Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Prusa 94 - Je to naprosto přesně, jak jsi to napsal! Jen to, proč ta motorka bude dražší, než dřívější údajně neúnosně drahé dvěstěpadesátky, jsem nějak zatím nepochopil!
AKRO: takže mi z toho vychází, že to bude rychlejší než sériovka jenom proto, že na to můžou navěsit pérování na jaký jim stačí peněženka a udělat trochu radikálnější rám, kterej by jim na sériáku nezkousli rozpočtáři. Suma sumárum zrychlení o 1-2 vteřiny proti sériovce za velkej ranec peněz. Ať se s tim jdou vycpat...
Koolja - Neboj se, oni to zvládnou, bude to skoro-sériovka, moc se na tom ladit nebude. Uvažuje se jen o max. 120 koních a to má skoro motor z prodejny.
tak ted jsem si precetl neco o motorech pro tuto MOTOGP2 tridu.Mam trochu obavy s cim vlastne pojedou.Trochu jsou problemy s ramama a ted pisou,ze motory bude delat jen jedna ladicska firma.Maji pry prvni funkcni motor. Nejak mi unika jak jedna firma zvladne udelat dostatek motoru pro cca 20-28 jezdcu.Kazdej samo bude chtet minimalne 2-3 motory uz na predsezoni testy a to mi trochu nevychazi casove
Desmo69 - Jenom prachy! Ať je Ezpeleta blbec jaký se hned tak nevidí, přece jen peněz má víc než Flammini v WSBK. Ten jestli se nad sebou nezamyslí,tak to dovede fakt do sraček, jak tady píše Desmo. A i kdyby dostali v Supersportech De Angelis a Elias stejné peníze jako v MOTO 2, tak by do něho stejně nešli. Konkurence je tam obrovská a vůbec bych se nedivil, kdyby tam moc nevyhrávali a navíc oba jistě doufají, že se do MOTO GP za rok vrátí a to by ze Supersportů šlo hodně těžko!
Já se neptal proč nejedou na levnějších stockách, já se ptal proč ti Angelisové aspol. raději nejsou do ssp když moto2 je tak neprestižní a zbytečný. To proč moto2 nemůže jezdit na upravených stockách se zeptej toho vola Flamminiho, kterej doma brečí a kroutí se v křečích že mu někdo hrabe na jeho veleúspěšným písečku, kterej mílovými kroky žene do velkých sraček.
Desmo69 - Tak s tou prestiží bych si nebyl tak jistý! Budou rádi, když bude aspoň taková nic moc jako u 250tek. MGP má takovou propagaci, že ty další třídy považuje veřejnost za něco zcela podřadného. Elias ani De Angelis to moc nevytrhnou, jejich účast v MGP taky nebyla nic oslňujícího a i kdyby, jedou přece podle mínění většiny II ligu. A tvá otázka proč nejedou na mnohem levnějších a rychlejších Supersportech? Nebo třeba na mírně upravených Stockách 600? To se musíš zeptat magorů z vedení MGP, nejlépe toho vola z DORNY, proč to nejedou na LEVNĚJŠÍCH A HLAVNĚ RYCHLEJŠÍCH strojích, které jsou navíc ke koupi v prodejnách, na které by stačilo navěsit pouze jiné tlumiče, výfuk a možná brzdy a kapotáž. Souhlasím s tebou o těch motorech.
Akro, co to zas plácáš? Zákonitě tady nic být nemusí, to ty tady už dva dny meleš dokola že jen protože to je prototyp tak musí být rychlejší za každou cenu. Přitom úplná hovadina a navíc je skoro jasný, že až začne sezóna a kvaldy se rozjedou naplno, tak se časy budou pohybovat trošku v jiných rozmezích...a ta prestiž. Je ti snad na novou, začínající třídu 38 jezdců málo? Je ti málo že tam pojede Elias, Angelis a chtěl Crutlow? Když ty moto2 stojí tak zahovno a nejsou tak prestižní, proč raději nešli do 10x levnějších ale přesto podle tebe rychlejších supersportů? Prostě moto2 je teď nová dimenze. Dřív do 250ccm chodili víceméně jen borci z 125ccm..a ti pak do motogp...teď do moto2 budou chodit jak borci z 125ccm, tak pravděpodobně i z ssp, stk, a dalších šampionátů třebaže jen národních...moto2 je geniální nápad jen s jednou chybou..jednotný motory. Naprsto ideální by byly motory "sériový" jakékoliv fabriky, jenže to by zas pindalo to Flamminovstvo z infrontsport, takže to si nevybereš...
Desmo69 - Přečti si prosím, můj předchozí příspěvek Marexovi! Jen mě zarazilo jediné : Jaká prestiž dokonce obrovská, jak píšeš? Kdo ji bude mít? Snad ne MOTO 2 ??? A kde bude přeplněno? Na startu? Pořád nechápu tvoje tvrzení, že podvozek za několik miliónů v MOTO 2 musí být podle tebe zákonitě horší, než povozek sériové, nebo skoro sériové motorky, která celá stojí asi čtvrt miliónu???
Člověče Marex! Ty ses nějak rozjel! Je to jen o názoru! A navíc ta cenzura...! Vzhledem k rychlosti MOTO 2 musíme doufat, že bude sice mnohonásobně dražší nez Supersporty a drtivě dražší než Stocky 600, ale snad se pilnou mravenčí prací, povede za čas dostat se rychlostí někde mezi ně, tedy, že budou nepatrně rychlejší než Stocky a o něco pomalejší než Supersporty. A samozřejmě i značně pomalejší než dřívější 250tky. Sice nechápu, co je to za přínos, když daleko levnější stejná třída 600 Supersport jede rychleji, ale do myšlení toho hlupáka z Dorny, je těžké se vžít, natož pochopit, jak to původně myslel, např. s tím zlevněním, atd.
Že to bude rychlejší je jasný, jen mě doráží jak to Akro dokáže srovnávat po prvních """ostrých""" kilometrech těhle motorek spolu s jezdci, kteří ani neví jestli na té motorce budou sedět po zbytek sezóny...s někým, kdo jezdí na odzkoušené a provařené motorce celej rok (West a jeho cbr). A jestli to vyhraje série v poměru cena/rychlost je absolutně jedno, když v moto2 bude nárváno až přeplněno z jasnýho důvodu - obrovská prestiž..a to to ještě nezačalo.
Desmo: On ale rychlejší, než série bude. Rám na produkční sportbike se musí vejít do zcela jiné cenové kategorie. (takže tady souhlasím s Akrem) Tlumení bude taky lepší (a mnohem dražší). V poměru rychlost a peníze to ale série vyhraje na plný čáře. Jenom je opravdu tristní, že cenově se to nepovedlo ukočírovat dolů oproti 250. To je velká chyba!!!
Pořád sériové Hondy sériové Hondy. Však omg si myslíš že šasí sériové Hondy navrhlo pár přistěhovalců z Číny? Že to bylo vše zadarmo a technici na tom nedělali tisíce hodin? Navíc s tou historií a zkušenostma jaký Honda má? Je nejspíš rozdíl v prototypu od gigantické firmy jako Honda, Yamaha aspol. co vidíš v motogp a prototypy od firem nebo skoro až party nadšenců, co sednou k rýsovacímu prknu, resp. rýsovacímu programu a čmárajou a jdou do moto2...a pak testujou ve Valencii poprvé s pořádným jezdecem, a ty to začneš srovnávat s Hondou vyvýjenou kdo ví jak dlouho, ošahanou týmem kdo ví jak dlouho a ošahanou jezdcem aspoň rok. Nechápu kde jsi přišel na tu pi*ovinu, že prototyp, byť ani né rok starej navrhlej pár lidma, musí být zákonitě rychlejší než stroj vyvýjenej mega firmou Honda x tisíc hodin, navíc s úpravama co možná nejlepšíma pro okruhový závodění...seš divnej
DaliboRR - Mě tady fakt jen šlo o drahotu MOTO 2, když to mělo naopak závody rapidně zlevnit! Jinak nic proti MOTO 2, ani proti čtyřtaktům nebo dvoutaktům. Když se něco prezentuje jako pokrokové a neporovnatelně levnější tak proč to vždy v celém MGP dopadne naopak?
Desmo69 - Proč by měl být prototypový podvozek lepší než podvozek sériové Hondy? To si snad děláš srandu?! Protože je xnásobně dražší! A je jedno kdo ho dělal! Pokud zase namítneš, že ty malé firmičky, které dělají ty "povedené" podvozky to dělají za pár korun, tak mi vysvětli, co je na tom MOTO 2 tak drahé,že to je nejméně 5x dražší než o dost rychlejší Supersporty a nejméně 10x dražší než Stocky600, když je tam lehce upravený sériový motor z Hondy! A prosím, neargumentuj zase cestami po světě, platy celého týmu a jezdců! To samé měly 250tky, tady se ještě necestovalo ani nezávodilo! Jen se zase zkonstruoval zbytečně drahý motocykl.
Akro, a proč by měl být podvozek moto2 zkonstruovaný malou firmičkou za pár korun lepší, než šasí od koncernu Honda, který to svoje dělalo určitě za jiný vývojový peníze, než třeba Kalex...se uvědom. Mz stejně není ve start. listině pokud se nepletu...by je tam stejně nikdo nepustil když nemají svůj prototypový rám, ale "obyčejnej" z cbr...prostě jak říkám, srovnáváš absolutní zmatiny.
AKRO: Ano...ani Stock ani Supersport...máš pravdu.Proto to je Moto2 (polo)prototyp.A jestli je to levnější nebo dražší? To nás přece nemusí zajímat...to je věc managerů.250 se rušili nejen pro nákladnost,ale i proto,že marketingově byli už mrtvé.(2T)
Marex - Protože jim ta Honda-MZ dala docela kotel a Stocky600 jezdí téměr stejně rychle, jako Supersporty. Nakonec je to logické, motor MOTO 2 má zhruba stejný výkon jako Stock600 a ty nové podvozky Moto 2 zatím asi nejsou lepší, než pozvozky Stocků600. I když vzhledem k cenám by rychlejší být měly. Třeba se to časem doladí.
DaliboRR - Ale jo, tady ani nejde o max. rychlost, nebo nějaké superčasy na kolo i když vzhledem k drahotě MOTO 2, bych čekal že pojedou aspoň tak rychle jako minimálně 5x levnější Supersporty. Původně měla třída MOTO 2 závody zlevnit a nahradit údajně drahé 250tky. Dopadlo to zase pochopitelně jinak a už teď jsou MOTO 2 dražší než byly dvěstěpadesátky. Hlavně asi kvůli drahým podvozkům. O to mi šlo hlavně, 250tky se zruší a nahradí se takovou podivnou třídou ani Stocky ani Supersport. Pozitivní na tom bude to, že se dají předpokládat solidní a vyrovnané závody. Tak uvidíme! Měj se! A.
Ale AKRO -přece vůbec není podstatné jestli budou jezdit rychleji.To není měřítko kvality závodů...prostě závod dělá závod něco jiného než top speed.To by pak 125ccm nikoho nemohly bavit.Jde o vzrušení ze soubojů.A ty rozhodně chybět nebudou.A že je jednotný dodavatel motorů? No taky z toho nejsem na větvi,ale stáje to akceptují,výrobců šasi je spousta.Bude to mazec,budou tam jezdit borci a hlavně ti naši.Bude komu fandit a rozumný fanoušek si ty závody prostě bude užívat a ne furt brblat.Nebo brblej,ale dej jim šanci odjet aspoň pár závodů.Pak budou mít tvoje výtky třeba opodstatnění..takhle je to směšné.
V podstatě je to závod MS stocků, které jsem moc chtěl... jenom bude ve všem honda a bude to tisíckrát dražší.
Kdyby aspoň ten motor byl okolo 150 koní, tak by to s tím speciálním podvozkem jelo aspoň jako Supersport, nebo o chlup rychleji, ale takhle...?
Prusa 94 - Je to naprosto přesně, jak jsi to napsal! Jen to, proč ta motorka bude dražší, než dřívější údajně neúnosně drahé dvěstěpadesátky, jsem nějak zatím nepochopil!
AKRO: takže mi z toho vychází, že to bude rychlejší než sériovka jenom proto, že na to můžou navěsit pérování na jaký jim stačí peněženka a udělat trochu radikálnější rám, kterej by jim na sériáku nezkousli rozpočtáři. Suma sumárum zrychlení o 1-2 vteřiny proti sériovce za velkej ranec peněz. Ať se s tim jdou vycpat...
Koolja - Neboj se, oni to zvládnou, bude to skoro-sériovka, moc se na tom ladit nebude. Uvažuje se jen o max. 120 koních a to má skoro motor z prodejny.
tak ted jsem si precetl neco o motorech pro tuto MOTOGP2 tridu.Mam trochu obavy s cim vlastne pojedou.Trochu jsou problemy s ramama a ted pisou,ze motory bude delat jen jedna ladicska firma.Maji pry prvni funkcni motor. Nejak mi unika jak jedna firma zvladne udelat dostatek motoru pro cca 20-28 jezdcu.Kazdej samo bude chtet minimalne 2-3 motory uz na predsezoni testy a to mi trochu nevychazi casove
Desmo69 - Jenom prachy! Ať je Ezpeleta blbec jaký se hned tak nevidí, přece jen peněz má víc než Flammini v WSBK. Ten jestli se nad sebou nezamyslí,tak to dovede fakt do sraček, jak tady píše Desmo. A i kdyby dostali v Supersportech De Angelis a Elias stejné peníze jako v MOTO 2, tak by do něho stejně nešli. Konkurence je tam obrovská a vůbec bych se nedivil, kdyby tam moc nevyhrávali a navíc oba jistě doufají, že se do MOTO GP za rok vrátí a to by ze Supersportů šlo hodně těžko!
Desmo: Kvůli penězům a médiím?
Já se neptal proč nejedou na levnějších stockách, já se ptal proč ti Angelisové aspol. raději nejsou do ssp když moto2 je tak neprestižní a zbytečný. To proč moto2 nemůže jezdit na upravených stockách se zeptej toho vola Flamminiho, kterej doma brečí a kroutí se v křečích že mu někdo hrabe na jeho veleúspěšným písečku, kterej mílovými kroky žene do velkých sraček.
Desmo69 - Tak s tou prestiží bych si nebyl tak jistý! Budou rádi, když bude aspoň taková nic moc jako u 250tek. MGP má takovou propagaci, že ty další třídy považuje veřejnost za něco zcela podřadného. Elias ani De Angelis to moc nevytrhnou, jejich účast v MGP taky nebyla nic oslňujícího a i kdyby, jedou přece podle mínění většiny II ligu. A tvá otázka proč nejedou na mnohem levnějších a rychlejších Supersportech? Nebo třeba na mírně upravených Stockách 600? To se musíš zeptat magorů z vedení MGP, nejlépe toho vola z DORNY, proč to nejedou na LEVNĚJŠÍCH A HLAVNĚ RYCHLEJŠÍCH strojích, které jsou navíc ke koupi v prodejnách, na které by stačilo navěsit pouze jiné tlumiče, výfuk a možná brzdy a kapotáž. Souhlasím s tebou o těch motorech.
Akro, co to zas plácáš? Zákonitě tady nic být nemusí, to ty tady už dva dny meleš dokola že jen protože to je prototyp tak musí být rychlejší za každou cenu. Přitom úplná hovadina a navíc je skoro jasný, že až začne sezóna a kvaldy se rozjedou naplno, tak se časy budou pohybovat trošku v jiných rozmezích...a ta prestiž. Je ti snad na novou, začínající třídu 38 jezdců málo? Je ti málo že tam pojede Elias, Angelis a chtěl Crutlow? Když ty moto2 stojí tak zahovno a nejsou tak prestižní, proč raději nešli do 10x levnějších ale přesto podle tebe rychlejších supersportů? Prostě moto2 je teď nová dimenze. Dřív do 250ccm chodili víceméně jen borci z 125ccm..a ti pak do motogp...teď do moto2 budou chodit jak borci z 125ccm, tak pravděpodobně i z ssp, stk, a dalších šampionátů třebaže jen národních...moto2 je geniální nápad jen s jednou chybou..jednotný motory. Naprsto ideální by byly motory "sériový" jakékoliv fabriky, jenže to by zas pindalo to Flamminovstvo z infrontsport, takže to si nevybereš...
Desmo69 - Přečti si prosím, můj předchozí příspěvek Marexovi! Jen mě zarazilo jediné : Jaká prestiž dokonce obrovská, jak píšeš? Kdo ji bude mít? Snad ne MOTO 2 ??? A kde bude přeplněno? Na startu? Pořád nechápu tvoje tvrzení, že podvozek za několik miliónů v MOTO 2 musí být podle tebe zákonitě horší, než povozek sériové, nebo skoro sériové motorky, která celá stojí asi čtvrt miliónu???
Člověče Marex! Ty ses nějak rozjel! Je to jen o názoru! A navíc ta cenzura...! Vzhledem k rychlosti MOTO 2 musíme doufat, že bude sice mnohonásobně dražší nez Supersporty a drtivě dražší než Stocky 600, ale snad se pilnou mravenčí prací, povede za čas dostat se rychlostí někde mezi ně, tedy, že budou nepatrně rychlejší než Stocky a o něco pomalejší než Supersporty. A samozřejmě i značně pomalejší než dřívější 250tky. Sice nechápu, co je to za přínos, když daleko levnější stejná třída 600 Supersport jede rychleji, ale do myšlení toho hlupáka z Dorny, je těžké se vžít, natož pochopit, jak to původně myslel, např. s tím zlevněním, atd.
Mmmm. Tak až na tu větu s prestiží ti asi rozumím.
Že to bude rychlejší je jasný, jen mě doráží jak to Akro dokáže srovnávat po prvních """ostrých""" kilometrech těhle motorek spolu s jezdci, kteří ani neví jestli na té motorce budou sedět po zbytek sezóny...s někým, kdo jezdí na odzkoušené a provařené motorce celej rok (West a jeho cbr). A jestli to vyhraje série v poměru cena/rychlost je absolutně jedno, když v moto2 bude nárváno až přeplněno z jasnýho důvodu - obrovská prestiž..a to to ještě nezačalo.
Desmo: On ale rychlejší, než série bude. Rám na produkční sportbike se musí vejít do zcela jiné cenové kategorie. (takže tady souhlasím s Akrem) Tlumení bude taky lepší (a mnohem dražší). V poměru rychlost a peníze to ale série vyhraje na plný čáře. Jenom je opravdu tristní, že cenově se to nepovedlo ukočírovat dolů oproti 250. To je velká chyba!!!
Pořád sériové Hondy sériové Hondy. Však omg si myslíš že šasí sériové Hondy navrhlo pár přistěhovalců z Číny? Že to bylo vše zadarmo a technici na tom nedělali tisíce hodin? Navíc s tou historií a zkušenostma jaký Honda má? Je nejspíš rozdíl v prototypu od gigantické firmy jako Honda, Yamaha aspol. co vidíš v motogp a prototypy od firem nebo skoro až party nadšenců, co sednou k rýsovacímu prknu, resp. rýsovacímu programu a čmárajou a jdou do moto2...a pak testujou ve Valencii poprvé s pořádným jezdecem, a ty to začneš srovnávat s Hondou vyvýjenou kdo ví jak dlouho, ošahanou týmem kdo ví jak dlouho a ošahanou jezdcem aspoň rok. Nechápu kde jsi přišel na tu pi*ovinu, že prototyp, byť ani né rok starej navrhlej pár lidma, musí být zákonitě rychlejší než stroj vyvýjenej mega firmou Honda x tisíc hodin, navíc s úpravama co možná nejlepšíma pro okruhový závodění...seš divnej
Pane BOŽE!!!
s.e.k.u.n.d.a.
Tak jinak :sekunda = vteřina. To je přitroublá automatická cenzura.
Akro: Tak když to bereš takhle, tak jede 600 stock skoro stejně rychle jako Moto GP bike. Sekunda sem, sekunda tam a ani o minuty by se nemuselo hrát.
DaliboRR - Mě tady fakt jen šlo o drahotu MOTO 2, když to mělo naopak závody rapidně zlevnit! Jinak nic proti MOTO 2, ani proti čtyřtaktům nebo dvoutaktům. Když se něco prezentuje jako pokrokové a neporovnatelně levnější tak proč to vždy v celém MGP dopadne naopak?
Desmo69 - Proč by měl být prototypový podvozek lepší než podvozek sériové Hondy? To si snad děláš srandu?! Protože je xnásobně dražší! A je jedno kdo ho dělal! Pokud zase namítneš, že ty malé firmičky, které dělají ty "povedené" podvozky to dělají za pár korun, tak mi vysvětli, co je na tom MOTO 2 tak drahé,že to je nejméně 5x dražší než o dost rychlejší Supersporty a nejméně 10x dražší než Stocky600, když je tam lehce upravený sériový motor z Hondy! A prosím, neargumentuj zase cestami po světě, platy celého týmu a jezdců! To samé měly 250tky, tady se ještě necestovalo ani nezávodilo! Jen se zase zkonstruoval zbytečně drahý motocykl.
Akro, a proč by měl být podvozek moto2 zkonstruovaný malou firmičkou za pár korun lepší, než šasí od koncernu Honda, který to svoje dělalo určitě za jiný vývojový peníze, než třeba Kalex...se uvědom. Mz stejně není ve start. listině pokud se nepletu...by je tam stejně nikdo nepustil když nemají svůj prototypový rám, ale "obyčejnej" z cbr...prostě jak říkám, srovnáváš absolutní zmatiny.
AKRO: Ano...ani Stock ani Supersport...máš pravdu.Proto to je Moto2 (polo)prototyp.A jestli je to levnější nebo dražší? To nás přece nemusí zajímat...to je věc managerů.250 se rušili nejen pro nákladnost,ale i proto,že marketingově byli už mrtvé.(2T)
Marex - Protože jim ta Honda-MZ dala docela kotel a Stocky600 jezdí téměr stejně rychle, jako Supersporty. Nakonec je to logické, motor MOTO 2 má zhruba stejný výkon jako Stock600 a ty nové podvozky Moto 2 zatím asi nejsou lepší, než pozvozky Stocků600. I když vzhledem k cenám by rychlejší být měly. Třeba se to časem doladí.
DaliboRR - Ale jo, tady ani nejde o max. rychlost, nebo nějaké superčasy na kolo i když vzhledem k drahotě MOTO 2, bych čekal že pojedou aspoň tak rychle jako minimálně 5x levnější Supersporty. Původně měla třída MOTO 2 závody zlevnit a nahradit údajně drahé 250tky. Dopadlo to zase pochopitelně jinak a už teď jsou MOTO 2 dražší než byly dvěstěpadesátky. Hlavně asi kvůli drahým podvozkům. O to mi šlo hlavně, 250tky se zruší a nahradí se takovou podivnou třídou ani Stocky ani Supersport. Pozitivní na tom bude to, že se dají předpokládat solidní a vyrovnané závody. Tak uvidíme! Měj se! A.
Heh. Víš. Ok. A jak víš , že to není rychlejší, než stock 600?
Marex - Já vím, že je to přestříkaná Honda! A Supersport. Dokonce prý továrnu MZ i se značkou koupili bývalí jezdci R. Waldmann a M. Vimmer.
Ale AKRO -přece vůbec není podstatné jestli budou jezdit rychleji.To není měřítko kvality závodů...prostě závod dělá závod něco jiného než top speed.To by pak 125ccm nikoho nemohly bavit.Jde o vzrušení ze soubojů.A ty rozhodně chybět nebudou.A že je jednotný dodavatel motorů? No taky z toho nejsem na větvi,ale stáje to akceptují,výrobců šasi je spousta.Bude to mazec,budou tam jezdit borci a hlavně ti naši.Bude komu fandit a rozumný fanoušek si ty závody prostě bude užívat a ne furt brblat.Nebo brblej,ale dej jim šanci odjet aspoň pár závodů.Pak budou mít tvoje výtky třeba opodstatnění..takhle je to směšné.