Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
V AMA to pochopili davno,ustavili reglement tak,ze muze vyhravat i soukromnik.Tovarni tym Hondy Americke mistrovstvi uz neobsazuje,protoze ztratili motivaci.Stejne to dopadne i v WSBK.Ani se nedivim,ze to Ducna na urovni tovarniho tymu zabalila.I kdyz tady je to otazka penez ne motivace a na dvou zidlich se jednou prdeli sedet neda.A taky velikost portfolia Hondy a Ducati nejde srovnavat.A to,ze WSBK pomalu uz neni o motorkach vychazejicich ze serie neni uz treba ani psat.Kde jsou doby starych RVF,SP-cek nebo 916-tek
Tak ale díky tomu že to má tu technologii v sobě se ty SBK čím dál tím víc srovnávají s prnví ligou, tedy s motorkami z MOTO GP :) A proto opět začína funguovat ten transfer jezdců (Ben z SBK do MGP, a potenciální přestupy Cala z SBK do MGP či Melandriho z MGP do SBK). Protože se ty motorky zase přibližují k sobě díky TC, atd. Osobně doufám, že Melandri zustane v MGP.
Jinak, to bylo to dobrý s tím Colinem, já mu před dvěma týdny v pátek právě řekl, že je tu možnost, že Ducati nebude v SBK příští rok a on se jen tak pousmál a řekl že se uvidí. A teď došlo na mé slova a jak se o tom dozvěděl že Ducati (kt. mu nabídla smlouvu v min. dnech na sezonu 2011), tak najednou chce Colin zůstat za každou cenu v MGP! A protože i Loris asi zůstane v MGP tak žádný veteran z MGP nepřestoupí do SBK. No snad Althea povíší jako hlavní tým Ducati v SBK. (aspoň na takovou úroveň jako Ten Kate u hondy).
marex: přesně tak to cítím i já. wsbk se hodně přibližuje mgp. už to prostě nejsou ty motorky, které byly totožné s těma, co jezdili po veřejné silnici
rado: tomu nevěř. dnešní wsbk jsou nahony vzdálené seriovým motorkám. dřív někde foggy říkal, že motorka co jezdí je ta samá, co si koupíš v obchodě a doplníš díly z katalogu ducati performance. pozdějc už továrny byly o level víš a tady to platilo pro netovární motorky
uvidíme, třeba se to pročistí a přespříští sezonu zase ti italští flákači něco vymyslí
Kubát > jenže ony se přetechnizovávají i sériové motorky. takovou Aprilii všichni kritizují že je to stroj vhodný do MotoGP, ale on je tak sofistikovaný i prodejní stroj...
Tak není se čemu divit. Aprilia, Bmw, kawasaki, mají jen moto ve wsbk a dávají do nich vše. Nejezdí motogp. No a Ducati jeli tovarní tým v motogp i wsbk což je finančně jaksi masakr.
Tak kvůli Rossimu to nebude. Ducati se rozhodla nepodporovat druhou třídu, kde jezdí prototypy a dala tím Infrontu najevo, že Superbiky nejsou MGP! Zdá se, že můj sen o MS Stock se naplňuje. Co na to všechny ty organizace, které to dirigují?!?
už to tu bylo myslím v roce 2004 kdy nebyly tovární suzy, kawy a myslím i hondy. na druhou stranu je pravda, že biky se dost odklonily od prvotní myšlenky sériovosti. vyhodil bych z tama všechnu elektroniku, tlumení dal takové jako v serii s lehkým tuningem, žádné ozubené rozvody místo řemenů. podle mě byla nejleší doba biků kolem roku 2000 a pak 2005, když suza vyjela s k5
Rado_: >> nestraš. S Kawou se psalo jen to, že mu nabídli smlouvu. Ale to je tak cca měsíc na zpět. Od té doby se hodně změnilo, viz Hagovy výkony v posledních závodech. Když nezajede výsledky s tov. Ducnou, co by asi tak zajel s tov. kawou? Naopak Sykes jezdí výborně tak by byli blázni jej nahrazovat Hagou. Vermeulen má smlouvu, ten je vysmátý.
Teoreticky by to tedy mohlo být tak, že z Althey se stane hlavní tým Ducati a bude to něco jako má honda v týmu ten kate. Takže Carlos by snad měl zustat a stal by se tak "továrním" pilotem ducati v sbk (bo podpora a vývoj je zaručen).
No a snad Fabrizio zavolá do BMW Tardozzimu a vyfounke flek Marcovi bo Fabrizio a Tardozzi to je totiž něco jako Suppo a Stoner!
A Haga? Záleží na něm. Bohužel tohle není (ne)dobrá zpráva pro Colina, takže ten musí spoléhat na to, že si ho ponechá Hervé jinak asi konec!
Šílený Pinďo:zadarmo drahej-to slyšíš pořád,co?Mám pro tebe info,to říkají tobě
Tobe se vlatně taky může říkat klidně "citronek"
KURWA!!!
V AMA to pochopili davno,ustavili reglement tak,ze muze vyhravat i soukromnik.Tovarni tym Hondy Americke mistrovstvi uz neobsazuje,protoze ztratili motivaci.Stejne to dopadne i v WSBK.Ani se nedivim,ze to Ducna na urovni tovarniho tymu zabalila.I kdyz tady je to otazka penez ne motivace a na dvou zidlich se jednou prdeli sedet neda.A taky velikost portfolia Hondy a Ducati nejde srovnavat.A to,ze WSBK pomalu uz neni o motorkach vychazejicich ze serie neni uz treba ani psat.Kde jsou doby starych RVF,SP-cek nebo 916-tek
holt žluťásek je příliš drahej Jsem zvědav kolik hlav bude koncem příštího roku padat za nevydařenou investici
Marex:
Rado:Ono se dá mnohé odvodit z rozdílu ceny série a SBK stroje téže značky. Ten rozdíl v ceně je totiž ohromný a karbonové kapoty tolik jistě nestojí.
Tak ale díky tomu že to má tu technologii v sobě se ty SBK čím dál tím víc srovnávají s prnví ligou, tedy s motorkami z MOTO GP :) A proto opět začína funguovat ten transfer jezdců (Ben z SBK do MGP, a potenciální přestupy Cala z SBK do MGP či Melandriho z MGP do SBK). Protože se ty motorky zase přibližují k sobě díky TC, atd. Osobně doufám, že Melandri zustane v MGP.
Jinak, to bylo to dobrý s tím Colinem, já mu před dvěma týdny v pátek právě řekl, že je tu možnost, že Ducati nebude v SBK příští rok a on se jen tak pousmál a řekl že se uvidí. A teď došlo na mé slova a jak se o tom dozvěděl že Ducati (kt. mu nabídla smlouvu v min. dnech na sezonu 2011), tak najednou chce Colin zůstat za každou cenu v MGP! A protože i Loris asi zůstane v MGP tak žádný veteran z MGP nepřestoupí do SBK. No snad Althea povíší jako hlavní tým Ducati v SBK. (aspoň na takovou úroveň jako Ten Kate u hondy).
Asi proto už se těm motorkam neřiká superbajky, ale hyperbajky co bude dál?
marex: přesně tak to cítím i já. wsbk se hodně přibližuje mgp. už to prostě nejsou ty motorky, které byly totožné s těma, co jezdili po veřejné silnici
rado: tomu nevěř. dnešní wsbk jsou nahony vzdálené seriovým motorkám. dřív někde foggy říkal, že motorka co jezdí je ta samá, co si koupíš v obchodě a doplníš díly z katalogu ducati performance. pozdějc už továrny byly o level víš a tady to platilo pro netovární motorky
uvidíme, třeba se to pročistí a přespříští sezonu zase ti italští flákači něco vymyslí
Rado:jako třeba Maxův tovární...no-to nevím.
Kubát > jenže ony se přetechnizovávají i sériové motorky. takovou Aprilii všichni kritizují že je to stroj vhodný do MotoGP, ale on je tak sofistikovaný i prodejní stroj...
Tak není se čemu divit. Aprilia, Bmw, kawasaki, mají jen moto ve wsbk a dávají do nich vše. Nejezdí motogp. No a Ducati jeli tovarní tým v motogp i wsbk což je finančně jaksi masakr.
Tak kvůli Rossimu to nebude. Ducati se rozhodla nepodporovat druhou třídu, kde jezdí prototypy a dala tím Infrontu najevo, že Superbiky nejsou MGP! Zdá se, že můj sen o MS Stock se naplňuje. Co na to všechny ty organizace, které to dirigují?!?
Kolik, že museli zaplatit tomu Rossimu?
Tak to nevím ,to už by to asi nebyla ducati...nevím pánové.na jiný motor nevěřím.
Ducati vyslyšela zdejší kritiku a jde dělat novou motorku
Éra V2 v WSBK je asi u konce. Je to špatná zpráva,ale Ducati se určitě vrátí..a je jedno jestli s V2,Ř3 nebo V4
SL: toš jen dělám reklamu na sledování MGP tréninku když to de na netu. A tak jsem hodil návod a napsal parádní aby na to každý z M hleděl.
už to tu bylo myslím v roce 2004 kdy nebyly tovární suzy, kawy a myslím i hondy. na druhou stranu je pravda, že biky se dost odklonily od prvotní myšlenky sériovosti. vyhodil bych z tama všechnu elektroniku, tlumení dal takové jako v serii s lehkým tuningem, žádné ozubené rozvody místo řemenů. podle mě byla nejleší doba biků kolem roku 2000 a pak 2005, když suza vyjela s k5
Co je na něm parádního ty jantare? klasickej trenink ne?
Paradní první trénink MOTOGP, kdyžtak můžete dle návodu ho sledovat.
//www.motorkari...?ft=85940&fid=25
Tak ono se psalo o možnosti,že pojedou 3 tov. Kawy.Ale taky si nemyslím,že by to bylo pro Hagu to pravé ořechové,kdo ví jestli už mu "neodzvonilo"
Pity . jo, to co píšeš má logiku
Rado_: >> nestraš. S Kawou se psalo jen to, že mu nabídli smlouvu. Ale to je tak cca měsíc na zpět. Od té doby se hodně změnilo, viz Hagovy výkony v posledních závodech. Když nezajede výsledky s tov. Ducnou, co by asi tak zajel s tov. kawou? Naopak Sykes jezdí výborně tak by byli blázni jej nahrazovat Hagou. Vermeulen má smlouvu, ten je vysmátý.
Nj, éra továrního týmu Ducati s 2V motorem je minulostí, ale myslím, že vidlicový čtyřvál bude mít co nabídnout!
Bosso: Ušetřit nebo celý ten aparát vrhnout na práci pro moto GP?
Haga jde snad do Kawy, ne?
Teoreticky by to tedy mohlo být tak, že z Althey se stane hlavní tým Ducati a bude to něco jako má honda v týmu ten kate. Takže Carlos by snad měl zustat a stal by se tak "továrním" pilotem ducati v sbk (bo podpora a vývoj je zaručen).
No a snad Fabrizio zavolá do BMW Tardozzimu a vyfounke flek Marcovi bo Fabrizio a Tardozzi to je totiž něco jako Suppo a Stoner!
A Haga? Záleží na něm. Bohužel tohle není (ne)dobrá zpráva pro Colina, takže ten musí spoléhat na to, že si ho ponechá Hervé jinak asi konec!
To Rado: S tím Valem máš pravdu, mezi řádky se na jiných zahr. serverech píše, že potřebují na Valeho ušetřit...
aale oni si zase vybrečí nějáký kubík navíc a bude to fajn..