Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 150000 |
Ovladatelnost je super, bez tlumiče řízení bych ji nechtěl. Maličká, lehká. Do 160 celkem fičí, pak už to je nic moc. Proti 1098 výkon opravdu chybí, ale musím se naučit jezdit jinak. Design - je fakt pěkná. Po změně převodu za originální táhne slušne do cca 210, pak už to není SS.
Velmi neklidná bez tlumiče řízení, výkon by ještě 10-20 koní snesl, ale už se na tom pracuje, nyní by měla mít cca 105-108koní, jednou bych chtěl dořešit ke všem úpravám ještě ostrou vačku.
Moje úpravy |
Nově všechny padáky, zpět origo zrcátka, větrný štítek, změna výfuku Termignoni 2-2 za 2-1 komplet. Lehčený setrvačník TSS, odlehčená spojka TSS, nějaké nástřiky do barvy, olej ENI 20w50, MWR vzduchový filtr, racing ECU s úpravou směsi, udělané vidle, nová řetězovka, nové rozvody. |
---|
Podvozek
Typ rámu | splašené trubky |
---|---|
Možnost nastavení | |
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Obecné
Moje závady | Vytekla brzdovka ze spojky - špatné těsnění prasátka. Byl tam nějaký červený olej?? hned změna za Eni 20w50, filtr. Rozvody a ventily nikdo asi nedělal - vyřešeno vše nové. Zaprasený řetěz, ale strašně. Jinak vcelku nic. Přemýšlím nad novou vatou do výfuku. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | klasika u Ducati, řemeny nutnost, ENI 20w50, řetězovka ČZ, padáky Rutan, nová bat Yuasa, atd atd |
Motor
Spolehlivost | |
---|---|
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spotřeba paliva l/100km | 8 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Zázemí
Zkušenosti se servisem | servis ten nej - Hurvin |
---|
Sport
Úpravy motoru | sání MWR, Termignoni + svody + ECU, držák spz, padáky od Rutana - pěkná práce, nějaký karbon, tlumič Ducati Performance, spojkový váleček, větrný štítek, polepy... |
---|
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |