Jak kdo umí hospodařit s motory

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 20.08.2010 v 22:06

Ještě mě zajímá váš názor na tohle téma.
//www.motorkari...;fid=25&hl=14657

AKRO (-498) napsal 20.08.2010 v 21:55

No co vymyslí SPZka /pro desma MSMA/ vždy všechno podraží!!! Ono to tak dopadne i s těmi litry! Ten chlap SPZka vždycky všechno popadne za ocas místo za hlavu!!!

Marex (2570) napsal 20.08.2010 v 21:44

Pity: V MH vedli kluci zajímavou rozpravu o tom, že pravidlo o delší životnosti motorů to naopak prodraží, pže nic není dražší, než vývoj. Z dlouhodobého hlediska by to jistě mělo smysl, kdyby osmdvounulky za cvíli nekončily.

PityGPX (949) napsal 20.08.2010 v 21:41

Je fakt, že různá omezení motorů na sezonu mi též vadí, ale tohle je cesta jak MGP zlevnit, aby týmy neměli milionové rozpočty na sezony. Ve F1 bylo něco podobného.
V SBK naštěstí omezení motorů nejsou, muhehe. Třeba to omezení nebude mit žádný vliv na konec sezony a nikdo z pitlane nebude startovat :)

AKRO (-498) napsal 20.08.2010 v 21:20

Blbákov - MSMA-SPZ ty motory! Kdyby radši přestali vymýšlet SPZ-satelity, počty motorů atd, a vymysleli něco, aby se na MGP dalo koukat!

martjan_1098 (283) napsal 20.08.2010 v 20:54

Škoda, že sám musím vystačit s jedním motorem na cca 3 roky

Marex (2570) napsal 20.08.2010 v 20:43

sorry...na konec jsem chtěl dát

Marex (2570) napsal 20.08.2010 v 20:42

Ty bláho! To je mazec. Vymakaný!!! Jsem celkem zvědavý, jestli motory samotné nakonec nenadělají ještě rutiku... takovej olej na trati, nebo zadřenej engine na konci cílovky...

desmo69 (638) napsal 20.08.2010 v 17:04

Parádní tabulka Ikdyž ze začátku jsem se moc nevyznal, tak po zadívání se do čísel všecko sedí jak má Dobrej systém v tom má Honda Zajímavý je taky že tov. jezdci použili jen tři motory, satelitní čtyři. Jasný rozdíl je i mezi Simoncellim a Melandrim. Jde vidět že ta tovární podpora má něco do sebe. Jinak, příští rok bude Honda sakra nebezpečná. Maximální spolehlivost motorů, Stoner, Pedrosa, Dovi jako tovární jezdci + Simoncelli s tov. podporou...Možná nastane znovu Honda-éra

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist