Je to prostě autobus na dvou kolech :D
Motorka koupena od FIRMA:Jiří Mazáč - Motobazar.kvalitne (Z
První dojmy - Přesedlával jsem z inazumy, říkal jsem si, že to takový skok nebude, ale když jsem měl obě motorky vedle sebe, tak byl ten rozdíl hodně znatelný ;) Do ruky padla hned, jen jsem si chvilku zvykal na trošku jinačí charakter motoru :D
Motorku bych doporučil pro - Pro mě:D Ale především pro ty, co mají už trošku srovnanou hlavu, nepotřebujou se kravit za každou cenu, maji rádi cestování a nevadí jim, že na ně fouká. Není to supersport, ani enduro, je to silniční cesťák, na kterým se nechá jet parádní kochačka, ale prohnat se dá taky ;)
Doplňky na motorce - Pancéřky HEL, scottoiler, LED mini blinkry Barracuda, PoweCommander, GIVI plotna...
Recenze
Vždycky se mi líbila klasika a tak nějak jsem chtěl zůstat u Suzuki. Jasně, ostatní výrobci dělali taky parádní naháče, ale 14ka má pro mě svoje kouzlo a ten zátah je návykový. Inazuma byla super, ale byla až moc "hodná" a když jsem jí obložil cestovní bagáží, tak mi jí bylo chvílemi až líto, že jí takhle trápím. Chtěl jsem proto stroj, co nebude mít problém uvézt mojí maličkost a výbavu na delší výlet.
Prošel jsem si všemi obvyklými bolístkami těchto motorek, takže tekoucí chladič, nefunkční štelování předpětí zadních tlumičů, posunutý kryt regulátoru tlaku benzínu, atd. Na druhou stranu je to motorka, kde si člověk ještě spoustu věcí dokáže udělat sám a to mě zatím pořád baví :D Léto roku 2012 jsem strávil cestováním, projel jsem na ní kus Francie, celé Španělsko a Portugalsko. Výlet parádní, ale všechen ten prach, nandavání a sundavání věcí, spaní po kempech a horké počasí si vybralo svou daň na laku i mechanice, a tak jsem se rozhodl v roce 2014 pro lehkou rozborku/sborku. Rám, stojany, pružiny zadních tlumičů jsem nechal opískovat a stříknout komaxitem, hliníkové díly jsem vyleštil, vyměnil většinu ložisek, kompletně předělal přední vidlice včetně pouzder a gufer, zkontroloval elektriku, nainstaloval pancéřky brzd a spojky vše nastavil podle servisního manuálu (TPS, STP, synchronizace,), atd.
Původní dvouplášťové svody a litinový sběrač jsem vyměnil za jednoplášťové nerezové od Sandybikes Spares (UK) a původní výfuky nahradily britské oválné Beowulfy, které mi za pár liber přenechal známý (tímto se motorce ulehčilo asi o 12-15 kg). PAIRS systém už na motorce taky není. Stejně tak mě nebavilo vybírat hmyzáky z klaksonů, takže držáky jsem ještě před pískováním uříznul a vyrobil nový, který jsem umístil do rámu pod nádrží - vešly se tam parádně oba :)
Nakonec jsem upravil i celý podsedlák, který mi prasknul díky držákům bočních kufrů.
O mazání řetězu se stará Scottoiler a jakmile ještě doladím pár věcí, tak přijde na řadu brzda, PowerCommander a pořádné vyladění motoru - neřeším maximální výkon, ale průběh v nižších a středních otáčkách...
Pěkně jsi ji vyleštil, docela o této proceduře uvažuji, ale mám trochu obavu z choper-vzhledu. Leštil bych jen spodní kluzáky přední vidlice, víka motoru a lízátka držáku stupaček. Tak ať se ti práší za kočárem
Paradni masina.vykonu habadej a nalestena jak se patri
Pěkně jsi ji poladil...
Nádherná motorka, co má koule. Jeden z nejhezčích naháčů . Jestli jednou k těm naháčům dozraju, bude tahle Suza hodně žhavej kandidát . Přeju s ní hodně radostnejch kilometrů