Také Estoril bez Capirossiho?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2575) napsal 24.10.2010 v 20:56

desmo: Na někoho to padne, na jiného ne. To je život. Nelam si s tím hlavu.

Marex (2575) napsal 24.10.2010 v 20:55

Pity: Na zahrádku není čas. Moc práce. MOC práce!!! WSBK- Jasná páka.

desmo69 (638) napsal 24.10.2010 v 14:40

Marexi. Marexi, tady je zas někdo ultrachytrej

PityGPX (949) napsal 23.10.2010 v 23:25

Co zahrádka, ještě fakčí nebo už se to tam zazimuje? Ptal jsem se jinde, nevím zda si odpověděl. Příští rok při WSBK opět se mnou počítej, snad tam dotáhneš i Kolju.

PityGPX (949) napsal 23.10.2010 v 23:24

ok.

Marex (2575) napsal 23.10.2010 v 21:28

Máš pravdu v tom, že mám pravdu. Duc chtěla Troye do GP,ale on rázně a veřejně odmítl jezdit GP (nejenom na Duc). Zamezil tak spekulacím a případným dalším nabídkám a mediálnímu kolotoči. Myslím, že Biaggi je na tom podobně. Taky už se nechce konfrontovat jezdeckým polem GP.

PityGPX (949) napsal 23.10.2010 v 20:40

Marex: kdo chtěl Troye ve 40. Snad jedině Xerox, to hostování v roce 06 za marlboro přece nemůžeš brát vážně jako stále angažmá. A v době, kdy troy jezdil v MGP 03 - 05 měl nomrální věk jako mají jiní co jezdili MGP, věk konkrétně v MGP hraje dost důležitou roli! Kor v éře 800cc. To ti potvrdí každý manager, že chce mladou krev a né starého pardála. Kdyby tomu tak bylo, tak když je Haga tak úspěšný v SBK tak by nějakou pramac ducati jezdil on. Jinak ale s Maxem a s Aprilkou máš pravdu, až na to, že od Aprilky zatim nikde nebylo zveřjeněno že chtějí s Maxem vstoupit do MGP, oni chtějí jen maxe na dva roky ale aby jim jezdil SBK né MGP! :) To jen veřejnost si myslí že v roce 2012 = Max v MGP a ja nevím proč :)

Marex (2575) napsal 23.10.2010 v 20:24

Pity: Věk s tím nemá nic společného. Baylisse chtěli v MGP skoro 40-ti letého a Aprilia chce Biaggiho taky už v dost pokročilém věku. Mladí i staří jezdí ve WSBK, z něj v různém věku přecházejí do MGP a zpět.

PityGPX (949) napsal 23.10.2010 v 18:23

Zazi: jj

Zazi (1006) napsal 23.10.2010 v 16:27

PityGPX: Espargaro nahrazoval v Pramacu nejprve Kallia, který jel místo Stonera (nejdříve v Brně v Pramacu zaskočil Fabrizio a pak na dva závody Espargaro). A na poslední dva závody sezony už jel Espargaro za Canepu.

PityGPX (949) napsal 23.10.2010 v 15:16

Nechápu to s tím Spiesem. To že šel Spies z AMA přes WSBK je celkem normální, nebot nesehnal flek v MGP a co jinému mu zbyvalo. A Cal? stejný případ jako Spies, mladý, nadějný tak šup s ním do MGP. Capirossi by měl být zase příkladem kluků Maxe a Carlose, staří, šup s nim do WSBK :))) ale nevadí, jak jsem psal jinde, na druhou stranu jsem rad, že tam je capirossi kt. ma titul a vítězství než Espargaro kt. se do mgp dostla jen kvůli nemoci stonera či koho to nahrazoval v tom pramacu, (canepu?).

Marex (2575) napsal 22.10.2010 v 23:43

Pity: Problém tvého přesvědčení je to, že "staříci" by měli jít do WSBK. Ono to prostě tak bývalo,ale neznamená to, že to tak bude i dál. Nebuď tak upjatý a mysli třeba na Spiese. Jo a neříkej, že je vyjímkou potvrzující pravidlo, pže já bych ti mohl opáčit úslovím o první vlaštovce... Třeba Crutchlow je tou druhou... Toseland asi není správný příklad. Ten to dost často střídá.

PityGPX (949) napsal 22.10.2010 v 22:50

Zazi, Koolja, Marex: Ok

Btw, dle mě by byl Loris úspěšný ve wsbk pokud by měl dobrý stroj. Je na stejné kategorii jako byli v MGP Biaggi, Checa, Barros, tito všichni tři dokazali vyhrát závod hned ve své první sezoně wsbk. Loris by je určitě napodobil. Pochází totiž ze stejné školy jako oni :)

Marex (2575) napsal 22.10.2010 v 21:26

Pity 12:30 a 12:45: Buhahéx2. Že se Bautista rychleji zahojí, ještě neznamená, že je lepší.

Karbec_Jikov (106) napsal 22.10.2010 v 16:58

Se divím, že mu to stará nezatrhne

kateem (3) napsal 22.10.2010 v 16:04

Když byl předloni v Brně Loris na bedně,stál jsem pod ním a nikdy nezapomenu na ten jeho výraz,bylo vidět že ho to stálo víc sil než ty dva napravo.Ale možná si to o to víc užíval a já mu přeju ,aby si to ještě zopáknul

Zazi (1006) napsal 22.10.2010 v 14:42

Pity: Chris není můj kůň - to je Kooljův kůň, přesto je mi sympatický. Kdykoliv jsem ho potkal, vždycky se usmíval, ať v paddocku nebo ve štatlu. Jinak co se týče srovnání Lorise s Alvarem, do toho bych se nepouštěl. Alvaro je nováčkem, který (v nadsázce řečeno) je pořád vykulenej, jak rychle to jede. Kdežto Loris při svých zkušenostech podvědomě ví, že chování a vlastnosti stroje by měli být jiné. A proto přicházejí ty pády, o nichž sám říká, že neví kde byla chyba. No jistě, protože z ničeho nic ho ta bestia pokopala, když jí moc šlapal na krk. *** (a jak jsme psal jinde, Lorisovi fandím od ME v Mostě 1989)

koolja (134) napsal 22.10.2010 v 14:11

PityGPX:tezko rict co by zajel kapkyrosi ve WSBK.Ja jsem zvedavej na Melandriho jak se vyporada se dvema jizdama za vikend.Jak nemam rad Biagiho,tak pred nim musim smeknout.Ten zvladl ten prechod ne jednicku a letos ho zavrsil titulem. U Melandriho s tim moc nepocitam.

PityGPX (949) napsal 22.10.2010 v 12:40

Ještě k Lorisovi, ja ho uznavam jako dobrého pilota, ale prostě si myslím že už na ježdění v MGP nemá a měl by jezdit SBK a tam by zažival úspěchy, opravdu už moc nevěřím že během těch dvou let na pramacu ještě něco solidně zajede, ten věk se na něm očividně podepisuje, ty poslendí pady co měl v posl. měsících se neobešly bez zranění a mám takový pocit, že je teď v takové fazi jako Sete Gibernau v roce 2006 kdy měl po tom kreši v Katalansku už dost velké problémy a pokaždé když spadnul zase si něco zlomil. Novináři z MH ho popsali jako "riskantního zaměstnance" proto taky Sete už nenašel angažmá na další rok. A to samé vidím i u toho Lorise už. U těch SBK by jezdil bez tlaku, v lidu a třeba i na špici. To, že i přes svou letošní nekonkurenceschopnost zůstava v MGP fanouškům přeji, ale myslím si, že pro MGP to už není to nejlepší když tam je jezdec kt. už nestíhá těm mladým. Colin sice taky není nejmladší ale ten aspoň sem tam dojede v klidu na tom 7.místě a skončí jako nejlepší privátní jezdec.
Fanoušci Lorise určitě věří, že návrat na Ducati bude o dost lepší a že bude zase třeba jezdit okolo té desítky, to si myslim že by bylo reálné ale už to prostě nevidím na takové výsledky, jako např. ve druhé půlce dosahuje Bautista či jiný mladík.
Když už nic jiného, aspoň že MGP nepřijde o dalšího mistra světa. No snad se do Valencie uzdraví na sto pro!

PityGPX (949) napsal 22.10.2010 v 12:35

Zazi: jj maš asi pravdu, když jezdec chce víc tak tahá víc a tím padá, to je pravda, i tvůj druhý a hlavní Koník Chris taky chtěl na zač. sezony špatně jedoucí kawasaki dotahnout do top10 a dvakrát kvůli přemíře snahy spadnul. U Toho lorise ale nevím, jeho posl. pad zdvůdonil "nechapu proč jsem spadnul". Pravda je i taková, že ta Suzuki zas tak špatná byt nemusí, když s ní Bautista dokzal zajet dvakrát top5 v závodě a kolikrát dokáže v závodě předjet a ujet rychlejším motorkam :) Ale nevadí, důležité je, aby se Loris do té Valencie 100% uzdavil a aby si tam odjel to své 14.místo ať neskončí poslední v MS a pak ať začne poslední motocyklovou éru na ducati pramac. Myslím, že s tímto scénařem by byli jeho fanoušci spokojení. Btw, to je nahoda že fandíš Lorisovi a Chrisovi nebo je to dáno od roku 08 kdy byli oba spolu v jedné stáji?

