Rossi: Nečekám letos vítězství

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ChenziiR1 (158) napsal 06.08.2011 v 21:25

desmo69 v 21:18:o yamaze není řeč ale o ducati,tvrdíš změny na ducati co navymýšlel Rossi-já chci jen vědět konkrétně jaký???

desmo69 (638) napsal 06.08.2011 v 21:18

ChenziR1, jo, asi máš pravdu, nejspíš nic. Ono totiž co přešel do Ducati tak je to jen jezdec, o technický změny a vývoj se mají starat inženýři...ale v Yamaze, to né, tam byl technickej expert a vrchní vývojář co vybudoval Yamahu právě on...

josef58 (823) napsal 06.08.2011 v 21:16-1

Pokud si vzpomínám,tak se tu psalo po testech veValencii, že se musí Ducna komplet překopat a to co nejspíš.
-nato jsempsal,ať se v tom rejši vůbec nehrabou

Pak se tu pořád dokola psalo Rossi a Ducati, jak bez přestávky pracují, málem zapomněli a makali i přes Vánoce Opravdu už se to s něma přehánělo, ale zas bylo o čem psát a pak se tady donekonečna hádat.
-nato jsem reagoval, a co ostatní týmy, ty neexistují, ty celou zimu jen leží a honí si vaška?

A nakonec v zimě jsem tipl v tipovačce u jana26. Pro nás dva nejsledovanější- 12 Abaja mě zatím vychází. Valeho mám 7.,a možná mě vyjde i on,pokud bude mít dovoleno Nicky ho předjet

italšrot (164) napsal 06.08.2011 v 21:09

sors> možná máš s tím rámem pravdu a třeba by návrat k trubkám vedl k lepším výsledkům, ale nevěřím tomu, že tohle u Ducati neví a není to asi tak jednoznačné jinak by vyhodili karbon a svařili pár 3/4 colek!

italšrot (164) napsal 06.08.2011 v 21:05

Tady se zapomíná na jednu drobnost a to, že s Rossiho dělají poloboha jeho fanoušci nikoli on sám!! Stoner ze sebe dělá hlupáka pokaždé co otevře pusu a nikomu to tolik nevadí. Za Rossiho mluví výsledky a v téhle sezóně víc než kdykoli předtím se právě Valeho výsledky přestřásají na všech možných fórech ať už je název tématu jakýkoliv. Takže problém je v nás né v samotném Rossim. Tak to vidím já. Tečka!

sors (52) napsal 06.08.2011 v 20:58

U Ducati se nějak ty plány posraly, tak teď už je to spíš o tom, co dál, než o tom, že postupně přiznají to, co všichni vidí. Že to s Valem poněkud neklaplo, to je fakt, prostě jsou teď na kolenou.
Mi to připadá, že CS s tím jezdil hlava nehlava, často to pak spadlo. Vale se asi snaží jet najisto, tak to zase nejde tak rychle. Nevím... každopádně problém se stabilitou tady je u toho jejich rámu/nerámu stále. CS neměl moc možností kecat u Ducati do vývoje techniky (se říká), Vale tu možnost má. A možná je na stole to, že ten jejich rám/nerám půjde do kytek, ale rozhodně ne v této sezóně, když se bude zrovna zavádět do prodeje 1199 s rámem/nerámem, to by byla marketingová sebevražda.. nějak mi pořád ten rám/nerám připadá jako alfaomega všech problémů..

ChenziiR1 (158) napsal 06.08.2011 v 20:49

desmo69:co vše si prosím tě Rossi navymýšlel na ducati za změny???

josef58 (823) napsal 06.08.2011 v 20:39-1

desmo69
napsaný pěkně od plic Když jsi to psal,je znát,že už jsi byl pořádně nasr...,vlastně dopálenej

PityGPX (949) napsal 06.08.2011 v 20:30

No ale kolik se prodalo těch hraček na okruhu při wsbk - ducati rossiho motorek co tam prodávali!

desmo69 (638) napsal 06.08.2011 v 20:27

Přesně tak. Ba dokonce někdy zajížděl na Ducati ještě rychlejší kola jako letos na Hondě (třeba ta Laguna Seca) takže Rossi a přínos pro Ducati dle jeho výkonů? No to ani z blbé srandy. Možná tak pro prodej cestovních motorek je přínosem, ale výkonově v závodech? Bože

krouzil46 (21) napsal 06.08.2011 v 20:26

rado a ako by mohol uhrat celkovu 3 bednu ked jazdi na 6-7 mieste?

krouzil46 (21) napsal 06.08.2011 v 20:24

desmo este by som to doplnil ak sa dobre pametam tak v prvom zavode jasne dominoval ale spadol z 1 miesta o ktorom sa rosimu teraz moze akurat tak snivat, a este by som doplnil aby si rado ked pozera len na cisla kolko v kazdom zavode zaostava rosi za 1 jazdcom a kolko minulu sezonu stoner

JEFFzx13 (489) napsal 06.08.2011 v 20:16

desmo:krasnes mu to napsal ze prej letos Vale lepsi a to treti misto u Rossiho jeste dodat ze se stestim

desmo69 (638) napsal 06.08.2011 v 20:10

..je to samozřejmě na zkladě čísel...to že pro něho teď dělá Ducati soboty, neděle a svátky snad i v noci, jen aby zrealizovali jeho výmysly, který stejně očividně nikam zatím nevedou, do "číselné statistiky" započítat ani nejde. To musíš říct Akrovi, ten pořítá i nepočitatelný věci. Ale tebe zajímají jen čísla a výsledky..a přínos tam jaksi nevidím...nechápu o čem teda píšeš

desmo69 (638) napsal 06.08.2011 v 20:07

Rado, tak přínosem jo? Máš asi divný čísla.
Stoner po deseti závodech:
3. místo - 4x
2. místo - 1x
Pole Position - 1x
První řada - 7x
Celkově 3. místo - 119b

Rossi po deseti závodech
3. místo - 1x
2. místo - 0
1. místo - 0
Pole Position - 0
První řada - 0
Celkově 5. místo - 108b

Můžeš mě říct, kde je ten přínost?

Sycak (14) napsal 06.08.2011 v 19:41

Mame tady spoustu prognostiku. Spousta lidi tady vi, co bude v budoucnosti a o to je si vic jista, jak to bylo v minulosti. Rossimu to letos s ducnou letos moc nejede, ja si osobne pockam na pristi rok, podle mne by mohl zase zacit vyhravat, alespon bych mu to pral. Tady na foru se uz v minulosti odepsalo tolik lidi a tymu a nakonec bylo vsechno jinak. Ja si pamatuju, jak byl v minulosti odepsanej treba Biaggi, Checa, Abraham (asi 1000x), Rossi, Hopper, tovarni tym ducati pred letosni sezonou a hodne dalsich. Letos je podle fora navzdy odepsanej Simonceli, Rossi, Kuba a dalsi. Takze se tesim, jak to bude zbytek sezony a pristi rok vypadat. Delsi pauza preje prognozam.

Rado_ (555) napsal 06.08.2011 v 19:34

desmo... já nevím, kolik lidí dělá v Haydena poloboha. Já nedělám poloboha z nikoho a mě zajímají - už mé projevy zde znáš - jen a pouze čísla... a na základě jich je Vale proti loňskému výkonu Stonera jednoznačně přínosem a pookud uhraje celkově bednu, bude to jednoznačně úspěch!!!

OGG > mám za to, že pod článkem o Valentýnovi se o Weltmeistrovi Reschovi bavit nebudem )) I když samozřejmě, že to budoucí Místr, o tom žádná! )))

Ogg (387) napsal 06.08.2011 v 19:26

A zase o tom Valentinovi! Ale nemůžu si pomoct, někdo tady na motorkářích napsal hlášku typu "A potom přišel Chupa-Chups a Rossi musel odejit". Jenže ono to je jinak, tohle jsem našel a je to opravdu tak, jak to je tady napsáno.
Cituji:

"A potom přišel Chupa-Chups a Rossi musel odejit?Tohle je fakt dobré chováni k 7-my nasobnému mistru světa a člověku který je vytahl ze sraček!!"

Tady někdo zapomíná na to, co řekl Rossi: Bud já nebo Lorenzo! No tak Lorenzo zustal a tak Vale splnil to co řekl, vybral si on, né Yamaha :) Kde byla Yamaha před Lorenzem? Dva rok (06 07) bez titulu, přišel Lorenzo, yamaha získala 3 tituly v řadě v pohárů jezdců, týmů, konstrukérů :))))))))) Asi to je opravdu někým jiným než Rossim :)))))))

desmo69 (638) napsal 06.08.2011 v 19:17

..a to nemluvě o velkohubých prohlášení, že přechod na Ducati bude jednodužší, protože to je motorka, která narozdíl od Yamahy (než ju geniálně vyvynul Rossi) je schopná vyhrávat.
Nakonec to vypadá, že by byl Rossi rád kdyby sezónu dojel aspoň na Crutchlowě druhé, bourané motorce

