Burgess následuje Rossiho!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Minerva (-2) napsal 21.09.2010 v 11:45

Jo, jo, jo

madmarty (0) napsal 21.09.2010 v 11:33

dobrá volba

Rado_ (564) napsal 21.09.2010 v 11:31

Stejně tak i nynější šéfmechanik od Maxe je tentýž týpek, se kterým vyhrával Max pro Aprilii ve 250ccm

DaliboRR (1) napsal 21.09.2010 v 11:28

PityGPX> Ale furt tak s tím Eliasem

SoulTrain21 (753) napsal 21.09.2010 v 11:25

PityGPX (949) napsal 21.09.2010 v 11:22

SL: ano máš pravdu, ja jsem si v té době neuvědomil, že oni už maj náhradu za Maragneliho. Prostě jsem zapomněl, že tam už maj Tardozziho jistého. To víš, léčím si krk a tak piju slivku často aby mě vyléčla.

PityGPX (949) napsal 21.09.2010 v 11:21

Jo, ještě jedna věc, o kt. skoro nikdo neví. I třeba takový Tonda Elias kt. jezdí v mt2 si vzal na letošní sezonu svého mechanika pana Fabrizia (viz foto). A právě Elias s Fabriziem spolupracovali: druhou půlku sezony 06, celou 07, celou 09. A teď si jej na mt2 vzal sebou a Elias válí a vyhrává závody. Takže opět důkaz, že jezdec když si vezme svého mechanika se kt. pracoval skoro celou karieru tak si s ním může dobře vést i v jiném týmu v jiném šampionatu. Kdyby Elias pracoval s nějakýma s novýma lidma, kdo ví, jaké by měl výsledky? Tady je fotka toho Fabrizia.

//www.castrol.com/liveassets/bp_internet/castrol/castrol_uk/STAGING/local_assets/images/racing/2008_motogp_elias_feature_bottom_180x144.jpg

SoulTrain21 (753) napsal 21.09.2010 v 11:19

Já vím jak to Pity myslel,ale já jsem reagoval nato,jak píše,že ma o Yamahu v SBK strach.Tardozzi je plnohodnotná náhrada,takže o Yamahu strach opravdu nemám,to mám spíš o BMW,ikdyž tam už Tardozzi tu nejčernější praci udělal,tak snad bude BMW jezdit nahoře i s německým šéfem týmu.

PityGPX (949) napsal 21.09.2010 v 11:10

Jako já tento krok schvaluji. Když si jezdec vezme par svých lidí :) Teď jak vidíte tak už se to děje i na pozicích managera, že manager změní zaměstnavatele a vezme si už i svého jezdce (stoner - suppo).
Ale je fakt, že v minulosti ti manageři neměnili tak často své místa. V podstatě všechno totot začal Suppo, x let byl personal stálý a bylo to fajn.
Jinak, ještě před pár měsici to vypadalo že Rossi skončí karieru v mgp u yamahy. Ale líbí se mi na Rossim, že dodržel slovo! On přece řekl loni (ohledně jezdecké sestavy na rok 2011 "bud já nebo lorenzo" a když si ponechali Lorenza tak rossi opravdu splnil to co slíbil a odešel.

PityGPX (949) napsal 21.09.2010 v 11:06

Přesně, jak píše Rado :) I když vlastně je pravda, že yamaha spíš získá (odchod Meregnaliho x příchod Tardozziho). pokud tedy Tardozzi ma nejlepší pověst ze všech managerů v SBK. Takže Marco i Eugen můžou být v klidu.

Rado_ (564) napsal 21.09.2010 v 11:01

Von to Pity asi myslel jako ohlédnutí zpět, tj. odešel od Xeroxu, který asi i díky tomu šel ke dnu... Uvidíme, co BMW po jeho odchodu

SoulTrain21 (753) napsal 21.09.2010 v 10:59

pity: Ale k Yamaze jde přece Tardozzi,ne? Takže tam bych se o kvalitu nebál

Rado_ (564) napsal 21.09.2010 v 10:57

karbec > to si nemyslím, že u Yamahy nepočítali s Valeho odchodem - pokud u nich existuje něco jako soudnost. S angažováním Lorenza jim muselo dojít, že pokud má Vale svůj názor, tak že prchne někam, kde bude opět jasná jednička

Rado_ (564) napsal 21.09.2010 v 10:55

...navíc jak píše PITY... je to naprosto normální. V každém týmu jsou vlastně dva týmy. každý jezdec má svoje lidi okolo, kteří jsou naladěni na stejnou vlnovou délku. Takže je to možno vzít i z druhé strany. Třeba by Burgess se Spiesem, Lorenzem nebo kýmkoliv jiným společnou řeč nenašel...

