Předběžné hospodářské výsledky AMD Brno

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Nuvolari (2329) napsal 04.03.2011 v 00:00

riderhenry:
a ještě jinak, já bych samozřejmě nejradši kdyby stát nedal nic i za cenu, že se pojedu podívat někam ven. Ale to za jedné podmínky: že taky nedá peníze na všechny ty věci, které jsem uvedl a spousty a spousty dalších nesmyslů. Ale to se prostě nikdy nestane.

mamba54 (1340) napsal 03.03.2011 v 23:59

Pro ty, kteří neviděli Abrahama. Bylo to vystoupení v pořadu Události v regionech plus, tzn. pokud nejste z Jm.kraje, měli jste smůlu. Jinak na otázku ohledně toho, jestli je GP soukromou akcí, odpověděl zhruba toto:
Žádná sportovní akce na úrovni MS, nebo ME, pořádaná v jakémkoliv státě není soukromou akcí. Je to vizitka a reklama státu. A pokud vláda ČR uvolnila např. na loňské MS v basketbalu 40 mil. a dalšími dotacemi ho podpořily sponsoři jako Čs.Pošta, Lesy ČR, (což jsou podniky ve vlastnictví státu), tak není relevantní důvod, proč by nemohla podpořit GP v Brně. Dále odmítl jako lži, že by ze zisku z GP dotoval účast svého syna v MGP. Všechny peníze jdou do obnovy a rozvoje automotodromu. Několikrát nabízel možnost státním orgánům nahlédnout do účetnictví. Všechny ostatní akce (WSBK, WTCC) jsou rovněž ztrátové. Zisk automotodrom generuje z pronájmů. Brno a Jm kraj dotují 10 ti mil. ale zisk jde státu, nikoliv regionu.

riderhenry (2) napsal 03.03.2011 v 23:59

Nuvolari: Myslim, ze bysme si mohli i rozumnet Me tohle prave strasne vadi, Moto GP bych tady chtel, i kdyz i takhle jsou pro me ty vstupenky dost drahe. Na druhou stranu, kdyz si predstavim, ze by se zdrazily tak, aby to nebylo ztratove ALE stat prestal podporovat vsechny knihovny, divadla atd. a nechal nam ty penize, asi by to bylo i tak pro me levnejsi... Ale nevim, proste s tim i tak nesouhlasim, i kdyz jsem sam proti sobe

Nuvolari (2329) napsal 03.03.2011 v 23:55

riderhenry: jasně, že máš principiálně pravdu. Jenže v tomhle státě v tomhle Svazu Evropských socialistických republik nebo jak se ten Bruselský pakt jmenuje, se stejně nemá nic šanci zlepšit. A když platím ročně dvaapůltisíce na veřejnoprávní televizi o kterou nestojím, když platím na divadla, do kterých chodím minimálně, když platím na muzea cikánské kultury, na předražené státní zakázky, na pole se solárními panely, tak v rámci přizpůsobení se zdejším na hlavu postaveným podmínkám chci, aby mi stát z mých daní jednou ročně přispěl na něco, co skutečně spotřebovávám.

Superbiker (245) napsal 03.03.2011 v 23:51

Josef58: zisk by nebyl, přečti si Nuvolariho příspěvek: "generované daně má cenu počítat pouze od cizinců, protože tuzemci upřednostní GP před jinou spotřebou, kterou by jinak měli, tudíž efekt nula". Tzn. stát na daních z této akce 100 mil. zdaleka nezíská a tudíž státu se rozhodně z čistě ekonomického hlediska dotace nevyplatí.

Lutherek (18) napsal 03.03.2011 v 23:48

Nuvolari: souhlasím s celým tvým příspěvkem, každá dobrá i špatná věc má dvě strany a nikdy se člověk nezavděčí všem ať už dělá cokoliv..

riderhenry (2) napsal 03.03.2011 v 23:44

Nuvolari: Ja nevim, argumentovat, ze kdyz se vyhazuje, tak proc nevyhodit jeste vic... Spis by melo jit Moto GP prikladem a byt pouzivano jako argument, pro neplatit lyzovani a podobne srandy, nez naopak. Kam pak ten stat dospeje?

josef58 (837) napsal 03.03.2011 v 23:43-1

Myslím, že by stát mohl přispět 70 mega na zalistovací poplatek, když se to vrátí ve 100 mega, tedy 50% zisk
Na druhou stranu Abraham na besedě řekne, že je DORNISTA a jejich šéf SPZka to nedělá pro peníze, páč si vzal velmi bohatou ženu a všecí besedníci mu to sežerou
Měl a nebo neměl by stát (my všecí) dát 70 mega výpalného dědkovi?

jan26 (3714) napsal 03.03.2011 v 23:40

nuvolari
dobre napsany

Nuvolari (2329) napsal 03.03.2011 v 23:36

Ona ta mince má dvě strany:
proti:
-z pohledu ekonoma je jakákoli státní dotace nesmyslná
-konkrétní čísla z článku jsou možná správná, ale špatně interpretovaná: generované daně má cenu počítat pouze od cizinců, protože tuzemci upřednostní GP před jinou spotřebou, kterou by jinak měli, tudíž efekt nula

pro:
-je to s převahou největší sportovní akce, která se u nás koná
-když se může za Kačenku Neumanovou, fotbal, divadla aj. utratit miliardy, můžou se za největší sportovní podnik utratit desítky miliónů
-v naší zmršené zemi je jistojisté, že politici stejně ty peníze rozkradou nebo neúčelně vynaloží na nějakou chujovinu a my se budeme moct tak akorát vztekat

Když zvážím tyhle argumenty (třebaže je to proti mému profesnímu i životnímu přesvědčení), bych byl pro to, aby stát ty prachy dal, část z nich stejně dostane zase zpět.

Superbiker (245) napsal 03.03.2011 v 23:32

místo hvězdiček "větší pi/ov/ny"

Superbiker (245) napsal 03.03.2011 v 23:31

Lutherek 23:21: argumentem "platíme za ještě větší pičoviny" a "stejně by ty peníze někdo ukradl tak je radši dejme na xy" jde ospravedlnit úplně všechno. To fakt ne.

ChenziiR1 (158) napsal 03.03.2011 v 23:30

proč výpalný...to je trh.Buď na tovyděláš a nebo nech být...problém dorny to být nutně nemusí.

ChenziiR1 (158) napsal 03.03.2011 v 23:28

nenajdete někdo odkaz,pls

Superbiker (245) napsal 03.03.2011 v 23:28

VIZI: kopeš tady kolem sebe, píšeš o bandě nevzdělanců, deb.i.l.ech apod., co třeba nahodit nějaký argument? Nemám nic proti lidem jako Lutherek kteří mají opačný názor a nahazují argumenty a věcně diskutují, ale z tebe je mi na blití. Upřímně, možná že mě za tohle smažou, ale tenhle článek nemá se solidní novinařinou nic společného. To je agitka ve stylu Rudého Práva. Myslím si že tahat sem dotace církve je irelevantní. A co se týče Marexe a jeho přirovnání zalistovacího poplatku k výpalnému - .

ChenziiR1 (158) napsal 03.03.2011 v 23:27

mám puštěný CT24 od 20.00 a p.abrahám nikde

mamba54 (1340) napsal 03.03.2011 v 23:26

To Lutherek- A teď budou sypat dodatečně další stamiliony do tunelu Blanka.

jan26 (3714) napsal 03.03.2011 v 23:24

Predstava je to tezka pro nas ucastniky VELKE CENY BRNA;ze by se u nas uz nejelo,ale bohuzel je to dost mozne a pak okruch pujde ke dnu jako titanik

mamba54 (1340) napsal 03.03.2011 v 23:24

Marex: Dorna od nás požaduje méně, než od ostatních okruhů.

