MotoGP: Testy v Sepangu - 2. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SoulTrain21 (753) napsal 25.02.2010 v 21:19

AKRO (-498) napsal 25.02.2010 v 21:17

Desmo69 - Ale pokud mají Lorenzo a Rossi vedle sebe zeď, tak už vidím, jak Lorenzovi půjčili Rossiho motorku, aby si zkusil zajet s jeho nastavením! Nesmíš zase vše těm novinářům věřit! Rossi je známá vyžírka, ten by nikomu žádnou informaci nedal, tuhle tvrdil, že ani kamarádovi Simmoncellimu nic neřekne a to ten chudák jezdí testy skoro poslední, tedy skoro, těsně před testovacími jezdci! Ovšem ladit motorku Burgess Lorenzovi a né Rossimu, to bys koukal, jak by Valentýnek najednou jezdil někde okolo 4-5 místa! A s tou Ducati - To je známá plechovka a poskakující vibrátor, tu zajede nějakou záhadou pouze Stoner a ať jsou kluci od Ducati moc rádi, že ho mají! Jinak to rovnou mohou zabalit!

koolja (134) napsal 25.02.2010 v 21:09

Bosso:muj NEJ TESTOVAC je "nejrychlejsi italskej popelar",bohuzel ted nevim menko .

koolja (134) napsal 25.02.2010 v 21:06

zdenal V:mas pravdu v tom,ze Burges chtel skoncit,kdyz Doohen musel nedobrovolne skoncit karieru.Jenze samotnej Doohan postouchl Burgese k Rossimu.Probehlo tam neco ve smyslu-budete si rozumet,ma podobny styl jako ja.Je mozny,ze by se s jinym jezdcem nedokazal domluvit.

Bosso (344) napsal 25.02.2010 v 21:05

K těm testovačům: Můj oblíbenec Nobu Aoki, když jel naposled s wild card, tak řekl, že největším problémem je "odvyknout" si od testovacího tempa (ca 90% maxima) a jezdit těch 100%.

desmo69 (638) napsal 25.02.2010 v 20:51

Přesně tak Pity. Akro už neví jak by to zakecal. Není nic lepšího než zaměstnat jezdce, platit mu milióny a pak mu záměrně škodit dodáváním údajně horšího materiálu. To je fakt hodně reálný Vždyť sám Lorenzo říkal že když vyzkoušel Rossislavovo nastavení tak se na to nedalo jezdit. Rossi má údajně rád těžistě na předek a Lorenzo na zadní kolo (něco v tom smyslu), takže i kdyby si vzal Rossiho motorku a ještě si ju klidně naleštil, stejně na ní nezajede lautr vůbec nic. Má jinej styl jízdy takže i jiný nastavení, nvm co na tom pane Akro nechápete. Podobný jak ty stupidní řeči okolo Melandriho motorky. Tak Ducati (mimochodem Italská firma) "konečně" najde mladýho úspěšnýho Itala, dosadí ho do továrního týmu, a to vše jen pro to, aby mu dala vadnou motorku a tím ho odsunula na poslední místa. No to může napadnout fakt jen s prominutím totálního pi*usa. Nejen že tím, že byl Marco kdesi vzadu, vše leželo jen na Stonerovi, ale ani jí to nepřidalo moc reputace, když teď na tu jejich motorku skoro nikdo nechce...No a někdo zkouší tvrdit že to vše záměrně. Bomba ..a to samo s tím Lorenzem.

zdenal_V (0) napsal 25.02.2010 v 20:39

AKRO on (by) si ale tenkrát nikoho jinýho nevybral, ale skončil. Už se nebudu opakovat, s tebou je to jak mluvit na hluchýho (v tomhle případě slepýho)

PityGPX (949) napsal 25.02.2010 v 20:32

Akro: no ale jako čím by to mělo být jiné? myslíš že u Rossiho je pneu bridge šité na míru, že pérování ohlins je u něj o nějaké to % kvalitnější než u ostatních, nebo že výfuk M1 je lepší? Do toho my nevidíme a já prostě zastávám názor a zastávat nazor budu, že všechny motorky továrních týmů jsou stejné akorát se prostě liší tím jak si daný jezdec tu motorku přizpůsobí k sobě. Tj jak ty kecy že Stoner měl o x % lepší ducati než melandri. Tomu taky nevěřím. Pro mě jsou ty fiatky stejné co se týče kvality materiálu. Ale prostě Rossi - nej jezdec součastno + má tým kt. ho zna x let a kt. on zná též dlouho takže ví jak to mezi něma chodí, co řekne to tym pochopí a udělá a proto jsou spolem nejúspěšnější. Sám Carlos řekl že ať se rossi posadí na cokoliv tak stejně bude ve předu ať je to kubatura 80, 125, 250, 500, 990, 800. Viz rozhovor s Checou kt. jsem poptával na foru a kt. si možná četl. Jinak, pokud je Rossiho motorka nejlepší tak s tím můžu souhlasit jen, tak, že je nejlíp nastavená dle jezdce Jdu čučet na nové Losty, hojte.

