renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Leonardo 250 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník denisbiker
Vloženo 13.2.2015
Aktualizováno 29.3.2022
Zobrazeno 3 672x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Starší ,ale nádherný skůtr skvělý do města.Jízda je v pohodě i ve dvou a při nepřízni počasí mám stále namontovaný větší přední plexi.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Hbitý skůtr se spotřebou do 3,5L na 100Km.Veliké a skvěle tvarované uložné prostory.Cesty do Prahy a hlavně po Praze si vyloženě užívám.Jezdím i v zimním období kdy se hodí přední vyšší plexi.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny kdo chtějí nějaký to prdítko na ježdění po okolí.

Doplňky na motorce - Větší cestovní plexi,Leo Vince,zadní kufr na jednu přilbu.








Recenze

Několik postřehů po najetí cca 12000Km.Bydlím kousek od Prahy,tak po našem hlavním městě jezdim dost často (nákupy,oční klinika,zubař,výstavy atd.) Můj názor je,že do města je 250ccm uplně ideální.Manévrovat mezi autama v koloně je s tímto strojem radost,zrychlení na křižovatce super,spotřeba pod 3,5L/100km je víc než dobrá,často jezdím totiž ve dvou a když jedu sám tak se neloudám.Max rychlost do města,ale i na Pražský okruh dostatečná (tachometrově cca 140km,ale dost přeměřuje,podle gps netušim).Místa na různé nesmysly je pod sedlem a v kufru taky dost,pro srovnání cca 30 flašek piv,nebo karton mléka pod sedlo + je volný kufr. Před cca 4 lety jsem Leoše koupil za 21.tis.Opravy za tu dobu přibližně za 7.tis. Ale to se musel měnit celý variátor.Jinak se skůtrem nejsou žádné ani sebemenší problémy.Jezdím s ním skoro každý den a to i přes zimu když na silnici není sníh,nebo náledí.Mám vysoké originál plexi,takže do -5 stupňů se s ním dá jezdit skoro bez problémů.Mám srovnání,jelikož vlastním ještě Atlantica 500 a Majesty 125.Nejvíce využívám ale Leoše,jelikož je obratnější a výkonově uplně dostačuje.Teď nějaké mínusy.Jak už jsem zde četl tak maximální rychlost není nic extra,startování po týdnu a více je trošku problémové,podvozek se trošku kroutí,takže na okruh to není a na broušení kolena taky ne, je třeba si uvědomit,že je to skůtr ne GSXR :wink: .Dále výměna oleje po ujetí 3000Km není vážný problém,protože 1,5L oleje nikoho finančně nezrujnuje,jen je třeba s tím počítat. Takže bych to shrnul.Skůtr nenáročný,dá se na něj vždy spolehnout a za dost zajímavé částky,díly jsou také dostupné a levné.Motor držák a jednoduchý na údržbu :) .Doufám,že jsem budoucím majitelům trochu pomohl v rozhodování.
2.10.15 Aprilka stále slouží víc než dobře. Za ty roky co ji mám tak pouze jedna závada na kontě a to při sepnutí tlačítka startování netočil startér , vždy pomohlo až sundání moto ze stojanu. Říkám si 100% startér, ten jsem vyčistil a dal nové uhlíky. Za měsíc opět to samé, tak jsem ještě vyměnil startovací relé a od té doby vše v pořádku. Dále jsem vyměnil i svíčku. Startování za studena už nebylo ono. Od té doby startování na škyt ;) .
1.1.2016 Na Aprilce jsem vyměnil zadní brzdové destičky které byly už dlouho po smrti. Jinak skůtr jezdí každý den a stále bez problému.V létě vyměním válečky s řemenem. Válečky kupuji z ebaye do 250Kc tak jsem zvědav jak dlouhk vydrží.

24.7.2019 Tachometr ukazuje nějakých 53000KM. Od posledního servisu pouze výměna oleje ,zadní pneu,zapalování a kapsle sytiče. Teď není problém nastartovat ani po 14 dnech stání na první cvrnknutí startéru. Už nějakou tu dobu se chystám na výměnu válečku ,kontrolu variátoru a taky po asi 8 letech výměnu chladící kapaliny. Zapalování jsem měnil z důvodu neustálého tavení kabelu uvnitŕ. Koupil jsem nejlevnější zapalování i se dvěma klíčema na ebayi a funguje jako originál bez nějakého hřátí nebo dokonce tavení. Jinak stále spokojenost s touto Italkou. Rozhodl jsem se ,že skůtra už dojezdím co nejdéle to půjde a možná koupím druhého na náhradní díly.Dají se koupit levně,cca do 5.tis.Kč s motorem před smrtí který baští stejně oleje jako benzínu,na díly dobrý .
Nakonec prodáno

2.11.21 59000km - objevila se další chyba, která ale nezastavila skůtra. Jednalo se o brutální zpomalení,chcete-li úbytek výkonu a to zhruba o polovinu. Nejdříve samozřejmě kontrola variátoru a spojky, tam jsem preventivně vyměnil pružinu spojky. Po delší době jsem se dostal k tomu abych se podíval i na karburátor a ejhle. Roztržená membrána karburátoru. Objednána za cca 900kc náhrada od RMS, taky tu značku nemám rád ale originální membrána za skoro 4.tis. to nedám. Zatím vše funguje. Při té příležitosti proběhl i servis zadních brzd , výměna oleje a výměna chladící kapaliny.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Radula
Radula napsal 19.06.20 v 20:06 10b.

Ahoj, mám taky Leoše 250 a taky mě trápí studené starty po několika dnech - chytá tak na desátý pokus (vím, že se musí startovat bez plynu a před každým pokusem zatahat několikrát za plyn.) Chtěl bych se Tě zeptat, z jakého sytiče jsi použil kapsli. Předem díky za odpověď na radgaz@seznam.cz.

Uwe_Filter
Uwe_Filter napsal 18.05.15 v 07:07

at slouzi

Více komentářů



TOPlist