Předběžné hospodářské výsledky AMD Brno

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ChenziiR1 (158) napsal 04.03.2011 v 18:17

Můžem založit sdružení,můžem dělat cokoli-ale jak si nemáme vzít koho za rukojmí,jako doktůrci,tak to bude hodně těžký.

miramara (1570) napsal 04.03.2011 v 18:00

luger-tak to se přidám

luger (32) napsal 04.03.2011 v 17:55

Uz vim jak zahajim prvni vyjizdku,s transparentem na zadech Kalousek je sraaac

Pedrosso (9) napsal 04.03.2011 v 17:25

Já myslím, že se tady zatím ost pomíjí to, že na VC přijedou destitisíce turistů, tzn. při naprosto hrubém nástřelu cca 40tis. a pokud každý z nich utratí v JM kraji 7tis. Kč, tak zde za jeden víkend utratí 280mil Kč, které by se zde jinak vůbec neobjevily... myslím, že to už stojí za to, se zamyslet nad udržením této akce v ČR... Nechci se vůbec pouštět do hodnocení hospodaření okruhu, nic o tom nevím... Jen mi přijde divné, že takto ekonomicky výjimečnou akci zhodnotí MF v 5min a nazle...

Saarinen (1448) napsal 04.03.2011 v 17:00

Ale znovu říkám jestli chtějí vyšoupnout motorky z Evropy, tak jak se to Ecclestonovi už daří v F1. Tak budiž..Pak nezbývá než sledovat SBK nebo nějakej nízkonákladovej šampionát a hotovo..

Saarinen (1448) napsal 04.03.2011 v 16:56

Nevím s tou obhajobou Dorny. V době začátku ekonomický krize a zvyšovali poplatek o dvojnásobek? Tak tady se asi někdo zbláznil..A o tom kam dospěla "královská třída" ani nemluvě.

Libabiba (10) napsal 04.03.2011 v 16:51

No pěkně to tu spěje, stát spěje peníze do všech různých akcí viz Liberec a podobně nesmyslný zakázky typu gripeny, a celá armádní složka, nemluvím o našich přizpůsobyvých spoluobčanech, ale dát peníze do akce, která by zisk vydělala to ne je jednoduší se na to vyprdnout a vše co jde vytunelovovat, ať to Mr. Kalousek zabalí a jde od válu,jestli takováhle nabídka je mu málo.Jinak by to byla velikánská škoda, kdyby motogp od nás z republiky zmizelo

miramara (1570) napsal 04.03.2011 v 16:19

pro ty ,,chytráky''co to nechtějí platit se svých daní.myslíte si že když stát nepřispěje že Vám Kalousek pošle něco na účet nebo že slevní spotřební dan?HA,HA a pak že je tu někdo naivní!!!

ChenziiR1 (158) napsal 04.03.2011 v 15:47

sdružní

ChenziiR1 (158) napsal 04.03.2011 v 15:47

Občanské združení by mohla být cesta.

JP38 (65) napsal 04.03.2011 v 15:45

To Nuvolari: No mozna mas pravdu,ze by ten vydelek nebyl takovej jako se to psalo v tom clanku, ale ja bych v tomto pripade pro tu dotaci rozhodne byl.Dobre tady napsal Larry, ze proste brnenska Grand prix je neco jako nase rodinne stribro a o to se pripravit by byla nehorazna chyba.
Co zalozit nejaky obcansky sdruzeni na zachranu takovyhleho podniku? - kdo z Vas s tim ma zkusenosti? At tady jenom neplkame a nenadavame, tim nic stejne nevyresime.

Nuvolari (2329) napsal 04.03.2011 v 15:16

JP38: mýlíš se s těmi příjmy státu. Přečti si můj příspěvek ze včerejška...

Pro všechny, kteří to nevědí:
ať jste pro dotaci nebo proti ní, tak financování Karlova ježdění NEMÁ, opravdu NEMÁ nic společného s automotodromem a pořádáním MS.
Když to tady od mnoha "znalců" čtu, tak je mi nějak špatně.

JP38 (65) napsal 04.03.2011 v 14:44

Chlapi- uvazujte o tom rozumne, ja to tady procitam a nestacim se divit, nekterejm Vasim nazorum. Nejsem zadnej velkej fanda pana Abrahama a nechci ho nijak obhajovat, ale v tomto pripade se ho musim zastat.
V tom clanku bylo jasne receno ze ivestice cca 76 milionu se statu vrati na DPH, protoze to vygeneruje zisk cca 100 milonu. Tj. investor (stat and sporilek Mr. Kalousek), vydela 24 milionu jenom tim ,ze tam ty prachy vlozi. Bohuzel nejsem zadnej podnikatel, ale takhle jednoduchejm poctum rozumim, z toho plyne i to, proc to pan Abraham nechce platit- jemu tech 100 mega z DPH do kapsy proste nespadne. Samozrejme, ze je otazka, kterej odbornik tohle vypocital a zda je to vubec pravada. ale pokud ano nevidim duvod proc by to stat nemel zaplatit.Paklize se stat nezajima o to ze vydela 23 mil kc prakticky bez rizika, a jeste pripeje k propagaci nasi zeme pak se neni o cem bavit.Pochopte, ze tohle nesouvisi s angazma mladyho Karla v moto GP.Ty poplatky jsou tak vysoky i proto, ze DORNA dotuje nektere satelitni tymy v moto GP a tu situaci nema rozhodne jednoduchou, ale verte ze nez DORNA prisla do zavodu silnicnich motorek, tak ten sampionat zkomiral a byl to prave FIM, kterej to ridil. Takze pokud nekdo chce kritizovat pocinani DORNY tak at se podiva nejdrive do historie a tam zjisti, ze ta DORNA nevznikla jenom zbuhdarma jako nejakej spolek zlatokopu.Mimo jine byl tady o tom nedavno peknej clanek - nevim kdo ho psal , ale je to tak mesic.

martin1 (658) napsal 04.03.2011 v 14:16

A zeptal se drom státu jestli mají zájem přispět???Tradice je dobrá v tý by mohl stát pomoci.Jestli se podívám na GP jako na byznys-nevydělám tak nedělám-jednoduché/ps a pomoc od státu by šla kam má? nebo by se ztratila v účetnictví...

VIZI (1428) napsal 04.03.2011 v 14:07

jirka34: 13:46

jirka34 (194) napsal 04.03.2011 v 13:46

Když se v osmdesátých letech stavěl nový brněnský okruh, bylo to proto, že všem leželo na srdci, aby se místo dočasného mistrovství evropy vrátilo o hodně prestižnější mistrovství světa. A nakonec z toho byl jeden z nejhezčích světových okruhů. Vždyť málokterý světový okruh se může chlubit takovým převýšením, jen málo je jich tak citlivě včleněných do tak krásné, zalesněné krajiny. Tenkrát se investovaly miliardy, aby byla Velká cena zachována. Velmi mě mrzí, že v tomto musím dát komunisty naší vládě za příklad. A ještě něco: Abája nás všechny skvěle reprezentuje, a od státu nedostává ani korunu. Holt to není fotbalista...Nedivím se, že panu Abrahámovi staršímu už došla trpělivost...

green (21) napsal 04.03.2011 v 13:44

Já spíš nechápu proč se Dorně pořád ty peníze se..u.. Jsme svědky jak si týmy každý rok stěžují co si na ně zase vymysleli.. Jsou škubáni provozovatelé okruhů nesmyslným zalistovacím poplatkem.. Vždyť nebýt Dorny, líp pro všechny. Proč si týmy nevytvoří asociaci která bude pořádat vlastní závody? Technické podmínky, pravidla, vše si odhlasují dle svého ( po problému ), žádné zalistovací poplatky 0 ( po problému ). TV práva a zisky ze statusu soutěže aspoň zmírní jejich náklady.. Nač týmy MotoGP potřebují dornu ? Dle mně na nic. Je to jen požírač peněz, nic víc..

davidiR1 (0) napsal 04.03.2011 v 13:42

souhlas s green a to na Moto go jezdím pravidelně ,ale daleko lepší je WSBK to je paráda,tak se tam zajedte taky podívat a uvidíte,jak jsem napsal pan Abrahám prostě stojí v Moto Gp moc peněz a jeho sponzor, kdo jiný AbGardion grand prix to musí někde sehnat. ¨

green (21) napsal 04.03.2011 v 13:32

Pastell> Čemu nerozumíš ?? Motorkář = fanoušek motocyklového sportu = blábol. Co čopraři, kterým je MotoGP u pr... ? Co chlapi na crosskách, či endurech, co je jim MotoGP šumák ? Co dalších xx lidí co jezdí pouze pro svoji radost ? To podle tebe nejsou motorkáři ?? Krom toho jsou tu tací co sledují pouze SBK, a MotoGP je pro ně druhá ( zbytečná ) liga.. Nebo tvrdím si říct většina, co na MotoGP zajedou jednou za život kvůli atmosféře, a raději se podívají v bedně kde mají lepší přehled po celé trati. Těm je taky fuk kde se to pojede.. Ani nemluvím o těch co nejedou ani jednou.. Kapiš ?

VIZI (1428) napsal 04.03.2011 v 13:30

AKRO: ty si zpolknul enciklopéédii ne

AKRO (-498) napsal 04.03.2011 v 13:16

V souvislosti s tím, mě napadá jediné řešení! Pokud chci dělat jako soukromník nějaké závody, tak buď na to mám a dělám to nebo na to nemám a jdu od toho!

pasolini (260) napsal 04.03.2011 v 13:14

Saarinen: podle mě stop Abáji nemá vliv na finance pro AMD. Jde to úplně z jiného měšce.

AKRO (-498) napsal 04.03.2011 v 13:13

Je docela zvláštní, když SPZka dře z pořadatelů nehorázné poplatky a pan Abrahám ho hájí, že nemá peníze zapotřebí, protože si SPZka prý vzal hodně bohatou manželku a navíc pan Abrahám mu fandí a sám o sobě tvrdí, že je DORNISTA! Není to nějaké divné!?

AKRO (-498) napsal 04.03.2011 v 13:09

Mamba54 - Ty jsi neuvěřitelně naivní člověk!!! Přesně takové lidi s tvým myšlením potřebuje tato vláda!

mamba54 (1340) napsal 04.03.2011 v 13:02

Nejvíc se mi "líbí" příspěvky těch, kteří kritizují "neschopnost" menežmentu okruhu. Neuvědomují si např., že se ze zisku stále ještě splácí výměna povrchu trati před 3 roky. Navíc, zisk z doby, kdy ještě zalistovací poplatek nebyl tak vysoký byl využit i na pořádání posledních dvou GP. Když se jakémukoliv podnikateli zvýší vstupy, voda energie, PHM, co se stane? Buď to promítne do ceny svého produktu, nebo služby, nebo to nějaký čas bude "dotovat", ale za cenu nižšího zisku, nebo dokonce ztráty. Ale to nic neříká o jeho neschopnosti. A má být v zájmu státu, aby takový podnikatel zkrachoval, neplatil daně a zařadil se na pracák??? No a zalistovací poplatek je sakra velké zdražení "vstupu" .

Saarinen (1448) napsal 04.03.2011 v 13:01

fola: no je to na zamyšlení. Samozřejmě. Prostě Abája stop v MotoGP = možná záchrana velký ceny. Jinak to nevidím.

fola (-1) napsal 04.03.2011 v 12:59

pasolini - ani ta státní, a tahat z ní peníze na synkovo závodění a jako rukojmí si vzít motorkářskou obec s výhrůžkama,že MotoGP se už u nás nepojede mě přijde už do nebe
volající drzost - z Kalouska bych se poblil jen vidím jeho ksicht, ale v tomhle s ním souhlasím - ani floka ...

pasolini (260) napsal 04.03.2011 v 12:40

Fola: dotují např. z firmy Cardion AB. Ty by si jako majitel soukromé firmy dotoval ztrátový podnik dlouhodobě?
Já ne. Kalich asi přetekl, a navíc žádná pokladna není bezedná.

Saarinen (1448) napsal 04.03.2011 v 12:40

Já navštěvuju GP od roku 1993. Z tohodle Kalouska mě je fakt blbě. Proč to nezalepí Vondra se svýma zakázkama u ministerstva obrany? Na těch jecho 250 mega to stačí v pohodě Jestli se GP v Brně neudrží, tak to bude začátek konce motocyklové silnice u nás v celkovým měřítku. Já bych teda možná panu Abrahamovi poradil - aby necpal peníze do svýho syna v MotoGP, ale dal je na záchranu velký ceny. A to říkám naprosto otevřeně. Stejně by bylo bláhový se domnívat, že Abaja něco v MotoGP zajede. Fakt ať se pan Abraham zamyslí. Radši budu chodit na naši GP než fandit Abájově kroužení kolem 15.místa. Bez pardonu Jsem rád že máme jezdce v nejsilnější kubatuře, ale za jakou cenu? Že po padesáti letech skončí Velká cena v MS???

pasolini (260) napsal 04.03.2011 v 12:37

Taky trochou přeispěji:
1.zalistovací poplatek popravdě není DOTACE brněnské brněnskému autodromu ale INVESTICE do propagace celé ČR. Tak je to třeba chápat.
Jestli toto nechápe pa Kalousek,tak nemá na na svém místě co dělat.




TOPlist