát svůj názor. Každý ví, že jsou tu všichni registrováni...
marex: přesně. Osobně ho neznám, jak přišel k penězům nevím, ale jemi to jedno. Drží Bněnskej okruh nahoře (rozumějme mezi elitou v motogp) a když mu okolní prostředí (stát, kraj nebo město) nechtějí pomoct, i když z jeho práce (a samozřejmě z práce jeho celého týmu či firmy) mají prokazatelně užitek, nedá se mu vyčítat, že všechno ze svýho tahnout nechce.
Hodnoceno zvenčí to má větší váhu. Já osobně považuji každého soukromníka ve světě motosportu, za jakéhosi sebemrskačského masochistu. Díky za tyhle velké nadšence.
nevim co tam dela,a co je na tom v dnesni dobe se divat na MS na eurosportu nebo jinem kanale!kdyby tam nebil jeho syn povalec tak ho to nezajima...to je dobre videt na csms!!!
Jen jste jaksi zapomněli na to, že poslední "neabrahamovské" wsbk v Brně pořádala firma Ječmínka ml., a ten po zvýšení zalistovacího poplatku Ifrontem jaksi ztratil zájem.
tic-tac > hlavu a patu to má
skinny 21:11
naprosto tak to je
tic-tac
dnes s tebou naprostý souhlas Už ve foru cca měsíc zpět jsem psal, že kvůli dvoum finančním nenažrancům OPRAVDOVÍ fandové pozbudou WSBK.Když to budou myslet pro motocyklový sport doopravdy, tak snad ty závody uvidíme.
Marex: Ahoj draku. Hele, ono nejde o to jestli jsi Abájovec, nebo Ječmínkovec. Celou věc mezi těmito pány já vnímám jako válku o ovládnutí finančního toku v oblasti motorek. Nevím jak dlouho spolu co řeší, ale veřejně se prostě spolu dostali do křížku v roce 2009, kdy Abrahám "férově" převzal pořadatelství WSBK. Celé mi to připadá, že Abrahám měl jednoduchý kalkul. Pořádám MotoGP, teď ještě WSBK, založíme svaz a vykopneme jako mezinárodní autoritu AČR. Uzurpujem tedy WSBK a jdem do otevřené války. Chvilku to přežijem bez dotací od AČR, až to bude naše, tak se zahojíme. To že pořádáme 2x MS nám při jednání s FIM a všude jinde pomůže. Sekera se veřejně vykopala 2009 a dnes vidíme důsledky boje. Abrahám u FIM ani doma nepochodil a má těžký problém. Já totiž i věřím, že to pořádání WSBK může být bez dotací ztrátové. Dotace ale rozděluje AČR s má na ně obrovský vliv. Ten kalkul, že Abrahám vyšoupne ze sedla AČR a dotace bude tedy přerozdělovat on, jaksi nevyšel. Na rok 2013 tedy AMD žádá u AČR dotaci 75mil na GP a 10 na WSBK. Dostat ale nemusí absolutně nic. Dle mého bylo totiž v Abrahámově plánu, že od roku 2012 či 2013 bude AMD žádat o dotace ČSMS. Tedy v podstatě samy sebe a co budou potřebovat si přiklepnou. Plán odříznout Ječmínka od moci na obrovským balíkem peněz nevyšel. Ječmínek teď jenom vrací úder. Nechá v tom AMD a Abraháma hezky vymáchat. Pořešil si Abraháma a jeho svaz doma i na mezinárodní úrovni a teď přijde odveta. No a znáš to. Nejlepším odpuštěním, je pomsta. Teď bude Ječmínek Abrahámovi odpouštět. Můžeme sáhodlouze diskutovat o tom, kdo je větší lotr. Co z toho? Tady se bojuje o balík v řádu 100mil. Co to vygenerovalo vidíme. Konec WSBK v ČR, odvety typu Adria a další a další budou oboustranně následovat. Výsledkem může být i konec Abaji v MotoGP. Nevím, jaké finanční dopady bude mít tahle válka na Abraháma. Třeba žádné, nebo taky zásadní. Třeba to skok na Aprilku nebyl jenom protože:"věříme, že to je ta správná budoucnost". Ono to taky možná bylo proto, že zdroje dochází. Nevím, budoucnost ukáže.
