Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Až SPZka, který se prý stará jen o propagaci MGP /že Desmo69/ nechá stejnou elektroniku namontovat všem a sníží továrnám spotřebu na 15 litrů. tak se konečně dočkáme CRT závodů! Sice to pojede aspoň o 3 vteřiny pomaleji než SBK, ale z těch stejně udělá SPZka Stocky1000 ještě s nějakým omezením, aby to náhodou nejezdilo ješte rychleji jako CRT!
Tak on se ten propastný rozdíl mezi továrnami a CRT sníží, ale z jakého důvodu? Jsou dvě možnosti.
1. Crt se budou zrychlovat, to je jasný, ale na továrny to v žádném případě stačit nebude, to je taky jasný
2. Si myslím, že Carmelo zasáhne těmi svými prostředky a továrnám ubere palivo, motory na rok a kdoví co ještě. No, prý už někde v garáži vyvíjí tu "svoji" jednotnou elektroniku, která zasadí továrnám ten pověstný poslední hřebík.
A rázem to bude srovnané, a bude se psát, jakýže to byl vlastně geniální nápad ty CRT
EVO - ASI ANO, ALE POKUD TY MOTORKY CRT BUDOU DRAŽŠÍ NEŽ SBK A MAJÍ POVOLENÉ DALEKO VĚTŠÍ ÚPRAVY A NOVÝ, MNOHEM LEHČÍ PODVOZEK, NEŽ SBK, TAK ANI JÁ NECHÁPU PROČ JEDOU TAK MIZERNĚ, KDYŽ SBK MAJÍ ZTRÁTU NA KOLO, PROTI ŠPIČKOVÝM MGP JEN VTEŘINU AŽ DVĚ!
Evo: Myslí si to i Bradl, Marquez, Ianone a všichni z těch lepších jezdců, kteří raději zůstávají v Moto2. Nemyslí si to Colin (alespoň to tvrdí),ale ono se již brzy ukáže.
ChenziiR1 - Jak bych to vedl? Určitě jinak a lépe! Ale asi bych u Dorny dlouho nevydržel, já jsem hodně demokraticky založený člověk a mám velký smysl pro spravedlnost a to se dnes ve světě velkého byznysu nenosí! Dřít pořadatele o co největší poplatky, to by byla moje slabina!
V každém případě se musí 25kg navíc projevit na jízdních vlastnostech, horším ovládání, horší akceleraci a dřívějším brzdění. Výkon Supersportu je sice asi o 7% vyšší, ale i váhu má Supersport asi o 17% větší než MOTO 2 a to je dost!
Kryšpín: Ta hmotnost stroje (a jezdce) se značně podceňuje. Těžší bike musí dřív brzdit, později akcelerovat. Navíc je tu třeba jiná palivová mapa (Simoncelli).
I na běžné silnici je "malý pytel cementu" (kdekoliv na mašině) dost cítit. JE TO FYZIKA!!!
25kg že je nic moc rozdíl? to se musím smát. Co vím tak u závodních motorek počítají: -4kg=+1 kůň. takže ti zbyde z těch 10koní jenom 3,75 koně navíc + horší decelerace a ovládání.
Uz jsem to zde psal minulej rok ze v roce 2012 pocitam tak s 20clenym polem a jak vidim nebudu daleko od pravdy .Kazdopadne jsem zvedav jestli to klapne pro Hernadeza to by byl muj kun ikdyz vim ze zdaleka nebude atakovat top deset
Taky si myslim ze i Pirro pojede slusne a san carlo udelalo dobre kdyz vzalo Pirra misto Ianoneho.Pirro spolu s Ageterem bylo prekvapeni v moto 2.
Takze nakonec to bude bez Japonca a i bez Francouza?Pokud jsem dobre cetl
Až SPZka, který se prý stará jen o propagaci MGP /že Desmo69/ nechá stejnou elektroniku namontovat všem a sníží továrnám spotřebu na 15 litrů. tak se konečně dočkáme CRT závodů! Sice to pojede aspoň o 3 vteřiny pomaleji než SBK, ale z těch stejně udělá SPZka Stocky1000 ještě s nějakým omezením, aby to náhodou nejezdilo ješte rychleji jako CRT!
Tak on se ten propastný rozdíl mezi továrnami a CRT sníží, ale z jakého důvodu? Jsou dvě možnosti.
1. Crt se budou zrychlovat, to je jasný, ale na továrny to v žádném případě stačit nebude, to je taky jasný
2. Si myslím, že Carmelo zasáhne těmi svými prostředky a továrnám ubere palivo, motory na rok a kdoví co ještě. No, prý už někde v garáži vyvíjí tu "svoji" jednotnou elektroniku, která zasadí továrnám ten pověstný poslední hřebík.
