Předběžné hospodářské výsledky AMD Brno

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ChenziiR1 (158) napsal 04.03.2011 v 09:07

Otázka je,co se dá dělat a jak tomu můžeme pomoct (teda ti co nezávidí druhým,že vydělávají peníze)Protože,lapět na zadku u monitoru GP v Brně neudrží...

saky (33) napsal 04.03.2011 v 09:01

...je to smutné, ale je to tak, jen nějak nechápu v tomto článku poznatek "Celkové náklady na Mistrovství světa silničních motocyklů v Brně bez zalistovacího poplatku dosáhly 88,761 milionu korun" následně je zmíněno, že GP v Brně navštívilo 238tis. návštěvníku. Při hrubém průměrném odhadu 1000,- Kč za lupen mi vychází zisk ze vstupného 238mil. Pak mi tedy vychází, že celkové náklady nejsou zas úplně tak celkové nebo výnos za vstupenky jde někam jinam. Nebo jsem blbej a jak se říká, blbému napověz Každopádně je smutné, že naši papaláši na tuto problematiku dlouhodobě mlčí. Přesně jak je ve článku zmíněno, pro stát je to obrovský příjem do státní pokladny a do dnešní doby tomu bylo pro ně zcela zadarmo. O to víc je smutné, že těm našim pohlavárům potažmo tomu nejvyššímu není za potřebí se takové GP zúčastnit, popř. předat cenu vítězi, tak jako je vidět ve většině GP. Hanba nám...

ChenziiR1 (158) napsal 04.03.2011 v 09:01

//www.ct24.cz/vysilani/2011/03/03/10324452510-311281381950303-22:49-udalosti-v-regionech-plus-brno/1/

jirka34 (194) napsal 04.03.2011 v 08:59

Mě pořád nejde do hlavy, že komunisti dokázali Velkou cenu udržet, dokonce, když to bylo nutné, postavili nový, ještě dnes stále nádherný okruh, a my, dvacet let po revoluci, nejsme schopní tenhle podnik ufinancovat. Sakra, "kde udělali soudruzi chybu"...??

PesiRR (11) napsal 04.03.2011 v 08:58

I když teda peníze za Kájovo závodění v GP by tu ztrátu možná pokryly,že?

Hrbby (0) napsal 04.03.2011 v 08:46

nějaká velká cena je našim státníkům fakt u zadku-prej se jedná hlavně o byznys...já teda nevim,ale ve kterým sportu se nejedná o byznys..když si nad tím tak myjou ruce,tak ať to osvobodí od DPH a bylo by...

JV (68) napsal 04.03.2011 v 08:41

Myslím si, že tady se schází jedinci, kteří fandí motosportu jako celku, jestli někdo fandí tomu nebo onomu je tady nyní v podstatě jedno. Trochu odbočím, léta se probírá možná GP F1 u nás. Léta. F1 ve své podobě se jela u nás naposled v roce 1949, ještě bez statutu MS. Od té dody fandové čekají a s jitotou se dá říci, že se nedočkají. A je zde jedna základní věc, kdo by zaplatil poplatek ve výši 40 mega...v dolarech? A to je jen A, B je okruh, ten brněnský požadované parametry splňuje, ale nesplňuje infrastrukturou, bohužel. Mohl by spíše nastat trochu černohumorný případ...Ecclestone přiletí vrtulníkem, přistane u Rosic...vyvalí očička na les...a odletí. F1 už bohužel není jen o závodech.

Hockin (65) napsal 04.03.2011 v 08:37

to David R1:on myslí pro Brno jako takové,jsou tam vývary hotelů,kempů,šlapek atd.z toho Abrham nic nemá.
Kuva ted mě napadá,at pomohou šlapky,ty mají nej vývar a jezdí sem posily z celé ČR a okolních zemí.At si tedy každá šlapka koupí povolenku cca.za 5000kč a to zalepí díru v rozpočtu

PesiRR (11) napsal 04.03.2011 v 08:34

Tahle země je fakt blbákov, jestli je vláda nepodpoří a skončí Grand Prix ČR . A s prominutím vychcaný ožrala Kalousek i s jeho dmntnim výrokem o zmrzlym peklu nakonec nedostane z GP na ministerstvo financí ani 105, ani 25 milionu,které by mu zbyly, kdyby hradili zápisné, ale úplný velký h...NIC. Hlavně že vráží těžký prachy do sportů, které se ani zdaleka výnosností nevyrovnají GP Brna. Jestli Brno vyškrtnou ze seriálu, tak se v tomhle absurdistánu GP za mého života asi už nepojede a z Masecu se stane řadový okruh s černou budoucností. Je mi z toho na bli..

Hockin (65) napsal 04.03.2011 v 08:32

pokud stát dostane na DPH 100mega asi by i pro něj bylo lepší něco pustit,jinak o ně přijde.
Ze které akce v ČR přiteče státu za 3-4dny 100mega na DPH?
Mimochodem zas...Dorna to chce asi všechny okruhy u Arabáčů tam jsou prachy,nas...na nějaké evropany a hlavně čechy.
ča tak se hned ráno nasr

jirka34 (194) napsal 04.03.2011 v 08:26

-Vaaale46- Je to přesně tak. Vy všichni, co tady zásadně nesouhlasíte s tím, aby se "vaše" peníze vydávaly na dotaci GPČR, mi připadáte tak trochu opožděnější...O ty peníze přeci stejně přijdete, a nijak neovlivníte, kam je stát nasměruje. Proto nemám nic proti státní pomoci závodům v Brně, ale třeba taky dotaci pro pana Felgra na vývoj FGR MIDALU. Tady totiž konečně vidím, kam moje peníze jdou, a určitě je to smysluplnější, než třeba různé pochybné mise našich vojáků, či vyvzdorované platy našich "hrdiných" doktorů...

Vaaale46 (0) napsal 04.03.2011 v 08:26

Pastell- (y) (y)

dante.peklo (951) napsal 04.03.2011 v 08:20

Pastell: Mega souhlas..!!!

dante.peklo (951) napsal 04.03.2011 v 08:18

jirka34 no já doufám že to dopadne dobře.. Radši pojedu 1x za rok na WSB a 1x za rok na MotoGP, než čumět na bednu na ty napomádovaný pitomce jak se honěj za merunou a ještě během zápasu 10x simulujou!! No a Pivrnec Sáblíková mě moc nebere, byť je třída..!

Pastell (112) napsal 04.03.2011 v 08:13

Tak tohle nemá obdoby jak může fanoušek motosportu "motorkář" napsat,že je mu jedno jestli se pojede závod v Čechách. Kurva podívejte se v jaké sekci jste co tu děláte??? Mě je jedno kdo to pořádá a kolik si na tom vydělá. Já chci Motogp v ČR, protože je to vrchol sezony nádherné závody a má každoroční dovolená.

Vaaale46 (0) napsal 04.03.2011 v 08:12

Pani neodvadzam sice dane do statnej kasy CR...Ale na MotoGP chodim pravidelne a bolo by podla mna dost na... keby tento podnik vypadol z kalendara MotoGP
Kazdopande mi je divne ze vsade vo svete sa na tak prestiznu akciu akou MotoGP bez pochyby je najdu paniaze aj v statnej kase ale v CR nie Podla mna je aj v zaujme statu aby sa takato akcia konala prave v CR...Ved politici vedia predsa vyhodit paniaze ovela nzmyselnejsie ako na takuto akciu...

jirka34 (194) napsal 04.03.2011 v 07:59

-dante.peklo- naprostý souhlas se vším bez výhrad. Není co dodat. Pokud skončí Brno, je konec jedné nádherné tradici...

dante.peklo (951) napsal 04.03.2011 v 07:51

mamba54 03.03.11 v 23:12 atd: Uplně naprostý souhlas..!!!
Každopádně ať je to jak chce, přijít o tuhle akci mi přijde jako OHROMNÁ škoda, je to mega reklama pro celou ČR a i ta návštěvnost z posledních let vypovídá o tom, jak je to bomba akce..Ať si každej říká co chce, pokud na to má přispět stát i z mé kapsy, NEJSEM VŮBEC PROTI TOMU, rád přispěju..!!! Raději dát prachy sem, než d.e.b.i.l.n.í.m.u. Grosovi a podobné pakáži!!
No a taky jsem zde kdysi četl příspěvky že by se měl radši udělat nový okruh u Prahy, že by to Pha pokryla a vyprdnout se na Brňáky atd,atd..Bydlím kousek od Phy, ale rozhodně jsem proti takové hovadině a dalšímu náznaku centralicace i v tomhle odvětví, Velká cena patří do Brna a nikam jinam a Pražáci ať si n.a.s.e.r.o.u !!! Admin sorry!!

martin1 (658) napsal 04.03.2011 v 07:40

vedení dromu není naivní, jistě ví co se bude dít, když se v Brně nepojede žádný MS.Není to trochu záměr-bankrot?i na tom se dá vyvařit

JV (68) napsal 04.03.2011 v 07:33

To Akro: Někdy jinde je tady článek o Jerezu, takže i ten tvrdě vydělává? A to se v Jerezu jezdí na rozdíl od Brna celý rok.
Jedno jediné je jisté.
Když Brno vypadne z kalendáře...již se tam nevrátí. Pak si tady spokojeně někteří budou lebedit, že ušetřili a stejně bylo vedro apod..
A pochopitelně vypadnou i SBK, takže co se tady pojede. Nic!

rossi33 (0) napsal 04.03.2011 v 07:05

Docela mě zarazila ta výše DPH odvedená statu...osvobodit závod od DPH, popř. "požádat" o úhradu ztrátu z DPH, které získalo AMD pro státní rozpočet...věc by byla vyřešena...je to jen, o úřednících MF.