AKRO (-498) napsal 25.02.2010 v 20:18

PityGPX - Ono to nebude jen nastavením! Ta Rossiho motorka je zdaleka nejlepší!

AKRO (-498) napsal 25.02.2010 v 20:03

SoulTrain - A o čem chceš psát, když je to pořád to samé? Není to snad pravda? Až se to změní, tak rád napíšu něco jiného!

AKRO (-498) napsal 25.02.2010 v 20:00

Zdenal V - Ale! Co chceš abych psal, když je to pořád o Burgessovi? Kdyby si tenkrát vybral někoho jiného, tak se dnes bavíme o někom jiném!

zdenal_V (0) napsal 25.02.2010 v 19:22

Souhlas, Akro tady mele tu svojí písničku pořád dokola . Burgess si musel Rossiho kvůli něčemu všimnout a hlavně ho muselo přimět něco, proč po ukončení spolupráce s Doohanem ještě dál pokračovat v ladění motorek v Královské kubatuře ..a to právě AKRO asi proto, že v Rossim viděl talent a um, kterej už dávno ukázal před jejich spoluprací .. a opět pro AKRO ..nejsem Rossik, ale ty kecy, který ze sebe pouštíš pořád dokola je potřeba nějak kotvit

SoulTrain21 (753) napsal 25.02.2010 v 18:31

AKRO (85.207.188.xxx) napsal 24.02.10 v 22:35:

Marex - Jezdí mizerně, to jsem někde napsal? Fakt nevím kde! Jen relativně mizerně! Jako když u televize nadáváš na neschopnost hráčů v hokeji a sám ho hrát neumíš! Jinak je Rossi samozřejmě borec i když nemít Burgesse a mimo dvou sezón vždy suverénně nejlepší motorky, tak toho vyhrál možná čtvrtinu a bůhví jestli!

AKRO baví zě psát každy den uplně ten stejný text pořad dookola?A to sem se podíval jenom do jednoho článku,věřím,že takovychto příspěvku stejných významem napíšeš tydně aspon 10!Už stebou začíná být fakt nuda

PityGPX (949) napsal 25.02.2010 v 18:29

Materiálově ta motorka bude stejná (s Lorenzovou) ale prostě Rossiňol používá takové ojedinělé na stavení se kt. ostatní jezdci jezdit nemůžou. Viz rozhovor s Colinem. He. Bohužel Lorenzo místo aby seděl a vyvíjel tak se léčí, mám strach že letos bude silnejěí pro Valeho Stoner než Jorga.

AKRO (-498) napsal 25.02.2010 v 17:51

Desmo69 - Akro nebo Petr38, to máš jedno, klidně se mohu ozvat i z jiných PC, píšu z toho za který sednu a na těchto dvou jsem přihlášený. Přece bys nechtěl, aby testovači jezdili stejné časy jako jezdci MGP? U Rossiho třeba vidíš co dělá pořádná motorka! Nebo vlastně Burgess se svým týmem!

AKRO (-498) napsal 25.02.2010 v 17:45

Koolja - Myslím, že ti tady Pity napsal pravdu o těch testovačích, ale stejně nebude mít Lorenzo tak dobrou motorku jako Rossi, prostě Burgess je Burgess! Toho Rossi nemít, tak pochybuju, že by v MGP měl vůbec nějaký titul! Nebo maximálně jeden nebo dva!

AKRO (-498) napsal 25.02.2010 v 17:42

PityGPX - Díky!

CBR-rr (-4) napsal 25.02.2010 v 16:46

0,151 po 33ech kolech? To je v pohodě

koolja (134) napsal 25.02.2010 v 15:33

ale jo,s tim se da souhlasit i kdyz si preju,aby Ben zlobil uz letos. Ted jsem zvedavej kdy se tu objevi sileny zahradnik. "KAPKY-ROSY" mu urcite udelal radost a motory vypadaji,ze se podarily.Bautista jede taky dobre.

