Testy MotoGP - Sepang, 3. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
miramara (1567) napsal 25.02.2011 v 13:50

tady sou vysledky z 2007,kdy udělal titul Casey...a ta ztráta na prvního je o fous menší než letos
1. Valentino Rossi - Yamaha Racing 2’00.936
2. John Hopkins - Rizla Suzuki 2’01.026
3. Loris Capirossi - Ducati MotoGP 2’01.274
4. Dani Pedrosa - Repsol Honda 2’01.664
5. Chris Vermeulen - Rizla Suzuki 2’01.691
6. Randy De Puniet - Kawasaki Racing 2’01.878
7. Nicky Hayden - Repsol Honda 2’01.884
8. Colin Edwards - Yamaha Racing 2’02.266
9. Casey Stoner - Ducati MotoGP 2’02.407
10. Marco Melandri - Honda Gresini 2’02.489
11. Carlos Checa - Honda LCR 2’02.583
12. Alex Barros - Pramac d'Antin 2’02.630
13. Toni Elias - Honda Gresini 2’02.927
14. Alex Hofmann - Pramac d'Antin 2’03.040
15. Shinya Nakano - Konica Minolta Honda 2’03.077
16. Makoto Tamada - Yamaha Tech 3 2’03.308
17. Kenny Roberts JR - Team Roberts 2’03.330
18. Olivier Jacque - Kawasaki Racing 2’03.592
19. Shinichi Ito - Bridgestone MotoGP 2’03.973

haydenfan (2) napsal 25.02.2011 v 13:47

miramara...

spis sem dej vysledky 2010... a uvidis ze tovarni dukny jako jediny motky jsou tento rok dokonce pomalejsi nez v roce 2010!

DUCATI PROBLEM --> Carbon frame + engine degree between the cilinders = the problem. Corner flex and weight distribution!!! <<-- DUCATI PROBLEM

miramara (1567) napsal 25.02.2011 v 13:39

Pro osvěžení paměti vysledky testů-Sepang 2004.
1.- Max Biaggi (ITA) Honda 2:02,693 (53 kol)
2.- Colin Edwards (USA) Honda 2:02,939 (58)
3.- Valentino Rossi (ITA) Yamaha 2:03,10 (58)
4.- Sete Gibernau (SPA) Honda 2:03,121 (33)
5.- Loris Capirossi (ITA) Ducati 2:03,883 (38)
6.- Nicky Hayden (USA) Honda 2:03,915 (74)
7.- Makoto Tamada (JPN) Honda 2:04,072 (16)
8.- Troy Bayliss (AUS) Ducati 2:04,208 (44)
9.- Kenny Roberts (USA) Suzuki 2:04,552
10.- Carlos Checa (SPA) Yamaha 2:04,631 (53)
11.- Kousuke Akiyoshim (JPN) Suzuki 2:04,860
12.- Shinya Nakano (JPN) Kawasaki 2:04,906 (30)
13.- Alex Hofmann (GER) Kawasaki 2:05,506 (46)
14.- Marco Melandri (ITA) Yamaha 2:05,6 (53)
15.- Alex Barros (BRA) Honda 2:05,98 (52)
16.- Norick Abe (JPN) Yamaha 2:06,35 (68)
17.- Neil Hodgson (GBR) Ducati 2:06,948 (73)
18.- Ruben Xaus (SPA) Ducati 2:07,024 (25)

haydenfan (2) napsal 25.02.2011 v 13:20

Honda pouziva nejakej novej system razeni, "dvouspojka" ktera je zakazana to prej ale neni... proto jim to ted leti na akceleraci jak z praku...

co se tyce dukati tak hayden rikal ze GP11 "moc rozdil oproti GP10 neni" ... dale taky to ze vsechny prototyp dily - predni pomocny ram, 42mm vidle, zraloci ploutve na bokach jsou spis kontraproduktivni a takze je dokonce nepouzivaly!

Dal je taky zajimavy to ze veskery nastaveni ktery Rossislav dosud s Jeremym zkouseli bylo temer totozne se zakladnim nastaveni na zaklade od haydena...

rek bych ze celkem velkej problem tkvi taky v tom ducati ramu...

koolja (134) napsal 25.02.2011 v 12:53

AKRO:zvedni cinku,protoze ti mozna ta tycka mezi zavazima lezi na krcnich tepnach a nedostava se ti okyslicena krev nahoru.Honda vypada letos "honde" pripravena,ale uz jsem tu jednou psal,ze je mozna zmena v koncepci ramu Ducati(material-karbon na zelezo ci Humpolec).

Larry (114) napsal 25.02.2011 v 12:30

Nuvolari...nekafram

Nuvolari (2329) napsal 25.02.2011 v 12:09

Larry: ty už bys snad mohl mít trochu nadhledu a nekafrat, jak někteří...

