PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kuci84
Vloženo 27.3.2015
Aktualizováno 12.5.2016
Zobrazeno 2 283x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to prostě autobus na dvou kolech :D

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Jiří Mazáč - Motobazar.kvalitne (Z

První dojmy - Přesedlával jsem z inazumy, říkal jsem si, že to takový skok nebude, ale když jsem měl obě motorky vedle sebe, tak byl ten rozdíl hodně znatelný ;) Do ruky padla hned, jen jsem si chvilku zvykal na trošku jinačí charakter motoru :D

Motorku bych doporučil pro - Pro mě:D Ale především pro ty, co mají už trošku srovnanou hlavu, nepotřebujou se kravit za každou cenu, maji rádi cestování a nevadí jim, že na ně fouká. Není to supersport, ani enduro, je to silniční cesťák, na kterým se nechá jet parádní kochačka, ale prohnat se dá taky ;)

Doplňky na motorce - Pancéřky HEL, scottoiler, LED mini blinkry Barracuda, PoweCommander, GIVI plotna...

Recenze

Vždycky se mi líbila klasika a tak nějak jsem chtěl zůstat u Suzuki. Jasně, ostatní výrobci dělali taky parádní naháče, ale 14ka má pro mě svoje kouzlo a ten zátah je návykový. Inazuma byla super, ale byla až moc "hodná" a když jsem jí obložil cestovní bagáží, tak mi jí bylo chvílemi až líto, že jí takhle trápím. Chtěl jsem proto stroj, co nebude mít problém uvézt mojí maličkost a výbavu na delší výlet.

Prošel jsem si všemi obvyklými bolístkami těchto motorek, takže tekoucí chladič, nefunkční štelování předpětí zadních tlumičů, posunutý kryt regulátoru tlaku benzínu, atd. Na druhou stranu je to motorka, kde si člověk ještě spoustu věcí dokáže udělat sám a to mě zatím pořád baví :D Léto roku 2012 jsem strávil cestováním, projel jsem na ní kus Francie, celé Španělsko a Portugalsko. Výlet parádní, ale všechen ten prach, nandavání a sundavání věcí, spaní po kempech a horké počasí si vybralo svou daň na laku i mechanice, a tak jsem se rozhodl v roce 2014 pro lehkou rozborku/sborku. Rám, stojany, pružiny zadních tlumičů jsem nechal opískovat a stříknout komaxitem, hliníkové díly jsem vyleštil, vyměnil většinu ložisek, kompletně předělal přední vidlice včetně pouzder a gufer, zkontroloval elektriku, nainstaloval pancéřky brzd a spojky vše nastavil podle servisního manuálu (TPS, STP, synchronizace,), atd.

Původní dvouplášťové svody a litinový sběrač jsem vyměnil za jednoplášťové nerezové od Sandybikes Spares (UK) a původní výfuky nahradily britské oválné Beowulfy, které mi za pár liber přenechal známý (tímto se motorce ulehčilo asi o 12-15 kg). PAIRS systém už na motorce taky není. Stejně tak mě nebavilo vybírat hmyzáky z klaksonů, takže držáky jsem ještě před pískováním uříznul a vyrobil nový, který jsem umístil do rámu pod nádrží - vešly se tam parádně oba :)

Nakonec jsem upravil i celý podsedlák, který mi prasknul díky držákům bočních kufrů.

O mazání řetězu se stará Scottoiler a jakmile ještě doladím pár věcí, tak přijde na řadu brzda, PowerCommander a pořádné vyladění motoru - neřeším maximální výkon, ale průběh v nižších a středních otáčkách...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PYTEL1
PYTEL1 napsal 03.04.15 v 22:10 10b.

dajos
dajos napsal 03.04.15 v 17:45

Pěkně jsi ji vyleštil, docela o této proceduře uvažuji, ale mám trochu obavu z choper-vzhledu. Leštil bych jen spodní kluzáky přední vidlice, víka motoru a lízátka držáku stupaček. Tak ať se ti práší za kočárem

krabák
krabák napsal 30.03.15 v 22:19 10b.

Paradni masina.vykonu habadej a nalestena jak se patri

ipetr
ipetr napsal 30.03.15 v 22:06

Pěkně jsi ji poladil...

Galil
Galil napsal 30.03.15 v 19:58 10b.

Nádherná motorka, co má koule. Jeden z nejhezčích naháčů . Jestli jednou k těm naháčům dozraju, bude tahle Suza hodně žhavej kandidát . Přeju s ní hodně radostnejch kilometrů

Více komentářů



TOPlist