renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Hypermotard 1100/1100S (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DoktorARO
Vloženo 14.2.2015
Aktualizováno 31.1.2019
Zobrazeno 8 280x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Zklamání po 1098. Rychle zapomenuto a vystřídáno nadšením...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1) - Týpek v poho, nic netajil, nic moc nevěděl, prostě jak to přivezl, tak to prodal. Sleva na základní servis byla, moto má nějaké mouchy se kterýma by se asi mělo počítat. Pak nepřekvapí / doufám, že ne jako minule /.

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Nevím co tu napsat, dojem je rozporuplný - po prodeji 1098 si chvilkama říkám co jsem to provedl :) Ale jinak se těším, až se projedu za normálního počasí. Zatím jsem na tom polítal jen tak kolem baráku, navíc bez spz.

Motorku bych doporučil pro - po SS jedna z mála dobrých voleb, uvažoval bych i Streetfighterovi, taky možnost. Zpětně si říkám, že v garáži bych ho chtěl. A s odstupem 1198sp :)

Doplňky na motorce - Tlumič řízení, komplet Termignoni se svody a jednotkou 2-1, upravený vzduchový filtr MBW, držák spz, carbonové doplňky,chladič oleje od SC Project, padáky od Rutana, nějaké drobnosti. Nová spojka EVR, přítlačák na červeno, přepákování Rizoma. Lehčený setrvák TSS.Ten nechutný podsedlák do černa včetně víčka nádrže a drobností - tohle u Ducati fakt nevychytali. Nakonec ještě rychlý pruhy ať to má koně. Štítek, přepákování Rizoma a vlastně už jsem rád,že jsem zapomněl, co všechno jsem do toho vrazil :)

Recenze

Hypermotard vs SS ( 1098S ) Altualizace :
Hypermotard vs SS ( 1098S )
Důvody proč jsem to udělal jsou níže. HPM není tak výjimečná motorka jako byla 1098, být bohatý určitě bych si jí nechal, ale Panigale až budu v letech taky může být. Nebudí tolik pozornosti a není tak výkonná. Ale je strašně ovladatelná, jde to poznat už při manipulaci na místě. Perfektní použitelnost - hodím bundu a jedu. Město a okolí jsem minimálně stejně rychlý, okresky už asi ne. Ten pocit přidat ve 150 a letět mi bude chybět. HPM je technicky jednoduchý, nikde nic nepřebývá, nevadí, údržba asi nebude tak složitá. Budu se muset naučit jezdit po zadním, v mých letech to možná bude problém - kdo mě to naučí?:) Na to co nabízí je vcelku drahá, vpodstatě mám skůtra na dojíždění 8 let starého za 150 klacků :). Použitelnost je největší přednost, jako 2. motorka bezkonkurenční. Zvuk je luxusní, ale ne takový randál jako 1098, škoda. Jako velké plus je jízda městem, necuká to, dá se jet i 30. Cuká pouze kolem 2tis a tak, tam stejně nejezdím. Zkoušel jsem jak to jede - 200 celkem s přehledem, ale hodně fučí a je neklidná. Zatím mi nevadí asi nic, vemu ji do Brna a uvidím.

Jo a ještě - po xx letech mám moto co umí jet POMALU, velmi příjemná změna.

Chtěl jsem zpomalit, hlavně možná spíše více jezdit, proto jsem se večer v hospodě rozhodl, že vyměním 1098 za HPM. Rozhodnutí bylo rychlé, rázné, pro hrálo to, že bych i něco uškudlil do kapsy a hlavně na HPM budu jezdit kdekoliv a kdykoliv, což na 1098 fakt moc nešlo. Takže spíš stála v garáži než jezdila. Nemám skoro žádný volný čas, takže teď doufám moto zapojím i na ježdění do práce atd. Od rozhodnutí do prodeje 1098, hledání slušného kousku a následnému dovozu domů to byl přesně MĚSÍC. Rychlovka.

Je fakt maličká a to nejsem obr / 175cm/, ale design jsem jim opravdu povedl. Všude, kam se člověk podívá, je něco. Na motorce už je tlumič řízení, nechápu proč má 28 poloh. Klidně by stačilo 10-15. Dále Termixy komplet se svody a ECU. Vzduchový filtr MBW, vypadá to taky zajímavě, ale chce se na to podívat zblízka, vyčistit a takové ty věci. Objednal jsem řemeny, olej, filtry a jelikož při zkušební jízdě vychcala spojková kapalina tak rovnou i váleček, který odešel do věčných lovišť. Mrkl jsem na www.rutan.cz a tak jsou na cestě i padáky. Pro jistotu :). Taky tam je olejový chladič od SC Project, takže vše směřuje na to, že někde v Itálii se svezla a chladič to odnesl / jsem pesimista, nevěřím, že by ho tam dal někdo jen tak :) /. Navíc ubroušený svod, kousek vidle vpravo, stupačka. No prostě se válela, ale nevypadá to na nic dramatického a prohlíželi jsme ho cca 2 hoďky. Jede pěkně, rovně, kvalty drží, takže proč ne. Práce na ní bude. Přední brzdy jsou fakt jedovky, s tím budu muset něco udělat, ale taky jsem jezdil, když byla 0st, takže gumy se klouzaly jak chtěly. Po chvíli už si to o jedovkách nemyslím.

Jsem na ní zvědav, ale věřím, že to bude sranda a kvalitní poježdění, akorát mě mrzí, že vše bude do těch cca 160kmh, s klukama jsme na SS bývali rychlejší, tak snad mi nebudou moc ujíždět. Každý den v garáži se mi líbí víc a víc :)

Edit : na SS nejsou rychlejší krom rovin :) Letos po malém tuningu a konečně změně převodu trochu do rychla to bude ještě o poznání lepší.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ORi_SV
ORi_SV napsal 07.08.18 v 18:12 10b.

Božííííí, jednou si ji koupím! :) ať slouží!

Scalio
Scalio napsal 19.01.17 v 16:14 10b.

ovečkashaun
ovečkashaun napsal 19.01.17 v 10:51 9b.

paradní mašina. Ať ti to jezdí.

A_step_beyond
A_step_beyond napsal 28.08.16 v 12:10 10b.

Long live the Dry Clutch!

Rockynek
Rockynek napsal 07.07.16 v 11:20 10b.

Atˇ Ti to jezdí

Více komentářů



TOPlist