A rázem to bude srovnané, a bude se psát, jakýže to byl vlastně geniální nápad ty CRT
MAREX - TAK COLINA UŽ POSÍLALI DO DŮCHODU, ALE ON BY POŘÁD NEJRADĚJI V MGP JEZDIL, TAK VZAL ASPOŇ TO CRT!
EVO - ASI ANO, ALE POKUD TY MOTORKY CRT BUDOU DRAŽŠÍ NEŽ SBK A MAJÍ POVOLENÉ DALEKO VĚTŠÍ ÚPRAVY A NOVÝ, MNOHEM LEHČÍ PODVOZEK, NEŽ SBK, TAK ANI JÁ NECHÁPU PROČ JEDOU TAK MIZERNĚ, KDYŽ SBK MAJÍ ZTRÁTU NA KOLO, PROTI ŠPIČKOVÝM MGP JEN VTEŘINU AŽ DVĚ!
Evo: Myslí si to i Bradl, Marquez, Ianone a všichni z těch lepších jezdců, kteří raději zůstávají v Moto2. Nemyslí si to Colin (alespoň to tvrdí),ale ono se již brzy ukáže.
AKRO: ja myslim, ze CRT , alespon ze zacatku, bude katastrofa.
Oni to s těmi CRT nakonec stáhnou na 5 vteřin ztráty na kolo a většina z nich bude mít jen 1 kolo ztráty!
Akro : To asi těžko V Motocrossu jsou taky MX1 , MX2 , MX3 a to je jiná Palba
Ale nechápu tady ty CRT který budou mít ztrátu 8 sekund ??? Takže závody zase o hov.ně
JEFFzx13 - Dvoutakty? Dorna zahrabe i závody čtyřtaktů!
meli by ozivit dvoutakty,a bylo by to uplne nejlepsi ze vseho
Tak se koukej Mambo, pohádka dnes nebude!
No, vidíš, toje aspoň rada! Díky.
Když už jste u toho spaní,tak pokud vy starší ročníky ( )nemůžete spátdíky nespavosti,tak od půlnoci je na eurosportu záznam závodů Endurance z Doha
Jasně, ale ty mi slib, že si v ní nebudeš zase vymýšlet a přidávat ty tvý konspirace.
Mamba54 - A slíbíš mi, že už usneš?
Akro- a teď prosím tu o Karkulce!
ChenziiR1 - Jak bych to vedl? Určitě jinak a lépe! Ale asi bych u Dorny dlouho nevydržel, já jsem hodně demokraticky založený člověk a mám velký smysl pro spravedlnost a to se dnes ve světě velkého byznysu nenosí! Dřít pořadatele o co největší poplatky, to by byla moje slabina!
V každém případě se musí 25kg navíc projevit na jízdních vlastnostech, horším ovládání, horší akceleraci a dřívějším brzdění. Výkon Supersportu je sice asi o 7% vyšší, ale i váhu má Supersport asi o 17% větší než MOTO 2 a to je dost!
Kryšpín: Ta hmotnost stroje (a jezdce) se značně podceňuje. Těžší bike musí dřív brzdit, později akcelerovat. Navíc je tu třeba jiná palivová mapa (Simoncelli).
I na běžné silnici je "malý pytel cementu" (kdekoliv na mašině) dost cítit. JE TO FYZIKA!!!
A.K.R.O. v 12:27:a jak bys to vedl ty???
25kg že je nic moc rozdíl? to se musím smát. Co vím tak u závodních motorek počítají: -4kg=+1 kůň. takže ti zbyde z těch 10koní jenom 3,75 koně navíc + horší decelerace a ovládání.
4star - Děkuji ti, překvapil jsi mě!
AKRO: vidim to podobne
JAN26 - 20 členné pole bude, ale je otázka, zda se ty CRT dají počítat jako něco navíc a nebo jako překážky na trati!
pity
co ten HERNANDEZ pojede?
Na NOva Sport od 20:00 začíná vyhlášení vítězů z Valencie...ten samý přenos co byl večer před týdnem v neděli :)
Uz jsem to zde psal minulej rok ze v roce 2012 pocitam tak s 20clenym polem a jak vidim nebudu daleko od pravdy .Kazdopadne jsem zvedav jestli to klapne pro Hernadeza to by byl muj kun ikdyz vim ze zdaleka nebude atakovat top deset
Taky si myslim ze i Pirro pojede slusne a san carlo udelalo dobre kdyz vzalo Pirra misto Ianoneho.Pirro spolu s Ageterem bylo prekvapeni v moto 2.
Takze nakonec to bude bez Japonca a i bez Francouza?Pokud jsem dobre cetl
Marex - Hodně špatný kompromis!
Ideálním kompromisem pro MGP by byl zřejmě Akroleta. Obě součásti složeniny jsou na mne příliš extrémní.
Ale Mambo! Co to tady hlásáš za konspirační teorie! Suter a spol, jen využili šance a vyrábějí pro Ezpeletovy týmy předražené podvozky! Nic víc!