Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
..riskli to, byl to mokry zavod..prselo trosku v te pauze, vzhledem k tomu, ze prselo porad, v noci extremni bourky, cekali dest, ikdyz to teda nevypadalo na dest tesne pred zavodem, jen maly prehankovy mraky.. ale pocasi bylo cely vikend nevyzpytatelne..
..a beztak si to nerozhodl sam Kaja, ale teamove vedeni..
Le Cobrusier: minimalne tento vikend Abaja ukazoval, ze na vode to umi hodne dobre, sypal to ciste a na pohodicku oproti mnohym jinym..
..kazdopadne skoda, ze se to neodjelo po prvnim startu, kdyby ten Cluzel nenadelal bordel na cele draze, mohli to kua dojet..
Le Corbusier: Stačilo sledovat kvalifikaci a pak jen trošku počítat.Výborný výsledek kvalifikace na vodě, vyhlášený mokrý závod, a jako jediný (pravděpodobně) mokré gumy. Jak jsem říkal, vzpomeň si na Waldmana.
Abája je vodník, na vodě umí. A než by ostatní přezuli, měli by kolo. Kdyby nepřezuli, neměli by nejmenší šanci. Proč by to nemělo vyjít? Pokud by nespadl,je nad slunce jasnější, že by vyhrál. Risk to byl jen kvůli počasí, a to nevyšlo.
Je zajímavé, že ze všech týmů měli tento geniální nápad jen u Abraháma. Schovávat hloupé rozhodnutí za snahu o riskatní získání vítězství je trapné. Nadpis by se měl opravit: "Chyba týmu? Jistě! Zbytečné riziko, které nemohlo vyjít."
Mimochodem, v době, kdy jsme o výsledcích, jaké zajíždějí naši kluci jen nesměle snili, málem se něco takového povedlo
Jardovi Hulešovi. V Japonsku se taky za deště objevil v čele, a ujížděl, z povzdálí se ho snažil držet jen Steve Jenkner! Na ten pocit nikdy nezapomenu.Tenkrát to ale skončilo pádem...
Jednoznačně správné rozhodnutí týmu. V případě deště (ovšem muselo by začít pršet rychle, ne ke konci závodu) by Abája vyhrál. Vzpomeňte si na Waldmana! Byl to bohužel nepovedený, ale odvážný pokus. Riskovat je někdy nutné...
nj co se da delat, ja 3 kola cekal, ze se snese poradny dest a pak to pro Abaju bude hodne zajimave. Nestalo se a tak to dopadlo jak to dopadlo. Jinak jsem koukal chvili i na Britske superbiky a nechapal jsem jak muzou v takovem lijaku jezdit takovou pilu
jako risk je zisk toje pravda ale tohle bylo opravdu zvlastni, spis bych rekl ze uz nestihly zpatky zmenit nastaveni a gumy na sucho, tak si to zduvodnily jinak
Kdyby začalo znovu pršet závod by se již nezastavoval, protože byl vyhlášen jako mokrý. I tak mi přišlo Abájovo rozhodnutí divné, pochopil bych to kdyby startoval z 25.místa že nemá co ztratit max. získat. Ale bylo to jeho rozhodnutí a tentokrát nevyšlo, snad příště.
Těžko soudit,je to těžké rozhodování,ale myslím si,že kdyby začalo pršet,tak se závody zastaví znova a výhoda mokrých pneu na jeho stroji by byla pryč! Myslím,že měl taky přezout!
Když o tom tak s odstupem času uvažuji,tak si myslím,že udělali špatné rozhodnutí,ale je to jejich věc,kdyby to náhodou vyšlo.!?
Zase spousta generalu po bitve
..riskli to, byl to mokry zavod..prselo trosku v te pauze, vzhledem k tomu, ze prselo porad, v noci extremni bourky, cekali dest, ikdyz to teda nevypadalo na dest tesne pred zavodem, jen maly prehankovy mraky.. ale pocasi bylo cely vikend nevyzpytatelne..
..a beztak si to nerozhodl sam Kaja, ale teamove vedeni..
Le Cobrusier: minimalne tento vikend Abaja ukazoval, ze na vode to umi hodne dobre, sypal to ciste a na pohodicku oproti mnohym jinym..
..kazdopadne skoda, ze se to neodjelo po prvnim startu, kdyby ten Cluzel nenadelal bordel na cele draze, mohli to kua dojet..
Le Corbusier: Stačilo sledovat kvalifikaci a pak jen trošku počítat.Výborný výsledek kvalifikace na vodě, vyhlášený mokrý závod, a jako jediný (pravděpodobně) mokré gumy. Jak jsem říkal, vzpomeň si na Waldmana.
Kdyby prostě pršelo, tak to Abaja mohl dát na bednu. Jenže na kdyby se nehraje a takle nema nic...
Jirka34: "Abaja je vodník na vodě umí" To jsi zjistil kde tohle to?
O jakých šancích je tady vůbec řeč? Možná jenom ti ostatní měli lepší předpovědi než u Abrahámů.
Abája je vodník, na vodě umí. A než by ostatní přezuli, měli by kolo. Kdyby nepřezuli, neměli by nejmenší šanci. Proč by to nemělo vyjít? Pokud by nespadl,je nad slunce jasnější, že by vyhrál. Risk to byl jen kvůli počasí, a to nevyšlo.
Je zajímavé, že ze všech týmů měli tento geniální nápad jen u Abraháma. Schovávat hloupé rozhodnutí za snahu o riskatní získání vítězství je trapné. Nadpis by se měl opravit: "Chyba týmu? Jistě! Zbytečné riziko, které nemohlo vyjít."
Šašci.
To už se nestane nikdy, že bude tak dobrej v kvaldě posral to sám
"Kluci moc chtěli jet na vítězství. Celé to tedy nastavili na mokro. Kdyby to vyšlo, tak ...",
Vážně si u Abraháma v teamu mysleli na vítězství?! To je hláška jak hrom.
No je to škoda, ale souhlasím s Jirkou34 riskovat se nekdy musí...a bud to vyjde a nebo ne...
Mimochodem, v době, kdy jsme o výsledcích, jaké zajíždějí naši kluci jen nesměle snili, málem se něco takového povedlo
Jardovi Hulešovi. V Japonsku se taky za deště objevil v čele, a ujížděl, z povzdálí se ho snažil držet jen Steve Jenkner! Na ten pocit nikdy nezapomenu.Tenkrát to ale skončilo pádem...
Jednoznačně správné rozhodnutí týmu. V případě deště (ovšem muselo by začít pršet rychle, ne ke konci závodu) by Abája vyhrál. Vzpomeňte si na Waldmana! Byl to bohužel nepovedený, ale odvážný pokus. Riskovat je někdy nutné...
nj co se da delat, ja 3 kola cekal, ze se snese poradny dest a pak to pro Abaju bude hodne zajimave. Nestalo se a tak to dopadlo jak to dopadlo. Jinak jsem koukal chvili i na Britske superbiky a nechapal jsem jak muzou v takovem lijaku jezdit takovou pilu
jako risk je zisk toje pravda ale tohle bylo opravdu zvlastni, spis bych rekl ze uz nestihly zpatky zmenit nastaveni a gumy na sucho, tak si to zduvodnily jinak
A já se tak těšil, že budu u televize řvát, když Karel pojede někde na čele a bude se o mně pokoušet infarkt. Takhle to bylo zabitý už před startem.
Absolutne team chapu,riskli to a nevyslo to.Mohl to byt ale Kajuv zavod zacit prset Oni o titul nebojuji,takže proto to rozhodnuti.
Radza - protože kdyby začalo pršet tak by polovina jezdců popadala a určitě by to zastavili!
Kdyby začalo znovu pršet závod by se již nezastavoval, protože byl vyhlášen jako mokrý. I tak mi přišlo Abájovo rozhodnutí divné, pochopil bych to kdyby startoval z 25.místa že nemá co ztratit max. získat. Ale bylo to jeho rozhodnutí a tentokrát nevyšlo, snad příště.
AKRO - můžeš mi prosím tě vysvětlit,proč by se zastavoval závod,který byl vyhlášen jako mokrý,když by začalo pršet???
Těžko soudit,je to těžké rozhodování,ale myslím si,že kdyby začalo pršet,tak se závody zastaví znova a výhoda mokrých pneu na jeho stroji by byla pryč! Myslím,že měl taky přezout!