Ducati dnes odpoledne potvrdila odchod z WSBK

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ChenziiR1 (158) napsal 27.08.2010 v 22:09

Šílený Pinďo:zadarmo drahej-to slyšíš pořád,co?Mám pro tebe info,to říkají tobě
Tobe se vlatně taky může říkat klidně "citronek"

norihaga (34) napsal 27.08.2010 v 22:09

KURWA!!!

nahllowSKY (321) napsal 27.08.2010 v 22:01

V AMA to pochopili davno,ustavili reglement tak,ze muze vyhravat i soukromnik.Tovarni tym Hondy Americke mistrovstvi uz neobsazuje,protoze ztratili motivaci.Stejne to dopadne i v WSBK.Ani se nedivim,ze to Ducna na urovni tovarniho tymu zabalila.I kdyz tady je to otazka penez ne motivace a na dvou zidlich se jednou prdeli sedet neda.A taky velikost portfolia Hondy a Ducati nejde srovnavat.A to,ze WSBK pomalu uz neni o motorkach vychazejicich ze serie neni uz treba ani psat.Kde jsou doby starych RVF,SP-cek nebo 916-tek

Mad_Max (71) napsal 27.08.2010 v 21:59

holt žluťásek je příliš drahej Jsem zvědav kolik hlav bude koncem příštího roku padat za nevydařenou investici

ChenziiR1 (158) napsal 27.08.2010 v 21:54

Marex:

Marex (2577) napsal 27.08.2010 v 21:51

Rado:Ono se dá mnohé odvodit z rozdílu ceny série a SBK stroje téže značky. Ten rozdíl v ceně je totiž ohromný a karbonové kapoty tolik jistě nestojí.

PityGPX (949) napsal 27.08.2010 v 21:51

Tak ale díky tomu že to má tu technologii v sobě se ty SBK čím dál tím víc srovnávají s prnví ligou, tedy s motorkami z MOTO GP :) A proto opět začína funguovat ten transfer jezdců (Ben z SBK do MGP, a potenciální přestupy Cala z SBK do MGP či Melandriho z MGP do SBK). Protože se ty motorky zase přibližují k sobě díky TC, atd. Osobně doufám, že Melandri zustane v MGP.

Jinak, to bylo to dobrý s tím Colinem, já mu před dvěma týdny v pátek právě řekl, že je tu možnost, že Ducati nebude v SBK příští rok a on se jen tak pousmál a řekl že se uvidí. A teď došlo na mé slova a jak se o tom dozvěděl že Ducati (kt. mu nabídla smlouvu v min. dnech na sezonu 2011), tak najednou chce Colin zůstat za každou cenu v MGP! A protože i Loris asi zůstane v MGP tak žádný veteran z MGP nepřestoupí do SBK. No snad Althea povíší jako hlavní tým Ducati v SBK. (aspoň na takovou úroveň jako Ten Kate u hondy).

Korbik (91) napsal 27.08.2010 v 21:44

Asi proto už se těm motorkam neřiká superbajky, ale hyperbajky co bude dál?

Kubát (1404) napsal 27.08.2010 v 21:44

marex: přesně tak to cítím i já. wsbk se hodně přibližuje mgp. už to prostě nejsou ty motorky, které byly totožné s těma, co jezdili po veřejné silnici
rado: tomu nevěř. dnešní wsbk jsou nahony vzdálené seriovým motorkám. dřív někde foggy říkal, že motorka co jezdí je ta samá, co si koupíš v obchodě a doplníš díly z katalogu ducati performance. pozdějc už továrny byly o level víš a tady to platilo pro netovární motorky
uvidíme, třeba se to pročistí a přespříští sezonu zase ti italští flákači něco vymyslí

ChenziiR1 (158) napsal 27.08.2010 v 21:43

Rado:jako třeba Maxův tovární...no-to nevím.

Rado_ (567) napsal 27.08.2010 v 21:31

Kubát > jenže ony se přetechnizovávají i sériové motorky. takovou Aprilii všichni kritizují že je to stroj vhodný do MotoGP, ale on je tak sofistikovaný i prodejní stroj...

adosmoto (1) napsal 27.08.2010 v 21:30

Tak není se čemu divit. Aprilia, Bmw, kawasaki, mají jen moto ve wsbk a dávají do nich vše. Nejezdí motogp. No a Ducati jeli tovarní tým v motogp i wsbk což je finančně jaksi masakr.

Marex (2577) napsal 27.08.2010 v 21:27

Tak kvůli Rossimu to nebude. Ducati se rozhodla nepodporovat druhou třídu, kde jezdí prototypy a dala tím Infrontu najevo, že Superbiky nejsou MGP! Zdá se, že můj sen o MS Stock se naplňuje. Co na to všechny ty organizace, které to dirigují?!?

AKRO (-498) napsal 27.08.2010 v 21:17

Kolik, že museli zaplatit tomu Rossimu?

ChenziiR1 (158) napsal 27.08.2010 v 21:08

Tak to nevím ,to už by to asi nebyla ducati...nevím pánové.na jiný motor nevěřím.

Sgt.Dornan (1) napsal 27.08.2010 v 20:38

Ducati vyslyšela zdejší kritiku a jde dělat novou motorku

DaliboRR (1) napsal 27.08.2010 v 20:34

Éra V2 v WSBK je asi u konce. Je to špatná zpráva,ale Ducati se určitě vrátí..a je jedno jestli s V2,Ř3 nebo V4

PityGPX (949) napsal 27.08.2010 v 20:33

SL: toš jen dělám reklamu na sledování MGP tréninku když to de na netu. A tak jsem hodil návod a napsal parádní aby na to každý z M hleděl.

Kubát (1404) napsal 27.08.2010 v 20:24

už to tu bylo myslím v roce 2004 kdy nebyly tovární suzy, kawy a myslím i hondy. na druhou stranu je pravda, že biky se dost odklonily od prvotní myšlenky sériovosti. vyhodil bych z tama všechnu elektroniku, tlumení dal takové jako v serii s lehkým tuningem, žádné ozubené rozvody místo řemenů. podle mě byla nejleší doba biků kolem roku 2000 a pak 2005, když suza vyjela s k5

SoulTrain21 (753) napsal 27.08.2010 v 20:15

Co je na něm parádního ty jantare? klasickej trenink ne?

PityGPX (949) napsal 27.08.2010 v 20:11

Paradní první trénink MOTOGP, kdyžtak můžete dle návodu ho sledovat.

//www.motorkari...?ft=85940&fid=25

SoulTrain21 (753) napsal 27.08.2010 v 20:01

Tak ono se psalo o možnosti,že pojedou 3 tov. Kawy.Ale taky si nemyslím,že by to bylo pro Hagu to pravé ořechové,kdo ví jestli už mu "neodzvonilo"

Rado_ (567) napsal 27.08.2010 v 20:00

Pity . jo, to co píšeš má logiku

PityGPX (949) napsal 27.08.2010 v 19:58

Rado_: >> nestraš. S Kawou se psalo jen to, že mu nabídli smlouvu. Ale to je tak cca měsíc na zpět. Od té doby se hodně změnilo, viz Hagovy výkony v posledních závodech. Když nezajede výsledky s tov. Ducnou, co by asi tak zajel s tov. kawou? Naopak Sykes jezdí výborně tak by byli blázni jej nahrazovat Hagou. Vermeulen má smlouvu, ten je vysmátý.

s4r (52) napsal 27.08.2010 v 19:56

Nj, éra továrního týmu Ducati s 2V motorem je minulostí, ale myslím, že vidlicový čtyřvál bude mít co nabídnout!

ChenziiR1 (158) napsal 27.08.2010 v 19:54

Bosso: Ušetřit nebo celý ten aparát vrhnout na práci pro moto GP?

Rado_ (567) napsal 27.08.2010 v 19:45

Haga jde snad do Kawy, ne?

PityGPX (949) napsal 27.08.2010 v 19:18

Teoreticky by to tedy mohlo být tak, že z Althey se stane hlavní tým Ducati a bude to něco jako má honda v týmu ten kate. Takže Carlos by snad měl zustat a stal by se tak "továrním" pilotem ducati v sbk (bo podpora a vývoj je zaručen).

No a snad Fabrizio zavolá do BMW Tardozzimu a vyfounke flek Marcovi bo Fabrizio a Tardozzi to je totiž něco jako Suppo a Stoner!
A Haga? Záleží na něm. Bohužel tohle není (ne)dobrá zpráva pro Colina, takže ten musí spoléhat na to, že si ho ponechá Hervé jinak asi konec!

Bosso (344) napsal 27.08.2010 v 19:17

To Rado: S tím Valem máš pravdu, mezi řádky se na jiných zahr. serverech píše, že potřebují na Valeho ušetřit...

Interceptor (108) napsal 27.08.2010 v 19:16

aale oni si zase vybrečí nějáký kubík navíc a bude to fajn..




TOPlist