Před nějakou dobou sem si všiml tekoucího oleje skrz víko spojky a to tak, že do rána půlka oleje zmizela. Po vylití oleje, sundání víka i přes několik stržených šroubů sem zjistil příčinu a tou byla chybějící část těsnění, asi 1 cm vespod víka. Takže se připálené těsnění muselo oškrábat, dal sem nové, vsadil filtr, vrátil zapalko a teď musím sehnat šroub na kryt zapalka, protože než sem ho stihl vůbec přitáhnout, tak se ukroutil. Ale aspoň už to mám složené.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Rotor nasazen, stator i s víkem druhého motoru očištěno. Těsnění vyklepáno, všechno nachystáno. Nasazeno, zašroubováno, nic jsme nestrhli, vyměnili konektor od altíku. Olej, filtr nový. Noo... Uf, uf, uf. Baterka v pohod
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 13.04.2017 |
Uskutečněno:
| 13.04.2017 |
Tachometr:
| 86930km |
Komentářů:
| 2x |
-
Drbu se s tím jako osel, abych zjistil, že má chudá garáž nemá nic, čím bych sundal rotor. Ani jeden. Nakonec jsem psal zak1novi, který to taky dělal. Ten mi poslal šroub a čep, kterým by to mělo jít dolů. Samozřejmě, ne
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 04.04.2017 |
Uskutečněno:
| 04.04.2017 |
Tachometr:
| 86909km |
-
Je mi líto, ale musím přidat další postřehy. Si tak jedu, natankuju, všechno v pohodě, žádné propady ve výkonu. Když chci nastartovat, motor chytne a mlátí v něm... Takže hurá odtah. Tímto chci zároveň poděkovat pánu z B
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 17.12.2016 |
Uskutečněno:
| 17.12.2016 |
Tachometr:
| 86909km |