FIM EWC – Změna, titul stále slaví SRC Kawasaki, vítězství v závodě ale připadlo Kawasaki Racing

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Romanko (1221) napsal 29.07.2019 v 22:34

Proč vyhrála Kawasaki? Protože v EWRC neplatí pravidlo "pěti minut" po červené vlajce. To je celé. Kawa podala protest a vyhráli to. Nic víc, nic míň.

Samuel007 (376) napsal 29.07.2019 v 21:24

Tratáci taky nemohli nic vidět. Proto zdánlivě zmatkovali nejdřív s pruhovanou a potom s červenou vlajkou.
Měli dát červenou hned . Ale v tý tmě je těžký se rozhodnout.
V čase kdy Rea padal jsem žádnou vlajku neviděl. Buď na ní nebyl záběr a nebo ji už uklidili.

Z toho pádu mrazí. Šli mu snad obě kola do smyku.
Drift jak na ploché dráze. Zadní kolo ho skoro předběhlo.
Přitom jel rovně po asfaltu. Asi jen přidal plyn.
Nechtěl bych to zažít. To by neustál ani Marquez.

Riditel_auta (13) napsal 29.07.2019 v 21:16

@karing, k tvemu vcerejsimu komentari - smichavas vitezstvi v suzuce a titul mistra - oboje sice kawasaki, ale vzdy jine tymy. Rea opravdu neni mistr sveta endurance.

Riditel_auta (13) napsal 29.07.2019 v 21:08

samuel: za zmenu nazoru, to tu vidam fakt zridka. Jeste dodam, ze v tv bylo videt kulovy (olejove skvrny apod.) kvuli tme a desti

Samuel007 (376) napsal 29.07.2019 v 21:02

Finální čas Kawasaki 216 kol 7:55:36.
Takže se počítá to poslední celé kolo.
Rea oprávněně vyhrál.

Samuel007 (376) napsal 29.07.2019 v 20:48+2

Jsem si to pustil ze záznamu.
7:54:15 Suza vypustí kouř na konci cílové rovinky a projede prvních pár zatáček po dráze.
7:56:00 Žlutá vlajka s červenými pruhy v prvních zatáčkách. Na trati je voda nebo olej.
7:58:00 Rea projede cílem a na časomíře se ukáže 217 kol.
7:58:25 Rea padá na rovince (nulový náklon) v místech kde projela Suzuka.
7:58:35 Červená vlajka. Rea stojí osamocen u motorky mimo trať.

Takže omluva. Rea určitě tratákům nic neříkal.
Vlajka byla kvůli nebezpečí na trati, které tam nechala Suzuka.

blackblues (1515) napsal 29.07.2019 v 19:07

Tak samuel jen napsal ,ze mohl lhat nikoliv,ze lhal
Takova trochu konspiracka ,nikoliv obvinovani.

motokawasaki (153) napsal 29.07.2019 v 17:27

Samuel007: Tak se trochu uklidníme... Obvinit Reu z lhaní? Vážně?...

Perlička pro pobavení. Rossi psal kdysi, že během závodu v Suzuce ho chladili v bazénku s ledem kvůli regeneraci. A ejhle, pořád to ještě fuguje

Riditel_auta (13) napsal 29.07.2019 v 17:20

Samuel007: ja to bohuzel nevidel nazivo, ale videl jsem video z konce zavodu a pokud nebylo brutalnw sestrihane, tak cervene vlajky zacaly par sekund po te, co to Reovi ulitlo. Takze nic tratakum rikat nemusel, bylo rozhodnuto o red flag uz v dobe, kdy padal. Za mne to dopadlo spravedlive, samozrejme za predpokladu, ze Rea spadl na oleji. Trosku dost mi tu chybi oficialno vyjadreni fim k vysledkum, aspon by snad ubyli mistni konspiracni teorie. Udajne v endurance pravidlech neni ta stupidni cast o povinnosti dotahnout moto do 5 min do cile.