PityGPX (949) napsal 25.02.2010 v 15:20

No však to jsem mu vysvětloval včera, že to přehnal. Kor když právě se musí s těma motorama šetřit a jezdci prohlašují že ten rozdíl bude ještě menší. A prostě, je jasné že lorenzo a rossi budou s yamahama vždycky první protože kvality lorenza a rossiho jsou o trošičku dál než bena s colinem. I když Ben to může dohnat a třeba v roce 2011 i s tech3 bude už na úrovni Lorenza. Colin ne, ten ma to nej za sebou a bude už tam kde byl vloni maximalně, ale Ben ma potencial a kariéru před sebou. Ale rozhodně neberte važně akrovy řeči že benova yamaha je šmejd či tak. Jeden z nej satelitních biků vůbec ne-li nejlepší dle mě.

koolja (134) napsal 25.02.2010 v 15:16

PityGPX:na procenta prdim,ale jak sam rikas Yamaha i v satelitu skvela.AKROVA slova:"Spies bude mit nejhorsi Yamahu" se nejak nenaplnuji.

PityGPX (949) napsal 25.02.2010 v 15:15

no, ale tak abys zjistil jestli postačí 80% tak bys tam musel posedět gabora. Protože ti testovači, ti jsou až uplně někde jinde než Rossi, defakto vem si příčku, na jednom konci je Rossi, pak třeba mezera, pak je Gabor s Canepou a pak dlouho nic a až milion km za těmito jezdci jsou ti testovači tak proto to u těch testovačů ani tech 80% nestačí :))) jako, ale za mě říkám, že v takový poměr v % ja nevěřím. Ale třeba ma akro z nás pravdu.

desmo69 (638) napsal 25.02.2010 v 15:05

no ale ta 80% převaha stroje, by přece měla stačit na víc, než ztrátu 4 sec ne?:) Samožřejmě že srovnávat mladýho jezdce nebo Rossiho, Lorenza s testovačema je blbost..právě proto ty procenta nemůžou zákonitě platit:) Jednoduchá rovnice o jedné neznámé:)

PityGPX (949) napsal 25.02.2010 v 14:53

tady se musím zastat akra, srovnávat rossiho nebo lorenza s těma testovačema kt. už maj nějaký ten věk, navíc celej život testují a nezávodí. Prostě, srovnávat starého testovače s mladým závodním jezcem dle mě není ok. Srovnávejme yamahy tech3 a yamahy fiat :) rozdíl skoro žádný :) Jinak ale souhlasím že u MGP bych ty procenta též pozměnil jak u F1. Kolik ale přesne nevím, to že akro říká 80%bajk a zbytek jezdec je jeho názor a tak mu ho nechme :)

desmo69 (638) napsal 25.02.2010 v 14:40

Nicholas Patrick mě celkem znepokojuje Ztráta na Caseyho je pokaždé kolem té vteřinky, a to je dost. Jinak celkem vyrovnaný pole, všichni až na Simoncelliho v jedné a půl sec, což je pěkný.
Btw. Akro, nebo petr38 nebo čí ty vlastně si. Nevím proč ti dva testovači co mají nadpozemskou M1, jsou víc jak 2 sec za prý outsiderem Barberou na ještě víc outsiderské Ducati. Jak už se ti snažím říct skoro sto let, ty tvoje slavný procenta 80 stroj 20 jezdec, platí možná tak v F1.

koolja (134) napsal 25.02.2010 v 14:25

AKRO:ti dva japoncici co jsou na konci jedou LORENZOVI motorky-zrejme podprumerni jezdci,dostavaji skoro 4 vteriny

koolja (134) napsal 25.02.2010 v 14:14

Ben supr,jeste tak nekde vystourat co zvolil Stoner za kyvku-pry testuje tri varianty materialu.

AKRO (-498) napsal 25.02.2010 v 13:32

Ogg -

Ogg (387) napsal 25.02.2010 v 13:23

Soudruhu, příteli, ano, Yamaha jede, ještě aby nejela. Já měl včera obavy že si Valentííno, jak bude sám v garáži nebude moct poradit, ale klučina to opět zvládl. Na druhou stranu, nejlepší jezdec, nejlepší motocykl, rovná se automaticky nejlepší pozice. Motorka, díky Colinovi, a dalším chlapcům je samozřejmě dobře postavená, ale to samé je i Ducati. Pan Casey je taktéž velmi rychlý a když se podíváš na ztrátu z minulého testu tak je Casey daleko blíž k Valentínovi. Věřím, že to sezona bude hodně nadupaná, i 17 motorek dokáže udělat pěkné závody. To mi věř. Ben mě těší čím dál tím víc. Tento vzhledově pěkný američan se sympatickým úsměvem vlítl jak uragán vloni do Wé eS Bé Ká a teď už je i v top 8 v MOTO GP. Inu, kamarád Colin může opravdu pomoct s nastavením, jak se o tom Ben zmínil, když prohlásil, že si neví jak projíždět určitou pasáž okruhu. Uvidíme co zítra. MOTO GP Gou. A Wé eS Bé Ká s ní. Howgh.

petr38 (0) napsal 25.02.2010 v 13:13

Ogg : Hele není ve formě spíš jeho Yamaha? To zase bude blbá sezona!




TOPlist