Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pro upřesnění RSV4 a ne RSV 1000 Ono jen aby si někdo tady náhodou nemyslel, že to na čem Max vyhrál titul v SBK byl V2. On to byl V4 a specifikací patřící víc do kategorie MotoGP než SBK, ale na to se už historie neptá. Když jsem se začetl do tohoto článku napadla mně myšlenka, že to bylo vlastně od Aprilie geniální tah testovat v seriálu SBK motocykl MotoGP. Mají oproti ostatním CR teamům několik let vývoje náskok. Pro Ducati to může být pohroma pokud za dva tři roky bude CRT Aprília porážet tovární Ducati Desmosedici.
...zejména o ventilové rozvody poháněné ozubenými koly oproti sérii, kde je řetěz.
U aprilky jde o ty úpravy oproti serii.
Ducati ??
Pro upřesnění RSV4 a ne RSV 1000 Ono jen aby si někdo tady náhodou nemyslel, že to na čem Max vyhrál titul v SBK byl V2. On to byl V4 a specifikací patřící víc do kategorie MotoGP než SBK, ale na to se už historie neptá. Když jsem se začetl do tohoto článku napadla mně myšlenka, že to bylo vlastně od Aprilie geniální tah testovat v seriálu SBK motocykl MotoGP. Mají oproti ostatním CR teamům několik let vývoje náskok. Pro Ducati to může být pohroma pokud za dva tři roky bude CRT Aprília porážet tovární Ducati Desmosedici.
Co hlava, to názor. Tak se necháme překvapit, jak to nakonec bude vypadat.