Samuel007 (376) napsal 29.07.2019 v 16:13

V Moto3 stál Kubajz na bedně v Sepangu. Cílem projel třetí. Ale místo má druhé. Protože se počítá poslední celé kolo. V tom posledním ukončeném předčasně červenou vlajkou ho předjel o dost rychlejší jezdec. Kuba měl štěstí že jezdil za SIP (Sepang) tým. A že se vymázla Maria Herera na oleji. Čekal jsem že to bude stejně i v EWC. Ale je tam to pravidlo 5minut do boxu. A viník má vůbec smůlu. Vzhledem k tomu že Rea byl mimo dráhu a hned rovnal motorku byla vlajka skoro jistě kvůli oleji. A za ten Rea nemůže. Otázka je jak se trataci dozvěděli o oleji když si nevšimli ani výfuku na dráze. Asi jim to řekl Rea. Potom je otázka jestli Rea mluvil pravdu. Mohl záměrně lhát, aby zakryl svojí chybu. Celé to umyl déšť, takže důkazy prakticky nejsou.

Rosička (982) napsal 29.07.2019 v 14:16

Ono už jen ta penalizace týmu MuSASHI-Honda ( a Honda je vlastníkem této dráhy) byla prapodivná

Kubik19 (797) napsal 29.07.2019 v 12:28

Kluci děkuji ale spíš sem myslel něco co fakt stojí za to.. Protože ty oficial EwC highlite videa stojí za nic... spíš něco neoficiálního :) ..

každopadně co se stalo poslední minuty je pro mě absolutně nepochopitelná situace. A to jsem myslel že pravidla EWC fungují líp než třeba motogp .. protože jsou zdánlivě mnohem jednodužší.

Samuel007 (376) napsal 29.07.2019 v 11:12

Omlouvám se ugt3000, to jsem nevěděl.

//www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/endurance/

ugt3000 (176) napsal 29.07.2019 v 10:07

Dost by mne zajímalo, kdo vymyslel, že náhradní jezdecve World Endurance bere body?

V první řadě náhradní jezdec je jen pro závody delší než 12 hodin nebo 1800 km. U osmihodinovek nikoli. A za druhé, body dostane jezdec, který je uveden v závěrečné startovní listině (to je té po kvalifikaci). Najdete to na stránkách FIM:

file:///C:/Users/klimeke/Downloads/2018-2019_Endurance_World_Championship__updated_Dec_2018_.pdf

indi750 (191) napsal 29.07.2019 v 09:54

https://youtu.be/NuMtVo79b04 ale moc toho tam není

Kamikadze-Ace (3547) napsal 29.07.2019 v 09:53

Kubik19> highlights jsou na youtube na kanálu FIM EWC

Kubik19 (797) napsal 29.07.2019 v 09:22

Kluci,
nemáte někde záznam? mega rád bych se podíval na nějakej rozumnej highlight nebo aspoň posledních 20 minut závodu :)

Samuel007 (376) napsal 29.07.2019 v 08:56

3 body dostal tým RB Honda za umístění na startu. Další hromadu bodů dostanou za bednu. Jen se řeší jestli druhé nebo třetí místo.

Podle mě je Karel vázán mlčenlivostí.
Protože projednává smlouvu. A dokut nevydá tým oficiální stanovisko, tak se k tomu nesmí vyjadřovat.
Víme že Mercury něco chystá.
Do Suzuki nejeli protože už řeší finance na další sezonu.
Továrna BMW s výsledky svého týmu nemůže být spokojená.
Takže očekávám velké změny.

Držíme palce ať to dopadne dobře pro naše barvy.

IvanDvoutakťák (5118) napsal 29.07.2019 v 08:19+1

Souhlas se Samuelem, že BMW-fabriku porazil tým na BMW-stock(!)
a to i přesto, že výměny kol jsou zcela nesrovnatelný !!!
No a že Karlovi Hanikovi přibyly 3 body mně sice těší, ALE
doteď jsem se nikde a od nikoho "nedočetl", že byl oficiálně(!) členem
týmu RedBull Honda pro závod 2019 Suzuka8Hours ... ,
ani žádné podrobnosti o jeho působení v boxu v průběhu závodu,
takže za co vlastně ty 3 body připsal .

KARING (245) napsal 28.07.2019 v 23:46

Samuel007 - Já jsem si samozřejmě to co píšeš zjistil, ale to přesto nic nemění na tom, že ty tzv pravidla EWC vymyslel a to přímo hlavou nějaký blbec! Ještě měli dát nějaký ten titul mechanikovi, případně i konstruktérům motorky!

Samuel007 (376) napsal 28.07.2019 v 23:37+1

Karingu. Musím se opravit.
Abych tě uvedl na pravou míru.
Endurance je týmová soutěž.
Body dostává tým a né jezdci.
Jezdci běžně během jedné sezóny mění sedačku.

Na stupních vítězů stojí 4 za každý tým.
Ten čtvrtý není náhradník, jak jsem si myslel, ale šéf týmu.

Je to o souhře celého týmu.
Tým je tak slabý, jako jeho nejslabší článek. I jezdec, který nesedne na motorku je důležitý. Vysvětloval to bélaEm. Snad si z toho něco pochytil.
Dobrou noc.

KARING (245) napsal 28.07.2019 v 23:19

Máma-RM - a to jsi se divil, že mě EWC moc nebere a přece jen máš pravdu, když jsi psal, že tomu moc nerozumím! Kolik bodů asi dostal Turek, za titul Kawasaki, když Hanika za nic dostal hned tři? Rea spadnul, nedojel a přesto vyhrál a dokonce dostal titul Mistra světa spolu s Kawasaki... Opravdu tomu ne moc, jak píšeš, ale vůbec nerozumím!

Máma-RM (349) napsal 28.07.2019 v 22:45

Jako jako jel Lowes a vyhrála moje kawa vše pecka

KARING (245) napsal 28.07.2019 v 22:42

EWC má hodně divná pravidla! Hanika dostane 3 body do MS i když neujel ani metr, Rea spadne a je vyhlášen vítězem a Kawasaki má titul Opravdu neuvěřitelné a potvrdilo se mi, že EWC je blbákov!

Samuel007 (376) napsal 28.07.2019 v 21:17+1

Jinak ten tovární tým BMW ( ERC-BMW Motorrad Endurance BMW) to je tragedie. Jim to natřelo stockove Báwo.

A to výměna pneu je na stocku podstatně náročnější.

Samuel007 (376) napsal 28.07.2019 v 21:11

Když foukne těsnění pod hlavou, tak teče voda i olej.
Ale nevím jak to ma Suzuka a co se stalo.
Na slicky by stačila i voda.
Maj tam čistou destilku nebo glykol?

IvanDvoutakťák (5118) napsal 28.07.2019 v 20:58

JR šel sice na zem bleskově, jako na oleji, ALE té "páry" okolo Massonovy
Suzuki bylo od samého začátku extrémní množství, jakoby se stalo něco
spíš s chladícím systémem ... (?)
Navíc Masson jel ještě po asfaltu takovou dobu, že kdyby kropil trať olejem,
následoval by, aspoň podle mého názoru, daleko větší "festival pádů" těch
jezdců co jeli za ním ... (??)

Rosička (982) napsal 28.07.2019 v 20:50+1

Závod měl po celou dobu náboj, těsné souboje ve skupinách a snad žádná vážná zranění. Jen si myslí, pokud by alespoň na posledních 20 minut Red Bull Honda poslala na mokrou trať S. Bradla, mohla vyhrát. Japonský nár. hrdina Takahashi pak hodně ale hodně zpomalil a Rea taky. Oproti Lowesovi, který na to naopak hodně zatlačil.
Jinak penalizovaný tým Hondy č. 643 to skvěle dojel na 6. Také se dařilo č. 95 na Suzuki (B. Ray a Bridewell)
A Káji se tam nedovolal ani Kubíček.

gorkin (4539) napsal 28.07.2019 v 19:37+2

Starej Volejník by měl radost...
tvl zase vysledky od zeleného stolu

Marty93 (23) napsal 28.07.2019 v 18:19

no spíš by měli změnit to blbé pravidlo dojezdu do 5 minut do boxů... Když se počítá pořadí z minuleho kola tak to ma byt se vším všudy a ne si ho ještě poupravit.




TOPlist