Rossi a Hayden vidí CRT jako řešení

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ferys (55) napsal 14.01.2012 v 13:09

...zejména o ventilové rozvody poháněné ozubenými koly oproti sérii, kde je řetěz.

matrixbiker (457) napsal 14.01.2012 v 11:46

U aprilky jde o ty úpravy oproti serii.

Interceptor (108) napsal 14.01.2012 v 11:13

Ducati ??

italšrot (164) napsal 14.01.2012 v 10:50

Pro upřesnění RSV4 a ne RSV 1000 Ono jen aby si někdo tady náhodou nemyslel, že to na čem Max vyhrál titul v SBK byl V2. On to byl V4 a specifikací patřící víc do kategorie MotoGP než SBK, ale na to se už historie neptá. Když jsem se začetl do tohoto článku napadla mně myšlenka, že to bylo vlastně od Aprilie geniální tah testovat v seriálu SBK motocykl MotoGP. Mají oproti ostatním CR teamům několik let vývoje náskok. Pro Ducati to může být pohroma pokud za dva tři roky bude CRT Aprília porážet tovární Ducati Desmosedici.

mamba54 (1340) napsal 14.01.2012 v 10:34

Co hlava, to názor. Tak se necháme překvapit, jak to nakonec bude vypadat.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist