Ředitelka automotodromu: Zůstat u televize je jako vařit bez vůně

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
desmo69 (638) napsal 12.08.2009 v 01:49

Výkonější? Tak to bych se klidně hádal. Ducati uvádí výkon přes 200k, Honda přes 210k, Suzuki přes 225k, Yamaha přes 200k. Takže kolem těch 250k to bude myslím bez problému. Navíc motorka je mnohem lehčí, takže i kdyby měli stejně koní, tak na motogp motorku připadá víc k na 1kg váhy. Prostě tohle jsou neuvěřitelný stroje, škoda o tom polemizovat.

AKRO (-498) napsal 12.08.2009 v 00:22

Desmo69 - Máš pravdu,ty SBK jsou těmi úpravami skoro také prototypy! I když,kde je řečeno,že mají být SBK je mírně upravené stroje? Je fakt,že původní idea to byla a mělo to být MS sportovních motocyklů. Asi tady platí,že názory se mění,podminky také a vývoj nezastavíš! A je to boj hlavně o prachy! To,že jsou dnes zřejmě Superbiky díky obsahu motoru o něco výkonnější než MOTO GP je toho důkazem!

desmo69 (638) napsal 11.08.2009 v 23:42

Akro, možná jsou finančně zajímavější a efektivnější, ale očividně se to v praxi moc nevidí. Z SBK už nějaký ten tým odešel, popřípadě jezdec z týmu. Některé týmy nemaji ani na cestu do zámoří (to je MS?) a tak by se dalo pokračovat. Tím že se povolují další úpravy a nesmysly, se z toho pomalu taky stávají prototypy a doufám, že Dorna si nenechá srát nahlavu a ozve se stejně jak infronsport vůči moto2 a řeknou, že sbk mají být o ser. motorkách, ne o prototypech. Nehledě na to, že ty úpravy tu cenu motorky samozřejmě taky zvyšují. Takže aby jsme (hlavně jste) se nedočkali toho, že pro týmy bude mnohem zajímavější jezdit v moto2 ať už kvůli ceně tak reklamě, sponzorům atd. a SBK bude poklidně upadat. Tím nechci říct jak to bude, ale je to ta tzv. druhá strana mince, která klidně může nastat:)

AKRO (-498) napsal 11.08.2009 v 23:25

Interceptor - Dovol mi abych tě opravil,kdysi byly SBK zhruba na úrovni průměrné rychlosti 250tek nebo nepatrně rychlejší, ale postupným vývojem a samozřejmě úpravami, které dříve nebyly povoleny,mají dnes Superbiky údajně o zhruba 20 koní víc a asi o 30 kilo jsou těžší. Tady jde samozřejmě hlavně s tím výkonem o odhady,přesně se to těžko dozvíme. Zřejmě díky většímu objemu mají Superbiky větší kroutící moment,což je dost podstatné.S tou kontrolou trakce si u Superbiků nejsem jistý,někdo mi tvrdil,že jí mají také.Snad by nám to někdo lépe informovaný objasnil. Rozdíly v průměrné rychlosti jsou proti MOTO GP hodně nepatrné,letos jely v tréninku v Brně Superbiky asi zhruba o 1 vteřinu pomaleji než loni Rossi. Rozdíl jedné,nebo dvou vteřin nemůže nikdo registrovat a pokud by mohly jet také Superbiky na stejných pneumatikách jako MOTO GP, kdo ví zda by nebyly i nepatrně rychlejší! Zajímavé by bylo,kdyby to mohl zajet a porovnat jeden jezdec nejlépe asi Rossi.Přitom náklady v MOTO GP jsou obrovské a s SBK se nedají vůbec porovnat. Z tohoto hlediska jsou Superbiky efektivnější a o hodně finančně zajímavější!

AKRO (-498) napsal 11.08.2009 v 22:53

Tom68 - To porovnání s Formulí 1 a MS cestovních vozů je docela zajímavé i když vzhledem k rychlosti bych napsal, místo MS cesťáků třeba vytrvalostní auta typu Le Mans, které jsou jen nepatrně pomalejší než F1.Celkem jasné je, že díky propagaci a médiům je MS známější a také finančně lépe zabezpečeno než WSBK. I když se pomalu tyto rozdíly začínají stírat. Oni si to šéfové MOTO GP udělali svou nenažraností a demagogií sami, kdysi jim nebyly pětistovky dost dobré,tak to ještě mnohonásobně zdražili zavedením třídy MOTO GP a když je to finančně neúnosné,nemusí být najednou všechno prototypy a klidně by nechali závodit upravené sériové motory,podobné dnešním Superbikům a v případě MOTO 2 i stockům 600. Ono to vypadá,že brzy začnou být dvě hodně podobné Mistrovství světa, motory odvozené nebo upravené z cesťáků a lišit se budou pouze podvozky a možná trochu jinými obsahy motorů, jak se o tom dnes už uvažuje. Je fakt,že se to šéfům WSBK moc nelíbí. Jenom s tím jen jedním vrcholem a to MS,jak tvrdíš, si moc nejsem jistý, pokud rychle něco s MOTO GP neudělají a budou v něm jezdit sice borci,ale jen na 16 výkonnostně nevyrovnaných motorkách,tak se na mě nezlob,ale to určitě vrchol není,ale jen ta druhá liga!

Interceptor (108) napsal 11.08.2009 v 22:49

Jak by mohli být stejně rychlí když je zde hmotnostní i výkonový deficit??? Nehledě ke kontrole trakce?? Tomu nějak nerozumím.. Mohou se přiblížit...toť vše

AKRO (-498) napsal 11.08.2009 v 22:23

Pity a Desmo - Díky kluci za přání,budu se koukat na všechno!

jawista39 (72) napsal 11.08.2009 v 21:06

Pawka, dovol abych se připojil, plně souhlasím. Už jsem to psal, je to opravdu férová paní. Přeji hladké zvládnutí letošní GP

Pawka (79) napsal 11.08.2009 v 21:04

Preju dalsi kupu uspechu pani reditelce,je to osoba na svym miste!!diky za odvedenou praci do ted a mnoho uspechu dal nejen v pracovnim zivote!

jawista39 (72) napsal 11.08.2009 v 20:27

Pro změnu teď mám v ruce vstupenku z roku 2004, tribuna ABDEG na víkend za 500kč. A i zde je v bodu 2 jen zákaz nošení skleněných a objemných obalů na tribuny...

jawista39 (72) napsal 11.08.2009 v 20:20

Tome, držím v ruce vstupenku z roku 2003. Nic takového tam není. Opět se oproti svému zvyku chytám malichernosti. Ale stálo by za to se někoho zeptat, proč to tam vůbec píšou, když je to hloupost.

Tom68 (50) napsal 11.08.2009 v 19:44

to AKRO: S tím co jsi napsal naposled se dá vpodstatě souhlasit. Jezdecká úroveň SBK je fakt dobrá, ale kluci (alespoň ti, kteří nejedou továrnu VSBK nebo SSP) si občas rádi přivydělají, když tu možnost dostanou. Taky předpokládám, že Fabrizio Ducati kývnul ne proto, aby se svezl, ale co kdyby se chytil a mohl zůstat... Vůbec bych se nebál přirovnat MotoGP a SBK k F1 a MS cestovních vozů. Taky jsou to lepší závody, ale vrchol je jenom jeden. AKRO se tady vždycky profiluje jako největší fanda motorek, ale teď je to jinak. Za sebe musím říct, že se mně leccos nelíbí (ceny atd.), ale za poslední roky (asi 3O) jsem chyběl jenom, když byl nějaký problém. A stejně při SBK i Mistrovství ČR. Takže teď už víme, kdo nejede, a my ostatní debilové se uvidíme v Brně (i s flaškama v batohu - mimochodem na vstupence je to asi 10 let).

koolja (134) napsal 11.08.2009 v 17:12

jen bych tady chtel upozornit,ze Rossi v tomtotydennim Motorsportktuelu rika:kdyz pojedou WSBK stejny gumi jak mi,budou stejne rychli.Tak bych asi nepouzival vyraz 1 a 2 liga.

desmo69 (638) napsal 11.08.2009 v 16:57

Přesně tak Akro, souhlasit s tím nemusím a taky nesouhlasím Někdy tam jsou pěkné závody, to jo, ale už to není to co loni. Ja osobně "ujíždím" na 250ccm a MotoGP je pro mě ta třešnička na dortu která vše zakončuje a o kterou ma každý největší zájem a kde jsem nejvíc zvědav na výsledek. Ale co se týká podívané apod. tak rozhodně 250:) No a jsem zvědav na Moto2. Zatím vše nasvědčuje tomu že by to mohlo být ještě lepší..aspoň časem než se ta třída "usadí" stejně jako 800ccm který jsou taky zaživnější jak před dvěma lety. No a tobě taky přeji stejně jak Pity kvalitní signál bez výpadků

PityGPX (949) napsal 11.08.2009 v 16:48

Akro: Dík, tobě zas přeji ostrý obraz a dobrý zvuk při sledování 125 a 250 popř. závodu MotoGP.

AKRO (-498) napsal 11.08.2009 v 16:37

Desmo69 - Ještě k té první a druhé lize - Jezdci MOTO GP mají většinou pevné smlouvy,na rozdíl od liberálnějších smluv v Superbikách. Dále je jasné,že je v MOTO GP víc peněz.Proto jezdí občas Superbikoví jezdci v MOTO GP a opačně většinou né. Často se stává,že dobrý jezdec,který přijde z MOTO GP do Superbiků,zjistí,že má problém se solidně umístit,protože jezdecká úroveň je stejná, ale stroje jsou hodně vyrovnané a startuje jich víc. Svou roli hraje i finanční stránka, kolik peněz také jezdci za start dostanou.Pojem druhá liga je spíš v zajímavosti Superbiků a MOTO GP a né podle jezdecké úrovně a podle mého názoru vedou Superbiky./Souhlasit s tím samozřejmě nemusíš!/

Larry (114) napsal 11.08.2009 v 16:21

buďme rádi,že máme takovej motostánek, jakej máme...nevím, zda by se takovej v dnešní době vůbec postavil...vstupný je takový jaký je,no řešit, zda vysoký, je věc jiná...je to opravdu asi tak...dáš to,tak si to užij,nedáš to,koukej na telku...blbej cirkus s představením 2hodiny,stojí 220Kč a za ty prachy vidiš ospalýho medvěda a pár blbejch opic...vím,jak v Hořicích přemýšlíme,zda nemáme vstupný zvednout,zda oněch 100Kč není náhodou za 8hodinový program málo,nebo hodně?...pak jdeš do kina a za představení vyplázneš 150Kč...jinak ony zákazy a příkazy...na to jsme v Čechách přeborníci...sami víte kolik různých zákazových tabulek všude je...jdeš na hajzl a než dojdeš k mušli tak mineš tři tabulky ZAKAZ ZAKAZ ZAKAZ ...takže se tady můžete čílit jak chcete, prostě to tak je...mě taky chytili s kamerou v depu na MotoGP a řekli mi...only pictutres...no video...divil jsem se, ale to bylo asi tak všechno

AKRO (-498) napsal 11.08.2009 v 16:21

PityGPX - Přeji ti dobré počasí a hezké závody!

AKRO (-498) napsal 11.08.2009 v 16:19

Desmo69 - Mohu ti napsat to samé jako Pitymu,ať to tak moc neprožíváš! A pokud si myslíš,že mi jde jen o ceny těch vstupenek tak jsi na omylu! Já na tom finančně vůbec nejsem špatně, ale tady jde o to,že se mi vůbec nelíbí přístup pořadatele k divákovi a snad mám právo i na názor,že z hlediska zajímavosti celé MOTO GP opravdu nestojí za moc! A neúčastí Stonera se to letos o něco ještě zhorší! Že mám názor dost odlišný od tvého,není nic tak neobvyklého ani divného! Ty jsi třeba nadšený z Rossiho jen proto,že jede s náskokem vepředu a já zase preferuji závody,kde se něco děje a nevyhrává pouze jeden nebo dva jezdci.Co je na tom tak divného? Jinak ti přeji ať se ti v Brně závody líbí!

PityGPX (949) napsal 11.08.2009 v 16:08

Ok, jinak, ja byl taky často v depu, jen od roku 05 při motogp testech každý rok, to samé sbk.

AKRO (-498) napsal 11.08.2009 v 15:52

Poslouchej Pity,tak to zase tolik neprožívej! Je to jen diskuze a každý má nárok říci co si o tom myslí! Já už jsem byl v Brně na MS tolikrát,že mě svou účastí každý rok budeš dohánět hodně dlouho! A nebyl jsem jen na svahu za svodidly jako ty,ale dost často i depu.A to nejen v Brně. Byl jsem i na jiných Evropských okruzích.Proto nevím,proč si myslíš,že nenávidím Brněnský okruh nebo pořadatele. Letos jsem tam byl i na Superbikách a byla to paráda! To ovšem neznamená, že budu mlčet nad věcmi,které se mi nelíbí a když se jich letos nahromadilo už tolik,tak jsem k tomu prostě řekl své. Ty jsi nadšený z MOTO GP tak si to užij a kdyby ti náhodou chtěli vylít z ty dvoulitrovky co si poneseš, 1,5 litru tak jim dej po hubě!

desmo69 (638) napsal 11.08.2009 v 14:33

Rado, když je podle tebe SBK první liga, tak proč prvoligovej jezdec z nejlepšího týmu jde suplovat do druhé ligy na jeden závod do satelitního týmu?:) Myslím, že kdyby Smrž nahradil v nějakým závodě např. Fabrizia, tak Hayden místo Smrža těžko nastoupí. Takže prd ty první ligo:) Je to druhá liga jak vyšitá

PityGPX (949) napsal 11.08.2009 v 10:07

Souhlas s posledníma příspěvkama od desma a interceptora. K tomu pití, já x let mám v batohu 2litrovou petku a v ní vodu, nikdy se nestalo že by kontrolovali batoh, nikdy! Ani při masteru of rock kde je kontrola 100x větší :)) To jsou jen psychlogické kecy ale skutek utek, takže mi věřte, že si můžete sebou vzít klidně bečku a celej gril a nikdo vám nic neřekne :) K těm cenám, já si koupil v předprodeji ticket a taky jsem myslel že ušetřím ale volal jsem přímo do Brna a tam když mi to vysvětlili tak jsem stejně zjistil že kdybych si koupil ticket na GP při SBK tak ta cena po odečtení bude sice dobrá ale stále jsem zjistil že ta cena z předprodeje je lepší takže pořád vychází levnějc cena z předprodeje. Ad případ "Akro" to je týpek, který nesnáší MotoGP nakaždém rohu, nesnáší automotodrom Brno, a asi celou společnost AB Cardion. Ten aji kdyby se předjíždělo v každém kole, aji kdyby GP ČR byla co se týče vstupu zdarma, aji kdyby pítí bylo na okruhu zdarma tak ten tedy bude jen plkat a nadávat jak je všechno na hovno a ať všichni zůstanou doma u TV. Většího negativistu na diskuzi o MotoGP jsem nikdy neviděl takže lidi, prosím vás, neblbněte, chovejte se rozumě a nebojte se žvástů že můžete mít jen půl litra vody. Čest

Interceptor (108) napsal 11.08.2009 v 07:52

Souhlas s desmo69. Kdo na to nemá ať sedí doma a drží jazyk za zuby. Mně to drahé nepřijde. V ČR je to jednou za rok a to snad i každý kdo na to nemá dokaže těch pár korun za rok ušetřit. Opět klasika věčne nespokojení češi.

desmo69 (638) napsal 11.08.2009 v 01:37

Jo a ještě dodatek. Nevím proč tu řešíte co je napsáno ze zadu na vstupence, když si můžeš dělat skoro co chceš a přinýst rovnou celou bečku piva. No vaše starosti bych fakt chtěl mět:)

desmo69 (638) napsal 11.08.2009 v 01:35

Akro, každý kdo má soudný rozum a aspoň něco v hlavě tak mu je jasné, že pokud chce ušetřit a pak týden před akcí blbě nekecat někde v komentářích, tak si musí lupen koupit z předprodeje. A jak už myslím že tady někdo psal. Jestli dám 750kč na víkend sbk nebo 990kč za víkden MotoGP...nevidím rozdíl. A když už nějaký tak ne takový, abych z tho šílel jak tady někteří. Myslím že si neuvědomujete kolik to stojí na jiných okruzích a divím se že Akro píše co píše, když sám byl v Německu, prostě k nepochopení tohle:)

AKRO (-498) napsal 11.08.2009 v 00:58

Ještě něco pro ty co se jim zdá vstupné vysoké...! Čím bude letos účast diváků vyšší než loni, o to vám vstupenky a služby zdraží v příštím roce a naopak! Sice to zní dost nelogicky, ale Dorna a spol, takto uvažují a čím úspěšnější podnik,tím to příští rok více podraží,takže v případě vysoké návštěvy se máte příští rok na co těšit! Tipuji,že by to bylo tak za 2000 korun základ!

AKRO (-498) napsal 11.08.2009 v 00:16

Ale pořadatelé právě tím omezením tekutin na půl litru chtějí pomoci těm zlodějům stánkařům,aby se napakovali! V každém případě si myslím,že toto nařízení je na žalobu!Mě někdo kontrolovat tašku,nebo jiné zavazadlo tak ho okamžitě pošlu k zemi! Za takové chování vůči divákům včetně těch zlodějských vstupenek by si zasloužili bojkot!Vsadím se,že není daleko doba,kdy zakážou nosit na závody nejen vodu,ale i jídlo! A takovým lidem ještě nosit vstupné?

Erwin (0) napsal 10.08.2009 v 22:54

Tak to s tím pitím max 0.5L to snad přehání,když jdu do restaurace tak to chápu,ale GP je snad o závodech a ne o občerstvení.A kdyby bylo horko tak 0.5L je málo na dodržení pitného režimu.Vždycky jsme si sebou tahaly plechovkové pivo a svačinu a jednou jsem poslal maníka co roznášel Budvara 10°za 60Kč do prdele.Lepší by bylo kdyby do Brna přestaly jezdit Němci a oni by si začaly vážit Českých diváků,nebo ať jsou rovnou majitely okruhu a bylo by to bez debat.

Orgovany (832) napsal 10.08.2009 v 20:30

Děkuji Ivanko, ale za 2000 na ¨cečko¨ nemam zájem, navíc když nepojede Stouner .
Superbiky za 1/4 cenu mě toho nabýdnou víc .




TOPlist