ChenziiR1 (158) napsal 03.03.2011 v 23:22

za cestu na sachsen

ChenziiR1 (158) napsal 03.03.2011 v 23:22

feris:od tvejch hranic.Já dal před 3roky za lístky a naftu přes 10 tis kč.

josef58 (837) napsal 03.03.2011 v 23:22-1

Marex

Lutherek (18) napsal 03.03.2011 v 23:21

No ale Dormu vláda ovlivnit nemůže, ale měla by mít zásadní zájem republiku propagovat, zvlášť v celosvětově uznávaném a sledovaném odvětví!a 70 mega, pro normálního smrtelníka nepředstavitelná částka, je v tom našem porcování medvěda naprosto zanedbatelná částka..platíme za spoustu pi*ovin mnohem tvrději..

Marex (2575) napsal 03.03.2011 v 23:17

Lutherek: Problém není v AMD. Problém je v tom, že ze strany promotéra je to výpalné!!! Přistoupí policie na únoscovy žádosti? Možná,ale pak ho střelí do kebule a prachy "žádosti" mu sebere. Tady to nejde, tak jak na to?
Ve Španělsku vznikly 2 věci, které téměř zničili, nebo minimálně pochroumaly starý kontinent: Inkvizici, Fašismus a teď i Dornu.

Lutherek (18) napsal 03.03.2011 v 23:15

Vizi: bohužel
P.S. : hlavně že v Praze nebylo líto dát za 3 km cyklostezky 150 mega..:-/
//byznys.lidovky.cz/praha-ma-nejdrazsi-cyklostezku-v-evrope-3-km-staly-150-milionu-pls-/statni-pokladna.asp?c=A100201_102755_statni-pokladna_nev

Ferys (55) napsal 03.03.2011 v 23:14

Marex nezoufej, přestože je v Brně fajn atmosféra. Jiné okruhy nejsou daleko. Sachsenring je od hranic 70 km.

VIZI (1428) napsal 03.03.2011 v 23:12

Lutherek: to jim nevysvětlíš, to je banda nevzdělanců

mamba54 (1340) napsal 03.03.2011 v 23:12

Přátelé, myslím, že na spoustu vašich námitek p.Abraham teď v tv odpověděl. A byly to otázky na tělo. P.S. Vysvětlete mi někdo z vás, kdo jste proti dotacím, proč všichni ze svých daní podporujeme církve, když je to v podstatě soukromá organizace, kterou např. konkrétně já ke svému životu nepotřebuji?

VIZI (1428) napsal 03.03.2011 v 23:11

jan26: ty jsi d.e.bi.l

Lutherek (18) napsal 03.03.2011 v 23:10

Po přečtení příspěvků mi příjde, že většině motorkářů navštěvující server Motorkári.cz je uplně jedno, zda v naší malé republice nějaký mezinárodní podnik je či není..Příjde mi ubohé argumentovat něčím takovým, že akce těchto rozměrů zahýbá měnovým kurzem, nevím kde ten člověk žije, ale tato skutečnost tím opravdu nezahýbá i kdyby do toho vláda nasypala miliardu. Osobně si myslím, že je pořádání WSBK a Moto GP v Brně výbornou reklamou pro celý náš maličký stát, který by naši vládu stál v porovnání s tunely, které se objevují v armádě, zdravotnictví a jiných tendrech minimum prostředků. zvlášť když to má nemalý i zpětný, možná téměř rentabilní přínos. Není až tak moc, státem dotovaných, odvětví o kterých by se to dalo říct!Věřím, že malým podnikatelům se to může zdát nespravedlivé, že jejich podnikání stát nijak nedotuje, ale musíte si taky uznat riziko, které podstupuje majitel AMD Brno a vy a také jaké PR a případně přínosy na daních přinášíte vy, když mluvme otevřeně, si radši koupíte auto na odpočet a státu odvedete naprosté minimum?proč by to ten stát dělal?osobně si myslím, že by stát měl mít zájem na tom,aby tyto podniky udržely v naší republice!!




TOPlist