Mezitím co přemýšlím o laděném výfuku jsem se začetla do debaty na gs foru a odtud do vášnivé debaty na advrider.com o tom, že je možné zaměnit originální vstřiky z R1200 do R1100. Co si o tom myslím já? To samozřejmě musím mít!
Koupě laďáku se posouvá ne neurčito a objednávám kit s novými vstřiky of Jürgena Tillmana, který přišel před pár dny. Montáž je brnkačka sfouknutá za deset minut.
Teď to hlavní, má skutečně smysl vysypat 200€ za vstřiky na "dvanáctku" a dát je do "jedenáctky"?
Za mě má:
- studený start je rychlejší a až bude mít vzduch kolem 15°C, Helga zřejmě poběží bez sytiče
- do 4000ot./min. je cítit mírné zklidnění běhu
- plyn je pod větší kontrolou, nejen při přidávání, ale při podřazování; jinými slovy aktuální otáčky důsledněji kopírují otočení plynu
- nad 4000ot./min. začal nový život, který tam dříve nebyl. Už jen pro tohle bych dvanáctkové vstřiky doporučila každému majiteli R1100
Za mě? Dobrá volba
Vlastník | Clostridia | |
---|---|---|
Vloženo | 20.10.2014 | |
Aktualizováno | 8.3.2022 | |
Zobrazeno | 5 148x |
Mardock> jj, placebo efekt mi taky párkrát přišel na mysl. Brzda je bez diskuze jediný způsob, jak si být 100% jistá, že to něco udělalo. Tehdy, když jsem je vyměnila jsem ten efekt pocítila zásadně. Teď si říkám, že to už znát není, ale to jsem mezitím projela 18 nádrží a jak víme, na výkon se rychle zvyká. Mezitím jsem musela řešit rozhašené synchro, nastavení klapek a ještě TPS, takže už vůbec těžko soudit.
Ohledně cvakajících klapek: netuším jak by mohly mít vstřiky vliv na cvakání klapek?? K tomu se hodí dodat, že jsem klapky někdy minulý rok měnila - za stejné, jen s menším nájezdem. Protože původní už byly vymleté na ložiscích a cvakaly... Ale abych odpověděla na tvou otázku: ne, je to tiché. Jediné co bylo slyšet více, byla pravidelnost "tikání" vstřiků, ale klapky ne.
JiriBN> k tvému dotazu ohledně spotřeby. Jak jsem psala už Mardockovi, mám se vstřiky projeto 18 nádrží(cca 6500km) a na spotřebu to vliv nemá žádný. Držím se dlouhodobě na 5.1l/100km
taky mě to zaujalo, ale říkám si jestli to není jen placebo efekt. Zatím to asi nikdo nezkusil na brzdě před a po. Taky jsem slyšel, že na volnoběh víc cvakají klapky. Dělá to u tebe?
JiriBN> jj, až projedu pár nádrží, tak dám vědět jestli a jaké změny nastaly. Osobně žádné změny k horšímu ani výrazné zlepšení po zadaptování nečekám, stejně tak i spotřebu - u které očekávám maximálně lehké zvýšení, kvuli častějším exkurzím do vyšších otáček.
K té ceně: nevím kolik stojí nové dvanáctkové vstřiky, ale celkově mi cena kitu příjde přijatelná(a to se neválím v penězích). V poměru k jiným modům, kterými lze dosáhnout podobných výsledků (AF-xied a pod.) mi příjdou nové spárované vstřiky jako nejlepší varianta.
Napsala by jsi až něco najedeš další poznatky a celkovou spotřebu?
Taky o tom uvažuji, ale zatím mě ta cena odrazuje
Igore, to byl fofr. Doufám, že se najde zase příležitost se spolu projet. Tentokrát už mám lepší gumy a nebudu brát kufry
Gute Arbeit, reiten Helga einen Drachen