JollyJoker (1004) napsal 06.08.2011 v 19:15

AKRO: Nevím o tom,že by na Ducati jel Pedrosa,Lorenzo,Dovi,Spies nebo Sic...
Tak jak můžeme vědět,že by to nezvládli lépe než Stoner???
Myslím si,že na letošní Hondě by jezdili všichni jezdci z MGP vpředu

desmo69 (638) napsal 06.08.2011 v 19:12

Rado 14:03, no to je zase ptákovina Řekni mě kolik lidí dělá z Haydena poloboha, co vyhraje i na vrateh od stodoly. Kolik lidí z něj dělá největšího a nejlepšího technickýho vývojáře, mága a virtuoza všeh dob? Kolik lidí před jeho vstupem do Ducati říkalo "problémy vyřeší během pár minut" (říkal to i sám Rossi s pravou rukou Ucciem a levou Burgessem). Do koho celá továrna a Itálie vkládala naděje, že domácí x násobnej mistr světa vyhraje na domácí motorce...A kde je ten polobůh teď? Jezdí jako průměrnej a nevýraznej Hayden, kterej podle žloutků vyhrál svůj jedinej titul mistra světa velkou náhodou.
Takže Rossi by měl být nejen úplně jinde než Stoner, nějakej přece chudáček jen s jedním titulem mistra světa, ale i absolutně někde jinde než Hayden. A místo toho s ním bojuje o nějaký 6. místo Až tam to dopracoval "náš" polobůh a technický inženýr z vrat od stodol

Rado_ (555) napsal 06.08.2011 v 18:21

Pokud bude letos celkově Valentýn třetí, tak je pro Ducati jeho příchod jednoznačným přínosem a sezona úspěšnější, než loňská! a ta bedna je reálná.

Rado_ (555) napsal 06.08.2011 v 18:19

AKRO > ja si zase myslim, ze krom mistrovske sezony na Dukarne nejak extra nezajizdel ani Stoner... Navíc krom loňska jej Rossi pokaždé porážel!!

O jakých výsedcích Stonera loni mluvíš? O 4. místě?? Valentýn má letos celkově na bednu a to narozdíl od loňska vyvíjí motorku za pochodu. Hayden na ní jezdí spoustu let a proti nováčkovi Rossimu drobet ztrácí... Takže zcela jistě bych mizérii červených strojů nehledal na bedrech Rossiho, ale chápu, že je zde plno zapšklých a nenávistných egoistů, kteří si potřebují plivnout a jakous takous záminku v RELATIVNÍCH neúspěších Valeho mají, upřímně...

AKRO (-498) napsal 06.08.2011 v 18:07

PityGPX - Nedělej si iluze! Capirossi nemá už na víc než 10 místo jak v MGP, tak v SBK!

AKRO (-498) napsal 06.08.2011 v 18:06

Rado - Já tedy doufám, že na té Ducati Rossi jet neumí! Kdyby totiž uměl, měli by po něm u Dukny požadovat stejné výsledky jako loni u Stonera! Tedy asi ty 4 vítězství! Nenaznačuje ti něco, že jezdí s Haydenem naprosto vyrovnaně? Buď na tom Rossi neumí jet nebo /Pánbůh mě netrestej!/ neumí Vale o nic líp jezdit jako Hayden!

AKRO (-498) napsal 06.08.2011 v 18:01

JollyJoker - Jen zavzpomínej, kolik jezdců si na Ducati vylámalo zuby! Jet ji od roku 2007 uměl jen Stoner! Jinak s tou třetí třetinou pole, tam jde jen o pár bodů za účast a dojetí, je to pravda! Ještě, že tam jsou letos dva super kroužilové!

Rado_ (555) napsal 06.08.2011 v 14:03

Já pořád nechápu zdůvodnění toho - jak zde někteří rádoby odborníci tvrdí - že Rossi na Ducati neumí... A co takový Hayden - který na Duc. jezdí sto let, ten umí, i když je o parník horší, než Vale, jo? Jasně, Vale je největší sr*č v poli, a to, že je nejlepší na stroji své značky se nám přiznat do krámu nehodí, my totiž umíme jen plivat, páč nikdo jiný jako malikný zamindrákovaný Čech tohle neumí lépe...Tohle pokrytectví je k zblití...

PityGPX (949) napsal 06.08.2011 v 13:52

Loni dostal nabidku na xerox ducati a loris řekl "no thanks" že je jezdec Grand Prix. Kdyby šel do wsbk a dostal matroš, teď bojoval o titul!

italšrot (164) napsal 06.08.2011 v 12:38

AKRO> Souhlas Loris mohl odejít jako Troy B. Teď odejde zadním vchodem V SBK by se asi motal kolem 10 fleku. protože takový matroš jako Checa nebo Biaggi nedostane a na rozdíl od o 10 let mlašího Melandriho je vyčpklý.

JollyJoker (1004) napsal 06.08.2011 v 12:07

Karel je tak krásně při zemi,že to je hodně k užitku věci v jeho kariéře.




TOPlist