Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
SL: ano máš pravdu, ja jsem si v té době neuvědomil, že oni už maj náhradu za Maragneliho. Prostě jsem zapomněl, že tam už maj Tardozziho jistého. To víš, léčím si krk a tak piju slivku často aby mě vyléčla.
Jo, ještě jedna věc, o kt. skoro nikdo neví. I třeba takový Tonda Elias kt. jezdí v mt2 si vzal na letošní sezonu svého mechanika pana Fabrizia (viz foto). A právě Elias s Fabriziem spolupracovali: druhou půlku sezony 06, celou 07, celou 09. A teď si jej na mt2 vzal sebou a Elias válí a vyhrává závody. Takže opět důkaz, že jezdec když si vezme svého mechanika se kt. pracoval skoro celou karieru tak si s ním může dobře vést i v jiném týmu v jiném šampionatu. Kdyby Elias pracoval s nějakýma s novýma lidma, kdo ví, jaké by měl výsledky? Tady je fotka toho Fabrizia.
Já vím jak to Pity myslel,ale já jsem reagoval nato,jak píše,že ma o Yamahu v SBK strach.Tardozzi je plnohodnotná náhrada,takže o Yamahu strach opravdu nemám,to mám spíš o BMW,ikdyž tam už Tardozzi tu nejčernější praci udělal,tak snad bude BMW jezdit nahoře i s německým šéfem týmu.
Jako já tento krok schvaluji. Když si jezdec vezme par svých lidí :) Teď jak vidíte tak už se to děje i na pozicích managera, že manager změní zaměstnavatele a vezme si už i svého jezdce (stoner - suppo).
Ale je fakt, že v minulosti ti manageři neměnili tak často své místa. V podstatě všechno totot začal Suppo, x let byl personal stálý a bylo to fajn.
Jinak, ještě před pár měsici to vypadalo že Rossi skončí karieru v mgp u yamahy. Ale líbí se mi na Rossim, že dodržel slovo! On přece řekl loni (ohledně jezdecké sestavy na rok 2011 "bud já nebo lorenzo" a když si ponechali Lorenza tak rossi opravdu splnil to co slíbil a odešel.
Přesně, jak píše Rado :) I když vlastně je pravda, že yamaha spíš získá (odchod Meregnaliho x příchod Tardozziho). pokud tedy Tardozzi ma nejlepší pověst ze všech managerů v SBK. Takže Marco i Eugen můžou být v klidu.
karbec > to si nemyslím, že u Yamahy nepočítali s Valeho odchodem - pokud u nich existuje něco jako soudnost. S angažováním Lorenza jim muselo dojít, že pokud má Vale svůj názor, tak že prchne někam, kde bude opět jasná jednička
...navíc jak píše PITY... je to naprosto normální. V každém týmu jsou vlastně dva týmy. každý jezdec má svoje lidi okolo, kteří jsou naladěni na stejnou vlnovou délku. Takže je to možno vzít i z druhé strany. Třeba by Burgess se Spiesem, Lorenzem nebo kýmkoliv jiným společnou řeč nenašel...
To je hezky rozprášenej tým u Yamahy!!!
Ad martin1, já tento článek interpretuji přesně obráceně než ty. Oni táhnou za jednoho jezdce, netáhnou za firmu Yamaha - Fiat. V civilním světě tohle může být poměrně nebezpečná věc, některé firmy proto mají ve smlouvě, že člověk po té co opustí firmu nemůže jít během dvou let do podobné firmy v oboru (konkurenci).
Chápu samozřejmě VR, že chce dál makat s ověřenými lidmi. U Yamahy asi nepočítali s tím, že někdy VR odejde.
Já myslím, že to je správně, když si jezdec bere své mechaniky či aspoň šéf mechanika. Takových x případů bylo, např. v roce 2005 pracoval Tonda Elias v yamaze s Jimenezem a když šel do hondy na rok 2006, tak prostě požádal Jimeneze aby šel s ním a on s ním šel a dodnes je Jimenez u Gresiniho (pracuje s melandrim teď, přšítí rok dle vlastních slov ještě neví s kym bude pracovat, aspoň tak mi to řekl).
Ben si vzal své mechaniky z AMA (tedy jen House) už během min. roku do SBK, protože mu ti jeho dřívější borci u Yamahy nastavili motorku tak, že vydržela jen pár kol a pak dojela. A to, že si je teď bere do fiatu je opět logické a správné. Toseland měl aférku s Garym. Jinak, ta nejmenovana osoba kt. je stanovena v článku, tak třeba to bude Danielle Romagnoli, třeba ho už nebaví pracovat v mt2 v tech3 ale bude opět pracovat v MGP jako do roku 2009 Mně nevadí že jezdci si berou své mechaniky do nových působišť, naopak to je good. Akorát mám strach, že yamaha v SBK bude příští rok možná slabší a že se budou trápit když ti hlavní bossové odchází :) viz přestup Tardozziho z Ducati do BMW, viděli jste samy, jak se Ducati Xerox bez něj totálně zahrabala.
ferdo-to víš tebe do týmu nevezmou, to je jiná liga táhnou za jeden provaz a mají společný cíl, ale to ty a tobě podobný nepochopí /je to další důkaz toho jak drží při sobě /
to Ferda.66 - tyto nazory miluju.. Myslim si, ze ani jeden z nas nema poneti, co je to za drinu nastavit motorku a co hur, predat sve "potreby" mechanikum a pochopit, co vlastne jako jezdec chci upravit, kdyz se mi motorka chova tak, nebo onak. PROTO se to jmenuje TEAM, kazdy dela svou praci a to co Rossi odvede na trati je vysledek driny, kterou absolvuji v garazi.
Jo, jo, jo
dobrá volba
Stejně tak i nynější šéfmechanik od Maxe je tentýž týpek, se kterým vyhrával Max pro Aprilii ve 250ccm
PityGPX> Ale furt tak s tím Eliasem
SL: ano máš pravdu, ja jsem si v té době neuvědomil, že oni už maj náhradu za Maragneliho. Prostě jsem zapomněl, že tam už maj Tardozziho jistého. To víš, léčím si krk a tak piju slivku často aby mě vyléčla.
Jo, ještě jedna věc, o kt. skoro nikdo neví. I třeba takový Tonda Elias kt. jezdí v mt2 si vzal na letošní sezonu svého mechanika pana Fabrizia (viz foto). A právě Elias s Fabriziem spolupracovali: druhou půlku sezony 06, celou 07, celou 09. A teď si jej na mt2 vzal sebou a Elias válí a vyhrává závody. Takže opět důkaz, že jezdec když si vezme svého mechanika se kt. pracoval skoro celou karieru tak si s ním může dobře vést i v jiném týmu v jiném šampionatu. Kdyby Elias pracoval s nějakýma s novýma lidma, kdo ví, jaké by měl výsledky? Tady je fotka toho Fabrizia.
//www.castrol.com/liveassets/bp_internet/castrol/castrol_uk/STAGING/local_assets/images/racing/2008_motogp_elias_feature_bottom_180x144.jpg
Já vím jak to Pity myslel,ale já jsem reagoval nato,jak píše,že ma o Yamahu v SBK strach.Tardozzi je plnohodnotná náhrada,takže o Yamahu strach opravdu nemám,to mám spíš o BMW,ikdyž tam už Tardozzi tu nejčernější praci udělal,tak snad bude BMW jezdit nahoře i s německým šéfem týmu.
Jako já tento krok schvaluji. Když si jezdec vezme par svých lidí :) Teď jak vidíte tak už se to děje i na pozicích managera, že manager změní zaměstnavatele a vezme si už i svého jezdce (stoner - suppo).
Ale je fakt, že v minulosti ti manageři neměnili tak často své místa. V podstatě všechno totot začal Suppo, x let byl personal stálý a bylo to fajn.
Jinak, ještě před pár měsici to vypadalo že Rossi skončí karieru v mgp u yamahy. Ale líbí se mi na Rossim, že dodržel slovo! On přece řekl loni (ohledně jezdecké sestavy na rok 2011 "bud já nebo lorenzo" a když si ponechali Lorenza tak rossi opravdu splnil to co slíbil a odešel.
Přesně, jak píše Rado :) I když vlastně je pravda, že yamaha spíš získá (odchod Meregnaliho x příchod Tardozziho). pokud tedy Tardozzi ma nejlepší pověst ze všech managerů v SBK. Takže Marco i Eugen můžou být v klidu.