davidiR1 (0) napsal 04.03.2011 v 07:03

Zdravím všechny, nerozumím tomu, že jak řekl p.Abraham že brno je podnik výnosný a vydělá se cca 1 miliardu, tak nechápu proč by tento podnik měl být prodělečný, ono by vedení motordromu v brně nesmělo jezdit autama a stavět si baráky za miliony, takovej jasnej tunel jakej tu všichni před očima máme a vy by jste jim to ještě chtěli dotovat?? jsem motorkář od mládí, ale nesouhlasím s tímto přístupem aby stát měl dodtovat soukromí sektor, aby mohl on něco pořádat to by se pak mohl na stát obracet pomalu každej soukromník at přispějej nebo zanikne. ono totiž sponzoring a náklady K.Abrahama v Moto Gp bude stát dost peněz a kdo jej sponzoruje no přece automotodrom brno, takže požádáme stát o peníze aby jsme měli více pro káju??? Vše je to o neschopnosti vedení motodromu v brně a proto by ono mělo jít do háje. nesouhlasím s tímto, jelikož nebudu platit ze svých daní podnikání někoho jiného kde to jsme, když nám dnes tento stát vše zdražuje, bere mateřský atd... Ať se snaží a hledá si sponzory v soukromé sféře a chtít po nás danových polatnících tyto prostředky. zamyslete se nad tím stát zaplatí z našich peněz a vy co si koupíte lístek za 1500,- to zaplatáte ještě jednou no kde to jsme???

auau.saigon (2) napsal 04.03.2011 v 02:57

Co to je za bolševickou agitku ?
Dejte prachy, nebo zaměstnanost "poklesne minimálně o 50 procent!!!"

riderhenry (2) napsal 04.03.2011 v 00:24

Jako takhle, mate vsichni (pravdepodobne - to nikdo z nas vedet nemuze, kdo nema pristup k datum...) asi pravdu, lepsi Moto GP (ne z fanouskovskeho hlediska, ale ekonomickeho), nez vsechny ty ostatni akce dohromady, to zase ano.

mamba54 (1340) napsal 04.03.2011 v 00:19

riderhenry: pokud je opravdu dostanou, je to v pořádku.

jan26 (3714) napsal 04.03.2011 v 00:15

MAMBA
TO JSEM TAKY SLYSEL OD P:ABRAHAMA;ale ono je to v celku logicke bohuzel

MilanM1800 (11) napsal 04.03.2011 v 00:13

Nejhorší je, že na MF asi sedí pouze 2 druhy úředníků. Ty chytří, kteří neudělají nic bez prospěchu do vlastní kapsy a ti hloupí, co nic neumí a proto raději nic nedělají aby se na to nepřišlo Prostě někdo rozhodne dotaci nedáme a nikdo se ani neobtěžuje spočítat jestli se dotovat GP státu vyplatí, nebo ne. Jak jsem psal, tak pro dotace nejsem, ale tahle by mohla být oproti ostatním nesmyslným (MS lyžování) pro stát třeba výhodná. Jenže to by nejdřív musel někdo spočítat

mamba54 (1340) napsal 04.03.2011 v 00:11

Možná si neuvědomujete, že pokud by GP v Brně skončilo, klesl by i zájem o jeho pronájmy, které jsou ziskové a bez nich by velice brzy skončil i okruh samotný. S ním by u nás prakticky skončil i tento sport u nás. Pak by nás už nic nerušilo od návštěv utkání Gambrihnus ligy v létě a rychlobruslařských závodů v zimě. A po celý rok bychom mohli navštěvovat např. bohoslužby, pže církev je věčná, obzvlášť, když jim Kalous vymůže na státu ty restituce.

riderhenry (2) napsal 04.03.2011 v 00:07

kdo chce videt porad, staci se podivat na www.ivysilani.cz, je to tam online. Jak uz tu padlo, Udalosti v regionech plus Brno.

mamba54: Podle me je to ziskove i pro kraj a mesto, i kdyz ne primo, ale asi dostanou pak vic penez z rozpoctu na rozvoj atd., kdyz je tu vic turistu...

Nuvolari: Mne prave vadi, kdyz se k tomu pristupuje tak, ze se to nikdy nestane. Kdyz to rikaji i lidi, jako ty, kteri uz si ten problem uvedomuji, tak je to proste skoda. Chapu, ze clovek, ktereho potkas na ulici a pravda je pro nej jen to, co mu reknou v TV Nova nebo i v te CT, bude tvrdit, ze svoboda je sci-fi, ze by to nefungovalo, ze by se meli vsichni hur... Ja jsem asi jeste moc mladej na to, abych si rekl "to nema cenu"...

jan26 (3714) napsal 04.03.2011 v 00:07

KALOUSEK TO REKL JASNE VICE NA FORU ANKETA JAN 26




TOPlist