Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 88 záznamů

• Kovářova kobyla

Neděle, krásně teplo, ale díky tomu saharskému písku špatná viditelnost. Přesto po páté hodině hlodá červík - běž se projet. Tak jdu pro svoje GS, ješ...

Vloženo: 1.4.2024
  • YAMAHA YZF – R 125

Palec už celkem poslouchá, ohebnost ale stěží na 50 %. Ale už se dá na kole a také motorku, ovládání blinkrů už jde. Rychle jsem se dal do Yamahy mé n...

Vloženo: 1.4.2024
    Typ: Údržba
  • Roční servis

[url=https://eu.citnow.com/vt8DCTvhbDR]BMW Cartec Praha[/url] Letošní příprava na sezonu je limitovaná hojícím se palcem levé ruky. Alespoň jsem l...

Vloženo: 10.2.2024
    Typ: Odborný servis
  • Palec

Motorka uložená prozatím k spánku a čekáme na servis v BMW. Asi využiju možnost odvozu, servisu a přívozu motocyklu. Bohužel se mi stala nepříjemnost,...

• BMW R 1300 GS

Dostal jsem pozvánku podívat se na nové GS 1300. Technicky opět super, krásná úprava na přední vidlici, její uložení. Nejel jsem na tom, ale určitě ta...

• Hořice

Delší výlet s GS, směr Pardubice do Motocentrum Barth podívat se na BMW S 1000 RR. Pak do Hořic a projet si místní dráhu road racingu. Najeto 366 km, ...

• BMW S 1000 R

Naháč od BMW, 165 koní, motor z RR ale bez proměnlivého časování. Váha 199 kg, krásný vzhled. Opět radost z jízdy, mašina se neuvěřitelně vede v zatáč...

• Aprilia RS 660

Jako každý rok si půjčím na vyzkoušení minimálně dva stroje. Hrozně jsem se těšil na tuhle malou Aprilku RS 660 a musím říci, že mě hodně bavila. Krás...

• YAMAHA YZF – R 125

Neteř Terezka si pořídila první motorku. Malá lehká Yamaha, sportovní kapota. Musel jsem vyzkoušet, projet, umýt, seřídit. Dojmy velmi dobré, motorka ...

• Letní toulání

Letní toulání s mým Čmeldou, především v oblasti Ralska, okolo Ploučnice, Kokořínska a Lužických hor.

• Cesta je cíl .. VII – den 8

Sobota 24.6.2023 – návrat domů. V klidu stáváme, stejně ještě máme hukot v hlavě po té zelené. Předpověď není dobrá, minimálně dopoledne si užijeme op...

Vloženo: 11.11.2023
  • Cesta je cíl .. VII – den 7

Je ráno pátek 23.6. 2023, sluníčko se snaží prorazit ranní mlhu. Všude je rosa a vše mokré. Začínáme pomalu balit a také trochu vysušit naše stanové p...

Vloženo: 11.11.2023
  • Cesta je cíl .. VI – den 6

Je čtvrtek ráno, pomalu balíme a snažíme se vyjet co nejdříve. Máme v plánu cca 387 km, přejet z Chorvatska do Slovinska a ubytovat se nedaleko jezera...

Vloženo: 1.10.2023
  • Cesta je cíl .. VI – den 5

Máme tady pátý den 21.6. 2023. Probouzíme se po sedmé hodině, a pomaličku přemýšlíme co s načatým dnem. Původní plán trajektem na ostrov Brač vzal za ...

Vloženo: 5.9.2023
  • Cesta je cíl .. VI – den 4

Ráno vstáváme v klidu, nikam se nehoníme, máme před sebou cca 335 km něco málo vnitrozemí Slovinska a Chorvatska a pak najetí na jadranskou magistrálu...

Vloženo: 5.8.2023
  • Cesta je cíl .. VI – den 3

Poměrně brzo vstáváme. Jdu si užít ty krásné sociálky. No boží. Počasí, oblačno s možností deště, teplota kolem 18 stupňů. Pro jízdu vlastně optimální...

Vloženo: 24.7.2023
  • Cesta je cíl .. VI – den 2

Ranní probuzení je poněkud drsné. Bolí slušně hlava a upřímně, tělo po večerním utužování vztahů, jaksi stále ještě neovládám. No to bude den. Naštěst...

Vloženo: 17.7.2023
  • Cesta je cíl .. VI – den 1

Máme další rok za sebou a nadešel den naší společné motodovči. Letos je nás šest, moje maličkost, Jindra CF Moto, Ruda Ducati Multice, druhý Ruda Hond...

Vloženo: 10.7.2023
  • Pivovar Kocour

Neděle, sluníčko pěkně vysoko a velmi příjemná teplota. Jsem domluvený s kluky na společné vyjížďce – z Děčína přes Kamenický Šenov, Pekelky, Kryštofo...

Vloženo: 29.5.2023
  • Indie a Čína

Royal Enfield letošní jaro zajistilo spoustu testovacích víkendů. Domluvil jsem se s Jindrou na sobotu 29.4. na testování motorek u Warmup v Liberci. ...

Vloženo: 2.5.2023
  • První letošní

Je sobota 22.4. 2023, předpověď slibuje nádherné počasí, a to se také naplňuje. Jasno, za jízdy 21 stupňů, prostě ideální podmínky. Jen ty silnice, vš...

Vloženo: 26.4.2023
  • Sezona se blíží

Pravidelnou servisní prohlídku v BMW CarTec Praha jsem absolvoval již v březnu. Udělali mi v rámci svolávací akce (vyvrtání odtokového otvoru z tubusu...

Vloženo: 24.4.2023
    Typ: Údržba
  • Roční servis

Absolvoval jsem opět roční servis v BMW CarTec Praha. Byl jsem tam již 14. 3. 2023. Krom výměny motorového oleje a filtru, došlo na výměnu vzduchového...

Vloženo: 2.4.2023
    Typ: Odborný servis
  • MOTOCYKL 2023

Výstava Motocykl Praha 2023 Tak jsem konečně vyjel po kovidových letech na výstavu Motocykl do Letňan. Popravdě, kdybych tam nejel, vůbec o nic bych ...

Vloženo: 7.3.2023
  • Podzimní setkání

Nedávno mě volal Milan, co si myslím o Ducati Streetfighter V2 a BMW R 1000 S. Přemýšlí o změně ve svém stádě. No stejně už byl rozhodnut. Nový stroj ...

Vloženo: 1.11.2022
  • Novinský viadukt

V neděli jsem využil slunečního počasí a jel jsem se podívat na mohutný kamenný železniční viadukt vybudovaný v roce 1900 na železniční trati Liberec-...

Vloženo: 10.10.2022
  • ROYAL ENFIELD ROAD SHOW – Praha

Akce měla být původně již před čtrnácti dny, ale z důvodu počasí byla přesunuta na tento víkend. A popravdě dnes to vyšlo tak tak, když jsem kolem dru...

Vloženo: 1.10.2022
  • A podzim je tu

Teda to letošní září je celkem chladné a deštivé. V sobotu konečně trochu času a počasí příjemné k jízdě. Vyrážím nejprve směr Babiny I (jsou tam závo...

Vloženo: 25.9.2022
  • Dělostřelecká tvrz Dobrošov

Již jsem navštívil prvorepublikové tvrze Hůrka, Hanička, Stachelberg a Skutina. Letos jsem vyrazil na dělostřeleckou tvrz Dobrošov, znovu otevřenou po...

Vloženo: 31.8.2022
  • Tankové dny Smržovka

O víkendu 6.-7.8. 2022 se v muzeu obrněné techniky konaly tradiční tankové dny. Muzeum obrněné techniky Smržovka je největším soukromým tankovým muzee...