Zazi (1006) napsal 22.10.2010 v 12:21

Za touhle posranepovedenou sezonou v Lorisově podání může především Suzuki. Pity, ty pády v kvalifikacích i pár závodech jsou způsobeny tím, že Loris prostě chce po tom stroji víc, než na co je dimenzovaný. Tohle bohužel provází všechny jezdce na horších strojích. Oni v hlavě mají, že to jde rychleji a líp, ale to pod nima s tím nesouhlasí... Stejný případ z historie: Suzuki a KS34 - všichni tenkrát říkali, že RGV500 nikdy nedosahovala Kevinových kvalit...

PityGPX (949) napsal 22.10.2010 v 12:16

Já jsem psal, že je má čas jít do wsbk a ukončit kariéru v mgp, nechce tak nechce. Vidíš následky pokračování sam, jezdit na chvostu, mít pády a zranění, myslím, že většiina by brala jezdit na špici a bojovat o titul wsbk než chvost a mít zranění v mgp. O tom aby skončil sezonu jsem nepsal :) a když tak, tak muhehehe né buhahé .oDDDD btw, chodíváš ještě na zahrádku nebo už to tam uzavřeli na zimu? :)

Marex (2575) napsal 22.10.2010 v 12:08

Pity: No však yo,ale ty jsi si s tím začal. Vzpomeň si, kolikrát jsi už psal, že sezona je v tahu a že Capi už nemá co ztratit. Za to, že se opakuji, může to, že se opakuješ ty. Buhahé.

machi3 (0) napsal 22.10.2010 v 12:06

Marex,většinou jak se ti něco začne s..t,je potřeba se uklidnit a začít od znovu jinak to je na přizabití Ale je fakt ,že je vostrej týpek

machi3 (0) napsal 22.10.2010 v 12:04

Pity,asi máš pravdu,ale jak jsem psal myslím si,že má blok v hlavě a to chtění je moc velké!Také je mi jasné,že potrebuje testovat,jde o to jestli takhle pomlácený to vůbec bude mít cenu,no uvidime a já se nechám překvapit

PityGPX (949) napsal 22.10.2010 v 11:50

Marex: už si to tady psal víckrát, a většinou to dopadlo tak, že Capi do toho šel, přišel pád a s ním i bolest.

Marex (2575) napsal 22.10.2010 v 11:45

Capi pojď do toho a ukaž, že neznáš bolest.

PityGPX (949) napsal 22.10.2010 v 11:38

možná bude lepší tuto sezónu odepsat // To si nemyslím, Loris je totiž teď na posledním 17.místě a tak nikdo nechce skončit, navíc Kallio skončil takže na 16. příčku Loris ztrácí pouze dva body, takže mu stačí Valencie aby ji oodjel do 14. místa, ono je rozdíl být poslendí a nebo předposlední. Takhle můžeš ještě skončit na 16. příčce v MS. Navíc je to taky důležité z toho, že po Valencii všichni testují v nových týmech takže v té Valencii by byl tak jako tak asi přítomný. Pokud ten Estoril neklapne tak ta Valencia snad jo. Holt nejhorší sezona pro něj, bez debat. Pravda, měl dost tech. poruch ale hodně padal i během závodních víkendu, kor ty poslední, pády v kvaldě v motegi, pád ve FP v sepangu, pád v kvaldě v austrálii. Všechny tyto pády měli na svědomí nějaké zranění. A celá tahle padací série začala nezaviněným pádem v Misanu kde ho srazil Nicky Hayden. Do té doby ta sezona ještě šla jakš takš.

machi3 (0) napsal 22.10.2010 v 11:23

Ahoj,také přeji dědečkovi Lorisovi brzké uzdravení!!!Myslím si,že moc chce a proto se mu stále něco děje,možná bude lepší tuto sezónu odepsat(stejně není nic moc)odjed na dovču ,vyčistit si hlavu z rodinkou a hlavně se vyléćit!!!Věřím tomu,že tenhle úžasný borec ještě něco parádního ukáže a mně by strašně poťešílo jestli by něco ukázal na Ducati kterou do moto gp přivedl

jan26 (3713) napsal 22.10.2010 v 11:22

pramac se musi chytat za hlavu kdo jim to tam pristi rok pride,ale hlavne ze snim pridou penize.jinak nic proti capirexu,ale svoje nej uz ma za sebou,prece jen takovej talent jako napr.max neni

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist