renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KX 250 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Surkis
Vloženo 6.5.2015
Aktualizováno 28.9.2017
Zobrazeno 5 747x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


KX 250 AF 2010/1992 přestavba z 4takt na2takt.

Více fotografii

Výška jezdce: 222 cm

První dojmy - Dvoutaktní raketa vznikla přestavbou kx 250F 2010 4takt na 250 dvoutakt s motorem Kawasaki kx 250 r.v.1992 A jede opravdu dobře.

Doplňky na motorce -



Recenze

Projekt kx 250 AF vznikl spontálně v roce 2014. Inspirován jsem byl popravdě v zahraničí kde pár takových přestaveb už je a hlavně s motory kx 500. Tak jsem náhodou objevil na motoinzerci prodej samotného rámu kde se rozbil motor.Nejdříve byl tento projekt s motorem z Kawasaki kx 250 1988.Takto fungoval 2 roky.Poté jsem tento motor vrátil zpět do KX 250 1988.Na bazaru jsem našel torzo motoru KX 250 1992 v rámu z roku 1991.Tento jsem použil .Bylo potřeba udělat nikasil ,nové přívěry a spojku.Ojnice a převodovka zůstala původní. Vůbec jsem netušil zda to bude pasovat ,ale výsledek stojí za to.Celá přestavba trvala 3 měsíce.Rám převařil mistr svářeč Josef Havel ze Svobody nad Upou .Repasi a naladění tlumičů bravurně zvládli ve firmě MotoSuchý v Hradci Králové.Ostatní díly dodal p.Václav Uhlíř z Moto Ufo
Česká Skalice.Jízdní vlastnosti už jsem prověřil a jede to parádně.

Tak uběhlo trochu času a máme za sebou pár tréninků.
Po drobných úpravách (přihnutí brzdového pedálu ,výměna těsnění v plovákové komoře a výměna staré pěnovky na sedle) mohou říct ,že moto funguje výborně. Nic se nemuselo dodatečně upravovat ani předělávat.Podvozek je rychlejší než moto a není to vůbec na škodu, 25 let starý motor odvádí dobře svoji práci a žádný brutální nástup výkonu se nekoná.Brzdy nemají s lehčím motorem ,žádnou práci .Trochu mi dělá problém přivyknout stylu jízdě na 2T motorce, pár let na 450 4T na vás zanechá stopy. S moto se musí jet poctivě -řadit včas a jiný způsob projíždění zatáček. Provedení úpravy z 4T na 2T se povedlo tak ,že někteří ani nepoznají ,co to je za moto a myslí si ,že je to originál od Kawasaki .A to potěší.
Abych to shrnul ,je to zábavné -nezáludné moto na kterém se dá stíhat novodobým motorkám ,ale to je jiná kapitola a jak říká klasik vždy to je mezi řídítky a blatníkem.














Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Surkis
Surkis napsal 03.10.17 v 13:21

Děkuji,za komentář. KX 500 mám origo, taky je na těchto stránkách. A jede se na tom parádně.

Pulčík
Pulčík napsal 28.09.17 v 20:15 10b.

vidím to spíš obráceně... na ústupu jsou 10 let, ale teď to vypadá, že by se tato situace mohla měnit. Nicméně jako stavba pecka ještě by to chtělo sehnat tu 500

TRIBES
TRIBES napsal 06.05.15 v 15:58 10b.

Parádní dvoutakt Škoda, že jsou na ústupu...

Více komentářů



TOPlist