AKRO (-498) napsal 25.02.2011 v 11:23

Larry má pravdu! Oni byli vždy jezdci, co uměli to samé jako Rossi, ale na jeho motorky připravené Burgessem neměli šanci! Dnes se to srovnalo a na Stonera, Lorenza atd, už asi nemá i když bych si přál opak, protože, aby dojížděl někde okolo 6-7 místa...

Blackforce (661) napsal 25.02.2011 v 11:02

Moc by mě zájímalo, jaké byly časy v jednotlivých sektorech, pořadí jezdců a v který den a kole to zajeli. To se asi nikde nedozvíme. Třeba by šlo z nich vypozorovat nějaké zajímavosti.

unavix (595) napsal 25.02.2011 v 10:54

Tak by mě docela zajímalo jak by se protáhli ksichty všem rejpalum kdyby Vale dal titul.Pokud mu to pujde a bude vyhrávat tak zas budete pindat že to je jen díky Burgesovi že?A pokud mu to nepude tak to bude stará žlutka která nikdy nic nedokázala a nepomuže mu ani guru.
Uvidíme až se pojede závod,až budou pracovat nervy jak na tom kdo bude.V testu kde neni takovej tlak jede každej jako z praku.V závodě kde je tlak na psycho a obavy ze soupeřů to pak někteří neustojí a hodí bajk do kačeru.
Nesoudil bych dne před večerem
Špičkování sem patří,rejpnout si do konika těch ostatní je folklór,ale všechno by mělo mít svý meze.
Jinak pro ty co neví už v roce 2002 řikal Vale že muže jet na vrcholu ještě tak maximálně 3 sezóny.A ejhle už je to 8let a pořád má v tom kolotoči GP místo

koolja (134) napsal 25.02.2011 v 10:18

Larry:o ztrate schopnosti nejsem presvedcen,Valeho obdivuju,ale fandim klukum z WSBK.Loni a letos je to Ben,predtim Chris.Ben se mi libi uz od AMA a Chris si me sympatie ziskal v SSP na Honde.

Larry (114) napsal 25.02.2011 v 08:50

už se tady v příspěvcích objevuvuje npovej "fenomen"..už i žlutí fandové cítí,že Valeho umění nebude stačit na titul a možná už ani na častá podiová umístění...já osobně to beru jeko normální věc v životě závodníka...ale zde objevují slova...jako mže Vale nemá už co dokazovat..že už všechno dokázal atd...je to takový pofoukání si svýho bebíčka...všichni žlutí se už musí vyrovnat s tím,že jsou i jiní co to umějí jako jejich Vale...je divný že Vasleho schopnosti odhalovat nedostatky motorky a odstraňovat je, jsou najednou ty tam

Kryšpín (7) napsal 25.02.2011 v 08:15

No, pokud Sepang Ducati nesedí, počkejme na další test - Katar by mohl být jiný. Prohlášení Rossiho - takových prohlášení už jsem četl, to rozhodne nemusí být důkaz toho, že Ducati ještě neodkryla všechny karty. U Yamahy se podle mě taky ještě dost taktizuje (při vší úctě ke Spiesovi si myslím, že Lorenzo je v současnosti rychlejším jezdcem, ale v testech prostě neukázal vše). Osobně si myslím, že Rossi má ještě tak dvě, max. tři sezóny na to, aby se pokusil o titul na Ducati. Má na to a jestli se mu to podaří, to je těžká otázka. Těch věcí, které toto rozhodují, je moc, včetně vrtkavé Paní Štěstěny). Tvrzení, že Stoner je jediný jezdec, který zvládá Ducati, je také podle mě ne úplně 100%. V sezóně, kdy dal titul, ta Ducna opravdu fungovala (dnes to již nejde srovnat, ale kdyby si na tu motku sedl jiný špičkový jezdec podobného stylu, tak by byl podle mě taky hodně rychlý). No, že Stoner dokázal vyhrát i v loňském roce - vyhrál, ale taky mu to v některých závodech vůbec nesedlo a taky dojel "v desítce". Holt to může být specifikou okruhu, momentálním nastavením či podmínkami, je toho moc. Uvidíme na konci letošního roku, jak si Rossi s Haydenem povedou, pak to podtrhnem, sečtem a můžeme hodnotit .

Black-rider (0) napsal 25.02.2011 v 08:13

Hondaaaa, já se o Rossiho nebojím, své již dokázal a nemá se kam hnát, on je už profík, který ví dobře co dělá...a Honda mě moc těší Pedrosa malej, ale šikovnej a konečně se vrací Honda zpět na vrchol, kam patří. Taky se mi líbí, jak je tady a nikde nečtu komentáře na našeho slavného Abáju, co se honí s testovacími jezdci

mamba54 (1340) napsal 25.02.2011 v 07:51

Sycak: Ty tvoje poslední věty vytesat do kamene a denně před něj vodit lidi jako např. R1PYCO.