Karbec_Jikov (106) napsal 21.09.2010 v 10:54

To je hezky rozprášenej tým u Yamahy!!!
Ad martin1, já tento článek interpretuji přesně obráceně než ty. Oni táhnou za jednoho jezdce, netáhnou za firmu Yamaha - Fiat. V civilním světě tohle může být poměrně nebezpečná věc, některé firmy proto mají ve smlouvě, že člověk po té co opustí firmu nemůže jít během dvou let do podobné firmy v oboru (konkurenci).
Chápu samozřejmě VR, že chce dál makat s ověřenými lidmi. U Yamahy asi nepočítali s tím, že někdy VR odejde.

PityGPX (949) napsal 21.09.2010 v 10:52

Já myslím, že to je správně, když si jezdec bere své mechaniky či aspoň šéf mechanika. Takových x případů bylo, např. v roce 2005 pracoval Tonda Elias v yamaze s Jimenezem a když šel do hondy na rok 2006, tak prostě požádal Jimeneze aby šel s ním a on s ním šel a dodnes je Jimenez u Gresiniho (pracuje s melandrim teď, přšítí rok dle vlastních slov ještě neví s kym bude pracovat, aspoň tak mi to řekl).
Ben si vzal své mechaniky z AMA (tedy jen House) už během min. roku do SBK, protože mu ti jeho dřívější borci u Yamahy nastavili motorku tak, že vydržela jen pár kol a pak dojela. A to, že si je teď bere do fiatu je opět logické a správné. Toseland měl aférku s Garym. Jinak, ta nejmenovana osoba kt. je stanovena v článku, tak třeba to bude Danielle Romagnoli, třeba ho už nebaví pracovat v mt2 v tech3 ale bude opět pracovat v MGP jako do roku 2009 Mně nevadí že jezdci si berou své mechaniky do nových působišť, naopak to je good. Akorát mám strach, že yamaha v SBK bude příští rok možná slabší a že se budou trápit když ti hlavní bossové odchází :) viz přestup Tardozziho z Ducati do BMW, viděli jste samy, jak se Ducati Xerox bez něj totálně zahrabala.

Rado_ (564) napsal 21.09.2010 v 10:51

Ale chlapci, vždyt tohle se dalo čekat, takto diskuse je naprosto zbytečná, ne?

martin1 (658) napsal 21.09.2010 v 10:43

ferdo-to víš tebe do týmu nevezmou, to je jiná liga táhnou za jeden provaz a mají společný cíl, ale to ty a tobě podobný nepochopí /je to další důkaz toho jak drží při sobě /

Jedi (0) napsal 21.09.2010 v 10:37

miluju tendle bulvár

chicony46 (2) napsal 21.09.2010 v 10:11

to Ferda.66 - tyto nazory miluju.. Myslim si, ze ani jeden z nas nema poneti, co je to za drinu nastavit motorku a co hur, predat sve "potreby" mechanikum a pochopit, co vlastne jako jezdec chci upravit, kdyz se mi motorka chova tak, nebo onak. PROTO se to jmenuje TEAM, kazdy dela svou praci a to co Rossi odvede na trati je vysledek driny, kterou absolvuji v garazi.

maRRek (9) napsal 21.09.2010 v 10:05

2 ferda: máš pocit, že ostatní jezdci soupeří a vítězí bez přispění svých mechaniků?

pasolini (260) napsal 21.09.2010 v 09:57

To tak ted už se nedivím, že Japonci nejsou nějak zvláštní vstřícní. Kdyby šel jen Rossi, ale když si bere celou suitu, tak je to úplně jiná káva.

Filtr#21 (7) napsal 21.09.2010 v 09:56

To mají určitě u Hondy radost !

ferda.66 (38) napsal 21.09.2010 v 09:52

to se dalo cekat...bez nej by Rossi nic nesvedl
...a vsichni mechanici?Jsem zvedavy,jak dlouho se jim bude plict,ze uz nemakaj s ladičkama

DaliboRR (1) napsal 21.09.2010 v 09:44

Naopak teď je to tak jak má být

Kubát (1404) napsal 21.09.2010 v 09:33

no už se z toho stává pěkná komedie

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist