Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No co vymyslí SPZka /pro desma MSMA/ vždy všechno podraží!!! Ono to tak dopadne i s těmi litry! Ten chlap SPZka vždycky všechno popadne za ocas místo za hlavu!!!
Pity: V MH vedli kluci zajímavou rozpravu o tom, že pravidlo o delší životnosti motorů to naopak prodraží, pže nic není dražší, než vývoj. Z dlouhodobého hlediska by to jistě mělo smysl, kdyby osmdvounulky za cvíli nekončily.
Je fakt, že různá omezení motorů na sezonu mi též vadí, ale tohle je cesta jak MGP zlevnit, aby týmy neměli milionové rozpočty na sezony. Ve F1 bylo něco podobného.
V SBK naštěstí omezení motorů nejsou, muhehe. Třeba to omezení nebude mit žádný vliv na konec sezony a nikdo z pitlane nebude startovat :)
Ty bláho! To je mazec. Vymakaný!!! Jsem celkem zvědavý, jestli motory samotné nakonec nenadělají ještě rutiku... takovej olej na trati, nebo zadřenej engine na konci cílovky...
Parádní tabulka Ikdyž ze začátku jsem se moc nevyznal, tak po zadívání se do čísel všecko sedí jak má Dobrej systém v tom má Honda Zajímavý je taky že tov. jezdci použili jen tři motory, satelitní čtyři. Jasný rozdíl je i mezi Simoncellim a Melandrim. Jde vidět že ta tovární podpora má něco do sebe. Jinak, příští rok bude Honda sakra nebezpečná. Maximální spolehlivost motorů, Stoner, Pedrosa, Dovi jako tovární jezdci + Simoncelli s tov. podporou...Možná nastane znovu Honda-éra
Ještě mě zajímá váš názor na tohle téma.
//www.motorkari...;fid=25&hl=14657
No co vymyslí SPZka /pro desma MSMA/ vždy všechno podraží!!! Ono to tak dopadne i s těmi litry! Ten chlap SPZka vždycky všechno popadne za ocas místo za hlavu!!!
Pity: V MH vedli kluci zajímavou rozpravu o tom, že pravidlo o delší životnosti motorů to naopak prodraží, pže nic není dražší, než vývoj. Z dlouhodobého hlediska by to jistě mělo smysl, kdyby osmdvounulky za cvíli nekončily.
Je fakt, že různá omezení motorů na sezonu mi též vadí, ale tohle je cesta jak MGP zlevnit, aby týmy neměli milionové rozpočty na sezony. Ve F1 bylo něco podobného.
V SBK naštěstí omezení motorů nejsou, muhehe. Třeba to omezení nebude mit žádný vliv na konec sezony a nikdo z pitlane nebude startovat :)
Blbákov - MSMA-SPZ ty motory! Kdyby radši přestali vymýšlet SPZ-satelity, počty motorů atd, a vymysleli něco, aby se na MGP dalo koukat!
Škoda, že sám musím vystačit s jedním motorem na cca 3 roky
sorry...na konec jsem chtěl dát
Ty bláho! To je mazec. Vymakaný!!! Jsem celkem zvědavý, jestli motory samotné nakonec nenadělají ještě rutiku... takovej olej na trati, nebo zadřenej engine na konci cílovky...
Parádní tabulka Ikdyž ze začátku jsem se moc nevyznal, tak po zadívání se do čísel všecko sedí jak má Dobrej systém v tom má Honda Zajímavý je taky že tov. jezdci použili jen tři motory, satelitní čtyři. Jasný rozdíl je i mezi Simoncellim a Melandrim. Jde vidět že ta tovární podpora má něco do sebe. Jinak, příští rok bude Honda sakra nebezpečná. Maximální spolehlivost motorů, Stoner, Pedrosa, Dovi jako tovární jezdci + Simoncelli s tov. podporou...Možná nastane znovu Honda-éra