AKRO (-498) napsal 25.02.2011 v 00:32

Sycak - Trochu té škodolibosti tady je, jen si vzpomeň na rozhovor s Burgessem, když přišel do Ducati: Vale vytvoří špičkovou a nejlepší motorku atd. třeba "má největší cit pro motorku ze všech jezdců"... Zatím nic moc, naopak, ty testy jsou tak na 10 místo! Co když je pravda, že Vale bez nejlepší motorky má fakt jen na prostředek pole?

Sycak (14) napsal 25.02.2011 v 00:17

Vale to jeste da. V tech komentarich tadu je cejtit hodne skodolibosti, nenavisti a neprejicnosti, nejenom k Valemu ale i k ostatnim. Co by se taky dalo cekat od lidi? Nadhled a velkorysost bud vysly z mody, nebo uz proste nejsou. Bohuzel asi nejsou. Fandim smrzovi a valemu ale jejich souperi jsou taky vykimecny lidi, tak na ne nebudu kydat hnuj.

Marex (2570) napsal 24.02.2011 v 22:45

Ogg 20:05:Možná to byla myšlenka, která byla vyslovena před tím, než božský vyslovil myšlenku jinou. Myšlenka stará buď padla, nebo tvrdošíjně věří v podobnou kulišárnu, jaká proběhla při přestupu k Yamaze.

AKRO (-498) napsal 24.02.2011 v 22:37

Radekk - Ještě to může zkusit u Hondy! I s Burgessem!

radekk (86) napsal 24.02.2011 v 22:01

Všechno jednou skončí a skončila i éra Rossiho,nikdo nezastaví věk ani nástup mladé generace.Ještě nějaké podium určitě dá,ale titul v MotoGP už nikdy.

ChenziiR1 (158) napsal 24.02.2011 v 21:54

Med_Fekál:patlat se s tebou nemá smysl

Aďoš (11) napsal 24.02.2011 v 21:31

Honda rulez

AKRO (-498) napsal 24.02.2011 v 21:06

Pokud něco neudělali s podvozkem, tak toho asi ani Burgess s tou Duknou mnoho neudělá! Na Ducati uměl jezdit jen Stoner!

Mad_Max (71) napsal 24.02.2011 v 21:05

Mně se to čte úplně suprově - žlutka alias Schumacher #2, nebo Melandri #2

slunce11 (9) napsal 24.02.2011 v 20:43

Tohle se mi těžko čte,jen doufám že Rossi nedopadne jako Schumacher...Měl by do dvou let vyhrát titul na Ducně a ihned skončit,viz jako nejlepší...

josef58 (823) napsal 24.02.2011 v 20:27

Tak jsem taky koukl vedle k PacienTovi na Rossi-Ducati cz jak dopadla tipovačka testů v Sepangu. Docela dobrý, 6-7 z 39 se 109 body. Hned za mnou Pity 8 se 103 body

Trochu jsem ho k tomu donutil, a tak bych byl rád, kdyby se řady tipérů na příští testy v Kataru rozrostly Hlavně, aby nás přibylo, až začne první race

josef58 (823) napsal 24.02.2011 v 20:17

R1PYCO - Simoncelli

Ogg (387) napsal 24.02.2011 v 20:05

Může mi někdo říct, jak někdo může napsat, že božský Valentíno schválně mlží, když oficiálně sděluje:

„S tímto testem nemůžeme být spokojeni, protože jsme nedosáhli našeho cíle, což bylo skončit kolem šestého místa a především snížit ztrátu na nejrychlejší. Místo toho jsme o 1,8 sekundy pozadu a rytmus nám také chybí. Po prvním dnu jsem si myslel, že toho můžeme docílit. Dobře jsme začali a odvedli s motorkou kus práce na tvrdých pneumatikách, což je dobré. Potom jsme ale už nepokročili.
I když máme dobré nápady ohledně elektroniky, kde věřím budeme schopni problémy odstranit relativně rychle, tak jistý už si nejsem v případě nastavení podvozku. Hodně se snažíme, ale zatím se nám to nedaří. Můžu jít tvrdě na brzdy, ale pořád mám problémy ve středu zatáčky.
Nevýhodou bylo rozhodně testovat dva dny místo tří, protože ke konci jsem musel hodně pospíchat, abych všechno vyzkoušel. Na tuto možnost jsme byli sice připraveni, ale začalo drobně mrholit a to už pak nešlo. Nějaká dobrá řešení do budoucna tu jsou, ale už jsme si je nestihli ověřit.
Tento okruh tradičně není pro Ducati ten nejlepší. Další test je v Kataru, kde je dráha jiná než tady a uvidíme, zda se nám tam podaří jezdit rychleji."

Howgh.

SPIJKER (93) napsal 24.02.2011 v 19:53

pepiku, kdo je marko?

josef58 (823) napsal 24.02.2011 v 19:32

Chip27 pravda




TOPlist