Každopádně jako fanda z toho radost nemám a ani nikomu nefandím. Oba dva si jedou svoji lajnu a nehledí na nikoho, jenom na sebe.
No ja myslim že kdyby to bylo pod ČAMS tak by ty wsbk možná na rok 2013 ještě zůstaly. Ja si totiž pamatuji, jak bylo ve Vankovce autogramiada wsbk a tiskovka a ptali se I. Ulmanové co wsbk a další rok a I. Ulmanová řekla, to záelží na fanošcícch, a zeptala se, jestli chceme wsbk? A my, že jo.
Tudíž na základě naší odpovědi by to dál uspořádali, když viděli kladné ohlasy
Tic Tac: Já sice nepatřím mezi pravé Abájovce a také moc nevěřím tomu, že by se letos WSBK jelo, kdyby se změnila mateřská organizace. Co je však do očí bijící, že AČR na silniční mašiny dlabe. Jejich zdejší působení je mi záhadou. Proč jsou stále hlavní autoritou?
A zas proč ne?
Udržel tým v MGP asi to táhne sám (finančně) a výsledky nejsou nejhorší(nejezdí poslední) i když uvidíme letos kdy nebude tovární motka.
Jinak ho moc nemusím.
Jen připomenu články z konce roku 2009 ohledně WSBK:
Prezident Autoklubu České republiky Roman Ječmínek stručně pro televizi uvedl: „Důvodem jsou neúměrně zvýšené finanční požadavky vedení brněnského okruhu.“
Majitel brněnského okruhu Karel Abraham naopak prohlásil, že finanční nároky na pořádání závodu MS superbiků se sice zvýšily, ale ne nijak závratně.
Jak se v současné chvíli zdá, skutečnou situaci ohledně červencových závodů na Masarykově okruhu v Brně ukáží až následující dny.
Závody světových superbiků se v Brně jely poprvé v roce 1993, poté se do jihomoravské metropole vrátily o tři roky později a pravidelně se na Masarykově okruhu jezdí od roku 2005 a návštěvnost zatím každým rokem stoupala.
Jsem rád, že je pan Abrahám vnímán jako člověk, který bez ohledu na své finance a pohodlí nezištně přináší širokým masám zábavu naživo i v TV. Samotný pořadatelský "převrat" WSBK v roce 2009 ale vnímám trošku jinak. Návštěvnost a obrat rostl rok od roku a někdo chtěl tohle přesměrovat k sobě. Ta nynější láska mezi Ječmínkem a Abrahámem se nezrodila přes noc. Výsledky podnikatelských aktivit některých lidí a cesta, jdu přes mrtvoly, začíná nést ovoce. Tentokrát padla v Brně WSBK, Adria. Scénář příštího se již rýsuje a pro fandy nebude radostný. Koneckonců co čekat ze sporu Ječmínek vs Abrahám? Atraktivní závodní program v Brně? Nemyslím. A je mi celkem jedno, kdo válku začal. Výsledek bude a již je neradostný.
je to z sbk, ale co mario-ten je na kolikátým fleku?
Marex, jsou tři strany - Dorna, IRTA, MSMA...Dorna hájí svoje zájmy, IRTA hájí zájmy jezdců, týmů atd. MSMA zas zájmy továren. Pak je tam FIM ale to netuším o co jí jde, jaký má plány, představy a za čí zájmy se staví.
Prostě Poncheral je snad poslední člověk co by měl lízt do řiti Dorně, stejně jako např. Nakamoto. To že se přátelí a navzájem respekují neznamená že u stolu nejde každý tvrdě za svým...
Jen se mluví o Abrahámovi tak zase bukvice vylezli z děr...klasika...
Na silná slova, silná odpověď : když někdo/někde nebyl,
tak je to od slova/slovesa BÝTI
a ČESKY se to píše s měkkým "i", cedo
Fast : kdyby Abraham nevyfoukl AMD brno pražské mafii,
dávno by z něj už byla "stavební místa"(např.)
Má ale ten Abraham "dlouhý prsty" - už podplatil i ten
německej časopis...
Konečně, že to oficielně napsal "aspoň" Bosso :
bez těch "náruživců", ať jsou v nějaké Top5, nebo ne,
by si SPZa mohl postavit MotoGP1000 sám a případně na něm
i jezdit
No tak vidíš, Mambo, "našel´sem si" SPZu i tady
Desmo: Nemyslel jsi MSMA? Ta je přece opozicí Dorny. Nebo jak to myslíš?
torcx: Víš ty vůbec, že za Cardion AB už dva jezdci jezdili? A dovedeš si představit ty náklady, které další jezdec stojí?
Fakt mě fascinuje, jak někteří nevynechají příležitost, jak si do Abrahamů kopnout, i když jsou to příspěvky evidentně zcestné. Jako třeba že bez Abrahama bychom na MotoGP koukali na Eurosportu
skinny, Dorny? Vždyť Poncheral je hlava IRTA, vesměs "opozice" Dorny
K některým komentářům tady je škoda se vyjadřovat ...viz TyD nebo torckx
TyD, cedo: klidně si jdu pro banána: vy vda jste prostě pic_, jako když vyšije!
Tak hlavně,že mezi pětkou nechybí řiťolezci Martinez s Poncharalem. Největší posluhovači Dorny.
Jsem rád za to, co chlapi Abrahámovi dělají a je mi trochu smutno, když má někdo potřebu neustále je shazovat. Někteří lidi prostě neunesou, když je někdo úspěšný no...
cedo: Nebyl se píše s Y!!!- Vyjmenovaný slova, alespoň si to po sobě přečti.
no jo...zas ho vsichni vychvalte,hlavne ten nejakej plastak nebo co to je za pracanta
No. Dle mě lze souhlasit s TOP4 těch teamových managerů, kde všichni dosáhli se svými teamy na titul či nějakým způsobem "obohatili" svět o talentované piloty. To poslední TOP5 se mi zdá jaksi pokřivené. Nazval bych to proplatil se do MotoGp aby synáček mohl jezdit. Proč vlastně nezaměstná nějakého lepšího pilota, aby měl jeho team lepší výsledky? Není to proti managerské logice? Anebo proč nejezdí piloti dva? To si už nemůže dovolit někoho dalšího? Pořád v tom nevidím ten komereční přínos, jen samé ztráty...
Tak je fajn vidět vizitku českého Hradu, že máme ve vedení takovou úspěšnou Personu.
Tímto bych chtěl poděkovat vedení Hradu za letošní závody, které uspořádal pod svoji hlavičkou a mým kolegům z "kačírku" popřát krásné svátky !
Inu, jak je vidět, cesta byla dlouhá a náročná, avšak pan Abraham je ten správný člověk na správném místě. My fandové, co probíráme různé témata u brněnského Bahna nevidíme přesně do všech projektů, avšak jak píše pan Redaktor, buďme rádi, že jsme mohli jezdit další tři roky na Wé eS Bé Ká a můžeme sledovat MOTO GP v televizi na té správné TV stanici.
Ještě bych jen dodal, že i nový asfalt způsobil, že jsme mohli na Hradě pozorovat závody Grand Prix dalších 5 let. Bez nového asfaltu, kdyby pan Abraham nezařídil, by se už dávno nejelo!
A co na to rivalové např. z Mladé Boleslavi? Můžou dát svůj názor. Každý ví, že jsou tu všichni registrováni...
cedo - hlavně, že Ty jsi určitě pracant k pohledání... A nevšim jsem si, že by Eurosport dával MotoGP. TvD - to nemá ani cenu komentovat.
marex: přesně. Osobně ho neznám, jak přišel k penězům nevím, ale jemi to jedno. Drží Bněnskej okruh nahoře (rozumějme mezi elitou v motogp) a když mu okolní prostředí (stát, kraj nebo město) nechtějí pomoct, i když z jeho práce (a samozřejmě z práce jeho celého týmu či firmy) mají prokazatelně užitek, nedá se mu vyčítat, že všechno ze svýho tahnout nechce.
Hodnoceno zvenčí to má větší váhu. Já osobně považuji každého soukromníka ve světě motosportu, za jakéhosi sebemrskačského masochistu. Díky za tyhle velké nadšence.
nevim co tam dela,a co je na tom v dnesni dobe se divat na MS na eurosportu nebo jinem kanale!kdyby tam nebil jeho syn povalec tak ho to nezajima...to je dobre videt na csms!!!
A důvod ?