Aktuální přehled jezdců a týmů MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 15.11.2011 v 15:44

Všímáte si, jak si Akro našel nové "náboženství"? Největším "škůdcem" pro něj sice zůstává tradičně ESPézetka, ale na druhé místo se už propracoval Suter a podobní "darmojedi". Jestli takhle bude pokračovat, tak čekám, že "své" si od AKRA brzo přečte i p. Felgr!

Marex (2570) napsal 15.11.2011 v 15:15

Zatím 11 strojů MGP... nic moc tedy. Umístit se do top ten by s tovární, či polotovární technikou mělo být povinností.

pasolini (260) napsal 15.11.2011 v 15:11

Taky si myslím že 25kg je kujewsky rozdíl.

Kubát (1404) napsal 15.11.2011 v 15:06

kryšpín: to je úplná kravina. 25 kg navíc nevadí, ale 10 koní míň vadí? to je trochu nepoměr ne?

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 14:37

Tak to si myslím, že nemáš pravdu! 25 kilo navíc má velký vliv na ovládání, akceleraci atd. Vývoj typu Suter, Kalex atd, je jen šíleně drahý! Na vývoj do série mít moc vliv asi nebude, když sériový podvozek jede prakticky stejně!

Kryšpín (7) napsal 15.11.2011 v 14:26

Těch 25 kg podle mě nehraje zásadní roli, možná na startu ,ale pokud je to dobře rozloženo a vyváženo, tak vliv nebude nijak velký. To stavění speciálních podvozků může mít význam jen v tom, že se třeba podaří něco vymyslet, co pak může přejít i do série. Každý vývoj ke bohužel drahý...

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 14:22

To sotva! Co těch 25 kg, co mají Supersporty navíc!? Kromě toho, proč je potřeba stavět speciální podvozky za miliony, když postačí podvozek ze sériové motorky? Zase jenom kšeft pro Sutery a jim podobným!

Kubát (1404) napsal 15.11.2011 v 14:19

kryšpín: a prej moto2 jezdí ještě lepší jezdci
ten technický rozdíl dělají hlavně gumy a brzdy. ony asi ty sériovky jsou snadnější na dobré nastavení

Kryšpín (7) napsal 15.11.2011 v 14:15

AKRO: Z toho plyne jen jedno: sériové motorky mají dnes tak špičkové rámy (a podvozky si SS doladí), že ani speciálně stavěné rámy nejsou nijak výrazně lepší. Takže rozhodnuje těch 10 koní...

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 14:09

Nakonec ono je i divné, že prototypové podvozky MOTO 2 potřebují speciální gumy, které je zrychlují o 1,5s, aby jakž takž. stačily 8x levnějším Supersportům, které navíc mají sice o 10 koní víc, ale o 25 kg vyšší váhu!

pasolini (260) napsal 15.11.2011 v 14:05

No jediná CRT motorka, která by měla být jakž takž konkurenceschopná je Aprilia RSV, tedy Maxův loňskej superbajk.

LoneRider (0) napsal 15.11.2011 v 14:02

No to je divný, to jsem ani nekoukal. Ja si tedy myslím, že prototypový podvozek se musí časem projevit.

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 13:54

LoneRider - No zatím je to 6-7s na kolo! Oni ale ještě trochu zrychlí! Stejně nechápu, že to jedou s litry v časech průměrné motorky MOTO 2? Když už to bude stát víc než Superbike, jak to,že to jezdí o 4 vteřiny pomaleji než SBK?

LoneRider (0) napsal 15.11.2011 v 13:49

Ja bych se soudy počkal až aspoň na půlku sezony. Nevím jestli si to uvědomujete, pro CRT budou uzpůsobená pravidla s volnějšími předpisy,tak jsem zvědavej co to s jejich rychlostí udělá. Každopádně 5s na kolo je nesmysl...to by se nikomu z účastněných nelíbilo.

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 13:42

Tak to s tebou souhlasím! Při pohledu na tu mizérii, o kterou se nám "postaral" SPZka jsou ty srandamače obvykle zajímavější!

Kryšpín (7) napsal 15.11.2011 v 13:39

Já to tak neberu, vím, že MS by měl být vrchol, ale mě zajímají závody, takže je mi buřt, jestli je to MS, ME, MČR či amatérský srandamač, prostě se bavím... . A faktem je, že v poslední době se víc bavím u těch srandamačů, je to jednak dostupnější, přátelštější a volnější atmosféra a závodí se taky na plno

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 13:29

Proč ne! Když ty závody bereš, že to není MS!

Kryšpín (7) napsal 15.11.2011 v 13:25

AKRO: Já se koukám jen na to, co mě baví. A mám tu výhodu, že se dobře bavím třeba i u závodů CEC... .

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 13:16

Derny - Co mám dělat, když to MGP nechce být lepší a navíc je nám ta bída prezentovaná jako vrchol motoristického sportu!!

Derny (2) napsal 15.11.2011 v 13:13

AKRO, to se divím! Ty, se svým vytříbeným a neopakovatelným sportovním názorem motocyklového všeználka a poradce Dorny, FIM, IRTA a MSMA, sleduješ závody kroužilů? Měl by jsi se nad sebou zamyslet a přehodnotit svůj zájem o tento nudný druh .

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 13:06

Pasolini - On Desmo funguje podle toho, co si kde přečte a hlavně co řekne Ezpeleta!

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 13:05

Mamba54 - Bohužel sleduji!

mamba54 (1340) napsal 15.11.2011 v 13:01

AKRO- vždyť tobě to vadit nemusí, ty to přece nesleduješ!

pasolini (260) napsal 15.11.2011 v 13:00

desmo: si pamatuju, jak si tady vždy do nebe obhajoval prototypy a ted "to je toho". To je fakt posun

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 12:58

Desmo!

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 12:30

Desma69 - Říkáš TO JE TOHO? 6 továrních motorek a zbytek CRT o 5 vteřin na kolo pomalejších? PANEBOŽE, DO KOHO JSI TO DUŠI DAL!?

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 12:27

Takže to bude dvojí MS! Továrny+satelity a CRT-SPZ! 11 motorek v MGP, protože CRT se nedají jako MGP vůbec počítat a 2 Cupové závody MOTO 2 a MOTO 3 je skutečně přesný obrázek jak to Dorna a Ezpeleta "vedou"!

desmo69 (638) napsal 15.11.2011 v 12:22

Kryšpín, však stane. I když třeba "nedobrovolně". Soukromý týmy přestanoud od Dorny dostávat příspěvek na pronájem těhle prototypů...příspěvek dostanou jen pokud budou jezdit jako CRT. A pochybuju že si někdo dovolí pronajmout třeba Ducati bez tohohle příspěvku Takže 6 továrních motorek, a místo satelitních týmů bdou CRT týmy...vesměs stejný jako do teď, akorát budou jezdit na něčem jiným..to je toho

Kryšpín (7) napsal 15.11.2011 v 12:14

Ve finále se může stát, že i fabriky stáhnou počty strojů a ve výsledku budou v MotoGP 2 Hondy, 2 Yamahy a 2 Ducny. To je samozřejmě černý scénář, ale stát se to může.

Kryšpín (7) napsal 15.11.2011 v 12:11

martasjRSV: Taky bych to viděl na max. 20, spíše méně. Podle předpovědi ekonomů nás v příštím roce čeká pěkná recese, obávám se, že se to taky promítne .




TOPlist