Von to Pity asi myslel jako ohlédnutí zpět, tj. odešel od Xeroxu, který asi i díky tomu šel ke dnu... Uvidíme, co BMW po jeho odchodu
pity: Ale k Yamaze jde přece Tardozzi,ne? Takže tam bych se o kvalitu nebál
karbec > to si nemyslím, že u Yamahy nepočítali s Valeho odchodem - pokud u nich existuje něco jako soudnost. S angažováním Lorenza jim muselo dojít, že pokud má Vale svůj názor, tak že prchne někam, kde bude opět jasná jednička
...navíc jak píše PITY... je to naprosto normální. V každém týmu jsou vlastně dva týmy. každý jezdec má svoje lidi okolo, kteří jsou naladěni na stejnou vlnovou délku. Takže je to možno vzít i z druhé strany. Třeba by Burgess se Spiesem, Lorenzem nebo kýmkoliv jiným společnou řeč nenašel...
To je hezky rozprášenej tým u Yamahy!!!
Ad martin1, já tento článek interpretuji přesně obráceně než ty. Oni táhnou za jednoho jezdce, netáhnou za firmu Yamaha - Fiat. V civilním světě tohle může být poměrně nebezpečná věc, některé firmy proto mají ve smlouvě, že člověk po té co opustí firmu nemůže jít během dvou let do podobné firmy v oboru (konkurenci).
Chápu samozřejmě VR, že chce dál makat s ověřenými lidmi. U Yamahy asi nepočítali s tím, že někdy VR odejde.
Já myslím, že to je správně, když si jezdec bere své mechaniky či aspoň šéf mechanika. Takových x případů bylo, např. v roce 2005 pracoval Tonda Elias v yamaze s Jimenezem a když šel do hondy na rok 2006, tak prostě požádal Jimeneze aby šel s ním a on s ním šel a dodnes je Jimenez u Gresiniho (pracuje s melandrim teď, přšítí rok dle vlastních slov ještě neví s kym bude pracovat, aspoň tak mi to řekl).
Ben si vzal své mechaniky z AMA (tedy jen House) už během min. roku do SBK, protože mu ti jeho dřívější borci u Yamahy nastavili motorku tak, že vydržela jen pár kol a pak dojela. A to, že si je teď bere do fiatu je opět logické a správné. Toseland měl aférku s Garym. Jinak, ta nejmenovana osoba kt. je stanovena v článku, tak třeba to bude Danielle Romagnoli, třeba ho už nebaví pracovat v mt2 v tech3 ale bude opět pracovat v MGP jako do roku 2009 Mně nevadí že jezdci si berou své mechaniky do nových působišť, naopak to je good. Akorát mám strach, že yamaha v SBK bude příští rok možná slabší a že se budou trápit když ti hlavní bossové odchází :) viz přestup Tardozziho z Ducati do BMW, viděli jste samy, jak se Ducati Xerox bez něj totálně zahrabala.
Ale chlapci, vždyt tohle se dalo čekat, takto diskuse je naprosto zbytečná, ne?
ferdo-to víš tebe do týmu nevezmou, to je jiná liga táhnou za jeden provaz a mají společný cíl, ale to ty a tobě podobný nepochopí /je to další důkaz toho jak drží při sobě /
miluju tendle bulvár
to Ferda.66 - tyto nazory miluju.. Myslim si, ze ani jeden z nas nema poneti, co je to za drinu nastavit motorku a co hur, predat sve "potreby" mechanikum a pochopit, co vlastne jako jezdec chci upravit, kdyz se mi motorka chova tak, nebo onak. PROTO se to jmenuje TEAM, kazdy dela svou praci a to co Rossi odvede na trati je vysledek driny, kterou absolvuji v garazi.
2 ferda: máš pocit, že ostatní jezdci soupeří a vítězí bez přispění svých mechaniků?
To tak ted už se nedivím, že Japonci nejsou nějak zvláštní vstřícní. Kdyby šel jen Rossi, ale když si bere celou suitu, tak je to úplně jiná káva.
To mají určitě u Hondy radost !
to se dalo cekat...bez nej by Rossi nic nesvedl
...a vsichni mechanici?Jsem zvedavy,jak dlouho se jim bude plict,ze uz nemakaj s ladičkama
Naopak teď je to tak jak má být
no už se z toho stává pěkná komedie