PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 GS (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Clostridia
Vloženo 20.10.2014
Aktualizováno 8.3.2022
Zobrazeno 5 148x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 11.03.2017, Uskutečněno: 09.03.2017, Stav tachometru: 132000 km, Zhlédnuto: 42x


Mezitím co přemýšlím o laděném výfuku jsem se začetla do debaty na gs foru a odtud do vášnivé debaty na advrider.com o tom, že je možné zaměnit originální vstřiky z R1200 do R1100. Co si o tom myslím já? To samozřejmě musím mít!

Koupě laďáku se posouvá ne neurčito a objednávám kit s novými vstřiky of Jürgena Tillmana, který přišel před pár dny. Montáž je brnkačka sfouknutá za deset minut.

Teď to hlavní, má skutečně smysl vysypat 200€ za vstřiky na "dvanáctku" a dát je do "jedenáctky"?
Za mě má:

- studený start je rychlejší a až bude mít vzduch kolem 15°C, Helga zřejmě poběží bez sytiče
- do 4000ot./min. je cítit mírné zklidnění běhu
- plyn je pod větší kontrolou, nejen při přidávání, ale při podřazování; jinými slovy aktuální otáčky důsledněji kopírují otočení plynu
- nad 4000ot./min. začal nový život, který tam dříve nebyl. Už jen pro tohle bych dvanáctkové vstřiky doporučila každému majiteli R1100

Za mě? Dobrá volba

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Clostridia (13) napsal 05.07.2017 v 23:07

Mardock> jj, placebo efekt mi taky párkrát přišel na mysl. Brzda je bez diskuze jediný způsob, jak si být 100% jistá, že to něco udělalo. Tehdy, když jsem je vyměnila jsem ten efekt pocítila zásadně. Teď si říkám, že to už znát není, ale to jsem mezitím projela 18 nádrží a jak víme, na výkon se rychle zvyká. Mezitím jsem musela řešit rozhašené synchro, nastavení klapek a ještě TPS, takže už vůbec těžko soudit.
Ohledně cvakajících klapek: netuším jak by mohly mít vstřiky vliv na cvakání klapek?? K tomu se hodí dodat, že jsem klapky někdy minulý rok měnila - za stejné, jen s menším nájezdem. Protože původní už byly vymleté na ložiscích a cvakaly... Ale abych odpověděla na tvou otázku: ne, je to tiché. Jediné co bylo slyšet více, byla pravidelnost "tikání" vstřiků, ale klapky ne.

JiriBN> k tvému dotazu ohledně spotřeby. Jak jsem psala už Mardockovi, mám se vstřiky projeto 18 nádrží(cca 6500km) a na spotřebu to vliv nemá žádný. Držím se dlouhodobě na 5.1l/100km

mardock (73) napsal 28.06.2017 v 19:05

taky mě to zaujalo, ale říkám si jestli to není jen placebo efekt. Zatím to asi nikdo nezkusil na brzdě před a po. Taky jsem slyšel, že na volnoběh víc cvakají klapky. Dělá to u tebe?

Clostridia (13) napsal 12.03.2017 v 22:14

JiriBN> jj, až projedu pár nádrží, tak dám vědět jestli a jaké změny nastaly. Osobně žádné změny k horšímu ani výrazné zlepšení po zadaptování nečekám, stejně tak i spotřebu - u které očekávám maximálně lehké zvýšení, kvuli častějším exkurzím do vyšších otáček.

K té ceně: nevím kolik stojí nové dvanáctkové vstřiky, ale celkově mi cena kitu příjde přijatelná(a to se neválím v penězích). V poměru k jiným modům, kterými lze dosáhnout podobných výsledků (AF-xied a pod.) mi příjdou nové spárované vstřiky jako nejlepší varianta.

JiriBN (3) napsal 12.03.2017 v 20:52

Napsala by jsi až něco najedeš další poznatky a celkovou spotřebu?
Taky o tom uvažuji, ale zatím mě ta cena odrazuje

Clostridia (13) napsal 11.03.2017 v 21:42

Igore, to byl fofr. Doufám, že se najde zase příležitost se spolu projet. Tentokrát už mám lepší gumy a nebudu brát kufry

-Jandys- (16) napsal 11.03.2017 v 21:03

Gute Arbeit, reiten Helga einen Drachen


Nejnovější záznamy v deníku
  • Spojková páka

    Tak i na mě došlo... ale po těch kilometrech... A namontování nové páky? "... ani očko NENASADÍŠ, protože to je u železa, dop*če...". Klobouk dolů všem, co to zvládli s namontovanou kyvkou. Mě to zkrátka nešlo. Asi js

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 15.05.2020
    Tachometr: 167800km
  • Palivový filtr aj.

    Výměna palivového filtru. Pro zajímavost dávám fotky jak filtr vypadá zhruba po 70tis. km (Ano, zase jsem přetáhla. Komu se to chce měnit, když je to uvnitř...). Kovové piliny jsou zbytek po otevření. TIP: lepší pilka na

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 27.03.2020
    Tachometr: 168200km
  • Uhořelý ventil > GO hlav

    Krásný konec dovolené na Balkáně v podobě ztráty komprese a doslovné dopajdání se domů s jedním válcem. A pachatel? Uletěl komínem! Pachatel byl zřejmý už po cestě: ztráta tlaku na pravém válci. Před demontáží změřeno

    Typ: Oprava
    Vloženo: 26.01.2020
    Uskutečněno: 02.10.2019
    Tachometr: 167300km
    Komentářů: 6x


TOPlist